Aracın antifirizini komple devirdaimle yenilemek için (radyatör kapağından boşaltıp yedek su deposuna geleni dışarıya akıtma yöntemiyle ) değiştirmek için malzemeleri alıp araç başına geldim sirkülasyon olması için motor sıcaklığına gelip gaz vermeye başladım baya bekledim hala yedek su deposuna gelen hortumdan antifiriz gelmedi direksyona başkasını oturttum 2500 devitle başladık 4000 devire kadar aracın canını aldık yok gelmiyor. Kafam attı kaputu kapattım ustaya götürdüm meğersem hyundailerde ( 2016 i20 ) wv opel ford gibi sirkülasyon olmuyormus araçta antifiriz genleşirse fazlasını radyatör kapağından ince boruyla yedek su deposuna atıyor veya araç susuz kalırsa aynı borudan ihtiyacı kadarını çekiyormuş Ustada lpg regilatöründeki hortumu söküp boşalttı radyatör kapağından ekledi toplamda antifiriz+saf su 4 litre aldı eski antifiriz ne kadar temizlenmiştir bilmiyorum ama en fazla bu kadar yapabiliriz dedi Aracı zorladığımla kaldım bilgi olarak burda kalmasını istedim. İşlem yapacak olan arkadaşlar belki burdan görürler benim gibi hataya düşmezler < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi HemşireZED -- 12 Kasım 2021; 8:0:57 > < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
Hyundailerde antifiriz sirkülasyonu
-
-
Her zaman en garantisi soğutma sisteminin en altındaki hortumu sökmek olur. Mümkün olduğu kadar boşaltır ekleme yaparsınız havasını alırsanız devir daim ihtiyacınız olmaz. Güncelde birçok araç elektronik devirdaime sahip
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Kendim radyatör tapasını söküp boşaltıp eklemiştim ama topu topu 1 litre aldı
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Maalesef aracınızın soğutma sisteminde Genleşme kabı veya yedek su deposu yok. Elantra'da da aynı durum var.
En temizi radyatör kapağı ve alt hortumunun sökülüp boşalt+doldur+devirdaim+boşalt..... şeklinde sistem temizliği yapılması.
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
yedek su deposu var hocam sol üst köşe yerine radyatöre yapışık halde bulunuyo
sadece silkilasyon sağlamıyor su eksik olduğunzaman ordan çekiyor su fazla olduğu zaman oraya geri atıyor
konum olarak radyatörün arkasında
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Elantra da su eksildigi halde o depodan su çekmiyor. Oraya sadece taşan su doluyor.
Zaten radyatör kapağı basınç oluşursa açılan bir sisteme sahip. Su eksilince basınç kaybı olur ve kapak altındaki yay açmadığı için su alamaz.
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
hocam ama sistem ordan su çekmese oraya full ve low yazılarını koymanın bir mantığı olmazdı bence… çünkü sizin dediğiniz gibi olsa o kap ne kadar boş olsada bi sorun teşkil etmemiş olurdu. Halbuki hyundai antifiriz seviyesini bu yedek su deposundan kontrol ediniz şeklinde yazmış
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Bende arac 38 binde 60-70 bindeyken değiştiririm muhtemelen. En basit yöntem olarak maximum değiştirme için izlenecek adımlar nasıl hocam son tecrübenize dayanarak?
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Mhmmd.239 -- 11 Kasım 2021; 21:28:25 >
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Aracınız marka modeli ne hocam
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Sorması ayıp "silkilasyon" nedir? "Sirkülasyon" mu demek istiyorsunuz?
-
10 yildir era aracimda radyatör tipasini acarak boşaltir yenilerdim havasini da gaz beyninden yapardim
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Hyundai Elantra 2018 benzin LPG
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Sistemin o kaptan su çektiğini iddia eden varsa nasıl olduğunu anlatırsa gerçekten çok iyi olur.
Kap üzerinde min-max yazmasının sebebi sistemden çıkan suyun miktarını görebilmek içindir.
Sağlıklı bir soğutma sisteminde su seviyesi değişmemesi lazım.
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Dün antifirizi yenilettikten sonra radyatör kapağından fulledik yedek su kabınıda full çizgisinin 2 parmak üstüne getirdik
usta dediki biraz kullandıktan sonra biraz içine alır tekrar fulle sonra dokunma dedi
dün fullün 2 parmak üstündeydi bugün baktım boş çizgisiyle fullün ortasına gelmiş orada sabitlendi aracım hiç su eksiltmiyor
ordak antfiiriz nereye gitti hocam o zaman ilk dolumdan sonra sistem çekti diye düşünüyorum
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi HemşireZED -- 12 Kasım 2021; 9:12:52 >
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Araç benim olsa deneyeceğim ama nasıl geri alıyor çözemedim 🤦
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Nasıl deneyeceğimi söylersen deneyebilirim hocam :)
kamera koymadan nasıl görecez :)))
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Radyatör alt tapasindan belirli bir miktar su boşaltılır. Misal 250 ml, su kabı max çizgisine kadar dolu olsun.
Araç çalışır vaziyette hararet 90 ı görünce çekmesi lazım o zaman. Bunu kaput açık 10-15 dk da izlenir diye düşünüyorum.
Garibime giden su deposunun tek hortum bağlantısı var. Sistem vakumla çekiyor ise radyatör kapağı tek yönlü çalışıyor 🤦
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
9 tane servisi arayıp ustaya bağlattım hepsi eksildiğinde çeker dedi hocam bi kaç tanesi mantık olarak nasıl çalıştığını anlattı kapak felan dedi ama anlamadım :)
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Kore ve japon araçları sirkülasyon yapmıyor. Su azalırsa yedek su deposundan çeker. Basınç fazla yükselirse yedek su deposuna atar ihtiyaç olursa ordan çeker. Radyatör kapağı basınca göre çalışır içerideki basıncı tutar. Kapak bozuksa hararet yapar basıncı tutamadığı için.
Benim eyromlamam bu kadar.
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
Benzer içerikler
- yeni golf 1.0 tsi 110 ps manuel impression yorumlar
- sıfır araç cayma hakkı
- lpg tank tarihi sorgulama
- audi a4 2.0 tfsi quattro yorum
- 1.3 multijet geç çalışma
- togg servis ağı
- elektrikli araç batarya fiyatları
- toyota c-hr hybrid fiyat
- cupra terramar sahibinden
- opel rocks e
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X