|
Bildirim
|
Forumdan bir arkadas guzel aciklamis..( alintidir )
Kazada motor kulakları kopunca motor aşağıya düşüyor. Öndeki büzülmenin etkisi arttıkça motoru aşağı, geriye doğru itiyor. Yani araba motorun üzerine çıkıyor. 1990'ların ortalarında geliştirilmiş teknoloji. Bugün her araç aynı şekilde, kaza anında motoru aşağıya yollamaktadır. O yüzden büyük kazalarda motorun kopup yola saçıldığını görürsünüz. Karter koruması olan araçta o da motorla birlikte atılır. Mantık çok basittir, motor bloğu ezilip büzülmez. Motor havuzunu yok edecek, yaşam alanı sınırına kadar giren büyük kazalarda motordan kurtulunmaz ise, motor ezilip büzülmediği için olduğu gibi yaşam alanının içine girer. Bu olmasın diye bütün arabalar büyük kazalarda motoru bırakır yere. Yöntemi de basit. Motoru tutan kulaklar kaza anında iki ayrı tarafa açılma eğilimi gösteriyor. Dolayısı ile kolayca kopuyor. |
Araç kullanılamaz hale gelirken, sürücü kazayı yara almadan atlattı.
şu cümleden sonra gerisi boş. |
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Sea_wolf -- 24 Kasım 2017; 16:32:8 > < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
|
< Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı > |
|
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|