Arkadaşlar herkese selamlar.. normalde yıllardır amazon üzerinden alışveriş yaparım ve yine eskiden hızlıal diye bir site vardı (adamlar ups kargo ile çalışırdı) kaliteliydi yani oradan alışveriş yapardım ve sorun yaşamazdım.. her neyse geçenlerde hepsiburada.com 'dan masaj aleti aldım. Paketi açtım ve titreşim özelliğinin olmadığını gördüm (ürün tanıtımında yazmıyordu) sonra hemen paketi kapattım ve iade talebi oluşturdum (iade edilemeyecek bir kategoride değil) 14 gün dolmadan iade ettim, sonra mail geldi bir de ne göreyim ''İADENİZ REDDEDİLDİ'' sebep olarakta eksik bir türkçeyle, karakter hatalarıyla dolu anlaşılmaz bir mail göndermişler. (ürün aslında güzel bir ürünmüş, bakanlık onaylıymış falan) ismimi bile yanlış yazmışlar neyse... hemen satıcıyı aradım birde ne desin : "ÜRÜNÜ GERİ GÖNDERMEYE UTANMIYORMUSUNUZ'' :) hayatımda ilk defa bu kadar berbat bir alışveriş deneyimi yaşadım. daha önce böyle bir durum yaşayan var mı ? sizce ne yapmalıyım ? Yıllar sonra DH' de konu açtım, o yüzden cevaplarınızı bekliyorum.. Sağlıcakla kalın |
Bildirim