Şimdi Ara

(İade kabul edildi) - Hepsiburada(weblegelsin\zetta) düzeltilmiş anakart gönderdi (6. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
121
Cevap
1
Favori
13.783
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
413 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • Hepsiburada pişmanlıktır arkadaşlar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 13men13 1 kullanıcısına yanıt
    Öncelikle buradaki durum ile hiçbir alakası yok örnek gösterdiğiniz maddenin. Kafa karıştırmaya gerek yok.

    Konuya gelecek olursak. Alıcı hatalıdır ve sosyal medya gücünü kullanarak şirketten "ne koparırsam kârdır" yolu izlemektedir.

    Pinlerin yamuk geldiğini ispat etmek zorundasın. Belki beceriksiz olduğun için yamulttun ve düzeltmeye çalışıp iade etmek istiyorsun. Nereden bileceğiz? Yok mu öyle insanlar? Forumun % 80'i etik dışı fayda sağlamak için elinden geleni yapmıyor mu? Logitech, Amazon gibi firmalar nasıl silkelenir diye konular dönüyordu bir kaç yıl öncesine kadar.

    Kullanıcı olarak ürünü aldığın zaman kargocuya bir imza attın. Heh işte o imza ne demek biliyor musun?

    Ürünümü eksiksiz ve sorunsuz şekilde teslim aldım. O imzayı atınca bunu demiş oluyorsun resmi olarak. Kargocunun yanında ürünü açar, sorun olduğuna dair tutanak tutarsın o zaman elinde kapı gibi belge olur.

    Sosyal medya gücünü kullanarak şirketlerin isimlerini lekeleme yolundan vazgeçin. Belgesiz iddia iftiraya girer.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: gcb1903

    Öncelikle buradaki durum ile hiçbir alakası yok örnek gösterdiğiniz maddenin. Kafa karıştırmaya gerek yok.

    Konuya gelecek olursak. Alıcı hatalıdır ve sosyal medya gücünü kullanarak şirketten "ne koparırsam kârdır" yolu izlemektedir.

    Pinlerin yamuk geldiğini ispat etmek zorundasın. Belki beceriksiz olduğun için yamulttun ve düzeltmeye çalışıp iade etmek istiyorsun. Nereden bileceğiz? Yok mu öyle insanlar? Forumun % 80'i etik dışı fayda sağlamak için elinden geleni yapmıyor mu? Logitech, Amazon gibi firmalar nasıl silkelenir diye konular dönüyordu bir kaç yıl öncesine kadar.

    Kullanıcı olarak ürünü aldığın zaman kargocuya bir imza attın. Heh işte o imza ne demek biliyor musun?

    Ürünümü eksiksiz ve sorunsuz şekilde teslim aldım. O imzayı atınca bunu demiş oluyorsun resmi olarak. Kargocunun yanında ürünü açar, sorun olduğuna dair tutanak tutarsın o zaman elinde kapı gibi belge olur.

    Sosyal medya gücünü kullanarak şirketlerin isimlerini lekeleme yolundan vazgeçin. Belgesiz iddia iftiraya girer.
    senin bu dediğini diyelim ki televizyon aldık, Nasıl yapacağız? imza atıp kutuyu açamassın bu sefer ürün garanti dışı kalır. Nasıl olacak dostum?




  • Spirit_Rises kullanıcısına yanıt
    Servis kurulumu gerektiren ürünlerde dış muhafazada herhangi bir yırtılma, delinme vs görülmüyorsa hiçbir sıkıntı olmaz. Sağlam ve açılmamış kutusunda 65" tv için kuruluma gelen yetkili servis kutuyu açtığı anda içinden muz da çıksa televizyon paramparça da olsa sizi bağlamaz. Yenisi gelir hemen. Burada bir ispat mevcuttur çünkü.

    Ama siz ısrarla kutusunda kocaman delik ya da her yeri darbe almış kutuya "eksiksiz ve sorunsuz şekilde aldım" diye imza atarsanız bir yerlere kaçar o tv. Sonra sosyal medyadan markaların itibarını düşürmeye çalışarak bir şeyler koparmaya başlarsınız.

    Bilinçli tüketici olun. Haklarınızı bilin, haklarınızın hangi şartlar altında geçerli olduğunu da öğrenin. Rezalet başlığı açacağına insan ne idüğü belli olmayan yerlerden bir şeyler alırken dikkat eder. Ben böyle garip yerlerden ürün alma durumunda kalınca her zaman kargo görevlisi yanında açarım ya da gider şubede alıp kayıt altında kontrol ederim. Siz de 3 kuruş az verip garip yerlerden ürün aldığınız zaman dikkat ederek tamamlayın işlemleri.




  • gcb1903 kullanıcısına yanıt
    Dostum amacın ne bilmiyorum ama daha önce ki konularıma ve kayıt yılıma bakarsan benim o "diğer" kişilerden olmadığımı anlarsın. 2.si ben daha önce birsürü sipariş yapmışım hb üzerinden binlerce liralık mal almışım 480 liralık anakart için "hakkım" olmasa hiç uğraşmam zaten. 3.benim ispat etmem gerekmiyor çünkü zaten aldığımda üründe pinlerde düzeltme vardı bunu satıcı ispatlamak zorunda.Ben eminimki bu ürün daha önce satılmış iade edilmiş bal gibide kayıtları vardır satıcuda. 4. Sanki bilmiyomuş gibi atıp tutmuşsun kargocular paketi atıp kaçıyor hiçbirşeye fırsat vermiyor. Ayrıca herzaman kargonun yolunu bekleyecek halim yok bazen evde başkası oluyor onlar teslim alıyor. Son olarak ben kimseye iftira atmıyorum şuan sen bana koca bir iftira attın. Benim kimsenin 3 kuruşunda gözüm yok hakkımı arıyorum.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: gcb1903

    Servis kurulumu gerektiren ürünlerde dış muhafazada herhangi bir yırtılma, delinme vs görülmüyorsa hiçbir sıkıntı olmaz. Sağlam ve açılmamış kutusunda 65" tv için kuruluma gelen yetkili servis kutuyu açtığı anda içinden muz da çıksa televizyon paramparça da olsa sizi bağlamaz. Yenisi gelir hemen. Burada bir ispat mevcuttur çünkü.

    Ama siz ısrarla kutusunda kocaman delik ya da her yeri darbe almış kutuya "eksiksiz ve sorunsuz şekilde aldım" diye imza atarsanız bir yerlere kaçar o tv. Sonra sosyal medyadan markaların itibarını düşürmeye çalışarak bir şeyler koparmaya başlarsınız.

    Bilinçli tüketici olun. Haklarınızı bilin, haklarınızın hangi şartlar altında geçerli olduğunu da öğrenin. Rezalet başlığı açacağına insan ne idüğü belli olmayan yerlerden bir şeyler alırken dikkat eder. Ben böyle garip yerlerden ürün alma durumunda kalınca her zaman kargo görevlisi yanında açarım ya da gider şubede alıp kayıt altında kontrol ederim. Siz de 3 kuruş az verip garip yerlerden ürün aldığınız zaman dikkat ederek tamamlayın işlemleri.
    sizin bu dediğiniz şekilde işlememiş işte hocam bi tane arkadaşın konusu vardı hb den tv almışlar kutudan kırık çıkmış ,satıcı geri almamış vs hakem heyeti ile sonlanmış durum. Dediğiniz gibi olması lazım sürecin ama yok işte olmuyor.




  • 13men13 1 kullanıcısına yanıt
    Bak işte olayı kişiselleştiriyorsun. Ben burada doğrusu ne ise onu söylüyorum.

    Biz burada çerçeve değerlerden bahsediyoruz. Var mı elinde belge? Yani bunu senin bozmadığına dair belgen var mı? Yok. Aksine o adamın elinde senin ürünü tam ve sorunsuz aldığına dair imza var.

    Bunlar hep tecrübe. İleride ne idüğü belirsiz yerlerden 20 lira kâr edeceğim diye bir şey alırken kargocunun yanında ürünü kontrol edersin ve elinde kapı gibi tutanak olur.

    Satıcı gelip forum profiline bakıp "aaaa baya eski hem de referansları var" diye seni haklı çıkartacak diye bekliyorsan hayatta başarılar dilerim.
  • Spirit_Rises kullanıcısına yanıt
    Kutuda bir darbe, yaralanma yoksa servis formu doldurur eline verir gider. Göster bakalım konusunu görelim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: gcb1903

    Bak işte olayı kişiselleştiriyorsun. Ben burada doğrusu ne ise onu söylüyorum.

    Biz burada çerçeve değerlerden bahsediyoruz. Var mı elinde belge? Yani bunu senin bozmadığına dair belgen var mı? Yok. Aksine o adamın elinde senin ürünü tam ve sorunsuz aldığına dair imza var.

    Bunlar hep tecrübe. İleride ne idüğü belirsiz yerlerden 20 lira kâr edeceğim diye bir şey alırken kargocunun yanında ürünü kontrol edersin ve elinde kapı gibi tutanak olur.

    Satıcı gelip forum profiline bakıp "aaaa baya eski hem de referansları var" diye seni haklı çıkartacak diye bekliyorsan hayatta başarılar dilerim.
    Şuan olayı kişiselleştiren ve bana yönelttiğin şeyleri yapan sensin. Ben kimseye iftira atmadım atmıyorum. 20 lira kar edicem diye bu ürünü almadım hb satıcıları sıralıyor zaten ucuzdan pahalıya bu kartı hb satmıyordu yanlış hatırlamıyorsam. Bende direk sepete ekledim. Bana hala iftira atan sensin ve olayı şuan sen kişiselleştiriyorsun. Ben konuda ne yazmışım? Ne yapabilirim? Bende sana başarılar diliyorum. Tespit yapacaksan beni ve yapmışım gibi bazı fiiller belirterek yapma.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >




  • Bizzat hepsiburada bile kullanilmis urun yolluyor, en son 10 gun once iadesini actigim ve 1 hafta once yolladiigm urun dun hepsiburadaya vardi ve ayni gun servise gidecekte rapor alinacak dendi thhye basvurdum direkt. Hepsiburadan kürdan dahi almam bundan sonra

    Kullanilmis laptop konum:https://forum.donanimhaber.com/hepsiburada-kullanilmis-urun-gonderdi--142219401

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: gcb1903

    Kutuda bir darbe, yaralanma yoksa servis formu doldurur eline verir gider. Göster bakalım konusunu görelim.
    https://forum.donanimhaber.com/hepsiburada-com-tarafindan-kirik-tv-ile-ortada-birakildik-hakem-heyeti-sureci-ve-mutlu-son--139971321?utm_campaign=DonanimHaber&utm_medium=referral&utm_source=DonanimHaber

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Spirit_Rises kullanıcısına yanıt
    Konuyu okusaydın keşke. Adam çatır çatır parasını geri almış zaten. Üstüne dansöz çağırıp parti mi düzenlesinler?

    Sanırım siz Amerikan sanıyorsunuz kendinizi? Filmlerde izleyip izleyip bizde de öyle olmasını mı bekliyorsunuz? Burası Türkiye. Yasal hakkını çiğner firmalar. Sen haklıysan gidip hakkını ararsan ancak bir şeyler olur.

    Bak daha geçenlerde geldi tebligat. Kazanmışım. Hakkımı biliyorum, firma da biliyor ama uğraşmaz, cahildir hakkını arayamaz diye geçiriyor. Telekom 250 lira ceza kesmişti şimdi de mesaj atıyorlar aramızdaki sorun çözüldü diye. Burası Türkiye. Nerede yaşadığımıza dikkat edelim.

    (İade kabul edildi) - Hepsiburada(weblegelsin\zetta) düzeltilmiş anakart gönderdi




  • quote:

    Orijinalden alıntı: gcb1903

    Konuyu okusaydın keşke. Adam çatır çatır parasını geri almış zaten. Üstüne dansöz çağırıp parti mi düzenlesinler?

    Sanırım siz Amerikan sanıyorsunuz kendinizi? Filmlerde izleyip izleyip bizde de öyle olmasını mı bekliyorsunuz? Burası Türkiye. Yasal hakkını çiğner firmalar. Sen haklıysan gidip hakkını ararsan ancak bir şeyler olur.

    Bak daha geçenlerde geldi tebligat. Kazanmışım. Hakkımı biliyorum, firma da biliyor ama uğraşmaz, cahildir hakkını arayamaz diye geçiriyor. Telekom 250 lira ceza kesmişti şimdi de mesaj atıyorlar aramızdaki sorun çözüldü diye. Burası Türkiye. Nerede yaşadığımıza dikkat edelim.

    Biraz sakin hocam , amerikan olmak ile ne alakasi var? Onlar da kutuyu kontrol etmisler ama adamlar fatura ile kapatmislar kutudaki hasari. Konu servisin hasarli demesine , rapor yazmasina ragmen firmanin bunu umursamayip hakem heyetine gitmesi. Hani diyorsunuz ya tutanak tutturup firmaya bunu kabul ettirmekten bahsediyorsunuz ya , ben de bu kadsr kolay cozulmedigini , oyle olmadigini de getirdim. Yoksa biliyoruz hakkimizi aramayi.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Guest-D50B08F8B

    @Mehmet Sırrı

    n11 olumsuz yorumları yayınlamıyor ki.
    yayınlamayan gittigidiyor hocam. n11 yorumları kontrol etmeden sisteme alıyor
  • Buyurun bir Hepsiburada klasigi daha, hasarlı ürün eksik kutu içeriği ve iade almıyorlar, neden kontrol etmediniz diyorlar, iade talebi oluşturdum ne yapmam lazım beyler,
    (İade kabul edildi) - Hepsiburada(weblegelsin\zetta) düzeltilmiş anakart gönderdi
    (İade kabul edildi) - Hepsiburada(weblegelsin\zetta) düzeltilmiş anakart gönderdi
    (İade kabul edildi) - Hepsiburada(weblegelsin\zetta) düzeltilmiş anakart gönderdi(İade kabul edildi) - Hepsiburada(weblegelsin\zetta) düzeltilmiş anakart gönderdi
    (İade kabul edildi) - Hepsiburada(weblegelsin\zetta) düzeltilmiş anakart gönderdi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • erdo205 kullanıcısına yanıt
    Geçmiş olsun hocam. Uğraşıcaksınız yapcak birşey yok bende beklemedeyim tekrar iade ettim.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • 13men13 1 kullanıcısına yanıt
    Sonuna kadar uğraşacağım hocam hiç sıkıntı değil, gerekirse yerlerine gidip orada en kral sıkıntıyı çıkartacağım böyle bir şey olmaz bu düpedüz sahtekarlık dolandırıcılık, altı üstü bir soğutucu 14cm fanları bile kutudan çıkmadı 😀

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • erdo205 kullanıcısına yanıt
    Hocam malesef öyle durum şuan.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Konu güncellendi.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.