Şimdi Ara

Hi2Games dolandırıcıdır, alışveriş yapmayın!

Bu Konudaki Kullanıcılar:
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
54
Cevap
2
Favori
8.904
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
6 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • 18 kasım 2017'de deadpool isimli oyunu siteden satın aldım. o tarihte ürün steam'dan kalkmış ve bunu bilmiyordum. Kendileride bunu bildiği halde hala satışa devam ediyormuş. Ben stok yapmadıklarınıda bilmiyordum direk verdim siparişi, 10-15 dakika geçti baktım birşey olmadı sitedeki destek elemanına yazdım "ürünüm nerede" diye, önce siparişimi iptal edip ardından paramı bana sormadan bakiyeye dönüştürdü, durumu belirtip ben kartıma iade istiyorum dediğim halde öyle bir sistemlerinin olmadığını, ancak bakiye iade bildiriminde bulunmam gerektiğini söylediler.

    20 kasımda bildirimde bulundum ve 4 gündür kontrol ediliyor aşamasında kaldı, her gün girip sordum "hemen iletiyoruz, en kısa sürede paranız iade olacak" diyip duran yetkililer dışında paradan haber alamadım. Yani kısacası Hi2Games paramın üzerine yatmış durumda. Zaten sözleşmesinin çalıntı olması, oyunları bayağı ucuz vermesinden anlamalıydım dolandırıcı olduklarını ama buda ders olmuş oldu. Bu konuyuda bu siteden alışveriş yapacak arkadaşları uyarı amaçlı açtım 4-5 kişiyi bile kurtarsam kârdır.

    İlgili görseller aşağıda;

    Görsel 1- Ödemeyi alıp, siparişi iptal etme. Tam yavuz esnaf ticaret mantığı, klasik dolandırıcı türk esnaf tiplemesi.

    Hi2Games dolandırıcıdır, alışveriş yapmayın!


    Görsel 2- Destek sisteminin kalitesi

    Hi2Games dolandırıcıdır, alışveriş yapmayın!


    Görsel 3- İlk ikisi iptal edilen, üçüncüsüde hala kontrol aşamasında kalan iade başvurusu (başvuruda sadece iban ve hesap no var, neyi kontrol ediyorlar 4 gündür anlamadım)

    Hi2Games dolandırıcıdır, alışveriş yapmayın!


    Edit: Arkadaşlar yazmayı unuttum son çare olarak bankama harcama itirazında bulundum ve gpay üzerinden paramı iade aldım. Yani normal bir şekilde ödeme yapmadılar kanunen yasal haklarımı kullanıp iade aldım. Aldığınız oyunun stoğu yoksa sizide böyle uğraştıracaklar bilginiz olsun.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi MonacoDoom -- 4 Haziran 2018; 18:20:10 >







  • Bu girdide Hi2Games üzerinden yapılan bir alışverişin sıkıntılarından bahsedilmiş olup yaşanılan aksaklık firma yetkilisi bir personel tarafından siparişin 4. gününde iletişim(telefon ile) kurularak ilgili problem giderilmiştir.

    -Aksaklığın daha iyi hizmet verebilmek adına yapılmış sistem yenilemesinden dolayı ortaya çıktığı
    -Gecikmenin, aksaklığı giderebilecek yetkide personelin geçerli sebeplerden dolayı işinden izinli olmasından dolayı ortaya çıktığı ifade edilmiş olup, müşteri memnuniyeti adına girişken davranılmıştır. Görüşme esnasında bu sorun haricinde Şikayetvar platformundaki aksaklıklarında en kısa sürede giderileceği ifade edilmiştir.

    Kimsenin mağdur olmaması dileğiyle, iyi forumlar.

    Giderilen aksaklığın orijinal hali silinmeyip spoiler içine alınmıştır. ___________________________________________________________________________________________________________

    ADINI SİZ KOYUN

    -
    Özet: 08.01.2018 tarihinde Hi2Games üzerinden aldığım oyuna 11.01.2018 tarihinde henüz ulaşamadım. Site tecrübemin detayları aşağıdadır.
    Sipariş vermeden önce
    https://www.sikayetvar.com/hi2gamescom
    https://www.sikayetvar.com/gpay-odeme-sistemleri
    buralara da bakmadan geçmeyiniz.
    -
    Alınmak istenen oyun: This War of Mine
    Fiyat:25,42 - 15lira hediye + 10,42 gpay havale( 15 lira hediye kaynağı için tıklayınız )
    Gpay havale zamanı: 08.01.2018 14:41



    Gpayden - Hi2games e para aktarımının başarılı olduğunu gösteren görsel. 08.01.2018 14:45



    Hi2games/Siparişlerim menüsünde sisteme işlenmiş 10,42 transfer(2. sırada) ve siparişin alındığını gösteren görsel 08.01.2018 14:45


    Sitede yapılan işlem ve oluşan durum:
    -Sitede bakiye 25,42 olmuştur
    -Ürün sepete eklenir(14:50 civarı)
    -Mevcut bakiye ile satın ala tıklanır ancak site ilerlemez
    -Sayfa yenilenir ve bakiye kotrol edilir 15.00Tl
    -Siparişlerim kısmında ürün yoktur 10,42 havale buharlaşmıştır
    -Hemen canlı desteğe başvurulur.

    İlk gün(08.01) canlı destek Canan:
    İlerleyen saatlerde konrol edin, Bakiye ile satın al butonunda yazılımsal sıkıntı var ileteceğim diyerek geçiştirir. (şüphe olmadığı için ekran görüntüsü alınmamıştır.)
    İlk gün canlı destek Ceyhun:
    -Hiç araştırmadan,sorgulamadan gpay ile görüşün diyecek kadar cesur bir temsilcimiz.
    (Konuşma görselleri düzeni bozmaması için spoiler içine alınmıştır.Saate takan olursa ek not:Sistem saati 1 saat geridir.)










    İkinci gün(09.01) canlı destek Canan ilk konuşma:
    -Öyle bir müşteri temsilcisi ki, müşteri siparişlerini göremeyip müşteriye soruyor.
    -Sistemde gözüken siparişe, gözükmüyor ifadesi kullanıyor.( Yukarıda siparişlerim menüsünde ürün gözükmekte)
    -Siparişlerim menüsünü ve para transferini görünce sürekli biraz bekletiyor ve kontrol sağlıyor
    (Konuşma görselleri düzeni bozmaması için spoiler içine alınmıştır)





    İkinci gün(09.01) canlı destek Canan ikinci konuşma:
    -Tekrara sistemde gözüken siparişe, gözükmüyor ifadesi kullanıyor.( Yukarıda siparişlerim menüsünde ürün gözükmekte)
    -Ödeme yapmadığım ifade ediliyor ve Gpay havale işlemi başarılı olduğu gösterilince R yapıyor.
    -Sürekli biraz beklemeye devam ettiriyor(bekleyin dediğinde en az yarım saat bekleyip öyle konuşmaya devam edilmiştir.)
    -Yazılımın" 15+10,42 =25,42 ", "ürün fiyatı <= bakiye" kontrolü yapmasının beklendiği ifade ediliyor. Sene 2018.
    -İade sorulunca şuan mümkün olmadığı cevabı veriliyor.
    -Biraz beklemeye devam ediliyor.(şuan 10.01.2018 14:26 beklemeye devam ediyorum)







    Canan Hanım beklenmedik şekilde görüşmeyi kestiği için 2. günün tamamının ekran görüntüsü yoktur ancak konuşma mail adresine yönlendirilmiştir(bu özelliği sonradan keşfettim diğer konuşmalarda bilmiyordum,Gereksiz detay notu: Konuşma kayıtlarının zamanı 3 saat geri gözükmektedir.) :


    [11:55] fidan: İsim : fidan
    E-posta : f@hotmail.com
    Soru : 24 saatir erişemediğim oyunun durumu nedir ?
    [11:55] Canan has joined the conversation
    [11:55] Canan: Merhabalar! Size nasıl yardımcı olabilirim?
    [11:55] fidan: Canan Hanım merhaba
    [11:55] fidan: işlem yapmam üzerinden 24 saat geçti
    [11:56] fidan: sürekli ileriki saatlerde kontrol edin açıklaması alıyorum sizden durumum nedir açıklar mısınız?
    [11:56] Canan: 15 tl bizim hediyemizdi değil mi efendim
    [11:56] fidan: Evet
    [11:58] Canan: efendim şu an sizin işleminiz kontrol ediliyor çok kısa bekleteceğim
    [12:28] fidan: Durum nedir Canan Hanım?
    [12:28] Canan: işlem sağlanıyor efendim
    [13:21] fidan: Ne kadar sürecek bu işlem kısa süre daha mı ?
    [13:21] Canan: efendim bizlerde yazılımdan kontrol edilmesini beklemekteyi
    [13:25] fidan: Gpay transferimin sizin tarafınıza geçtiği açık, bakiyemde açıkken yazılımı doğrulamanızın benim tarafımı etkileyen bir şey yok. Üretim üründe yok ortada sadece bir key vereceksiniz bu kadar basit değil mi
    [13:29] Canan: efendim sipariş fgelmeden sağlayamayız malesef
    [13:30] fidan: File :https://tawk.link/595d0ebb50fd5105d0c8419/vc/5a54acdf4120181ff914646/v/ddc529sdsd36c933c3a6e0dc8fe2d1b6a945d/hig.PNG
    [13:31] fidan: sisteminizde mevcutta sipariş gözükmekte zaten
    [13:31] Canan: tamam efendim
    [13:34] fidan: Canan Hanım neye tamam? Sipariş gözükmesi lazım diyorsunuz siteminiz siparişin işlenme zamanını " İşleme Alındı 8.01.2018 20:37:57" olarak gösteriyor üzerinden 19 saat geçmiş
    [13:36] Canan: çünkğü ödemeniz yok efendim
    [13:36] Canan: ödeme olmadan siparişsağlanamaz
    [13:38] fidan: "Ödemeniz yok" tam olarak ne anlama geliyor
    [13:38] Canan: ödeme görülmemekte efendim
    [13:39] Canan: bana gpayden gelen bilgi bu
    [13:39] fidan: File :https://tawk.link/595d0ebb50fd5105dc8419/vc/5a54acdf4120181dff914646/v/85c1623420cb21d/ödeme.PNG
    [13:39] fidan: peki bu ne ifade ediyor size
    [13:40] Canan: gpay işlem sağlamış
    [13:40] Canan: bizde bilgi yok
    [13:40] Canan: gpay ile görüşün efendim
    [13:40] Canan: tamm
    [13:40] Canan: gpay tarafından kontrol sağlanmıştı pardon
    [13:40] Canan: ben yazılım tarafına iletmiştim
    [13:40] Canan: şu an tekrar kontrol ediyorum
    [13:41] fidan: Ben oyunu sizden aldığım için aracı kuruluş beni ilgilendirmez burada iletişimi sizin sağlamanız gerekiyor.
    [13:41] Canan: tamam efendim
    [13:41] Canan: biraz bekleyin
    [13:42] fidan: 24 saatten fazla süredir biraz bekliyorum canan hanım
    [13:42] fidan: gpay hemen onaylamasına paranın size geçmesine rağmen
    [13:43] fidan: bakiyem sitenizde gözüktü ve 25,42 oldu, satın ala tıkladıktan sonra 15 e düştü bakiye burada gpay ile ilgili bir durum yok tamamen sizden kaynaklı
    [13:46] Canan: tamm efendim anlıyorum
    [13:46] Canan: yalım tarafından kontrol edilmesini bekliyorum
    [13:48] fidan: Bakiyeyi bile düzgün hesaplayamayan abaküsten vasıfsız yazılımınızı daha ne kadar beklemem gerekiyor tahmini olarak?
    [14:05] Canan: efendim net bişi söyleyemiyorum
    [14:07] fidan: Peki işlemin iptal edilmesini istesem, muhasebeye gidip iptal bildirmeniz ne kadar sürüyor?
    [14:09] Canan: efendim iptal işlemini u an sağlayamam
    [14:12] fidan: Çok süper, peki işlemim tamamladığında mail ile bildirim yapıyor mu yazılımınız yoksa sürekli sitenizi açıp sağa sola mı tıklamam gerekiyor?
    [14:13] Canan: efendim biraz beklemeniz gerekli,
    [14:14] fidan: Sürekli biraz bekliyoruz zaten, oyun teslim süreniz kaç diye başta sorulsa en fazla yarım saat yada hemen demek ayrı ironi değil mi sizce
    [15:10] Canan has left the conversation


    Üçüncü gün(10.01) canlı destek Mecnun birinci ve ikinci konuşma:
    -Yazılımcılar ve panel sorumluları toplantıda oldukları için 1 saat sonra kontrol edileceği söylenip geçiştirilen bir gün



    Conversation started on : Wednesday, January 10, 2018, at 12:47 (GMT+0)

    [12:53] fidan: İsim : fidan
    E-posta : f@hotmail.com
    Soru : Siparişim 48 saatten fazla süredir onay beklemekte durum hakkında bilgilendirirseniz sevinirim.
    [12:53] Mecnun has joined the conversation
    [12:53] Mecnun: Merhaba
    [12:54] Mecnun: İşleminiz nedir
    [12:54] fidan: Merhaba, 8.01.2018 14:45:44 zamanlaması ile sitenize bakiye yükleyip ardından ürün satın aldım ancak ürüne henüz erişemedim
    [12:55] Mecnun: Yaptığınız ödeme dir
    [12:55] Mecnun: nedir
    [12:56] fidan: "site içerisinde siparişlerim kısmını gösteren görsel linki bulunmaktadır. orj. belge olduğu için link silinmiştir. Girdinin en başında görsele erişebilirsiniz"
    [12:56] fidan: Bu bakiye sisteminize önce geçmiş
    [12:56] fidan: oyun satın ala basınca eksilip
    [12:56] fidan: oyun bana ulaştırılmamıştır
    [12:57] fidan: File : "Gpay transferinin başarılı olduğunu gösteren görsel linki bulunmaktadır. orj belge olduğu için link silinmiştir. Girdinin en başında görsele erişebilirsiniz"
    [12:57] Mecnun: Şuanda site hesabınızda 15 tl mevcut efendim
    [12:58] fidan: 15 lira hediye bakiye, üstüne 10,42 havale yapılmıştır
    [12:58] fidan: gpay başarılı ödemeyi ilk görselde görebilirsiniz
    [12:58] fidan: 25,42 liralık oyunu satın al deyince
    [12:59] fidan: 10,42 bakiyemden yok olup, oyun satın alma işlemi gerçekleşmemiştir
    [13:00] fidan: 10,42 tutarı bakiye hareketlerimde gözükmemekte, siparişlerimde işleme alındı olarak beklemektedir
    [13:01] fidan: 10,42 tutar gpay tarafından size başarılı şekilde ulaştırılmıştır
    [13:01] Mecnun: Efendim durumu panel sorumlusuna aktardım fakat toplantıda olduğundan 1 saat içerisinde kontrol edebileceğini söylediler
    [13:01] fidan: Sürekli biraz beklemekteyim
    [13:02] fidan: Canan ve Ceyhun isimli temsilcileriniz
    [13:02] fidan: sürekli biraz bekletmekteler
    [13:02] fidan: Sürekli yazılımcılar kontrol etmekte
    [13:02] Mecnun: Efendim şuanda yazdım fakat bakamyacaklarını söylediler. Sizi bekletsemde bir sonuç alamayız
    [13:02] Mecnun: Maalesef yetkimiz incelemeye yetmiyor
    [13:03] fidan: 3 gündür incelemenizi beklemekteyim
    [13:03] fidan: İade işlemide yapılmıyor
    [13:03] fidan: bir tık ile anında oyun alınan çağda 3 gündür biraz bekliyorum ekibinize bunu iletirseniz sevinirim
    [13:03] Mecnun: Tabi efendim gelir gelmez durumunuzu tekrar ileteceğim
    [13:05] fidan: Ne kadar süre sonra dönüş yapabilirsiniz ?
    [13:06] Mecnun: 1 saat sonra toplantı bittiğinde bakabilecek efendim
    [13:07] fidan: İlginiz için teşekkürler kolay gelsin.
    [13:07] Mecnun: İyi günler dileriz
    [13:43] Mecnun has left the conversation

    ---------------

    [14:23] fidan: İsim : fidan
    E-posta : f@hotmail.com
    Soru : DBE02956 kodlu siparişim 8.01.2018 20:37:57 zamanlamasından itibaren işleme alındı olarak beklemektedir. Durum hakkında bilgilendirirseniz sevinirim.
    [14:24] Mecnun has joined the conversation
    [14:24] Mecnun: Merhaba
    [14:24] Mecnun: Efendim panel sorumlusu maalesef hala gelmediğinden bilgi veremiyorum
    [14:25] Mecnun: Kendisine durum iletildi
    [14:26] fidan: Normal şartlarda ürün teslim süreniz ne kadardır?(başarılı havale gerçekleştirildikten sonra)
    [14:27] Mecnun: 1-10dk arası
    [14:29] fidan: Bilgi için teşekkürler, iyi akşamlar dilerim kolay gelsin.
    [14:29] Mecnun: Teşekkür eder iyi oyunlar dileriz.
    [14:29] Mecnun has left the conversation


    Dördüncü gün(11.01) canlı destek Ceyhun birincikonuşma:
    -Aksaklığın gün içerisinde giderileceği yazılımcıların ilgilendiği şeklinde yazışmalar




    Sonuç 4. gün:
    https://forum.donanimhaber.com/hi2games-com-haftalik-indirimler-yenilendi-pubg-51tl-rainbowsix-20tl-daha-fazlasi-sitemizde--129092928-72.
    Hi2Games ana konusunda "Hi2Games" nickli firma yetkilisi üyenin,

    iletisinden kısa bir süre sonra firma yetkilisi bir personel tarafından iletişim(telefon ile) kurularak ilgili problem giderilmiştir.

    -Aksaklığın daha iyi hizmet verebilmek adına yapılmış sistem yenilemesinden dolayı ortaya çıktığı
    -Gecikmenin, aksaklığı giderebilecek yetkide personelin geçerli sebeplerden dolayı işinden izinli olmasından dolayı ortaya çıktığı ifade edilmiş olup, müşteri memnuniyeti adına girişken davranılmıştır. Görüşme esnasında bu sorun haricinde Şikayetvar platformundaki aksaklıklarında en kısa sürede giderileceği ifade edilmiştir.




    Bu sürece siz bir "ad" koyabilirsiniz. Durum ortada.

    İyi forumlar.


    ___________________________________________________________________________________________________________

    @Hi2Games
    Olaya bak pes bu millet akıllanmaz arkadaş almayın diye konuyu 2017 de açmış hala bile bile alıp parayı kaptıran yada uğraşan var komik resmen

    YAHU ANLAYIN ARTIK ADAMLAR OYUNU YOLLASADA SONRADAN PATLATIYOR TEKRAR BAŞKASINA SATIYOR GALİBA HALA İNDİRİM VAR DEYİP ALAN VARSA AKLILLARINDAN ŞÜPHE EDERİM
    +1. Ayrıca hediye olarak gönderdikleri oyunu da kısa bir süre sonra iptal edip sizi iletişimden engelliyorlar.

    Anladığım kadarıyla ponzi oyununun temel alındığı, öncesinde çiftlikbank gibi dolandırıcı oluşumların da kullandığı bir sistemi kullanıyorlar. Oyunları piyasadakinden göze batmayacak şekilde indirim mindirim ayağına daha ucuz bir fiyatla satıyormuş gibi gösterip gelen paralardan bir havuz oluşturuyorlar. Bu havuz dolayısı ile satın alan herkese hediye ile gönderim yapıp kısa bir süre sonra geri alıyorlar. Böylece para da onlarda kalmış oluyor ve havuz büyüyor, sonra da sizi engelliyorlar. Steam salağı da ''verilen hediye geri alınmaz'' ilkesini daha hala benimseyemediği için oluşturduğu açık ile dolaylı yoldan bunların ekmeğine yağ sürmüş oluyor. Adamlar bunu e-ticaret üzerine endekslemişler. Güya gizlilik sözleşmesi, kullanıcı sözleşmesi falan adı altında da kafalarına göre kural koyuyorlar. Ticaret ortamı ufak olduğu için fazla göze batmıyor ve dolayısıyla da dikkat çekmiyor. Ama şu zamanlar için yemezler, er ya da geç ülkeden vınlayamadan kapağı atılacaktır :)
    Evet haklısınız mesajımı güncellemek gerekiyor, Hi2games üzerinden 9 Temmuzda verdiğim siparişim teslim edilmediği gibi para iadesi de 2 Ağustos tarihinde yapıldı. Süreç basit gibi görünüyor fakat defalarca canlı destek ile görüştüm her defasında "Yöneticilerden cevap bekliyoruz" gibi baştan savma saçma bir cevap aldım, ki aynı indirim döneminde birkaç kişininde bu şekilde iadelerinin yapılmadığını öğrendim ve bankaya konu sahibinin de yaptığı gibi harcama itirazı dilekçesi verdim. Tabi siz sorunsuz hizmet aldıysanız sizin adınıza sevindim, umarım böyle durumları yaşamak ve forumda insanların aynı duruma düşmemesi adına "Boş" konuşmak durumunda kalmazsınız.

  • Hi2Games dolandırıcıdır, alışveriş yapmayın!


    3 saat daha süre tanıyorum kendilerine sıkılmaya başladım uzun uzun konu yazasım da yok. 24 saat olacak gpay transferi başarılı, oyun ortada yok. "İlerleyen saatlerde" kontrol edin hariç açıklama yok.




  • Dolandırıcılık değil bu.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Blumhouse

    Dolandırıcılık değil bu.

    Sonuca ulaşmamış olay için dolandırıcılık ağır kaçıyor.
    Ama sistemleri ve hizmetleri kötü (yeni kurulu bir sistemse olabilir ama hiç profesyonelce değil)

    Yaşadıklarım:
    -Gpay ödemesi başarılı bir şekikde gerçekleştirilmesine rağmen canlı destek hiç sorgulamadan gpay ile görüşün dedi, muhattab kim belli değil
    -Satın ala tıkladıktan sonra bakiyem azaldı ancak oyun ortada yok , 6 saat sonra siparişlerimde gözüktü
    -24 saat geçti ancak oyuna henüz erişemedim

    Sistemleri tam oturmamış gibi gözüküyor biraz acemiler en kısa sürede toparlarlar umarım.
  • Bu girdide Hi2Games üzerinden yapılan bir alışverişin sıkıntılarından bahsedilmiş olup yaşanılan aksaklık firma yetkilisi bir personel tarafından siparişin 4. gününde iletişim(telefon ile) kurularak ilgili problem giderilmiştir.

    -Aksaklığın daha iyi hizmet verebilmek adına yapılmış sistem yenilemesinden dolayı ortaya çıktığı
    -Gecikmenin, aksaklığı giderebilecek yetkide personelin geçerli sebeplerden dolayı işinden izinli olmasından dolayı ortaya çıktığı ifade edilmiş olup, müşteri memnuniyeti adına girişken davranılmıştır. Görüşme esnasında bu sorun haricinde Şikayetvar platformundaki aksaklıklarında en kısa sürede giderileceği ifade edilmiştir.

    Kimsenin mağdur olmaması dileğiyle, iyi forumlar.

    Giderilen aksaklığın orijinal hali silinmeyip spoiler içine alınmıştır. ___________________________________________________________________________________________________________

    ADINI SİZ KOYUN

    -
    Özet: 08.01.2018 tarihinde Hi2Games üzerinden aldığım oyuna 11.01.2018 tarihinde henüz ulaşamadım. Site tecrübemin detayları aşağıdadır.
    Sipariş vermeden önce
    www.sikayetvar.com
    Hi2games.com - Şikayetvar
    https://www.sikayetvar.com/hi2gamescom

    www.sikayetvar.com
    GPay - Şikayetvar
    https://www.sikayetvar.com/gpay-odeme-sistemleri

    buralara da bakmadan geçmeyiniz.
    -
    Alınmak istenen oyun: This War of Mine
    Fiyat:25,42 - 15lira hediye + 10,42 gpay havale( 15 lira hediye kaynağı için tıklayınız )
    Gpay havale zamanı: 08.01.2018 14:41

    Hi2Games dolandırıcıdır, alışveriş yapmayın!

    Gpayden - Hi2games e para aktarımının başarılı olduğunu gösteren görsel. 08.01.2018 14:45

    Hi2Games dolandırıcıdır, alışveriş yapmayın!

    Hi2games/Siparişlerim menüsünde sisteme işlenmiş 10,42 transfer(2. sırada) ve siparişin alındığını gösteren görsel 08.01.2018 14:45
    Hi2Games dolandırıcıdır, alışveriş yapmayın!

    Sitede yapılan işlem ve oluşan durum:
    -Sitede bakiye 25,42 olmuştur
    -Ürün sepete eklenir(14:50 civarı)
    -Mevcut bakiye ile satın ala tıklanır ancak site ilerlemez
    -Sayfa yenilenir ve bakiye kotrol edilir 15.00Tl
    -Siparişlerim kısmında ürün yoktur 10,42 havale buharlaşmıştır
    -Hemen canlı desteğe başvurulur.

    İlk gün(08.01) canlı destek Canan:
    İlerleyen saatlerde konrol edin, Bakiye ile satın al butonunda yazılımsal sıkıntı var ileteceğim diyerek geçiştirir. (şüphe olmadığı için ekran görüntüsü alınmamıştır.)
    İlk gün canlı destek Ceyhun:
    -Hiç araştırmadan,sorgulamadan gpay ile görüşün diyecek kadar cesur bir temsilcimiz.
    (Konuşma görselleri düzeni bozmaması için spoiler içine alınmıştır.Saate takan olursa ek not:Sistem saati 1 saat geridir.)

    Hi2Games dolandırıcıdır, alışveriş yapmayın!
    Hi2Games dolandırıcıdır, alışveriş yapmayın!
    Hi2Games dolandırıcıdır, alışveriş yapmayın!
    Hi2Games dolandırıcıdır, alışveriş yapmayın!
    Hi2Games dolandırıcıdır, alışveriş yapmayın!
    Hi2Games dolandırıcıdır, alışveriş yapmayın!
    Hi2Games dolandırıcıdır, alışveriş yapmayın!


    İkinci gün(09.01) canlı destek Canan ilk konuşma:
    -Öyle bir müşteri temsilcisi ki, müşteri siparişlerini göremeyip müşteriye soruyor.
    -Sistemde gözüken siparişe, gözükmüyor ifadesi kullanıyor.( Yukarıda siparişlerim menüsünde ürün gözükmekte)
    -Siparişlerim menüsünü ve para transferini görünce sürekli biraz bekletiyor ve kontrol sağlıyor
    (Konuşma görselleri düzeni bozmaması için spoiler içine alınmıştır)

    Hi2Games dolandırıcıdır, alışveriş yapmayın!
    Hi2Games dolandırıcıdır, alışveriş yapmayın!
    Hi2Games dolandırıcıdır, alışveriş yapmayın!


    İkinci gün(09.01) canlı destek Canan ikinci konuşma:
    -Tekrara sistemde gözüken siparişe, gözükmüyor ifadesi kullanıyor.( Yukarıda siparişlerim menüsünde ürün gözükmekte)
    -Ödeme yapmadığım ifade ediliyor ve Gpay havale işlemi başarılı olduğu gösterilince R yapıyor.
    -Sürekli biraz beklemeye devam ettiriyor(bekleyin dediğinde en az yarım saat bekleyip öyle konuşmaya devam edilmiştir.)
    -Yazılımın" 15+10,42 =25,42 ", "ürün fiyatı <= bakiye" kontrolü yapmasının beklendiği ifade ediliyor. Sene 2018.
    -İade sorulunca şuan mümkün olmadığı cevabı veriliyor.
    -Biraz beklemeye devam ediliyor.(şuan 10.01.2018 14:26 beklemeye devam ediyorum)


    Hi2Games dolandırıcıdır, alışveriş yapmayın!
    Hi2Games dolandırıcıdır, alışveriş yapmayın!
    Hi2Games dolandırıcıdır, alışveriş yapmayın!


    Canan Hanım beklenmedik şekilde görüşmeyi kestiği için 2. günün tamamının ekran görüntüsü yoktur ancak konuşma mail adresine yönlendirilmiştir(bu özelliği sonradan keşfettim diğer konuşmalarda bilmiyordum,Gereksiz detay notu: Konuşma kayıtlarının zamanı 3 saat geri gözükmektedir.) :


    [11:55] fidan: İsim : fidan
    E-posta : f@hotmail.com
    Soru : 24 saatir erişemediğim oyunun durumu nedir ?
    [11:55] Canan has joined the conversation
    [11:55] Canan: Merhabalar! Size nasıl yardımcı olabilirim?
    [11:55] fidan: Canan Hanım merhaba
    [11:55] fidan: işlem yapmam üzerinden 24 saat geçti
    [11:56] fidan: sürekli ileriki saatlerde kontrol edin açıklaması alıyorum sizden durumum nedir açıklar mısınız?
    [11:56] Canan: 15 tl bizim hediyemizdi değil mi efendim
    [11:56] fidan: Evet
    [11:58] Canan: efendim şu an sizin işleminiz kontrol ediliyor çok kısa bekleteceğim
    [12:28] fidan: Durum nedir Canan Hanım?
    [12:28] Canan: işlem sağlanıyor efendim
    [13:21] fidan: Ne kadar sürecek bu işlem kısa süre daha mı ?
    [13:21] Canan: efendim bizlerde yazılımdan kontrol edilmesini beklemekteyi
    [13:25] fidan: Gpay transferimin sizin tarafınıza geçtiği açık, bakiyemde açıkken yazılımı doğrulamanızın benim tarafımı etkileyen bir şey yok. Üretim üründe yok ortada sadece bir key vereceksiniz bu kadar basit değil mi
    [13:29] Canan: efendim sipariş fgelmeden sağlayamayız malesef
    [13:30] fidan: File :https://tawk.link/595d0ebb50fd5105d0c8419/vc/5a54acdf4120181ff914646/v/ddc529sdsd36c933c3a6e0dc8fe2d1b6a945d/hig.PNG
    [13:31] fidan: sisteminizde mevcutta sipariş gözükmekte zaten
    [13:31] Canan: tamam efendim
    [13:34] fidan: Canan Hanım neye tamam? Sipariş gözükmesi lazım diyorsunuz siteminiz siparişin işlenme zamanını " İşleme Alındı 8.01.2018 20:37:57" olarak gösteriyor üzerinden 19 saat geçmiş
    [13:36] Canan: çünkğü ödemeniz yok efendim
    [13:36] Canan: ödeme olmadan siparişsağlanamaz
    [13:38] fidan: "Ödemeniz yok" tam olarak ne anlama geliyor
    [13:38] Canan: ödeme görülmemekte efendim
    [13:39] Canan: bana gpayden gelen bilgi bu
    [13:39] fidan: File :https://tawk.link/595d0ebb50fd5105dc8419/vc/5a54acdf4120181dff914646/v/85c1623420cb21d/ödeme.PNG
    [13:39] fidan: peki bu ne ifade ediyor size
    [13:40] Canan: gpay işlem sağlamış
    [13:40] Canan: bizde bilgi yok
    [13:40] Canan: gpay ile görüşün efendim
    [13:40] Canan: tamm
    [13:40] Canan: gpay tarafından kontrol sağlanmıştı pardon
    [13:40] Canan: ben yazılım tarafına iletmiştim
    [13:40] Canan: şu an tekrar kontrol ediyorum
    [13:41] fidan: Ben oyunu sizden aldığım için aracı kuruluş beni ilgilendirmez burada iletişimi sizin sağlamanız gerekiyor.
    [13:41] Canan: tamam efendim
    [13:41] Canan: biraz bekleyin
    [13:42] fidan: 24 saatten fazla süredir biraz bekliyorum canan hanım
    [13:42] fidan: gpay hemen onaylamasına paranın size geçmesine rağmen
    [13:43] fidan: bakiyem sitenizde gözüktü ve 25,42 oldu, satın ala tıkladıktan sonra 15 e düştü bakiye burada gpay ile ilgili bir durum yok tamamen sizden kaynaklı
    [13:46] Canan: tamm efendim anlıyorum
    [13:46] Canan: yalım tarafından kontrol edilmesini bekliyorum
    [13:48] fidan: Bakiyeyi bile düzgün hesaplayamayan abaküsten vasıfsız yazılımınızı daha ne kadar beklemem gerekiyor tahmini olarak?
    [14:05] Canan: efendim net bişi söyleyemiyorum
    [14:07] fidan: Peki işlemin iptal edilmesini istesem, muhasebeye gidip iptal bildirmeniz ne kadar sürüyor?
    [14:09] Canan: efendim iptal işlemini u an sağlayamam
    [14:12] fidan: Çok süper, peki işlemim tamamladığında mail ile bildirim yapıyor mu yazılımınız yoksa sürekli sitenizi açıp sağa sola mı tıklamam gerekiyor?
    [14:13] Canan: efendim biraz beklemeniz gerekli,
    [14:14] fidan: Sürekli biraz bekliyoruz zaten, oyun teslim süreniz kaç diye başta sorulsa en fazla yarım saat yada hemen demek ayrı ironi değil mi sizce
    [15:10] Canan has left the conversation


    Üçüncü gün(10.01) canlı destek Mecnun birinci ve ikinci konuşma:
    -Yazılımcılar ve panel sorumluları toplantıda oldukları için 1 saat sonra kontrol edileceği söylenip geçiştirilen bir gün



    Conversation started on : Wednesday, January 10, 2018, at 12:47 (GMT+0)

    [12:53] fidan: İsim : fidan
    E-posta : f@hotmail.com
    Soru : Siparişim 48 saatten fazla süredir onay beklemekte durum hakkında bilgilendirirseniz sevinirim.
    [12:53] Mecnun has joined the conversation
    [12:53] Mecnun: Merhaba
    [12:54] Mecnun: İşleminiz nedir
    [12:54] fidan: Merhaba, 8.01.2018 14:45:44 zamanlaması ile sitenize bakiye yükleyip ardından ürün satın aldım ancak ürüne henüz erişemedim
    [12:55] Mecnun: Yaptığınız ödeme dir
    [12:55] Mecnun: nedir
    [12:56] fidan: "site içerisinde siparişlerim kısmını gösteren görsel linki bulunmaktadır. orj. belge olduğu için link silinmiştir. Girdinin en başında görsele erişebilirsiniz"
    [12:56] fidan: Bu bakiye sisteminize önce geçmiş
    [12:56] fidan: oyun satın ala basınca eksilip
    [12:56] fidan: oyun bana ulaştırılmamıştır
    [12:57] fidan: File : "Gpay transferinin başarılı olduğunu gösteren görsel linki bulunmaktadır. orj belge olduğu için link silinmiştir. Girdinin en başında görsele erişebilirsiniz"
    [12:57] Mecnun: Şuanda site hesabınızda 15 tl mevcut efendim
    [12:58] fidan: 15 lira hediye bakiye, üstüne 10,42 havale yapılmıştır
    [12:58] fidan: gpay başarılı ödemeyi ilk görselde görebilirsiniz
    [12:58] fidan: 25,42 liralık oyunu satın al deyince
    [12:59] fidan: 10,42 bakiyemden yok olup, oyun satın alma işlemi gerçekleşmemiştir
    [13:00] fidan: 10,42 tutarı bakiye hareketlerimde gözükmemekte, siparişlerimde işleme alındı olarak beklemektedir
    [13:01] fidan: 10,42 tutar gpay tarafından size başarılı şekilde ulaştırılmıştır
    [13:01] Mecnun: Efendim durumu panel sorumlusuna aktardım fakat toplantıda olduğundan 1 saat içerisinde kontrol edebileceğini söylediler
    [13:01] fidan: Sürekli biraz beklemekteyim
    [13:02] fidan: Canan ve Ceyhun isimli temsilcileriniz
    [13:02] fidan: sürekli biraz bekletmekteler
    [13:02] fidan: Sürekli yazılımcılar kontrol etmekte
    [13:02] Mecnun: Efendim şuanda yazdım fakat bakamyacaklarını söylediler. Sizi bekletsemde bir sonuç alamayız
    [13:02] Mecnun: Maalesef yetkimiz incelemeye yetmiyor
    [13:03] fidan: 3 gündür incelemenizi beklemekteyim
    [13:03] fidan: İade işlemide yapılmıyor
    [13:03] fidan: bir tık ile anında oyun alınan çağda 3 gündür biraz bekliyorum ekibinize bunu iletirseniz sevinirim
    [13:03] Mecnun: Tabi efendim gelir gelmez durumunuzu tekrar ileteceğim
    [13:05] fidan: Ne kadar süre sonra dönüş yapabilirsiniz ?
    [13:06] Mecnun: 1 saat sonra toplantı bittiğinde bakabilecek efendim
    [13:07] fidan: İlginiz için teşekkürler kolay gelsin.
    [13:07] Mecnun: İyi günler dileriz
    [13:43] Mecnun has left the conversation

    ---------------

    [14:23] fidan: İsim : fidan
    E-posta : f@hotmail.com
    Soru : DBE02956 kodlu siparişim 8.01.2018 20:37:57 zamanlamasından itibaren işleme alındı olarak beklemektedir. Durum hakkında bilgilendirirseniz sevinirim.
    [14:24] Mecnun has joined the conversation
    [14:24] Mecnun: Merhaba
    [14:24] Mecnun: Efendim panel sorumlusu maalesef hala gelmediğinden bilgi veremiyorum
    [14:25] Mecnun: Kendisine durum iletildi
    [14:26] fidan: Normal şartlarda ürün teslim süreniz ne kadardır?(başarılı havale gerçekleştirildikten sonra)
    [14:27] Mecnun: 1-10dk arası
    [14:29] fidan: Bilgi için teşekkürler, iyi akşamlar dilerim kolay gelsin.
    [14:29] Mecnun: Teşekkür eder iyi oyunlar dileriz.
    [14:29] Mecnun has left the conversation


    Dördüncü gün(11.01) canlı destek Ceyhun birincikonuşma:
    -Aksaklığın gün içerisinde giderileceği yazılımcıların ilgilendiği şeklinde yazışmalar




    Sonuç 4. gün:
    https://forum.donanimhaber.com/hi2games-com-haftalik-indirimler-yenilendi-pubg-51tl-rainbowsix-20tl-daha-fazlasi-sitemizde--129092928-72.
    Hi2Games ana konusunda "Hi2Games" nickli firma yetkilisi üyenin,
    quote:

    Probleminizi arkadaşlara ilettim, sorununuzu en kısa süre içerisinde çözüme kavuşturacağız. Yaşadığınız problemden dolayı üzgün olduğumuzu bilmeni isteriz.

    iletisinden kısa bir süre sonra firma yetkilisi bir personel tarafından iletişim(telefon ile) kurularak ilgili problem giderilmiştir.

    -Aksaklığın daha iyi hizmet verebilmek adına yapılmış sistem yenilemesinden dolayı ortaya çıktığı
    -Gecikmenin, aksaklığı giderebilecek yetkide personelin geçerli sebeplerden dolayı işinden izinli olmasından dolayı ortaya çıktığı ifade edilmiş olup, müşteri memnuniyeti adına girişken davranılmıştır. Görüşme esnasında bu sorun haricinde Şikayetvar platformundaki aksaklıklarında en kısa sürede giderileceği ifade edilmiştir.




    Bu sürece siz bir "ad" koyabilirsiniz. Durum ortada.

    İyi forumlar.


    ___________________________________________________________________________________________________________

    @Hi2Games



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi dağınık -- 11 Ocak 2018; 15:42:9 >




  • Bu siteden pubg satın alacaktim vazgeçtim teşekkürler.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: iDrum

    Bu siteden pubg satın alacaktim vazgeçtim teşekkürler.

    Aynı şekilde 51 TL ye düştüğü için bende alacaktım artık üye bile olmam.
  • Uyarı için teşekkürler. Tıklanmaz bile artık. Şu kendilerini çakal zannedip bakiye yüklenmesi olayına bitiyorum zaten. Ulan koskoca steam kredi kartıyla aldığın oyunu direk kartına iade ediyor sizin kaç kuruşluk pazar payınız varda böyle bir tribe giriyorsunuz.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Kaan Berk -- 11 Ocak 2018; 13:4:3 >
  • https://forum.donanimhaber.com/hi2games-com-haftalik-indirimler-yenilendi-pubg-51tl-rainbowsix-20tl-daha-fazlasi-sitemizde--129092928-72.
    Hi2Games ana konusunda "Hi2Games" nickli firma yetkilisi üyenin,


    quote:

    Probleminizi arkadaşlara ilettim, sorununuzu en kısa süre içerisinde çözüme kavuşturacağız. Yaşadığınız problemden dolayı üzgün olduğumuzu bilmeni isteriz.

    iletisinden kısa bir süre sonra firma yetkilisi bir personel tarafından iletişim(telefon ile) kurularak ilgili problem giderilmiştir.

    -Aksaklığın daha iyi hizmet verebilmek adına yapılmış sistem yenilemesinden dolayı ortaya çıktığı
    -Gecikmenin, aksaklığı giderebilecek yetkide personelin geçerli sebeplerden dolayı işinden izinli olmasından dolayı ortaya çıktığı ifade edilmiş olup, müşteri memnuniyeti adına girişken davranılmıştır. Görüşme esnasında bu sorun haricinde Şikayetvar platformundaki aksaklıklarında en kısa sürede giderileceği ifade edilmiştir.

    İyi forumlar.

    @Kaan Berk @kadocan1 @iDrum



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi dağınık -- 11 Ocak 2018; 15:47:15 >




  • pubg alacaktım artık üye bile olmam diyen arkadaşın yerinde olmak isterdim.

    Edit:

    Oyunu 2 gün sonra aldım destek ekibi yardımci oldu.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi yvz_1149 -- 18 Ocak 2018; 2:34:2 >
  • Arkadaşlar yazmayı unuttum son çare olarak bankama harcama itirazında bulundum ve gpay üzerinden paramı iade aldım. Yani normal bir şekilde ödeme yapmadılar kanunen yasal haklarımı kullanıp iade aldım. Aldığınız oyunun stoğu yoksa sizide böyle uğraştıracaklar bilginiz olsun.
  • Konu sahibinin yaşadığına benzer bir durumu yaşıyorum 9 temmuzda sipariş verdim ne ürün gönderildi ne ücret kartıma yatırıldı, 5 gündür bakiyenin kartıma gönderilmesini bekliyorum şaka gibi canlı destekleri var sürekli yöneticilerinden bilgi bekliyor buradan alışveriş yapacaklar dikkat etsin, konu üzerinden baya geçmiş ama bahsedilenler hâlâ aynı değişen bir şey yok.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Z.E.U.S kullanıcısına yanıt
    Siteden cyberpunk oyununu aldım stokta olmadığı için daha doğrusu oyunun satıcı firması g2a olayından dolayı steam harici başka yerlerden satışa izin vermediği için hediye edilen oyunu kabul edemedim canlı destek ile görüştüm durumu sslerle gösterdim para iadesi talep ettim onlar kendi üzerine düşeni yerine getirdi bu işlemi cuma günü yaptım hatta araya hafta sonu girdi hafta içinde paramın iadesi yapıldı.Bu olay ağustos ayında oldu



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi LordVGrim -- 10 Mart 2020; 0:6:27 >
  • Evet haklısınız mesajımı güncellemek gerekiyor, Hi2games üzerinden 9 Temmuzda verdiğim siparişim teslim edilmediği gibi para iadesi de 2 Ağustos tarihinde yapıldı. Süreç basit gibi görünüyor fakat defalarca canlı destek ile görüştüm her defasında "Yöneticilerden cevap bekliyoruz" gibi baştan savma saçma bir cevap aldım, ki aynı indirim döneminde birkaç kişininde bu şekilde iadelerinin yapılmadığını öğrendim ve bankaya konu sahibinin de yaptığı gibi harcama itirazı dilekçesi verdim. Tabi siz sorunsuz hizmet aldıysanız sizin adınıza sevindim, umarım böyle durumları yaşamak ve forumda insanların aynı duruma düşmemesi adına "Boş" konuşmak durumunda kalmazsınız.
  • Z.E.U.S kullanıcısına yanıt
    Yan sitelerden oyun alıyorsanız riskleri de göze alıyorsunuz demektir bunu hatırlatmak isterim. Steam gibi bir hizmet beklemeyin.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi LordVGrim -- 9 Mart 2020; 23:53:48 >
  • zamanında bende bu tür sitelerin tuzaklarına düştüm araştırmadan pek alışveriş yapmamamız gerek aslında
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Guest-BCBA38493

    zamanında bende bu tür sitelerin tuzaklarına düştüm araştırmadan pek alışveriş yapmamamız gerek aslında
    Aynen, araştırmadan dalacaksanızda kredi kartı/banka kartı ile alışveriş yapın, havale-eft ile paranızın üstüne soğuk su içersiniz anca. kk/bk'da harcama itirazıyla en geç 1-2 aya para cepte oluyor.
  • Bu siteden uzak durmakta fayda var.Çünkü birkaç oyun aldım bu siteden (yakın zamanda) birkaç gün sonra kütüphaneden silindi.Birkaç defa yazdım desteğe yöneticilerimiz kontrol ediyorlar cevabı aldım.Şikayet var da aynı sorun ve aynı cevabı alınca daha uğraşmaya gerek görmedim açıkcası.
  • Bu siteyi çözemedim gitti birileri çıkıp 10 senedir oyun alıyoruz sıkıntı yok diyor birileri çıkıp dolandırıcı diyor ve site hala aktif varsa buradan düzenli alışveriş yapan veya sıkıntı yaşayan görüşlerini tecrübelerini yazsada bizde ona göre hareket edebilsek nihayetinde forumlar aynı zamanda bu gibi durumlar için var.Lütfen konuya vakıf olanlar iki kelime yazsın şuraya...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: (alpaslan)

    Bu siteyi çözemedim gitti birileri çıkıp 10 senedir oyun alıyoruz sıkıntı yok diyor birileri çıkıp dolandırıcı diyor ve site hala aktif varsa buradan düzenli alışveriş yapan veya sıkıntı yaşayan görüşlerini tecrübelerini yazsada bizde ona göre hareket edebilsek nihayetinde forumlar aynı zamanda bu gibi durumlar için var.Lütfen konuya vakıf olanlar iki kelime yazsın şuraya...
    Arkadaşa yaklaşık 2 ay önce 250-300 liralık oyun almıştık. Şu ana kadar herhangi bir sıkıntısı olmadi. Tabi bu olmayacağı anlamına gelmiyor, daha sonradan oyunun hesaptan silinmesi gibi durumlarla karsilasan olmuş çünkü. Ben de pubg nin ilk çıktığı zamanlarda buradan 42 liraya almıştım,sorun çıkmadı. Galiba biraz da şans mı desem bilemedim...

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • 
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.