Şimdi Ara

HYUNDAI H-1, 7 YIL GARANTİ İLE

Bu Konudaki Kullanıcılar:
4 Misafir (1 Mobil) - 3 Masaüstü1 Mobil
5 sn
69
Cevap
0
Favori
26.026
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • HYUNDAI H-1, 7 YIL GARANTİ İLE

    TÜRKİYE’DE SATIŞA SUNULDU



    Ø Türkiye’de ilk ve tek: H-1 için 7 yıl / 150,000 km Mekanik Garanti

    Ø Çift tarafta kullanılan sürgülü kapılar, yüklemeyi ve iniş-binişleri kolaylaştırıyor

    Ø Panel Van ve Camlı Van gövde tipleriyle 2, 3, 5 ve 6 kişilik oturma kapasitesi

    Ø 29.500 YTL ile 39.300 YTL arasında değişen anahtar teslim fiyatlar





    Türkiye’de 1 Kasım 2004 tarihinde tüm modelleri için 5 Yıl Üretici Mekanik Firma Garantisi veren ilk firma olan Hyundai, otomotiv sektöründe yine bir ilke daha imza atmanın gururunu yaşıyor. Hyundai, 31 Aralık 2008 tarihine kadar satın alınan tüm H-1 modelleri için, tam 7 Yıl / 150,000 km Uzatılmış Mekanik Garanti sunuyor.



    İlk kez 7-11 Kasım 2007 tarihlerinde yapılan 7. Ticari Araçlar ve Aksesuarlar Fuarı’nda Türk tüketicisinin beğenisine sunulan H-1, 19 Şubat 2008’de yapılan lansmanla birlikte satışa sunuldu. Türkiye’de ilk ve tek 7 yıl Mekanik Garanti’ye sahip araç olan Hyundai H-1’de standart olarak iki tarafta da sunulan sürgülü kapılar, iniş ve binişi kolaylaştırmak için belli bir açıyla açılan ön kapılar, USB ve auxiliary harici girişleri bulunan ve isteğe bağlı olarak alınabilen Bluetooth erişimli radyo/CD/MP3 çalarlı müzik sistemi sunuluyor.



    Güney Kore’den Türkiye’ye ithal edilen H-1’de, bir önceki motora göre yüzde 21 oranında gücü artırılıp yüzde 14 oranında yakıt tasarrufu sağlanan 170 PS gücünde 2.5 CRDi-VGT yeni dizel motor, orta konsola yerleştirilen joystick tip vites kolu, kilitli diferansiyel ve isteğe bağlı olarak alınabilen ESP (Electronic Stability Programı – Elektronik Stabilite Programı) ve ROP (Roll Over Prevention – Devrilme Önleyici Sistem) gibi yeniliklere sahip.



    Türkiye’de İlk ve Tek: 7 Yıl Mekanik Garanti



    Hyundai, Türkiye’de ilk kez sadece Hyundai tarafından sunulan 7 Yıl / 150,000 km Uzatılmış Mekanik Garanti ile bir kez daha tüketicinin yanında olduğunu ve müşteri memnuniyetine en üst seviyede cevap verdiğini kanıtladı. Hyundai’nin H-1 modeli için sunulan bu garantiye sahip olabilmek için, satın alınan Hyundai H-1’in, 7 Yıl veya 150,000 km doluncaya kadar tüm gerekli periyodik bakımlarının Türkiye çapındaki 90 adet Hyundai Yetkili Servisi’nde yaptırılması gerekiyor.





    Hyundai H-1’in her 15 bin km’de veya en geç 12 ayda bir Hyundai Yetkili Servisleri’nde periyodik bakımlarının yapılması gerekiyor. Bu sayede aracın normal garanti süresi içerisinde meydana gelebilecek arızalara, orijinal ekipmanlar kullanılarak zamanında müdahaleleri yapılabiliyor ve H-1’in ilk satın alındığı günkü gibi yüksek performans ile 7 yıl veya 150,000 km boyunca yollarda sorunsuz şekilde hizmet vermesi sağlanıyor.



    Hyundai H-1’lerin ikinci el satışı yapıldığında bu garanti, aracın yeni sahibi tarafından da kullanılabiliyor. Örneğin Hyundai H-1’in ilk sahibi, 4 yıl ve 90,000 km boyunca aracını kullanmışsa, ikinci sahibi H-1 için 3 yıl ve 60,000 km daha garanti haklarından yararlanabiliyor. Bu sayede Hyundai H-1’in hem ilk sahibi hem de 7 yıl / 150,000 km boyunca diğer sahipleri, aracın yüksek değerinden en iyi şekilde yararlanabiliyor.



    H-1 Karakteristik Özellikler ve Hedef Kitle



    Dünyanın en hızlı büyüyen otomotiv üreticilerinden Hyundai’nin tamamıyla baştan geliştirdiği H-1; genelde 20 yaş üstü B ve C sosyo-ekonomik sınıfta yer alan kullanıcılara, küçük ve / veya orta ölçekli iş sahiplerine ve küçük filo müşterilerine hitap ediyor. H-1’in en çok tercih edildiği sektörlerin başında, tekstil, yemek şirketleri, gıda sektöründe toptancı ve dağıtımcılar, su dağıtım firmaları, beyaz eşya ve elektronik bayileri, tamir ve bakım servisleri, mobilya, aksesuar ve mimarlık firmaları geliyor. Hyundai H-1, aracını hem ticari hem de özel yaşamında da kullanan tüketicilerin tüm istek ve beklentilerine en iyi şekilde cevap veriyor.



    Tasarım



    Yepyeni bir platform kullanılarak geliştirilen H-1’de ilk olarak baştan aşağıya yeniden hazırlanan dış ve iç tasarım hemen göze çarpıyor. Çok daha kaslı, dinamik, akıcı, şık ve seçkin hatlara kavuşan H-1’in ön bölümünde daha büyük hale getirilen gözyaşı formundaki ön farlar ve ön ızgara ilk bakışta dikkat çekiyor. Ön farlardan başlayıp kaputa ve ön cama kadar devam eden çizgi, yeni H-1’in karakter çizgisini oluşturuyor. Artık daha köşeli hatlara ve büyük cama sahip olan arka kısımdaysa, stoplar dik olarak konumlandırılmış.



    H-1’in tasarımında en dikkat çeken diğer özellikse, her iki tarafta da kullanılan ve tüm versiyonlarda standart olarak sunulan sürgülü kapıları. Özellikle ticari araçlarda yüklemeyi ve iniş-binişleri kolaylaştıran bu özellik, H-1’in kendi segmentinde önemli bir avantaj olarak öne çıkıyor. Ayrıca sürücü ve yolcu kapıları da belli bir açıyla yukarıya doğru açıldığı için ön koltukta oturan yolcuların kabine daha rahat ulaşmalarını sağlıyor.



    5125 mm uzunluk, 1920 mm genişlik, 1935 mm yükseklik ve 3200 mm’lik dingil mesafesi ile yerine geçtiği Starex’e göre daha büyük boyutlara sahip olan H-1’de önde hem tek koltuk sırası hem de çift koltuk sırası olan 2, 3, 5 ve 6 kişilik Panel Van ve Camlı Van versiyonları bulunuyor.







    H-1’in modern, ergonomik ve konforlu kabin içi tasarımında da ilk olarak gösterge paneli ve daha sade ve şık görünüme kavuşan orta konsol dikkat çekiyor. Gösterge panelinde orta bölümde hız göstergesi bulunurken sol tarafta devir saati ve sağ tarafta da yakıt ve hararet göstergelerinin bulunduğu saat bulunuyor. Hız göstergesinin alt kısmındaysa yol bilgisayarı ekranı (Select ve Style paketinde) yer alıyor. H-1’in orta konsolundaki en önemli yenilik ise artık zemin yerine konsolda konumlandırılan joystick tipi vites kolu. Özellikle ticari araçlarda kullanım kolaylığı sağlayan bu vites kolunun üst kısmında müzik sistemi ve manuel klima kontrolleri bulunurken hemen sağ kısmına da cep telefonu gözü, auxiliary harici bağlantı girişi ve küllük konumlandırılmış. Yolcu kısmındaysa üst ve alt kısımda iki adet torpido gözü bulunuyor.



    H-1’in en kullanışlı özelliklerinden birisi de tüm modellerde standart olarak sunulan PTC isimli ön ısıtma modülü. Saç kurutma makinası prensibiyle çalışan ve kabinin daha kısa sürede ısınmasını sağlayan bu sistem sayesinde, kısa süre içinde bütün aracın kabini eşit seviyede istenilen sıcaklığa ulaşıyor.



    Hyundai H-1, hem iki tarafta da bulunan sürgülü kapıları hem de arkada yer alan ve yukarıya doğru açılan bagaj kapağı sayesinde en iyi yükleme imkanını sunuyor. Kargo alanında yük bağlama kancaları sayesinde, kargo bölümündeki eşyaların daha güvenli bir şekilde taşınması sağlanıyor. H-1’in 2 ve 3 kişilik versiyonlarında 5,2 litrelik, 5 ve 6 kişilik araçlarda ise 3,4 litrelik kargo bölümü bulunuyor. 5 ve 6 kişilik ikinci koltuk sırası bulunan H-1, arka yolcular için de en konforlu ve rahat oturma alanını sunuyor. H-1’de bulunan yakıt tankı kapağı emniyet sistemi sayesinde; kapı açıkken depo kapağı, kapak açıkken de sürgülü kapı açılmıyor. Ancak acil durumlar için içeriden açma düğmesi bulunuyor.



    Motor ve Performans



    Hyundai H-1’de, Euro 4 normlarına uyum sağlayan ve bir önceki motora göre özellikleri yenilenen 2.5 litre hacminde CRDi-VGT common-rail turbo dizel motor bulunuyor. Değişken geometrili turbo beslemesi sayesinde yüzde 21 oranında daha yüksek güç elde edilip yüzde 14 daha düşük yakıt tüketimine kavuşan bu motor, geniş bir devir aralığında daha yüksek verim sunuyor ve daha az motor titreşimi, gürültüsü ve daha uzun kullanım ömrü sağlıyor.



    3800 d/d’de 170 PS maksimum güç üreten 2.5 CRDi-VGT motor, 2000-2500 d/d arasında da 40 kgm’lik (393 Nm) maksimum torka sahip. 5 ileri manuel şanzıman ile sunulan bu motor sayesinde H-1, 180 km/s maksimum hıza ulaşıyor ve 100 km/s hıza yaklaşık 15 saniyede çıkıyor. 75 litrelik oldukça kullanışlı bir depoya sahip olan H-1’in 100 km’de tükettiği ortalama yakıt ise sadece 8,5 litre.



    Hyundai H-1’in önde yer alan bağımsız çift salıncak ve torsiyon çubuklu süspansiyonu, arkada bulunan yaprak yaylı süspansiyon ile birleşince, hem boş hem de yüklüyken oldukça konforlu ve güvenli bir sürüş elde edilmesini sağlıyor. H-1’de ayrıca Style paketiyle birlikte ESP, ROP (Devrilme Önleyici Sistem) ve özellikle rampa ve yokuşlarda daha rahat çekiş sunan kilitli diferansiyel bulunuyor.





    Donanım



    Hyundai H-1, Start, Team, Select ve Style olmak üzere dört farklı donanım paketine ve modellere göre uygun olarak hazırlanmış 26 ayrı ekipman versiyonuna sahip.



    Start donanım paketinde standart olarak çift tarafta sürgülü yan kapılar, hıza duyarlı otomatik kilitlenen ve kaza anında otomatik açılan kilit sistemi, elektrikli ön camlar, merkez kilit sistemi, PTC ön ısıtma sistemi, yükseklik ayarlı sürücü koltuğu, immobilizer, fasılası ayarlanabilir ön cam silecekleri, far yükseklik ayarı, hidrolik direksiyon, ısıtmalı arka camlar ve USB harici girişli ve RDS’li radyo/CD/MP3 çalar bulunuyor. Team paketindeyse bu donanımlara ek olarak sürücü havayastığı, aktif gerilmeli ön emniyet kemerleri, klima, yüksekliği ayarlanabilir direksiyon, elektrik kumandalı yan aynalar, bardak tutacakları ve isteğe bağlı olarak alınabilen alaşımlı jantlar sunuluyor.



    Select donanımındaysa Start ve Team paketlerindeki donanıma ek olarak EBD destekli ABS fren sistemi, yol bilgisayarı, USB ve auxiliary harici girişleri ve Bluetooth erişimli radyo/CD/MP3 çalar bulunuyor. H-1’in en üst donanım seviyesi olan Style’da ise tüm donanımların üstüne ön sis farları, emniyet kemeri yükseklik ayarı, krom çerçeveli radyatör ızgarası, deri direksiyon simidi ve vites topuzu, ESP, ROP, BAS fren destek sistemi ve kilitli diferansiyel ekleniyor.



    Renk Seçenekleri



    Hyundai H-1, Türkiye’ye Metalik Gri, Susam Beji, Beyaz, Metalik Su Yeşili, Mika Siyah, Mistik Mavi, Karbon Füme ve Indigo Lacivert olmak üzere toplam 8 ayrı renk seçeneğiyle ithal ediliyor.



    Fiyatlar



    Hyundai’nin tüm dünya çapında sattığı modellerinde uyguladığı üstün kaliteyi ve konforu uygun fiyata alma felsefesi, H-1’de da aynı şekilde kullanılıyor. Hyundai H-1’in anahtar teslim fiyatları, donanım ve ekipman versiyonlarına göre 29 bin 500 YTL ile 39 bin 300 YTL arasında değişiyor.







  • tam fiyat opsiyonları çıksın bakalım ben düşünmğyor değilim (takas indirimi olursa ) he bunların özel kullanıma uygunmu yasal olarak vergileri nedir vs vs. bunların netlik kazanması gerek
  • arkadaşlar yakıt tüketimi konusundada konuşsalar iyi olacak.çünkü starex alan petrolcüyle ortak oluyor da.
  • bu araba 1. köprüden geçebiliyo mu?
  • Tamamı camlı yani minibüs ise 1.köprüden geçer,camsız panel van olursa kapalı kasa kamyonet sınıfına girer geçemez...Doğru 2.köprüye
  • STAREX ÇOK YAKIYOR OLAYI ESKİDENDİ.STAREXTE İLK OLARAK 100 BEYGİR TCI MOTOR KULLANILMIŞTI.BU MOTOR ARACA YETERSİZ GELDİĞİNDEN GAZA FAZLA DOKUNULDUĞU ANLARDAN İTİBAREN AŞIRI BİR YAKIT SARFİYATI OLMAKTAYDI.BU SEBEPTEN DOLAYI STAREXLER 140 BEYGİR CRDİ MOTORLARLA TÜKETİCİYE SUNULMAYA BAŞLANDI.YETERLİ PERFORMANSA SAHİP CRDI MOTORLAR ŞU AN İTİBARİYLE GAYET TUTUMLULAR KALDİKİ YENİ H-1 LERDE 140 BEYGİRLİK MOTOR 170 BEYGİR VE 393 NM TORKA ÇIKARILDI.BUDA SAKİN KULLANIMLARDA %14 LÜK BİR YAKIT TASARRUFU SAĞLAMAKTADIR.
  • 2.5 lt CRDi VGT 170 PS yüksek performanslı motoruyla, eski Starex 140 bg CRDi’ye göre %21 artan güç ve bu güç artışına rağmen %14 azalan yakıt tüketimi,

    Kübik gövde yapısı, modern ve estetik görünüm

    Tüm modellerde standart sunulan çift yanda sürgülü kapılar,

    Devrilme Önleyici Sistem (ROP) içeren isteğe bağlı ESP,

    kilitli diferansiyel,

    Hıza duyarlı kilitlenen ve kaza anında otomatik açılan kilit sistemi
    USB girişli ve bluetooth’lu audio ve aux girişi,

    Orta konsola entegre joystick vites kolu.

    YAKIT TÜKETİMİ GAYET İYİ.ŞEHİR İÇİ 8,5 LT...

    quote:

    Orjinalden alıntı: murattrm

    arkadaşlar yakıt tüketimi konusundada konuşsalar iyi olacak.çünkü starex alan petrolcüyle ortak oluyor da.




  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    FİAT DOBLO 1.3 mü 1.9 mu ?
    17 yıl önce açıldı
    1.33 vs 1.6 Corolla ?
    3 yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
  • yaw sitede görünmüyo

    içi dışı nasıldır bilen varmı

    malum orj resimler ile burda satılan arabalar arasında dağlar kadar fark var
  • %98 i resimlerde gördüğünüz gibi diyebilirim.ben baktım inceledim pek bi fark yok.
    quote:

    Orjinalden alıntı: JackDaniels

    yaw sitede görünmüyo

    içi dışı nasıldır bilen varmı

    malum orj resimler ile burda satılan arabalar arasında dağlar kadar fark var
  • 170ps motorun 0-100 ü 15 saniye yazıyor.bi yanlışlıkmı var
  • bencede bi yanlışlık var.ilerleyen günlerde asıl veriler açıklanır.bu arada h 1 2004 kg ağırlığında...
  • ben bugun karalar maltepeden 5 koltuklu enluks versıyonundan bırtane gumuş rengı ıcın kapora verdım fıyat 39000ytl yanlız bır kuruş ındırım yapmıyorlar bu bılıne araya bırsuru ınsan soktum ınanın hıcbır bayı bırlıra ındırım yapmıyor butun bayıler karar almış bu aracta ındırım yapmıyacaz dıye
    benım kanaatımce bu arac bu fıyat mukemmel bır tercıh zaten bayıler zamlanacak dıyorlar 0-100 15 sanıye dıye yazmış bır arkadaş ama ben katalok verılerıne baktım 0-100 verısı malesef verılmemış bu aracın fakat bence en fazla 12 sanıye cıvarındadır dıye duşunuyorum cunku bu motor kıa soranto nun motoruyla aynı ıncelemedım sorentonun verılerını fakat yolda gayet başarılı neyse bır ıkı gune teslım alırım ozaman tecrubelerımı sızın le paylaşırım ........
  • @Arkit bey hayırlı uğurlu olsun. Alah kazasız belasız sürüşler nasip etsin.
    Hyundai'den eski kullanıcılarına güzel bir kampanya yapmasını bekliyorum. Mesela..... "Starex kullanıcıları. Aracınıza takasta size özel ekstra 1.000YTL özel indirim"
  • hayırlı olsun

    inşallah starex gibi hayal kırıklığı olmaz bu araçta

    zamanındada dünya paralara sattılar starexleri

    sonra leblebi parasına verdiler
  • kampanya olsun ama sadece starex le ve 1000 ytl ile sınırlı olmasın derim
  • honda da 150.000 / 6 yıl vermedimi.
    sınıfında mı ilk oluyor garanti.
  • türkiyedde ilk ve tek deniyor.

    7YIL/150,000 KM.SINIFINDADA İLK VE TEK...

    arkit@hayırlı uğurlu olsun güle güle kullanın.fotolarını bizimle paylaşırsanız çok iyi olur.
    quote:

    Orjinalden alıntı: Akustik

    honda da 150.000 / 6 yıl vermedimi.
    sınıfında mı ilk oluyor garanti.
  • Starexteki sabit arka aks kabustu, bunda oyle degildir umarim...
    Diger yandan eger motou sorento x-force motoruysa ucar bu bence...
  • bayiyi arayıp fiyat aldım.
    çift hava yastığı klm abs olan modeli için 5+1 versiyonuna 37000 ytl dediler.
    bunun yanında esp rop özelliği olan içinde 39000 ytl dediler.
    Starex ile takas girsek ne olur dedim. Aldığım cevap;
    şu an sizin araçlarınıza fazla talep yok, biniciye 22000 YTL ye satabilirsiniz. bence aracınızı birasz daha binin ondan sonra değerlendirin
    bu aradan bizimki 2007 CRDI Space S 13000 Km de.
    bu araç iyi ama bizi mahvetti
  • quote:

    Orjinalden alıntı: hamucera

    bayiyi arayıp fiyat aldım.
    çift hava yastığı klm abs olan modeli için 5+1 versiyonuna 37000 ytl dediler.
    bunun yanında esp rop özelliği olan içinde 39000 ytl dediler.
    Starex ile takas girsek ne olur dedim. Aldığım cevap;
    şu an sizin araçlarınıza fazla talep yok, biniciye 22000 YTL ye satabilirsiniz. bence aracınızı birasz daha binin ondan sonra değerlendirin
    bu aradan bizimki 2007 CRDI Space S 13000 Km de.
    bu araç iyi ama bizi mahvetti


    Ne tci'nin az yada çok yakması, nede makasın zıplaması, içinin tıkırdaması... Bu aracın en büyük sorunu Hyundai. H-1 süperdir harikadır. Ona kesinlikle sözüm yok. Ama 1 yıl sonra H-2 çıkınca, Hyundai H-1 müşterilerini de mi aynı şekilde geri çevirecek? Bana'da aynısını söylediler. H-1'in bugün Türkiye'de Ticari araç olarak bu kadar ilgi görmesinin sebebi, 9 yıldır Starex ile oluşturduğu başarıdır. Şimdi starex'in üzerine basarak H-1'i pazarlamaya çalışıyorlar.
    Aracımı satmak için Hyundai'ye gittiğimde, rakip firmanın 1998 model 180.000km'deki aracını H-1 ile takasa, ayıla bayıla girdiler. Benim aracıma rakip firmanın aracına verdiği değeri vermeyen firma, yarın rakip firmanın XXL modeli için de H-1'i mi harcayacak? Yazık...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi tolgakmg -- 21 Şubat 2008; 21:00:10 >




  • 
Sayfa: 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.