Şimdi Ara

1 Gün 3 Marka 3 Yeni Model Testi 1 İnceleme

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
79
Cevap
0
Favori
6.528
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Hazır boş günüm dedim bayilere gittim.

    Önce Opel bayisine gittim. İki tane İnsignia varmış test için. 1.6 115 benzinli ve 2.0 160 HP CDTI. 2.0 istedim ben. Sormadan da edemedim. 1.6 180 HP Mayıs gibi gelecek dedi satıcı.

    İnsignia 2.0 CDTI 160 HP

    Dışına bişey demiyorum. İçinde kaliteyi hissettirdi bana. Direksiyonu muhteşem derecede yumuşak geldi Astra'dan sonra. Dönüş açısı, görüş açısı, frenleri, vites geçişi, gaz tepkisi süper geldi bana. İçindeki malzemede gözüme takılan şurası kötü olmuş dediğim bir yer yok. Yalnııııız. En can alıcı nokta şu. Arka koltuğuğa oturduğumda dünyam yıkıldı. Başım tavana değiyordu. Astra'da başım tavana değmezken İnsignia'da değiyordu. Ön görüş çok rahat olmasına rağmen, ön de oturmak süperken arkada oturmak sırf başım tavana değdiği için işkence gibi geldi nerdeyse.

    Devirlenmesi süperdi. Manuel olarakta kullanılabiliyordu fakat ben denemedim mesafe kısaydı biraz çünkü.

    Ankara Konya yolunda trafik sol şeritte yoğundu sürekli freni kullanmak zorunda kaldım. Frenleri memnun etti beni Astra'dan sonra.

    Konfor olarak indiğim arabaya göre aşırı rahattı. İnmek istemedim diyebilirim.

    Opel, İnsignia'da yumuşak süspansiyon kullanmış. Çünkü hem yol tutuşu çok iyiydi hem de konfordan ödün vermemişlerdi. İkisini aynı anda yapmayı başarmışlar

    Sinyal kolları ve sesleri hoşuma gitti. Bazı araçlardaki ve Astra'daki gibi cıyak cıyak ötmüyordu.

    Aracı bayinin önüne bıraktım kontağı kapattım araçtan tam ineceğim sırada elektrikli sürücü koltuğu olduğunu anladım. Koltuk kapıyı açtıktan sonra geriye gitti.

    Genel olarak İnsignia için yapacağım yorum çok iyi ama sadece 2 konuda kötü not aldı benden biraz.
    1. Arka koltukta başımın tavan adeğmesi (1.85 bpyum var)
    2. Dizel motorun eski Vectra'daki 1.9 CDTI motor gibi biraz gürültülü çalışıyormuş gibi geldi.

    Diğer konularda memnun etti beni.

    2. test aracı

    Ford Fiesta 1.4 TDCI 68 HP Titanium.

    Kalkıştaki ataklığını çok sevdim. Ancak vites aralığı çok gibi geldi bana. Geçişleri çok iyi ancak 1'den 2'ye çekerken aralık vardı sanki biraz. Vites topuzu kötüydü onu da söyleyim.

    Fiesta'da da ilk koltuğa oturduğum da ayar yapmama gerek kalmadı. Sanki hepsi bana göre ayarlanmıştı. Tam yerleşebildim diyebilirim.

    Direksiyonu yine çok iyiydi. Sürdüğüm 3 araç incelediğim 1 aracın direksiyonu çok iyiydi.

    Motor zayıf kalacak gibi geldi bana ama sürdükten sonra hiçte zayıf olmayan motor olduğunu gördüm. Gaza tepkisi çok güzeldi. 5. viteste yokuş çıkarken devrini koruması ve yükseltmesi çok hoşuma gitti.

    Konfor olarak bişey diyemeyeceğim. Bazı çukurlarda araç kendini hissettirdi biraz ama yine de güzel konfor sergiledi.

    Ancak motor sesini içerde çok rahat duyuyordum.

    Veee en son test aracım.

    Renault Koleos 2.0 DCI 150 HP otomatik vites.

    Standart Renault konforunun üstüne çıkılmış bir araç.

    Görüş açısı çok güzel. Sıkışmadan direksiyona geçebildim. Yine hiç bir ayar yapmadım. Sadece yaslanma ve yükseklik ayarı yaptım o kadar.

    Kartlı sistem araç. Megane'daki gibi kartı takıp start stop a bastığınız zaman hemen çalışmıyor. Önce çalışmadan önceki devre geliyor. Sonra çalışmaya başlıyor.

    Araç jip havasında gibi ama bana pek jip gibi gelmedi nedense.

    Laguna'da nasıl bir vites var bilmiyorum ama benim sürdüğüm Koleos 6 ileri otomatik. Şaşırdım. Renault hala 4 ileri BVA kullanırken nasıl oldu da böyle bir vites geliştirdi diye şaşırdım.

    Manuel moda aldığımda üst vitese geçeceği zaman topuzu ileri itekledikten yarım saniye sonra üst vitese geçiyor. Anında bir geçiş söz konusu değil. Fakat kullandığım arabaya bakarak gayet güzeldi.

    Motor performansını çok sevdim. Otomatik olmasına rağmen motorun gaza olan tepkileri çok iyiydi. Araç çok seri.

    Konforuna gelirsek Fransız konforunu bu araçta da gördüm. Daha üst seviyede bir konforu vardı gibi.

    Aracın içine oturduktan sonra görüş açıları çok iyiydi. Sanırım aynaları tam ayarlayamadım. Aynalardan dolayı biraz sıkıntım vardı.

    Direksiyon her Renault'ta olduğu gibi çok yumuşak. Gelenek yine bozulmamış diyebilirim.

    İlk defa Renault'un bu tarz teknolojik aracını sürdüğüm için ( daha önce Megane Otantik, Clio RTA ve Broadway sürdüğümü düşünürsek) çok garip ve değişik geldi bu araç. El freni İnsignia'da el ile devre dışı bırakılırken Koleos'ta gaza basınca deaktif oluyor.

    Frenini açıkçası beğendim ancak benim yanlış hareketimden dolayı yanlış yerde durdum. Megane kullandıktan sonra frenlerinin bu kadar sert olacağını sanmıyordum. Çünkü Koleos'un frenleri önceki Renault frenleri gibi yumuşak değil hafif sertti.

    Geri görüş açısı aynalardan çok iyiydi. Park sensörü sayesinde az da olsa sıkıntı yaşayarak park ettim. Sol tarafa çok yanaşık olduğum için sol taraftan park sensörünün uyarı sinyali geldi.

    Kötü yanı olarak 1 şey en çok dikkatimi çekti. İçeri fena halde motor sesi alıyordu araç. kırkırkırkırkırkır. Müzik kapalı olduğu için de kulağım sadece ona odaklanmış durumdaydı.



    Yeni Ford Ka.

    Yüksek, kısa, geniş araç.

    Ancak kullanılan malzemesi iç mekanı çok iyi gelmedi bana.

    Vites topuzu hiç iyi değil. Vites Albea ve Paliolar da kullanılan topuzla aynı. Mandallı ve Renault geri vitesi gibi. Ancak geriye taktığımda o da ne. Vites birden koltuklara paralel nerdeyse ve vitesin yeri Modus gibi Doblo gibi yukarda. Al taraf tamamen boş. Kol dayama gibi birşey yapmamışlar.

    Nedense bu 4 aracında direksiyonları birbirine çok benziyordu.

    Gezdiğim diğer bayiler.

    Eskihisar (Pursaklar) Golf 5.5 denemek istedim. Bakımda dediler.
    Ata Skoda (İstanbul Yolu) Super B test araçları yokmuş.
    Efe Honda (İstanbul Yolu) sanırım müşteri memnuniyetini sallıyorlar. Yarım saat bayide durdum 3 kişiye test sürüşü yapmak istediğimi söyledim. Kimse buyrun efendim diyip ilgilenmedi. Burdan kocaman bir.

    Efendim saygılar sunuyorum iyi geceler diliyorum.

    Okuyup yorum yapanlara teşekkür ediyorum



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Ünal -- 24 Şubat 2009; 23:48:39 >







  • Daha önce de 1-2 kişinin başına Honda'da test aracı bulunmaması,daha doğrusu ilgilenilmemesi yazılmıştı.Bana enteresan geldi,Japonlar için müşteri memnuniyeti çok önemlidir diye biliyordum.Acaba Civic'in satışları burunlarını mı kaldırdı?

    Anlaşılan Insignia'nın içi,özellikle arkası sınıfına göre dar ve bu da hiç hoş değil.Sonuçta D segmenti deyince benim aklıma ferah,saatlerce konforlu şekilde yolculuk edilebilen,yalıtımı iyi bir araç geliyor.Diğer Insignia test konusunda yalıtımın kötü olduğundan da bahsedilmiş.Sizin yalıtımla ilgili görüşünüz nedir?Aracı 100 km/h ve üstü hızlarda sürme imkanınız oldu mu?
  • Sağolasın paylaşım için. Sonuna kadar okudum..
    Emek harcamışsın
  • quote:

    Orjinalden alıntı: deserthawk

    Daha önce de 1-2 kişinin başına Honda'da test aracı bulunmaması,daha doğrusu ilgilenilmemesi yazılmıştı.Bana enteresan geldi,Japonlar için müşteri memnuniyeti çok önemlidir diye biliyordum.Acaba Civic'in satışları burunlarını mı kaldırdı?

    Anlaşılan Insignia'nın içi,özellikle arkası sınıfına göre dar ve bu da hiç hoş değil.Sonuçta D segmenti deyince benim aklıma ferah,saatlerce konforlu şekilde yolculuk edilebilen,yalıtımı iyi bir araç geliyor.Diğer Insignia test konusunda yalıtımın kötü olduğundan da bahsedilmiş.Sizin yalıtımla ilgili görüşünüz nedir?Aracı 100 km/h ve üstü hızlarda sürme imkanınız oldu mu?




    Japonların müşteri memnuniyeti iyidir ama satıcılar Türk olduğu için beklerim herşeyi. Opel'de hemen ilgilendiler. Ford'da hemen ilgilendiler. Renault'a gidince satış temsilcisi biraz bekledikten sonra geldi. Ama Honda'da bi iki kişi masa da oturuyodu. Başka ortada kimse yoktu. Sadece müşteri. Bi aile ilgi yok diye araç almaktan vazgeçip gittiler.

    Arka kısmı dar. Başım tavana Clio'da değiyodu benim.

    Arka koltukta biraz yayılmacı politika izlemek gerekiyor.

    Yalıtımında bi sorun görmedim ancak motor sesi alıyordu içeriye. Dediğim gibi 2.0 CDTI gürültülü bir motordu.

    Her sesi almıyor tabi içeri ama motor sesini içeri biraz alması can sıkıcı gibi. Çoğunlukla müzik açıkken ses duyulmaz diye düşünülür ama şu da var müzik dinlemez herkes.

    100 KM/H üstünde fazla süremedim trafik yoğunluğundan dolayı ama bir kaç kere çıkabildim. Ses konusunda düşük hızdakiyle bi fark göremedim açıkçası.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Ünal -- 25 Şubat 2009; 0:24:52 >




  • Haydaa Ünal senin başın nasıl değdi arka tarafta tavana? Ben de arkada biraz gittim ama sıkıntı yoktu


    Bu arada ellerine sağlık üşenmeyip yazmışsın:)
  • Valla bilmiyorum nasıl değdi. Sopa yutmuş gibi oturdum biraz sanki. Normalde de hep öyle oturuyorum ama nedense bunda değdi. İçimden saydım hatta ulan saçları da bozdu araba diye.
  • Eline sağlık kardeşim.
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    KONA 1.6 Dizel ile 3 Gün TEST
    5 yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
  • İncelemeler harika, teşekkürler...
  • Seninde gözüne sağlık çiçeem.
  • Güzel inceleme teşekkürler ama insigianın malzeme kalitesini inceledim sert malzeme kalitesi vardı aslında daha yumusak daha dolgulu olsaydı daha farklı havası olurdu sadece ergonomik oldugunu gördüm buda kokitte güzel görüntüye yol acmıs ama zamanla sıkıcı olurmu onuda yasamak lazım
  • Daha yumuşak olsaydı 2 3 ay sonra etrafından tıkırtılar gelmeye başlardı. Opel fiyasko konusunda tecrübeli bunda çuvallamak istemiyor.
  • eline sağlık insigniaya bende şaşırdım .
  • Yeni arabaların çoğunda tasarım havalı olsun diye arka baş mesafesi feda ediliyor malesef .

     1 Gün 3 Marka 3 Yeni Model Testi 1 İnceleme


     1 Gün 3 Marka 3 Yeni Model Testi 1 İnceleme




  • Passat CC'de inceledim. Spor araç havasında D sınıfı araç. Çıtasız.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Ünal -- 25 Şubat 2009; 1:30:12 >
  • quote:

    Orjinalden alıntı: vincentvega

    Yeni arabaların çoğunda tasarım havalı olsun diye arka baş mesafesi feda ediliyor malesef .

     1 Gün 3 Marka 3 Yeni Model Testi 1 İnceleme


     1 Gün 3 Marka 3 Yeni Model Testi 1 İnceleme




    Passat'ın alternatifi var,isteyen sedanını alır,isteyen Variant,biraz spor görünsün aradaki farka razıyım diyen de CC alır.Ama Insignia,böyle bir alternatif sunmuyor.

    Bu arada,şu ana kadar trafikte Passat CC'ye bir kere rastlayabildim.Çok güzel görünüyordu.Satışları nasıl acaba?




  • Ünal abi,Koleos kaşifi,eline sağlıkGrande Punto falan??
  • Eline sağlık teşekkürler
  • Yen modelleri inceledim sadece.

    Grande eskidi artık. Yenisi lazım. Fiorino deneseydim keşke yav. Koleos deme. Gürültülü araç zaten.
  • Eline sağlık,hem testler için hem de yazılar için bol bol zaman ve emek harcanmış.
  • 
Sayfa: 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.