Şimdi Ara

HYOSUNG 250cc

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
15
Cevap
0
Favori
2.925
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar hyosung gt 250 r almak istiyorum fiyatları 4.500 ile 5.500 tl arasında fiyat birimi var. birde hyosung gt 250 naked modeli bulunmakta fiyatı ise 3.500 ile 4.500 tl arasında. merak ettiğim şey ise gt 250 naked alım bunu racing modeline yanı gt 250 r a çevirme şansımın olup olmadığı. maddi açıdan bakıldığında 3.500 tl ye motoru alıp grenaj dijital gösterge far gibi parçaları alıp naked ı racing modelıne cevirmek daha mantıklı gibi geliyor biraz araştırma yaptım bu konuda sağ ve sol grenaj 150 tl civarı dijital gosterge 100 tl ye yakın far 60 tl yani toplam 310 tl ye parçaları almak mümkün tanıdık bir motor tamircisi var onda güzel bir şekilde toplattırdık mı yaklaşık 4.000 tl ye hyosung gt 250 r 'ım olur diye düşünüyorum. sizce bu mümkün mü ?



  • arkadaşım bende 250 naket var, o iş sandığın gibi değişmiyor . yaparım diyende yalan söyler çünki ön süspansiyonlar farklı ve gidonuda değişiktir önde çift fren diski bulunur rr da ve şasede ufak bi farklılık vardırki bu gene ön süspansiyonda ufak bir açı değişikliği yapıyor,yani naket alıp r modeline sahip olamazsın. olmak istersende cebinden 1000-1500 arası bir para çıkar ve gene elinde orjinal bir şey olmaz.
  • Sandigindan daha fazla para harcarsin ve motorun kendine ait parcasi kalmaz 250r ve naked 250 nin iskeletleri tamamen farkli o is anca ss makinalarda olur cross alip cadde motoru yapicam diyosan eyvallah ama nakedi racinge cevirmek mantiksiz bosuna masraf.direk race alincada hemen hemen ayni fiyata gelir :) tabiki benim sahsi dusuncem bu ... :)
  • Maddiyatin yetersize 4000TL ye 2006 lardan bisi bulup alman olanaklidir. Bende de 2008 S&T var 6000TL ye satiyorum, fakat bu 4000TL ye bulabilecegin gercegini degistirmez..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: experienced

    arkadaşım bende 250 naket var, o iş sandığın gibi değişmiyor . yaparım diyende yalan söyler çünki ön süspansiyonlar farklı ve gidonuda değişiktir önde çift fren diski bulunur rr da ve şasede ufak bi farklılık vardırki bu gene ön süspansiyonda ufak bir açı değişikliği yapıyor,yani naket alıp r modeline sahip olamazsın. olmak istersende cebinden 1000-1500 arası bir para çıkar ve gene elinde orjinal bir şey olmaz.



    Arkadaşlar 20 comet ve 250r kullananlar,krank diye başınızın etini yemeyeceğim,anladık zorlanmayacak bu motorlar,fakat onun haricinde yaşadığınız ufak tefek dahil sorunları yazabilir misiniz,ve tahmini kaç km civarında yaşadınız?Neti kurcaladım ama doyurucu bilgi yok bu konuda ve türkiyede en çok satan büyük motor olur kendileri,bu bir ayıbımızdır bence.




  • bir arkadaş 250 likte bu zorlayınca bozulma olayını söyleyince bu motordan doğudum :D zorlamayacaktık niye aldık hacı :D
  • quote:

    Orijinalden alıntı: reason666


    quote:

    Orijinalden alıntı: experienced

    arkadaşım bende 250 naket var, o iş sandığın gibi değişmiyor . yaparım diyende yalan söyler çünki ön süspansiyonlar farklı ve gidonuda değişiktir önde çift fren diski bulunur rr da ve şasede ufak bi farklılık vardırki bu gene ön süspansiyonda ufak bir açı değişikliği yapıyor,yani naket alıp r modeline sahip olamazsın. olmak istersende cebinden 1000-1500 arası bir para çıkar ve gene elinde orjinal bir şey olmaz.



    Arkadaşlar 20 comet ve 250r kullananlar,krank diye başınızın etini yemeyeceğim,anladık zorlanmayacak bu motorlar,fakat onun haricinde yaşadığınız ufak tefek dahil sorunları yazabilir misiniz,ve tahmini kaç km civarında yaşadınız?Neti kurcaladım ama doyurucu bilgi yok bu konuda ve türkiyede en çok satan büyük motor olur kendileri,bu bir ayıbımızdır bence.

    Valla ben aldığımdan beri bir arıza yaşamadım , gerçi yaptığım km de 3000 filandır,yaptığım en yüksek sürat ise 144km.bende motoru almadan önce çok arıza yapan eden var diyordu ama bende kimsenin direk bir şikayetini okumadım,TTcustom ın orada ki merkez servise , gördüğüm bazı tamircilere sordum ama kesin bir arızasını duymadım.Birazda efsane gibi o krank mili olayı.en çok zorladığımda ise günde 380km yaptığımdaydı , süratide o zaman görmüştüm.




  • arkadaslar ben hyosung 250 almak istiyorum ama krank kırma olayı varmıs ondan tereddutteyim 2011 modelinde de varmı o sorun bilen cevap atabilirmi ?
  • 250 naked ve 250r güzel motorlarda sorunlar kulaktan dolma ve biraz şehir efsanesi. Alıp bineceksin efendi efendi motoru yormadan zorlamadan. Bende naked olanını almak istiyorum fakat bankalar kredi onayı vermiyor.
  • Vitesli motora gecmek istediğimde aklimd olan modellerden biri.
  • Krank kırma olayı her motosikletin yada aracın başına gelebilir bence kol çıkaran kawasakiler yatak saran suzukiler bi ton japon motosiklet var arıza yapan bu kronik bir sorun olsa herhalde önlemini alırdı üretici firma denemeden test etmeden hangi araç üretim bandından çıkmış ki?
  • 250cc segmenti başlangıç motorlarıdır. Ülkemiz şartlarında az yaktığı için fazlaca tercih edilirler ve pazar lideri Hyosung dur. Konya dan ve sınırında otoban olan birkaç ilden birkaç arkadaş yarım saate yakın redlini de kullanım sonucu yağlamanın azlığı sebebi ile krankları eritip kırdılar. Raporlarlada bu durum sabittir.Sırf 600cc kasasında iri göründüğü için tapa gaz açmak kranka zarar verir. Bas bas bağırıp motorun adını çıkardılar. Sanki memlekette hiç japon motoru tamirhanesi yokmuş,onlar krank kırmazmış gibi. 37bin KM dir kullanıyorum, kontak kapatmadan İzmir den Bursa ya, Ankara ya gitmişliğim var. Ben yoruldum,motor tık demedi. Söylentilere kulak asmayın. Hyosung iyidir. Japondaki kaliteli malzemeyi aramayın. Parasını fazlasıylada hak eder.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Zayber

    Krank kırma olayı her motosikletin yada aracın başına gelebilir bence kol çıkaran kawasakiler yatak saran suzukiler bi ton japon motosiklet var arıza yapan bu kronik bir sorun olsa herhalde önlemini alırdı üretici firma denemeden test etmeden hangi araç üretim bandından çıkmış ki?


    krank kırılmasının nedeni bu motosikleti hayabusa sanan arkadaşlardır
    yüksek devirlerde yüksek hızlarda zorlanınca devir kesici olmadığı için kırdılar motorların kranklarını çatır çatır

    sanırım artık böyle bir sorun yok yeni gelen motorlarda




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Zaman Ötesi


    quote:

    Orijinalden alıntı: Zayber

    Krank kırma olayı her motosikletin yada aracın başına gelebilir bence kol çıkaran kawasakiler yatak saran suzukiler bi ton japon motosiklet var arıza yapan bu kronik bir sorun olsa herhalde önlemini alırdı üretici firma denemeden test etmeden hangi araç üretim bandından çıkmış ki?


    krank kırılmasının nedeni bu motosikleti hayabusa sanan arkadaşlardır
    yüksek devirlerde yüksek hızlarda zorlanınca devir kesici olmadığı için kırdılar motorların kranklarını çatır çatır

    sanırım artık böyle bir sorun yok yeni gelen motorlarda

    Aynen arkadaşın dediği gibi yeni gelen ST kanunilerde kesici var onun için problem yok ama eski modellerde olmadığı için bağırta bağırta son deviri zorlayan arkadaşlar kırınca problem oldu bu. 11.500 devir yapma 9.500 kullan aleti ne olacak sanki 160 km görüyor diyen arkadaşlarda 5 kere 160 görse sonrada tamirci eline krankı veriyor ,krankı görüyor işte.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: experienced


    quote:

    Orijinalden alıntı: Zaman Ötesi


    quote:

    Orijinalden alıntı: Zayber

    Krank kırma olayı her motosikletin yada aracın başına gelebilir bence kol çıkaran kawasakiler yatak saran suzukiler bi ton japon motosiklet var arıza yapan bu kronik bir sorun olsa herhalde önlemini alırdı üretici firma denemeden test etmeden hangi araç üretim bandından çıkmış ki?


    krank kırılmasının nedeni bu motosikleti hayabusa sanan arkadaşlardır
    yüksek devirlerde yüksek hızlarda zorlanınca devir kesici olmadığı için kırdılar motorların kranklarını çatır çatır

    sanırım artık böyle bir sorun yok yeni gelen motorlarda

    Aynen arkadaşın dediği gibi yeni gelen ST kanunilerde kesici var onun için problem yok ama eski modellerde olmadığı için bağırta bağırta son deviri zorlayan arkadaşlar kırınca problem oldu bu. 11.500 devir yapma 9.500 kullan aleti ne olacak sanki 160 km görüyor diyen arkadaşlarda 5 kere 160 görse sonrada tamirci eline krankı veriyor ,krankı görüyor işte.


    14 olan ön dişliyi 16 ile değiştirdim. Düzlükte hız max 170Km/h,hafif iniş ve arkadan alınan rüzgarda rahat 190Km/h kırıyor. Yanlız redline sınırı tam 184Km/h. 35bin Km de 2. dişliyi taktım. Vites araları çok uzadı ve depo başına 140KM fazla yol yapıyorum.




  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.