Şimdi Ara

Hepsiburada.com İade Rezilliği

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
27
Cevap
2
Favori
4.476
Tıklama
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
6 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Öncelikle herkese merhaba.

    Hepsiburada.com'un iade süreci rezilliği hakkında insanları bilgilendirmek istiyorum. O çok güvendiğimiz şirketler nasıl işine geldiği gibi davranıyor ancak yaşayınca fark edebiliyoruz.

    Hemen süreçten bahsedeyim.

    16 Kasım 2016 tarihinde Asus GL502VT-FY034T bu başlıktaki kampanyadan faydalanarak bir 1 adet ASUS marka taşınabilir bilgisayar aldım (Fiyat 4205₺). Ürün 18 Kasım 2016 tarihinde kargolandı ve ürünü 21 Kasım 2016 tarihinde teslim aldım. Neden mi geç aldım ürünü teslim edecek Yurtiçi Kargo şirketi ürünleri teslim etmiyor. Sebebi ne peki? Ben Ankara'nın Çubuk ilçesindeyim ürünüm Kazan-Saray taraflarında bulunan ANKARA YL şubesinde. Ayrıca yurtiçi kargo ANKARA YL şubesi Çubuk ilçesine teslimat yapmıyor. Peki, neden teslimat yapan arkadaşlar ürünleri almak için gelmiyorlar.( Şubeyi bilmiyorlarmış.) Ben kendim 2 saatlik yol giderek ANKARA YL şubesinden teslim aldım. Evet, çok profesyonel bir şirket Yurtiçi kargo. Teslim aldığım yerin Çubuk biriminde 5 kişi çalışıyor ve bir - bir buçuk aydır. Teslimat yapmıyormuş ve ürünler aşırı birikmiş adamların bu kargoları düzenlemeleri imkânsız neredeyse, her taraf karman çorman olmuş. 15 dakikada benim kargoyu ancak bulabildiler.
     Hepsiburada.com İade Rezilliği

    Ürünü açtım ve ürünü test etmeye başladım. İlk gözüme çarpan şey siyah ekranda belli olan. 4 noktadaki ışık sızması, çok bariz gözle görülüyor. 2. kusur ise 2 noktada bulunan ölü pixel. Diğer bir sorun ise üründe wifi problemi bulunması. Ürün WiFi bağlanıyor ama "İnternet yok, güvenli" hatası alıyorum. Öncelikle ürünün WiFi sorunu için ASUS Müşteri hizmetleri ile görüştüm bana söyledikleri talimatları yaparak driver yükledik, ama bu çözüm olmadı. Müşteri hizmetlerindeki bayan ürünü hepsiburada.com'a iade etmemi söyledi ürünü. Ürünün wifi probleminin donanımsal bir arıza olduğu için iade veya değişim istemem gerektiğini bildirdi. Ayrıca ölü pixel'de başlı başına bir iade sebebi olarak kabul edilebileceğini söyledi çünkü bu sorun ilerde büyüyebilir dedi (pek sanmıyorum ama o öyle söyledi.) Eğer ürünü garantiye gönderirseniz ürün garanti kapsamında tamir görür ama siz ürün daha yeni aldığınız için bu süreci beklemek zorunda değilsiniz. Hepsiburada.com'a gönderdiğiniz taktirde ürünün iadesi olacağı söylenildi.

     Hepsiburada.com İade Rezilliği
     Hepsiburada.com İade Rezilliği

    Bende hemen müşteri hizmetlerini aradım ve ürünün yenisi ile değişmesini istediğimi bildirdim. Ürünün kusurlarını bildirdim. Müşteri hizmetleri bana ürünün değişimini yapamayacaklarını sadece iade yapabileceğimi söyledi ve müşteri hizmetleri bana bir iade numarası verdi "Tarih: 23 Kasım 2016".
     Hepsiburada.com İade Rezilliği

    Saat 17:00 geçtiği için kurye çağıramadım ve ertesi gün 24 Kasım 2016 tarihinde sabah erkenden kurye çağırdım ama kurye gelmedi. Bu sürecin bu uzun süreceğini tahmin ederek ve ürünün "Efsane Cuma İndirimleri" ile 3664 ₺'ye düştüğünü görmem ile birlikte tekrar sipariş verdim en azından bu süre zarfında elimde bir bilgisayar bulunur ümidiyle.
     Hepsiburada.com İade Rezilliği


    25 Kasım 2016 günü Cuma günü kuryenin gelmediğini bildirdim bana Yurtiçi kargo ile görüşme sağlayacaklarını ürünü teslim almaya bir kurye geleceğini bildirdi. Cuma sebebiyle Cuma namazına gittim ve çıkışta şans eseri Yurtiçi kargo personeli ile karşılaştım. Durumu izah ettim. Eğer merkezi bir yere bırakabilsem ürünü teslim alacağını söyledi. Bende ürünü güzelce kutuladım, tüm aksesuar ve garanti belgelerini kutunun içine koydum, ürüne zarar gelmemesi için daha önce almış olduğum Acer monitörün kutusuna koydum, faturayı ürünün kutusunun üzerine resimdeki gibi yapıştırdım ve merkezde bir arkadaşımın dükkanına bıraktım. Yurtiçi kargo personeli ürünü telim aldı.
     Hepsiburada.com İade Rezilliği

    Ertesi gün ürün hepsiburada iade birimine ulaştığını bildiren 3 adet mail geldi. Tarih: 26 Kasım 2016
     Hepsiburada.com İade Rezilliği
     Hepsiburada.com İade Rezilliği
     Hepsiburada.com İade Rezilliği

    Ardından ürünün durumunu merak ettim ve Hepsiburada bildirim ekranına göz attım ve iade reddedildi yazısını gördüm. Müşteri hizmetleri ile durumu paylaştım. Her zamanki gibi bana kayıt oluşturdular. Tarih 27 Kasım 2016
     Hepsiburada.com İade Rezilliği

    Bu süre esnasında mağdur kalmamak için tekrar sipariş verdiğim taşınabilir bilgisayar kargolanmadı ve müşteri hizmetlerine her gün sormama rağmen bu gün çalışma saatlerinde (saat 24:00)'a kadar kargolanacağını söylediler.

    Ayrıca firmamız mükemmel bir inisiyatife sahip 4205₺’lik ürünüm değişimi için hiçbir ilerleme yok 2. siparişim 3664 ₺'lik siparişi de ben kendime iyilik yaparak için sırf mağdur kalmamak için tekrar sipariş veriyorum ve sonuç ne biliyor musunuz? Geç kargolama süreci için özür mahiyetinde 20 ₺’lik çek veriyorlar. YAŞASIN. Düşünebiliyor musunuz 20₺ ya kim kime bu devirde 20₺ verir? Ayrıca şaka yapmıyorum 2. ürünü hala kargolamadılar. 28.11.2016
     Hepsiburada.com İade Rezilliği


    Veeee sonuç
     Hepsiburada.com İade Rezilliği

    İade ettiğim ürün bana tekrar kargolanacakmış. Ürünü teslim almam gerekiyormuş. Ürünü mailde belirtilen adrese göndermem gerekiyormuş. Ürün ilgili adrese gidecek ve ürünü iade/değişim raporu çıkacak, ürün bana kargolanacak ardından ürünü tekrar hepsiburada'ya iade raporu ile birlikte yollamam gerekiyormuş.
    Hepsiburada.com “KOLAY” iade hizmetine teşekkür ederim çok profesyoneller. Ayakta alkışlıyorum.

    Siz siz olun hepsiburada.com’dan alışveriş yapmadan önce bir kere daha düşünün . İade olayını düşünmeyin bile.







  • Asus servisi iade degisim formu duzenliyormu diye arayip sorup ogrenin once,,,,, benzer olayi samsung ile yasadigimda servis biz oyle bir rapor vermiyoruz, servise gelen cihaz tamir edilir geri yollanir demislerdi,,, hepsiburadaya bunu soyledigimde yapabilecekleri bisey olmadigini soylemislerdi, bende servisten cihazi tamir yaptirmadan geri aldim ve 14 gunluk sure dolmasina az bir zaman kala cayma hakkimi kullanarak iade etmek istiyorum deyip, orjinaline yakin paketleyip geri yollamistim, neyse ki iadem kabul olmustu..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: piri.reis

    Asus servisi iade degisim formu duzenliyormu diye arayip sorup ogrenin once,,,,, benzer olayi samsung ile yasadigimda servis biz oyle bir rapor vermiyoruz, servise gelen cihaz tamir edilir geri yollanir demislerdi,,, hepsiburadaya bunu soyledigimde yapabilecekleri bisey olmadigini soylemislerdi, bende servisten cihazi tamir yaptirmadan geri aldim ve 14 gunluk sure dolmasina az bir zaman kala cayma hakkimi kullanarak iade etmek istiyorum deyip, orjinaline yakin paketleyip geri yollamistim, neyse ki iadem kabul olmustu..

    Hocam ürün bana geldiği gibi paketlendi. Hiçbir eksiği yok adaptörünün jelatini üzerinde, klavyenin üzerindeki bez duruyor. Kılıfına sarılı sadece zarar görmesin diye extra bir kutunun içine koydum. Ürün kutudan hiç çıkmadı kontrol esnasında fark ettim sorunları direk iade kararı aldım.




  • Senelerdir internet üzerinden satış yapıyorum
    N11 HB hatta bir ara Sanal Pazarda da yaptım
    Açık ara en güveniliri Gittigidiyordur.
    Ürün iadesinde hiç zorlanmazsınız.
    Tek kötü yanı kötü bir kullanıcıya denk gelirseniz biraz fazla uğraşırsınız ama güven ve memnuniyet olark Gittigidiyorun üstüne firma yok.

    HB pazar yerine açılarak cirosunu arttırdı ama kalitesinden ödün verdi.
    Koca firmayı tedarikcilerin insafına bıraktı
  • Malesef burada uyanık olmanız gerekmekteydi. Yasa gereği arızalı ürünler servis ''arızalıdır''denildiği takdirde değiştirilmekte ya da iade alınmakta. Bu tarz işlemlerle uğraşmamak için arıza sebebi yerine, cayma hakkınızı kullansaydınız çok daha çabuk sonuç almış olurdunuz. Çok çok geçmiş olsun. Yine de dert etmeyin öyle ya da bölye iade alacaklardır.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: amashe

    Malesef burada uyanık olmanız gerekmekteydi. Yasa gereği arızalı ürünler servis ''arızalıdır''denildiği takdirde değiştirilmekte ya da iade alınmakta. Bu tarz işlemlerle uğraşmamak için arıza sebebi yerine, cayma hakkınızı kullansaydınız çok daha çabuk sonuç almış olurdunuz. Çok çok geçmiş olsun. Yine de dert etmeyin öyle ya da bölye iade alacaklardır.

    Yıllardır internetden alışveriş yapıyorum hiç iade yapmamıştım. Bu bize tecrübe oldu. Ben hiç bilmiyordum keyfi iadenin, mecburi iadeden daha kolay kabul olacağını. Sonuçta ben ben satıcı da mağdur olsun istemem. Gerek olmadıkça iade yapmazdım ama bunlara bu müstahakmış hocam.

    Ayrıca yorumunuz için teşekkür ederim.
  • hepsiburada kadar omurgasız , kaypak ve saygısız bir site yok. monitör davasında kelek yaptılar. 2 adet monitörü thh ile kazandım neyse muadil listeden urun dayattılar vaktim yoktu sectım aldım. benden sonra kazananların basvurusuna daha kalıteli monitör verdiler ugrastırmadılar. bende kardesımın hesabındanda monıtor almıs ıptal olmustu ugrasmamıstım. aydın doğanın bu sitesine çok kızdığımdan o hesap içinde bu hafta içi thh ye gidiyorum. 1 kez daha darbe vurucam bunlara. geçen sene benq monitör konusu vardı. indirimli aldıgımız monitörü sorgusuz iptal etmişti bende 2 adet almıştım. yine thh ile haklı çıktım muadi olarak samsung curve almıştım çok sağlam karlı iş olmuştu. bu hb ye karşı ciğerimin yağları erimişti. en kötü thh ye gider mesafeli sözleşmedeki cayma hakkınızı kullanırsınız önemli olan yasal süre dolmasında aman dikkkat edin .
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Campolist

    hepsiburada kadar omurgasız , kaypak ve saygısız bir site yok. monitör davasında kelek yaptılar. 2 adet monitörü thh ile kazandım neyse muadil listeden urun dayattılar vaktim yoktu sectım aldım. benden sonra kazananların basvurusuna daha kalıteli monitör verdiler ugrastırmadılar. bende kardesımın hesabındanda monıtor almıs ıptal olmustu ugrasmamıstım. aydın doğanın bu sitesine çok kızdığımdan o hesap içinde bu hafta içi thh ye gidiyorum. 1 kez daha darbe vurucam bunlara. geçen sene benq monitör konusu vardı. indirimli aldıgımız monitörü sorgusuz iptal etmişti bende 2 adet almıştım. yine thh ile haklı çıktım muadi olarak samsung curve almıştım çok sağlam karlı iş olmuştu. bu hb ye karşı ciğerimin yağları erimişti. en kötü thh ye gider mesafeli sözleşmedeki cayma hakkınızı kullanırsınız önemli olan yasal süre dolmasında aman dikkkat edin .

    Hocam yorumunuz için teşekkür ederim. Yasal süreç sanırım 14 gün ben ayın 21. günü teslim aldım. Daha yasal olarak cayma hakkım var ama bakalım ürünü ne zaman tekrar elime ulaştıracaklar.

    Ayrıca şimdi yapmam gereken nedir? Thh'ye mi başvurmalıyım. İzleyeceğim yol konusunda yardımcı olursanız çok mutlu olurum. Bu konu da aynı sıkıntıyı çekenler için rehber niteliğinde olur inşallah.




  • vatandan tv almıştım. 3 ay sonra servis raporuyla iade ettim valla.
  • nomox1 kullanıcısına yanıt
    hocam tekrar cayma hakkı sebebiyle iade aç. ürün ellerine geçtiklerinde bir sorun belirtilerse servisten rapor alıp gönderinde
  • sen 1 piksel dert etmişsin benim laptopta 7 piksel ölü çıktı vatan'a iade edememiştim. Üstelik aynı laptoptan 2 adet almıştım. Yuh dedim valla.
    ama hepsiburadada hiç sıkıntı yaşamadım allahı var 3 kere aynı ürünü kırık gönderdiler iade ettim en son dedim şuna köpük felan koyun sizede yazık banada :D



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi alemburda34 -- 29 Kasım 2016; 9:56:17 >
  • Bilgisayar da bayağı pahalıymış. Ben 2 sene önce 2000 liraya ikinci el bir macbook pro almıştım. Bu bilgisayar beni bilgisayar camiasından kopardı.

    Eskiden bir sorun çıkardı internetten araştırırdım ederdim. 2 sene sonra çok ağır kalırdı yeni neler var diye araştırırdım. 2 senedir kaldırıyorum kapağı. İşimi halledip kapıyorum. Ne ısınma, ne donma, ne ses, hiç birşey yok. 3 tane işletim sistemi geçirdi bu arada. Güncelle tuşuna basıyorum bir süre sonra kendi kendine tüm programlar eski halinde açılıyor. Yeni işletim sistemine geçtiğimde tarayıcı pencereleri filan bile güncellemeden önceki ile aynı halde açılıyor bilgisayar. Ne para isteyen var, ne yedekleme.

    Format nasıl yapılıyordu, disk birleştirme nasıl yapılıyordu elimi sürmedim yıllardır. Eskiden bütün mahallenin bilgisayar sorunları bana gelirdi, sen anlarsın bir bak şuna diye. Artık biri bilgisayar getirince uğraşmaya üşeniyorum. Abi yavaşladı bu bir format atsak filan diyorlar. O ekranlara bakmak, programları yüklemek filan eziyet geliyor.

    2 senedir elime mouse almadım. Birşeylere tıklamayı unuttum. Bu mac te birşeyin üstüne parmağını koyuyorsun tıklamış sayıyor. 2 parmağını koyuyorsun sağ tıkladın sayıyor. Mouse tekerini çevirirdim eskiden, şimdi iki parmağını sürtüyorsun sayfa tereyağı gibi kayıyor istediğin yere.. Sıfır sessizlik.

    Resmen yaşlandırdı beni bu bilgisayar. En basit sorunlarla uğraşacak hevesim kalmadı. Eskiden sorun görsem saldırırdım. Saatlerce araştırır çözerdim. Antivirüs nasıl yazılıyordu unuttum. Ne günlerdi, bilgisayar 13 saniyede açıldı diye sevinirdim. Şimdi 1 sn de açılmayan alet görünce fenalık geliyor.

    Program yükleme, kaldırma ile ne uğraşırdım. Gençlik bir başkaydı. Ne program çıksa saatlerce uğraşır yüklerdim. İşletim sistemi hoşaf olurdu bunları yükleyip kaldırmaktan. 2 ayda bir format atardım. Şimdi yükle tuşuna basıyorum yükleniyor, sil tuşuna basıyorum programdan eser bırakmıyor..

    Şimdi yerimden kalkacak halim yok. Telefon çalıyor bilgisayardan bakıyorum, sms geliyor bilgisayarda görünüyor. Direk bilgisayardan sms atıyorum. Whatsapp'ı filan da bilgisayara ayarladım. Resmen ölüm sessizliği var evde. :))

    Altı üstü i5 işlemci var içinde fan sesi nedir bilmiyorum. Arada safari dışında browser açarsam fan sesi geliyor. Eskiden aynı anda 5 browser kullanırdım. Gece şarja takıyorum aleti, sabah şarjdan alıyorum. Akşama kadar şarj ile işim olmuyor.

    Görünümü de 10 yıl geçse ilk günkü gibi kalacak görünüyor. Eskiyen, soyulan, rengi atan bir tarafı yok. Son windows notebook'un tuşları mı kopmadı, kasa mı çatlamadı, ekranın kasa bağlantı bölümünde mi sorun çıkmadı.

     Hepsiburada.com İade Rezilliği



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi hakki.sert -- 29 Kasım 2016; 10:27:58 >




  • sadece internet alışverişi değil , çay/kahve makinası ,ütü vs aldın ilk günlerde bir sıkıntı hissettin .satıcı sana "servise gönderin" dediği anda, tuzağa çekiyor.Hemen servis göndermiyorum iade / değişim istiyorum demeyi unutmayın.
    Bilinçlenelim.
  • Hmm, hocam bu islemlerdeki hata biraz da sizin. Eger urun arizali diyor iseniz 1 saat once bile almis olsaniz servis raporu ibraz etmek zorundasiniz. bunun baska bir yolu yok. ne guzel internetten almissiniz, hic ariza filan karistirmadan, "ben urunden memnun olmadim, beklentimi karsilamadi, iade hakkimi kullanmak istiyorum" diye acsaniz islemleri kabul edilmisti. ustte arkadasin dedigi gibi, urunden memnun degilim diye yeni bir iade olusturmaya calisin, yoksa 14 gunluk sure dolar ve servisten mecburen rapor almak zorunda kalirsiniz.

    Vatan iade konusunda da soyle birsey basima geldi. Gittim magazadan iki adet toshiba notebook (modelini hatirlamiyorum) aldim, geldim ikisini de actim, o da ne ikisi de sarj olmuyor. Urunler vatan'in kendi ithalati idi sanirim. yuklendigim gibi aldigim magazaya geri gittim, servise indim, urunleri verip durumu anlattim, icerde actilar kisa bir testten sonra iade formu olusturdular ve satin alma isleminin uzerinden daha 4 saat gecmisti ki urunlerin ikisini de iade edip magazadan ciktim. sorunlu oldugunu biliyorum, ozellikle internet fiyati konusunda uyuz bir uygulamalari var, iade de sorunlu. ancak su ana kadar ben sorun yasamadim, insallah bundan sonra da yasamam.

    ekleme: arizali durumu ile ilgili olarak ekleme yapmak istiyorum, sistemin bu sekilde islemesi disinda bir yol yok. arizali iade ve 14 gunden iade farkli konular. eger urun arizali ise ve yasal surenin icinde ise marka ve aldiginiz yerden bagimsiz olarak urunun servisinde ariza tespiti yapilmasi neticesinde sizin talebiniz ile iade formu olusturulur. urunu arizali olarak iade etmek istediginizi belirttiginizde gerekli belge sizin sozunuz degil, servis raporudur. satici icin arizanin sizden mi yoksa urunun kendinden mi kaynaklandigini bilmenin baska bir yolu yoktur. uretici firma bu noktada garantordur ve urunu misli ile degistirir, boylece ne satici ne de alici haksizliga ugramis olur. sizin arizadan dolayi iade etmek istiyorum dediginiz icin HB nin iade departmani hakli olarak servis formu bekliyor.

    Sizin yapacaginiz islem urun ulastiktan sonra yeniden iade olusturmak ve tekrar urunu gondermek. sadece 14 gunluk cama hakkimi kullanmak istiyorum demeniz yeterli.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi zengier -- 29 Kasım 2016; 11:8:55 >




  • Anlaşılan iade ve cayma hakkı ayrı meseleler.

    Bu gibi durumlarda cayma hakkını kullanmak ve prosedüre uygun yapmak en mantıklısı. Bende başka firmadan 1600tl fiyatlı bir monitör aldım 8 piksel hatalı, monitörün markasını şimdi vermeyeceğim, adamlar 15 gündür ne değişim yaptı nede bir ilerleme var üreticiden yanıt bekleniyor gibi bir ifade mevcut.




    14gün içinde kullanmış olsak dahi cayma hakkını kullanabilecekken hadi dedim iade et yenisini alalım işiyle uğraşmayalım öte yandan kart limiti iade için 20 gün süre vs. aklıma gelince daha çabuk olur düşüncesi ile servise gönderdim adam bana taaaa üreticiden cevap beklediğini söylüyor. Rezillik tabi. Konusunu yakında açacağım.

    Önce mahkeme, sonra monitör üreticisinin yönetim kuruluna bir şekilde ulaşmayı hedefliyorum.


    Siz siz olun netten aldığınız tv bilgisayar vs. içinize sinmedi ise cayma hakkınızı kullanın başınız her şekilde ağrıyacağına bu şekilde ağrısın.


    Bir dip not cayma hakkını kullanırken satıcı firmaya eposta gönderirken aynı zamanda PTT den fax çekin, çünkü cayma hakkını kullanırken firmaya bilgi vermek durumundasınız, elinizde fax gönderildi çıktısı olsun. Cihazı kutuya koyarken kendisini ve kutusunu videoya çekin. Zira kırıldı mırıldı olaylarına bile girmelerine fırsat bırakmayın.


    Kargo şirketi sorumluluk belgesi imzalatmak isteyebilir imzalamayın, ürün orjinal kutusunda olduğu sürece bu belgeyi imzalamak zorunda değilsiniz.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi tr5454 -- 29 Kasım 2016; 11:10:10 >




  • işin vicdani kısmı da var ama malesef bozuk vs dediğin anda servise gönderiyorlar. ama kanun çıkmamış mıydı, ilk 6 ay içinde arıza yapan ürünler birebir değiştirilir, yada iade alınır vs gibi.
  • arkadaşlar ilk 14 günde bu tarz bir sorun olduğunda kesinlikle cayma hakkınızı kullandığınızı bildirin. Bu tarz sorunlar ben de yaşadım ve cayma hakkında her zaman sonuç aldım. Arızayı kabul etmiyorsa, ayıplı maldan iade hakkımı/değişim hakkımı kullanmak istiyorum diyebilirsiniz.

    Ayıplı mal/hizmetten de sonuç alınabilir ama daha geç oluyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: alemburda34

    sen 1 piksel dert etmişsin benim laptopta 7 piksel ölü çıktı vatan'a iade edememiştim. Üstelik aynı laptoptan 2 adet almıştım. Yuh dedim valla.
    ama hepsiburadada hiç sıkıntı yaşamadım allahı var 3 kere aynı ürünü kırık gönderdiler iade ettim en son dedim şuna köpük felan koyun sizede yazık banada :D

    Keşke yazdıklarımın tamamını okusaydınız . Ürünün tek sorunu ölü pixel olmadığını anlardınız . Ürün Wi-Fi ağına bağlanamama sorunu var .
  • nomox1 kullanıcısına yanıt
    Okudum ancak wifinin bozuk olduğunu pek düşünmüyorum genelde yazılım hatası yada yanlış yükleme oluyor, bazende öyle bir problem oluyor ki inat edip kesintisiz 5 saat uğraşıp çözdüğüm zamanlar olmuştur. Windows 10 mu cihaz bilmiyorum ama ben genelde w7 ile bir deneme yaparım çalışır hep. Tabi sen yeni aldığın için uğraşmaman lazım. Ben sadece yaşadığım şeyi söyledim. Ama hala aynı şeyi söylerim Türkiye'de bulabileceğin az sorunlu nadir firmadır. Daha iyisini bulman çok zor sen n11 yada gittigidiyordan alsaydın asıl sorun neymiş o zaman görürdün.
  • babam polisaj makinası almış kargodan geldiğinde gördüm istemedim gereği yok diye iade ettim ama ürünü ilk yollarken yanında bi aksesuar çantasına iple bağladıkları için kutu deforme olmuştu kabul etmediler iadeyi şimdi tam 2 aydır onlar geri yolluyor ben teslim almıyorum tekrar gidiyor tekrar geliyor. bankaya harcama itirazı yapacağım en son
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.