Şimdi Ara

Hepsiburada & Chicco & Aras Kargo ortak rezalet çalışması (tavsiyelerinizi bekliyorum)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
4
Cevap
0
Favori
1.287
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Hepsiburada.com sitesinde Chicco isimli satıcıdan aldığım ürün elime ulaştığında (27/05/2020) ürünün kutu içerisinde poşetinin açık ve yarıya kadar poşetli olduğunu, kalan kısmının anlam veremediğim ambalaj olduğunu (veya ambalajı açılıp aşağı çekilmiş) görünce sebebini öğrenmek için satıcıyı aradım.

    Satıcı ilk aramamda konuşurken telefonu yüzüme kapattı. İkinci kez arayınca parayı bize vermediniz, bizi aramayın gibi şeyler söyledi. Satış sözleşmesi ve faturada yer alan firmayı arayıp soracağım tabii ki başka kime soracağım neden bu ambalaj bu şekilde, ürün sıfır değil mi, teşhir ürünü mü diye ? Hepsiburada'yı arayın diyip yine yüzüme kapattılar.

    Hepsiburada'ya ulaşamayınca da iade etmeye karar verdim ve talep oluşturdum. Aras kargodan da kurye talep ettim (27/05/2020).

    Aras kargo 2 gün boyunca kurye göndermeyince şubeye gidip kendim teslim ettim (29/05/2020).

    Kargo durumunu sorgulayınca normal şartlarda 30/05/2020 tarihinde teslim edilecek diyor. 10 gündür teslim edilmeyip şubede bekletilmektedir. Teslim edilmeme sebebi olarak alıcının adreste tanınmaması, kargo ücretinin tahsil edilememesi gibi ifadeler yazılmış. Uzun uğraşlar sonucunda Aras kargo müşteri hizmetlerine ulaşabildim. Kargonun ücretini ödemedikleri için şubede bekletildiğini söylediler (09/06/2020).

    Bu süreçte Hepsiburada müşteri hizmetleri ile 3 kez görüştüm.
    - İlkinde yoğunluk sebebiyle kargonun bu tarz ifadeler yazdığını, bir sorun olmadığını ve kargonun teslim edileceğini söylediler.
    - İkinci görüşmemde hesabım/müşteri hizmetleri kısmından talep oluşturdular (04/06/2020).
    - Üçüncü görüşmemde, talebime cevap verilmediğini ve kargoyla iletişim kurabildiğimi aktardım. Kargo firmasından öğrendiğim, taşıma ücretinin tahsil edilemediği bilgisini hepsiburada'ya ilettim. Dün akşamki görüşmemde yarın dönüş yapacağız demişlerdi ama şu an saat 16:45 ve henüz bir dönüş yok.

    Ne Chicco isimli satıcıdan ne de Hepsiburada sitesinden bir daha alışveriş yapmayı düşünmüyorum. Çünkü:
    - Satış sözleşmesi yapan firma ve fatura kesen firma Chicco olmasına rağmen ürünle ilgili bir sıkıntıda topu başkasına atıp işi yokuşa sürüyorlar. Neredeyse 1000 TL'lik mama sandalyesi almışım, elbette ürünün sıfır olmasını ve içinde bulunduğumuz pandemi dönemi sebebiyle kapalı ambalajda olmasını beklemek hakkım. İnstagram hesabında satış kanallarımız diye paylaşım yapıp hepsiburada'yı oraya ekliyorlar ama sorun çıkınca muhatabınız biz değiliz diyorlar. Ürünle ilgili sorun varsa bal gibi de sizsiniz sözleşmeye göre.

    - Hepsiburada sitesi de iade sürecindeki sorunlarda dönüş yapmaması, müşteri hizmetlerine ulaşmanın güçlüğü ve bilgi almanın imkansıza yakın olması sebebiyle benim gözümde bitmiştir.

    Not: Bu süreçte başka bir firmadan benzer ürün aldım, fiyatı çok çok uygun ve satıcı çok güzel paketlemişti. Ürün kendi kolisi içinde, kolinin dışını da balonlu naylona sarmıştı. Fiyat performans oranı ve satıcı kalitesi o kadar yüksek ki önceki durumla kıyas bile yapılmaz.

    İade için kargo kodunu 27/05/2020 tarihinde aldım ve kurye almaya gelmediği için 29/05/2020 tarihinde kendim şubeye gidip verdim. Paramın 14 iş günü içinde yatması gerekmiyor mu?
    Kargo ile ilgili sorunlar beni bağlar mı? Bundan sonra nasıl bir yol izlemeliyim tavsiyeleriniz nelerdir ?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Buchholz rölesi -- 11 Haziran 2020; 10:48:51 >







  • 10/06/2020 18:15 HB müşteri hizmetleri görüşmem: Bugün geri dönüş sağlanacağı söylenmesine rağmen bir gelişme olmadığını aktardım. Talep, e-posta vs. bir şeyler yaptılar, en hızlı ve acil dönüş yapılacak gibi cümleler kuruldu. Sorun benimle konuşan mh temsilcisi ile ilgili olmadığından çok sinirli olmama rağmen bir şey diyemiyorum ve kibar olmaya çalışıyorum.
  • HB müşteri hizmetleri mesaj gönderdi.

    Kargo adına özür dileriz diyorlar. Kargo da ücreti alamadığımız için şubede bekletiyoruz demişti.

    Sorun kimde belli değil, kargoyu da ortak ediyorum şimdilik. Herkes topu birbirine atıyor.
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
    
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.