< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi 13men13 -- 9 Mart 2020; 16:14:4 > |
Bildirim
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi 13men13 -- 9 Mart 2020; 16:14:4 > |
Hepsiburada için yapılan şikayetler artmaya başladı.
Madem hç bir şeye karışmayacaksınız neden komisyon alıp bu işleri yapıyorsunuz. Arkadaş sonuçta malı ben senin aracılığınla ve sana güvenerek alıyorum. Çatın altındaki firmalardan sen sorumlusun ve aksaklığı da sen çözeceksin. Parayı alırken oh mis, sorun çözmeye gelince bana ne git aldığın firmayla hallet. Ne güzel dünya. |
İspat yükü
MADDE 10 – (1) Teslim tarihinden itibaren altı ay içinde ortaya çıkan ayıpların, teslim tarihinde var olduğu kabul edilir. Bu durumda malın ayıplı olmadığının ispatı satıcıya aittir. Bu karine, malın veya ayıbın niteliği ile bağdaşmıyor ise uygulanmaz. Şöyle bir madde var aslında. Ama denetim ve cezalar caydırıcı değil malesef kimse iplemiyor. |
inşallah iade ederken beğenmedim diye iade etmişsindir.Ürünün hatalarını belirttiysen uğraş dur şimdi.
|
Hem hasarlı ürün satıp hem de iade almamak iyiymiş. Küçük firmalar da bozulmaya başladı, nasıl çamura yatacaklarını şaşırıyorlar. Geçmiş olsun, öne çıkardım.
|
geçmiş olsun. artık herkes yolunu buldu zaman çok kötü hocam. sorumluluk almamak için en madrabaz şeytanlıklar döndürüyor insanlar. eğitim kurumları böyle işletmeler böyle tedarikçiler satıcılar esnafına kadar Türkiye böyle. şükretmemiz isteniyor. hakkını arasan azınlıkta kalacaksın artık saç ekimcilere giden şikayetlere parfümeri ürünlerine kadar tek anladıkları yol bu adamların internette aşırı linç yemek ve şikayet edilmek. ülkeyi bu hale getirenler utansın ne diyebilirim ki.
|
Hepsiburada'dan şu sıralar en ufak çöp dahi almayın.Ben bugüne kadar hepsiburadadan 20.000 tl civarı alışveriş yapmıştım, şuana kadar da tek bir sıkıntıyla karşılaşmamıştım anladım ki sadece şansım yaver gittiği içinmiş. Geçenlerde buradan bir valiz aldık , yaşamadığımız rezillik kalmadı.-Satıcı hepsiburada değil başka bir firmaydı- fakat aracı olarak verdikleri hizmet felaketti. Olayı anlatayım :
Ürünü kargodan teslim alırken kontrol ettik , kutuda dışında v.s hiçbir hasar yoktu. Valizde de görünürde bir arıza/kırık yoktu. Neyse kargocuyu uğurladık akşam valizin içine bakalım dedik , valiz kumaşını kaldırdığımız zaman içerde bir sürü küçük çatlak , delik v.s gördük. Hatta bir yere koli bandı çekilmiş ! Satıcının sitesini bulup yazdık adamların bize bir sövmediği kaldı, kesinlikle iade almayacağız yollamayın falan dediler. Hepsiburadayı aradım ,durumu anlattım olayla ilgili resimleri ilettim, olayın satıcıdan kaynaklandığını kanıtlayabilmem için teslimat anında tutanak tutturmamız gerekiyormuş. Kardeşim diyorum , ayıplar valizin içinde kargocunun yanında valizin röngtenini mi çekeyim ? Hala aynı otomatik cevabı veriyorlar , teslimat anında kontrol sağlayıp v.s... Bu sefer de 24 saat geçmeden kargo şubesine gidip tutanak tutturursanız iade almaları lazım dediler, biz de gittik ertesi gün şubeden tutanak tutturup ürünü geri yolladık. Daha sonra satıcı iade talebimizi reddetti, sebebi de tutanağın tarihinin teslim tarihiyle aynı olmamasıymış. Ürünü tekrar bize yolladılar. Tekrar kargo şubesine gittim , adamlarla güç bela kavga ederek teslimat gününe dair tutanak tutturup ürünü bir daha satıcıya geri yolladım, bu sefer iade onaylandı. Sonuç olarak iademi aldım ama bunlar yüzünden 10 gün köpek gibi oradan oraya sürünerek uğraştım.Üründe zaten kargo sonucu oluşacak bir hasar yoktu , bildiğiniz satıcı ayıplı ürün yollamış kargocu o tutanağı tutmasa ayıplı ürünle elimde kalakalmıştım. Evet satıcı başka bir firma fakat hepsiburada resmen böyle çakalların sitede cirit atarak satış yapmasına izin veriyor. Bir de bildiğiniz üzere olumsuz yorumları yayınlamıyorlar. Bundan sonra benden uzak Allah'a yakın olsunlar. |
10 Genel kural 1: Cogunlukla firmalar magazada satamadiklari problemli urunleri internet uzerinden satmaya calisir cunku musteri icin mahataba ulasip degistirmek zordur.
20 Genel kural 2: Cogunlukla genel kural 1 deki davranisi kucuk firmalar gosterir cunku kucuk firma 10 tane satarken buyuk firma 1000 tabe satar sen buyuk firmadan degisim yaptinmi 1000 de 1 zarar olur kucuk firmadan yaptinmi 10 da 1 zarar olur. 30 Genel kural 3: Cogunlukla kucuk firmalar bu tip sorunlu urunleri kabul etmeyerek musteriye kendi sozlerini gecirdiklerini dusunerek garip bir ego tatmini ile mutlu olmaya calisirlar. Ornegin bircok bakkalin urun promosyonlarini vermemesi kampanya bitti ama ben yinede toptanciya sorayim diyip sizden bilimum kapak acma halkasi toplayip bedava urunleri aksam eve goturup migdeye indirmesi gibi. 40 Genel sonuc: Turkiye Cumhuriyetinde yasayan herkesin bu genel gecer yazisiz piyasa kurallarini bilmesine ragmen bu yazimi okuyan bakkallarda iyiydi mantalitesiyle hareket eden nostaljik kucuk esnaf severler tarafindan yok oyle birsey sacmalamissin denilerek goto 10 misali olayin kisa donguye sokulmasidir. |
Bana da kullanılmış RTX 2080 gonderdiler ve geri almadılar, yöneticilerde sanırsam bunların yalakalıklarını yapıyor bunu 2'dir yazıyorum siliyorlar, bana da kullanılmış RTX 2080 sattılar, ve geri almadılar geldigim gibi aradım öyle birşey olamaz dediler inkar ettiler, ürün geldiğinde fanlarında toz vardı eskisi gibi değil çok aşırı derece karaktersiz bir firma oldu, artık kesinlikle alışveriş yapmıyorum gerçekten birçok insan bu durumları çok fazla anlamıyor o şekilde satıyorlar yazık günah
|
Geçen kulaklık satın almıştım , kullanılmış ürün yollamışlar. Hatta kutusunun açıldığı belli olmasın diye çift taraflı 3m bant ile kutuyu tekrar bantlamışlar . Ürüne baktım yapış yapış bir şey . Hemen iade ettim ertesi gün . Tabii ki reddedildi . Hepsiburada müşteri hizmetlerini arayıp durumu anlattım parasını iade ettiler .
Uzun lafın kısası hb müşteri hizmetlerini arayın . |
< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı > |
|
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
|
|
|
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
|
|
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi djoz -- 2 Mart 2020; 22:26:12 > |
|
|
|
|
< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı > |
|
< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı > |