Şimdi Ara

Haziran2018 110.000tl Dizel Otomatik tavsiye

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
60
Cevap
2
Favori
1.151
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Aynı konunun 1000 kere açılmışı vardır, şimdiden özürler. Ne yazık ki ülkemizde döviz kurları ve ekonomik durum çok hızlı değişiyor, o yüzden başlığa tarih ve fiyat ekledim.

    110.000 TL civarında otomobil yada SUV bakıyorum.

    1 aydır sahibinden'deki hemen hemen tüm ilanları takip ediyorum, bir türlü karar veremiyorum. O yüzden yardımlarınızı rica edeceğim.

    Olmazsa olmazlarım:

    - Dizel : Hacim önemli değil, 2LT de olur.
    - Otomatik : Çift kavramalılar tercih sebebi, ama tam otomatikler yada CVT de olur. Yeterki PSA grubunun kerkinmeli versiyonlarından olmasın.
    - Cruise Control : Bu fiyata adaptif bulabileceğimi zannetmiyorum, ama olursa harika olur.
    - Bluetooth üzerinden müzik dinleyebilmek, direksiyon üzerinden kontrol edebilmek.
    - A veya B sınıfı araç istemiyorum, en az C sınıfı olmalı. SUV yada Crossover da olur.
    - Boyasız, hatasız, hasar kayıtsız.


    Şimdi opsiyonel seçimlerimi de yazayım:

    - Mümkünse yeni olsun, arızalarla uğraşacak vaktim yok
    - Kaliteli süspansiyon , sürüş konforu
    - Sunroof yada panoramik cam tavan
    - Keyless Entry
    - Elektrikli el freni


    Şimdiye kadar baktıklarım arasında, kendimi en yakın hissettiğim araçlar:

    - Leon Xcellence 2018: Bankadan borç harç kredi vs ile alırsam, talep ettiğim tüm özelliklere sahip görünüyor. Fakat kullanıcı yorumları, süspansiyon kalitesizliği ve trim seslerinden bahsediyor. Bu aracı kullanan ve bahsi geçen sonrunlardan muzdarip olan var mıdır? 125bin civarına alınabilir görünüyor.

    - Golf 2017 Comfortline: 115 civarına alınabilir görünüyor, tabiki leon'un sunduğu imkanların hiçbiri olmadan. Süspansiyon ve işçilik kalitesinin leon'dan daha iyi olduğu söyleniyor. Leon'a tarcih edilebilir mi?

    - 2015 Audi A3: Üsttekilere göre daha da boş oğlu boş, ve cruise control sonradan takılabiliyor diye biliyorum. Kullanan varsa yorumlarını rica ederim.

    - KIA CEED: Ön konsolunu beğenmiyorum, yakıt tüketiminin de üsttekilere göre daha fazla olduğunu biliyorum, yine de değer mi?

    - Hyundai I30: Yeni kasasını beğeniyorum, özellik olarak da üsttekilerden daha iyi diye düşünüyorum, ama satış rakamlarının azlığı beni korkutuyor. 2.el'de sorun yaşatır mı?

    - Fiat EGEA: Konu dışı, çok kalitesiz geliyor.

    - Renault Megane: 2018 başında 4 ay boyunca Touch paketini kullandım. Fiyat / performans olarak bu saydığım modeller arasında en iyilerden birisi olduğunu düşünüyorum. Ama ICON paketi ve Sunroof eklenirse, fiyatı neredeyse 2017 Golf'e yaklaşıyor, bu durumda 2018 Megane mı 2017 Golf mü ?

    - Ford Focus: Herşeyi iyi güzel ama ön konsol tam bir facia. Yeni versiyonunda ilk yaptıkları da bunu düzeltmek olmuş zaten. Otomatik şanzımanının da başarısız olduğunu , geçişleri çok hissettirdiğini duymuştum, doğru mudur?

    - Peugeot 308: Şanzımandan kaybediyor, yanılıyor muyum? Kasası bu kadar güzel bir arabanın tercih edilmeme sebebi nedir?

    - Mercedes A180: Çok küçük geliyor. Önüne de tablet PC'yi yapıştırmışlar gibi, çok kötü.

    - BMW 1.16d: A180 gibi, içi çok küçük geliyor. Yanılıyor muyum?

    - Renault Kadjar: Qashqai varken konu dışı.

    - Nissan Qashqai: 2014'te Platinium Premium Pack versiyonunu Türkiye'de ilk alanlardan birisi benim. Malesef araç fabrikasyon şanzıman arızası çıktı ve iade etmek zorunda kalmıştım. Teknik özellikler, oyuncaklar vs anlamında üstteki arabaların hepsini ezer geçer. Malesef 2016 ve üstü versiyonları 125'ten başlıyor. Üstte yazdıklarıma bakınca, borca girip Black edition yada PPP olan versiyonunu seçmeye değer mi?

    - Premium ama eski kasalı araçlar: Baktıklarım: A4, 320d, c180d, X1.... Acaba üstteki araçların 2016-2017-2018 versiyonlarına bir ton para basmak yerine, premium olan ama 5-6-7-8 yaşındaki bu araçlara binmek mi daha uygun olur?

    Karar vermek açısından, 38 yaşındayım, genellikle yanlız kullanacağım, çok fazla kişi binmeyecek.

    Uzun ve detaylı yazdığım için özürler.

    Benim yerimde olsaydınız, hangisine karar verirdiniz? Yada üstteki tespitlerimde hatalı olan yerler var mıdır?

    Yorumlarınız için şimdiden teşekkürler.







  • Elantra elite dct
  • Ne aradığınızı biliyorsunuz güzel ayrıntılamışsınız. Bende araç bakıyorum bütçemiz hemen hemen aynı. Freemont ve captiva bakıyorum bende. ssangyong a da bakın birde
  • 308 aslında sırf şanzımandan dolayı alınır diye biliyorum, aracı test ettiniz mi? asıl problem ikinci el o yüzden alınmıyor. (ben aldım memnunum)





    i30 a bir şans verin bence, ikinci eli biraz zayıftır 308 gibi
  • Yazdıkların içinde en dolu paket leon güzel geldi bana. Şu An makyajli qashqai sahibiyim kesinlikle tavsiye ederim ama sizin bütçe yetmiyor. En azından biraz zorlayıp dizel otomatik visia makyajli kasa alırsanız memnun kalırsınız.
  • Hocam o paraya sedan Megane icon + ekstralar araç zaten garantili olacak yakıt da sınıfının en az yakani servisi ucuz bakımı 20bin.

    Civic de tavsiye ederim ikisini de faal olarak kullanıyorum ama Megan multimedyasindan yalıtıma kadar bir tık önde

    Size BMW Audi gibi tercihler bana göre olmaz. Masrafları bakımları vs çok tutacak. Kaskolari da dahil.

    Bayide icon model Megane 4 test edin sonra golf test edin comfortline aradaki farkı anlarsınız.ha highline olursa golf o gerçekten güzel ama aşırı pahalı olur
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Nirvana333

    Elantra elite dct
    Çok teşekkür ederim. Daha önce hiç değerlendirmemiştim, ama elite PLUS olan versiyonunda istediğim herşey var.

    Tek düşüncem, 2.el'de satış sorunu yaşarmıyım acaba? Zira sahibinden'de bakınca bu aracın çok az tercih edildiğini görüyorum.

    Aracı kullanıyorsanız, görüşlerinizi paylaşırmısınız?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: savas_

    Ne aradığınızı biliyorsunuz güzel ayrıntılamışsınız. Bende araç bakıyorum bütçemiz hemen hemen aynı. Freemont ve captiva bakıyorum bende. ssangyong a da bakın birde
    Çok teşekkürler. Freemont ve Captiva, malesef direkt kafadan elediğim tercihler. 2 sebebi var:

    1) Yakıt tüketimleri çok yüksek

    2) 2.el'de satışları çok zor

    Ssangyong ise yine 2.el konusunda şüphe uyandırıyor.

    Yorumlarınız için teşekkür ederim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sunbird

    308 aslında sırf şanzımandan dolayı alınır diye biliyorum, aracı test ettiniz mi? asıl problem ikinci el o yüzden alınmıyor. (ben aldım memnunum)





    i30 a bir şans verin bence, ikinci eli biraz zayıftır 308 gibi
    Çok teşekkürler, i30'a daha yakınım 308'e göre.

    308'de şanzımanın yavaşlığı nedeniyle problem yaşamadınız mı? 308 ile ilgili görüşlerinizi alabilirmiyim?

    Servis, bakım maliyetleri, yakıt tüketimi, ses izolasyonu hakkında bilgi verebilirmisiniz?

    Tekrar teşekkürler.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sevozgur

    Yazdıkların içinde en dolu paket leon güzel geldi bana. Şu An makyajli qashqai sahibiyim kesinlikle tavsiye ederim ama sizin bütçe yetmiyor. En azından biraz zorlayıp dizel otomatik visia makyajli kasa alırsanız memnun kalırsınız.
    Merhabalar, çok teşekkürler yorumunuz için.

    Aracınız hangi paket? CVT'li bir versiyon ise, gaza birkaç kez ard arda bas bırak şeklinde yaptığınızda, öne geriye doğru sallanma veya tepkisizlik hissediyormusunuz? Yani gaz pedalı tepkimelerinde gecikme var mı sizin aracınızda?

    Qashqai'yi gerçekten seviyorum, ben yaklaşık 6.5 litre/100km yakıt ortalaması tutturabilmiştim ( 2014 PPP ile ), acaba sizin yakıt ortalamanız nasıldır?

    2014'ten sonra yazılım güncellemeleriyle qashqai'ler nasıl oldu, çok merak ediyorum, fikirlerinizi paylaşırsanız sevinirim.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: batkent

    Hocam o paraya sedan Megane icon + ekstralar araç zaten garantili olacak yakıt da sınıfının en az yakani servisi ucuz bakımı 20bin.

    Civic de tavsiye ederim ikisini de faal olarak kullanıyorum ama Megan multimedyasindan yalıtıma kadar bir tık önde

    Size BMW Audi gibi tercihler bana göre olmaz. Masrafları bakımları vs çok tutacak. Kaskolari da dahil.

    Bayide icon model Megane 4 test edin sonra golf test edin comfortline aradaki farkı anlarsınız.ha highline olursa golf o gerçekten güzel ama aşırı pahalı olur
    Yorumunuz için teşekkürler.

    İlk mesajda yazdığım gibi, 2018 ocak - nisan arasında megane touch kullandım, aracın sessizliği, yakıt tüketimi gerçekten 2016 golf comfortline'dan daha başarılı gelmişti bana (aynı gün test ettim).

    Golf'te Megane'a oranla daha güzel olan şey ise şanzıman tepkileriydi, DSG hala en hızlı şanzıman sanırım.

    ICON versiyonunda, sağ elinizin altındaki tırtıklı yuvarlak şarkı değiştirme butonunda, bir şarkıdan diğerine geçerken 4-5 saniye bekliyor mu? Bluetooth üzerinden. Bilgi verirseniz sevinirim.

    Civic'in dizel otomatik versiyonu henüz yok diye biliyorum, yanlış mıyım?

    Megane'ın 2.el'de de satışının rahat olacağını düşünüyorum.

    yorumlarınız için çok teşekkürler.




  • stulluk S kullanıcısına yanıt
    Donanım,yakıt,konfor,tasarım konularında iyi fakat 2.eli megane,civic kadar canlı değil.ben alırken 2.elini hiç düşünmedim.1 yıldır kullanıyorum gayet memnunum.test sürüşü yapın öyle karar verin derim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: stulluk

    Yorumunuz için teşekkürler.

    İlk mesajda yazdığım gibi, 2018 ocak - nisan arasında megane touch kullandım, aracın sessizliği, yakıt tüketimi gerçekten 2016 golf comfortline'dan daha başarılı gelmişti bana (aynı gün test ettim).

    Golf'te Megane'a oranla daha güzel olan şey ise şanzıman tepkileriydi, DSG hala en hızlı şanzıman sanırım.

    ICON versiyonunda, sağ elinizin altındaki tırtıklı yuvarlak şarkı değiştirme butonunda, bir şarkıdan diğerine geçerken 4-5 saniye bekliyor mu? Bluetooth üzerinden. Bilgi verirseniz sevinirim.

    Civic'in dizel otomatik versiyonu henüz yok diye biliyorum, yanlış mıyım?

    Megane'ın 2.el'de de satışının rahat olacağını düşünüyorum.

    yorumlarınız için çok teşekkürler.

    Alıntıları Göster
    Bluetoothda evet bir gecikme var da bu aradaki iletişimden kaynaklı aynı problem FM radyoda da oluyor ama 4-5 sn değil de 2-3 sn. Emin olun icon donanım bambaşka bir araç touch ile arasında dağlar var. Otomatik şanzıman DSG evet güzel ama problemleri hala soru işareti EDC bir tık aşağıda kalsa da tercih sebebi DSG olmamalı. Siz bir icon deneyin bayide büyük ihtimalle onu alırsınız.

    Civic için fabrika çıkışlı lpgli olan modelden bahsettim. Günümüz fiyatlarıyla dizelden az yakıyor. Megane'nin bir tık altında ama onunda var kendine göre güzellikleri. İ30 308 vs gibi araçları Civic Megane ve golf üçlüsünün içine sokamazsiniz. Hepsine baktım araç ararken 308 benzinli dizel otomatik düz i30 benzinli 186bglik model vs ama yok. Insignia var dizel otomatik ve Mondeo onlar da güzel sınıf farkı gerçekten var ama Megane icon ve golf highline onları geçiyor




  • stulluk S kullanıcısına yanıt
    Hocam 2015 sonrası Peugeot tam otomatik şanzımana geçti, piyasadaki sorunsuz ve konforlu şanzımanlar arasında. Önceki tek kavrama yarı otomatik kötü üne sahip konfor açısından, hoş ben dört yıl kullandım gayet mutlu mesut şekilde:)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Nirvana333

    Donanım,yakıt,konfor,tasarım konularında iyi fakat 2.eli megane,civic kadar canlı değil.ben alırken 2.elini hiç düşünmedim.1 yıldır kullanıyorum gayet memnunum.test sürüşü yapın öyle karar verin derim.
    Çok teşekkür ederim, mutlaka deneyeceğim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: batkent

    Bluetoothda evet bir gecikme var da bu aradaki iletişimden kaynaklı aynı problem FM radyoda da oluyor ama 4-5 sn değil de 2-3 sn. Emin olun icon donanım bambaşka bir araç touch ile arasında dağlar var. Otomatik şanzıman DSG evet güzel ama problemleri hala soru işareti EDC bir tık aşağıda kalsa da tercih sebebi DSG olmamalı. Siz bir icon deneyin bayide büyük ihtimalle onu alırsınız.

    Civic için fabrika çıkışlı lpgli olan modelden bahsettim. Günümüz fiyatlarıyla dizelden az yakıyor. Megane'nin bir tık altında ama onunda var kendine göre güzellikleri. İ30 308 vs gibi araçları Civic Megane ve golf üçlüsünün içine sokamazsiniz. Hepsine baktım araç ararken 308 benzinli dizel otomatik düz i30 benzinli 186bglik model vs ama yok. Insignia var dizel otomatik ve Mondeo onlar da güzel sınıf farkı gerçekten var ama Megane icon ve golf highline onları geçiyor

    Alıntıları Göster
    Çok teşekkürler, ICON versiyonunu deneyeceğim, arada büyük fark olmayacağını düşünmüştüm, ama yorumunuza değer veriyorum, test sürüşü yapacağım. saolun.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: asdfg112

    Hocam 2015 sonrası Peugeot tam otomatik şanzımana geçti, piyasadaki sorunsuz ve konforlu şanzımanlar arasında. Önceki tek kavrama yarı otomatik kötü üne sahip konfor açısından, hoş ben dört yıl kullandım gayet mutlu mesut şekilde:)
    Çok teşekkür ederim, saolun yorumlarınız için.
  • Qashqai Teknik özellikler, oyuncaklar vs anlamında üstteki arabaların hepsini ezer geçer demişsiniz, nasil ezer geçer biraz açıklar mısınız.

    Ne gibi teknik üstünlük var???
  • Dsg sanzimani toplamda 240.000 km uzerinde kullanmisimdir, sadece 1 aracta (jetta tdi dsg) 0 kmden 163000e kadar kullandim, gerisi farkli araclarda ara ara kullanma firsatim oldu



    Dsg edc ye gore daha konforlu ve daha cevik geldi bana. Benim jettada 115.000 e kadar sorunsuz( 2-3 kez isinna uyarisi) kullandim. 115000de kavrama degisti. Yani dsg bana cok buyuk sorun olmadi



    Ama size onerecegjm arac 1.6 cdti insignia



    Hem d segment hem konforlu, hem istedifiniz cogu oZelligi barindirir. Ben kullaanmadim ama kullanan arkadaslar yorum yaparsa daha aciklayici olacaktir
  • Bence 308
  • 
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.