Merhaba arkadaşlar. Temmuz ayında Honda Bora (Ankara) şubesinden 0 Honda Civic aldım. Yaklaşık 1.5 ay sonrasında maalesef ön taraftan çarparak bir kaza yaşadım. Daha sonra tamiri için Honda Bora bayiisinin servisine bıraktım. Arabadanın ön kısmında sol ön çamurluk ve kaput haricindekileri değiştirdiler (Ön tampon, saü ön çamurluk, farlar, sensörler vs). 3 hafta sonrasında eksik parçalar ile (yurt dışından geleceklerini ve o süreçte arabasız kalmamam için şimdilik bu şekilde olacağını söyleyerek) teslim ettiler.Tutanakta bu eksiklikler de yazılıydı. Ama aldığımdan beri bir kaç sorun ile karşılaştım. Sorunlar ve çözümleri şu şekilde:
Gördüğünüz gibi aracı teslim aldığımdan beri bir kaç sorun yaşadım, ve ilginç derecede yüksek servis tamirat ücretlerine rağmen baştan savma iş yaptıklarını düşünüyorum. Bunların üstüne, yukarıda belirttiğim gibi kaputu düzeltmeyi reddetmeleri de ayrıca sinir bozucu. Özellikle defaatle bana aracın servisten çıkarken 0 gibi çıkacağı sözlerini tekrar tekrar vermelerine rağmen. Sormak istediğim soru şu: Hukuki haklarım nelerdir? Tamiratın eksik veya noksan yapıldığı durumlardaki uygulayabileceğim yaptırımlar nelerdir? Bu servisin, düzgün iş yapması için baskı yapmak için hangi kanun maddelerini önlerine sunabilirim? Simdiden teşekkür ederim. |
Bildirim