Şimdi Ara

(İade kabul edildi) - Hepsiburada(weblegelsin\zetta) düzeltilmiş anakart gönderdi (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
121
Cevap
1
Favori
13.783
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
413 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • geçmiş olsun konuyu öne çıkardım. internetten alışverişte en iyi firma sanalmarketim (eternal bilgisayar) üstüne başka firma tanımam

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • İster sıfır ürün olsun ister 2.el ürün olsun artık resmi onaylı bir bilirkişi sisteminin kurulması lazım.Aynen, Tüketici Mahkemelerinde olduğu gibi olmalı.Bilirkişinin verdiği rapor nihai olmalı,bu yapılamayacak bir şey değil..Nasıl Araç alıp satarken her ne kadar resmi bir sıfatı olmasa da en azından nerede hatası ,arızası var biliyoruz.Bu olayı ufak elektronik eşya ve diğer bedeli yüksek olan ürünlere de uygulanması artık şart oldu..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi eroll -- 3 Mart 2020; 10:15:28 >
  • Böyle durumlar için gittigidiyor'un sistemi çok iyi oluyor. Ürünü görüp test etmediğiniz sürece para satıcıya geçmiyor. Ayrıca adamlar ilgileniyor sorunlarla. Hepsiburada resmen satıcıyla halledin diyor.
  • Teknolojik ürünlerin kutu açılışında genelde videoya alırım hocam, sorun çıktığında kanıtı oluyor elinde. Bu durum bir kere işime yaradı, yıllar önce vapor-x ekrna kartı almıştım, kutu açılışından montaj aşamasına ve bilgisayarın açlışına kadar çekmiştim, kart bozuk çıkmıştı. Çakal çok olduğu için önlem almak gerekiyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: riaz

    inşallah iade ederken beğenmedim diye iade etmişsindir.Ürünün hatalarını belirttiysen uğraş dur şimdi.
    Malesef hocam hatalarını belirttim ve iade kabul etmiyorlar. Üründe bugün geri geldi. Hb müşteri hizmetleri aradı ürünlerinin sıfır olduğunu vb. şeyler söyledi. Ben kullanılmış olduğunu pinlerin geldiğinde sonra ellen düzeltilmiş olduğunu ve böyle birşey olmasaydı kullanabileceğimi söyledim fakat benim arkamda değil satıcının arkasında durdu.. yok efendim servis raporu lazımmış vs. servise yollamaktan başka çarem kalmadı.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Athlon 840 Kaveri

    Öncelikle geçmiş olsun hocam.

    B250 3 yıllık bir chipset. Böyle ürünleri internet üzerinden görmeden almanızı tavsiye etmem. Bu ürünler genelde stokta kalmış iade ürünleri veya tamir edilmiş ürünler oluyor. Aslında 3 yıl çok eski sayılmaz fakat 2017'de ryzenlerin piyasaya girmesiyle işlemci ve haliyle anakart sektörü baya hız kazandı, çeşit çeşit ürünler çıktı. Son 3 yılın en ateşli sektörü oldular. Ayrıca intel 8.nesilden sonra köklü bir reforma gidince B250 gibi 7.nesil ve öncesi kartlar çabuk gözden düştü.

    Bende 2015'de HB üzerinden HD 6950 ekran kartı almıştım. Ürün güvenlik etiketi yırtık kutusu aç kapa yapmaktan yıpranmış kullanılmış ürün gelmişti. Çalışırında bir sorun olmadığı için iade ile uğraşmak istemedim.
    Aynen dediğiniz gibi ürünler galiba bana gelende alınmış iade edilmiş vs. Birdahada zaten hb üzerinden 2.şahıs satıcılardan sittinsene alışveriş yapmam.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: djoz

    İnternet alışverişlerini sadece düşük meblağlı ürünlerde yapmak gerek.

    Ben 100 liranın üzerinde internettten alışveriş yapmıyorum.
    Gerçi küçük meblağlar da insana koyuyor ama büyük meblağ kadar olamaz.
    Mesela 15 TL'mi iade etmemekte direndikleri için KİTAPSEC.COM ile epey papaz olmuştum.
    Telefonla birçok kez aradım, iade edilmedi. en sonunda konuşmaları kaydedip youtube'da onları ifşa etmekle tehdit ettim. Kuzu kuzu yatırdılar.
    siz de elinizden gelen her türlü ifşa yöntemini kullanın.

    konuyu öne çıkardım. kolay gelsin.
    Doğru diyorsunuz ama fiyatlar fiziksel satılan mağazalara göre çok avantajlı oluyor insan almak durumunda kalıyor. Bende artık bu markayı o ürünün sayfasına yaptığım yorumla ifşalamaktan başka birşey yapamam.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Dehşetengiz

    Bu kacinci hepsiburada sikayeti takmiyorlar demek ki
    kendileri satıcı olmadımı takmıyorlar hocam.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: MrCaner

    Ürünü beğenmedim diye iade ettiğiniz halde mi reddedildi

    Alıntıları Göster
    Yok hocam durumu belirttim benim üstüme kalmasın diye ama iyilikten maraz doğar boşuna dememişler.
  • geçmiş olsun.

    Hakkınızı sonuna kadar arayın.

    Bu arada internet alışverişleri cazip çünkü ne kira, elektrik, su, ısıtma, soğutma, eleman çalıştırma, sgk, prim, yemek bunların hepsi maliyetleri artırıyor.

    Hepsiburada dan ben de alışveriş yapıyorum ama ağırlıklı olarak kendisinden almaya özen gösteriyorum.
  • Zetta bilisimin sahibi suan cok zor durumlardan geciyor kendisi kamudan ihrac olmus Ahmet Zeki UCOK gibi kendine ozel sermayesiyle bilisim sektorune atilmis fakat sirketin gidisati iyi degil mecburen onarilmis kartlarla ayakta durmaya calisiyor kolay degil

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hepsiburadada satış yapan firmaların nerdeyse tamamı aynı şeyi yapıyor. ya ikinci el yada arızalı ürünleri gönderiyorlar. Hepsiburada kendi prestiji için bu sistemi kökünden kapatmalıdır.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: flyer_mig

    Zetta bilisimin sahibi suan cok zor durumlardan geciyor kendisi kamudan ihrac olmus Ahmet Zeki UCOK gibi kendine ozel sermayesiyle bilisim sektorune atilmis fakat sirketin gidisati iyi degil mecburen onarilmis kartlarla ayakta durmaya calisiyor kolay degil
    hocam bunun bahanesi olmaz kusura bakmayın. Ürün açıklamasına ''refurbished'' veya ''onarım görmüş'' yazsın satsın o zaman. Ben öyle birşey görsem almazdım. Burda müşteriyi kandırıyosun ''0 ürün'' diye alıyorum ama onarım görmüş(anakart pinleri düzeltilmiş bunu alıp iade eden müşterimi yoksa satıcı mı yapmış bilmiyorum.)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: flyer_mig

    Zetta bilisimin sahibi suan cok zor durumlardan geciyor kendisi kamudan ihrac olmus Ahmet Zeki UCOK gibi kendine ozel sermayesiyle bilisim sektorune atilmis fakat sirketin gidisati iyi degil mecburen onarilmis kartlarla ayakta durmaya calisiyor kolay degil
    Mecburen mi ? Saçmalık. Zor durumdan geçiyor diye millete sıfır diye onarılmış kart mi satmak zorunda ? Simit sat onurlu yaşa demişler.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Amazon satıcısı dışında neredeyse İnternet alışverişini bıraktım.
    İade talebi açtım adamlar daha kargo ellerine ulaşmadan iade etti.

    Hb uzerinden çokça şikayet olmaya başladı. Kendi sattığı ürünü 3 ay sonra kargoya verdi ve hasarlı üründü. İyi ki 30-40 liraydı da umrumda olmadı uğraşmadım.

    Tüketici hakem heyetine git bence başka yolun kalmamış.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Locaste Siarnaq -- 3 Mart 2020; 15:9:4 >
    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Hepsiburadaya neler oluyor yahu deli gibi şikayetler yağmaya başladı.
  • Hb ve Amazon dan ürün alacaksanız kesinlikle ve kesinlikle hb ve amazon olsun satıcısı.

    Kendi ürünlerinde hiç sorun yaşamadım. 2 defa hb ile sorun yaşadım 2side başka satıcı ileydi..
    Aracılık yapmaları kendi isimlerine zarar veriyor. Umarım kısa sürede bu işten vazgeçerler yada adam gibi denetim getirirler.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bu sefer beğenmedim seçeneği ile iade yolladım.. bakalım "%100 sıfır kullanılmamış" dedikleri ürünü iade alacaklar mı :)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bunu ne zamandır yapıyorlar. Bende ram aldım paketin bir tarafı açık soruyorum neden açık diye kontrol edildi diyor. Ne zamandır yapıyorsunuz dedim ses yok.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • 13men13 1 kullanıcısına yanıt
    Hocam bence internetten ürün alınca iade edince ürünlerinde kusur varsa yazmayın vazgeçtim beğenmedim şeklinde gönderin gitsin yoksa uğraştırıyolar. Birçok konudan bu çıkarımı yaptım ben

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.