Şimdi Ara

Huawei Yetkili Servis Sorunu

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
2
Cevap
0
Favori
84
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Huawei watch gt2 Pro saatim Şubat 2024'de arızalanmış ve yetkili KVK Teknik servisinde anakartı değiştirilerek tarafıma gönderilmiştir. Birkaç ay sonrasında ise; saatim kendi kendine menü geçişleri yapma, şarj edildikten yaklaşık 1 saat sonra şarj durumunun sıfıra düşüp sonrasında sıfır gözüken şarjla günlerce kullanma, kendi kendine açılıp kapanma gibi sorunlar yaşatarak tekrar arıza vermiştir. Saat tekrar yetkili servise gönderilmiş ve bu sefer aynı servis, saatin ana kart arızasının sıvı teması sonucu, yani kullanıcı hatası olduğunu söyleyip, saati onarmayıp tarafımdan yaklaşık 7binTL onarım bedeli istemiştir. Yetkililer ile konuştuğumda; eğer saatte sıvı teması sebebiyle arıza olmuşsa, bu durumun daha önce servisin saati doğru bir şekilde onarmaması sonucu olmuş olabileceğini, saati hiçbir şekilde su teması olacak şekilde (duşta, havuzda, denizde vs) kullanmadığımı ayrıca yapılan onarım işleminin 6ay garantili olması gerektiğini anlattım. Ancak, Yetkililer ise servisin raporunun nihai karar olduğunu ve bir şey yapılamayacağı tarafıma bildirilmiştir. Bu görüşmelerin ardından KVK Servis kayıtlarına tekrar bakmak ve kayıt almak istediğimde ise tüm servis kayıtlarının kaldırıldığını görmüş bulunmaktayım. Bu bağlamda; Huawei ürünleri alacaklarında alım yapmadan önce tekrar tekrar düşünmelerini tavsiye ediyorum.








  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.