Şimdi Ara

(İade kabul edildi) - Hepsiburada(weblegelsin\zetta) düzeltilmiş anakart gönderdi

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
121
Cevap
1
Favori
13.783
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
413 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Merhabalar 25 şubat tarihinde anakartım bozulduğu için yeni anakart olarak hepsiburada üzerinden msi b250m bazooka aldım fakat gelen anakart 2.el ve pinleri düzeltilmiş eski bir karttı aynı gün iade edip durumu bildirdim. Bugün hala para iadesi gelmediği için mh aradım ve iademin zetta bilişim (weble gelsin) tarafından reddedildiğini söylediler. Ne yapmam lazım sizce?
    Lütfen öne çıkartın konuyu.
    Bu arada satıcı ben alırken weblegelsin idi şuan iade işlemlerinde ve faturada zetta bilişim olarak geçiyor. Hiçbir şekilde telefonla ulaşılamıyor. Hepsi burada gibi sitelerin böyle 3 kağıtçı firmalarla çalışıyor olması ne kötü.
    edit: şuan üründe geri gelmedi, paramda.
    2.edit:ürün geldi ve müşteri hizmetleri şikayetvar sitesinde konudan dolayı beni aradı çözüm yok servise gönderip rapor almamı istiyorlar.
    edit 3:ürünü beğenmediğimi belirterek iade edeceğim birde bakalım neler olacak.


    Son edit: İade sebebini beğenmedim diyerek geri gönderince iade alındı, para iadesi yapıldı. Konuya destek olanlara teşekkürler. Konuda çoğu kişinin yazdığı doğru çıktı iade olarak beğenmedim seçeneği hızlı çözüm sağlıyor...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi 13men13 -- 9 Mart 2020; 16:14:4 >







  • Hepsiburada için yapılan şikayetler artmaya başladı.
    Madem hç bir şeye karışmayacaksınız neden komisyon alıp bu işleri yapıyorsunuz.
    Arkadaş sonuçta malı ben senin aracılığınla ve sana güvenerek alıyorum. Çatın altındaki firmalardan sen sorumlusun ve aksaklığı da sen çözeceksin.
    Parayı alırken oh mis, sorun çözmeye gelince bana ne git aldığın firmayla hallet.
    Ne güzel dünya.
    İspat yükü

    MADDE 10 – (1) Teslim tarihinden itibaren altı ay içinde ortaya çıkan ayıpların, teslim tarihinde var olduğu kabul edilir. Bu durumda malın ayıplı olmadığının ispatı satıcıya aittir. Bu karine, malın veya ayıbın niteliği ile bağdaşmıyor ise uygulanmaz.

    Şöyle bir madde var aslında. Ama denetim ve cezalar caydırıcı değil malesef kimse iplemiyor.
    geçmiş olsun. artık herkes yolunu buldu zaman çok kötü hocam. sorumluluk almamak için en madrabaz şeytanlıklar döndürüyor insanlar. eğitim kurumları böyle işletmeler böyle tedarikçiler satıcılar esnafına kadar Türkiye böyle. şükretmemiz isteniyor. hakkını arasan azınlıkta kalacaksın artık saç ekimcilere giden şikayetlere parfümeri ürünlerine kadar tek anladıkları yol bu adamların internette aşırı linç yemek ve şikayet edilmek. ülkeyi bu hale getirenler utansın ne diyebilirim ki.
    Hepsiburada'dan şu sıralar en ufak çöp dahi almayın.Ben bugüne kadar hepsiburadadan 20.000 tl civarı alışveriş yapmıştım, şuana kadar da tek bir sıkıntıyla karşılaşmamıştım anladım ki sadece şansım yaver gittiği içinmiş. Geçenlerde buradan bir valiz aldık , yaşamadığımız rezillik kalmadı.-Satıcı hepsiburada değil başka bir firmaydı- fakat aracı olarak verdikleri hizmet felaketti. Olayı anlatayım :

    Ürünü kargodan teslim alırken kontrol ettik , kutuda dışında v.s hiçbir hasar yoktu. Valizde de görünürde bir arıza/kırık yoktu. Neyse kargocuyu uğurladık akşam valizin içine bakalım dedik , valiz kumaşını kaldırdığımız zaman içerde bir sürü küçük çatlak , delik v.s gördük. Hatta bir yere koli bandı çekilmiş ! Satıcının sitesini bulup yazdık adamların bize bir sövmediği kaldı, kesinlikle iade almayacağız yollamayın falan dediler. Hepsiburadayı aradım ,durumu anlattım olayla ilgili resimleri ilettim, olayın satıcıdan kaynaklandığını kanıtlayabilmem için teslimat anında tutanak tutturmamız gerekiyormuş. Kardeşim diyorum , ayıplar valizin içinde kargocunun yanında valizin röngtenini mi çekeyim ? Hala aynı otomatik cevabı veriyorlar , teslimat anında kontrol sağlayıp v.s...

    Bu sefer de 24 saat geçmeden kargo şubesine gidip tutanak tutturursanız iade almaları lazım dediler, biz de gittik ertesi gün şubeden tutanak tutturup ürünü geri yolladık. Daha sonra satıcı iade talebimizi reddetti, sebebi de tutanağın tarihinin teslim tarihiyle aynı olmamasıymış. Ürünü tekrar bize yolladılar. Tekrar kargo şubesine gittim , adamlarla güç bela kavga ederek teslimat gününe dair tutanak tutturup ürünü bir daha satıcıya geri yolladım, bu sefer iade onaylandı.

    Sonuç olarak iademi aldım ama bunlar yüzünden 10 gün köpek gibi oradan oraya sürünerek uğraştım.Üründe zaten kargo sonucu oluşacak bir hasar yoktu , bildiğiniz satıcı ayıplı ürün yollamış kargocu o tutanağı tutmasa ayıplı ürünle elimde kalakalmıştım. Evet satıcı başka bir firma fakat hepsiburada resmen böyle çakalların sitede cirit atarak satış yapmasına izin veriyor. Bir de bildiğiniz üzere olumsuz yorumları yayınlamıyorlar. Bundan sonra benden uzak Allah'a yakın olsunlar.
    10 Genel kural 1: Cogunlukla firmalar magazada satamadiklari problemli urunleri internet uzerinden satmaya calisir cunku musteri icin mahataba ulasip degistirmek zordur.

    20 Genel kural 2: Cogunlukla genel kural 1 deki davranisi kucuk firmalar gosterir cunku kucuk firma 10 tane satarken buyuk firma 1000 tabe satar sen buyuk firmadan degisim yaptinmi 1000 de 1 zarar olur kucuk firmadan yaptinmi 10 da 1 zarar olur.

    30 Genel kural 3: Cogunlukla kucuk firmalar bu tip sorunlu urunleri kabul etmeyerek musteriye kendi sozlerini gecirdiklerini dusunerek garip bir ego tatmini ile mutlu olmaya calisirlar. Ornegin bircok bakkalin urun promosyonlarini vermemesi kampanya bitti ama ben yinede toptanciya sorayim diyip sizden bilimum kapak acma halkasi toplayip bedava urunleri aksam eve goturup migdeye indirmesi gibi.

    40 Genel sonuc: Turkiye Cumhuriyetinde yasayan herkesin bu genel gecer yazisiz piyasa kurallarini bilmesine ragmen bu yazimi okuyan bakkallarda iyiydi mantalitesiyle hareket eden nostaljik kucuk esnaf severler tarafindan yok oyle birsey sacmalamissin denilerek goto 10 misali olayin kisa donguye sokulmasidir.
    Bana da kullanılmış RTX 2080 gonderdiler ve geri almadılar, yöneticilerde sanırsam bunların yalakalıklarını yapıyor bunu 2'dir yazıyorum siliyorlar, bana da kullanılmış RTX 2080 sattılar, ve geri almadılar geldigim gibi aradım öyle birşey olamaz dediler inkar ettiler, ürün geldiğinde fanlarında toz vardı eskisi gibi değil çok aşırı derece karaktersiz bir firma oldu, artık kesinlikle alışveriş yapmıyorum gerçekten birçok insan bu durumları çok fazla anlamıyor o şekilde satıyorlar yazık günah
    Geçen kulaklık satın almıştım , kullanılmış ürün yollamışlar. Hatta kutusunun açıldığı belli olmasın diye çift taraflı 3m bant ile kutuyu tekrar bantlamışlar . Ürüne baktım yapış yapış bir şey . Hemen iade ettim ertesi gün . Tabii ki reddedildi . Hepsiburada müşteri hizmetlerini arayıp durumu anlattım parasını iade ettiler .

    Uzun lafın kısası hb müşteri hizmetlerini arayın .
  • Hem hasarlı ürün satıp hem de iade almamak iyiymiş. Küçük firmalar da bozulmaya başladı, nasıl çamura yatacaklarını şaşırıyorlar. Geçmiş olsun, öne çıkardım.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: marslan1999

    Hem hasarlı ürün satıp hem de iade almamak iyiymiş. Küçük firmalar da bozulmaya başladı, nasıl çamura yatacaklarını şaşırıyorlar. Geçmiş olsun, öne çıkardım.
    malesef öyle. Teşekkürler.
  • Hepsiburada için yapılan şikayetler artmaya başladı.
    Madem hç bir şeye karışmayacaksınız neden komisyon alıp bu işleri yapıyorsunuz.
    Arkadaş sonuçta malı ben senin aracılığınla ve sana güvenerek alıyorum. Çatın altındaki firmalardan sen sorumlusun ve aksaklığı da sen çözeceksin.
    Parayı alırken oh mis, sorun çözmeye gelince bana ne git aldığın firmayla hallet.
    Ne güzel dünya.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Böyle şeylerin iadesi teknik servis raporu filan ile oluyor. Karşı tarafta biz sağlam gönderdik o yamultmuş filan diyecek. Böle riskli parçalrı Güvenilir satıcılar hariç internetten almak sıkıntı.
  • geçmiş olsun. artık herkes yolunu buldu zaman çok kötü hocam. sorumluluk almamak için en madrabaz şeytanlıklar döndürüyor insanlar. eğitim kurumları böyle işletmeler böyle tedarikçiler satıcılar esnafına kadar Türkiye böyle. şükretmemiz isteniyor. hakkını arasan azınlıkta kalacaksın artık saç ekimcilere giden şikayetlere parfümeri ürünlerine kadar tek anladıkları yol bu adamların internette aşırı linç yemek ve şikayet edilmek. ülkeyi bu hale getirenler utansın ne diyebilirim ki.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kenbalx

    Böyle şeylerin iadesi teknik servis raporu filan ile oluyor. Karşı tarafta biz sağlam gönderdik o yamultmuş filan diyecek. Böle riskli parçalrı Güvenilir satıcılar hariç internetten almak sıkıntı.
    İspat yükü

    MADDE 10 – (1) Teslim tarihinden itibaren altı ay içinde ortaya çıkan ayıpların, teslim tarihinde var olduğu kabul edilir. Bu durumda malın ayıplı olmadığının ispatı satıcıya aittir. Bu karine, malın veya ayıbın niteliği ile bağdaşmıyor ise uygulanmaz.

    Şöyle bir madde var aslında. Ama denetim ve cezalar caydırıcı değil malesef kimse iplemiyor.
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • Geçen kulaklık satın almıştım , kullanılmış ürün yollamışlar. Hatta kutusunun açıldığı belli olmasın diye çift taraflı 3m bant ile kutuyu tekrar bantlamışlar . Ürüne baktım yapış yapış bir şey . Hemen iade ettim ertesi gün . Tabii ki reddedildi . Hepsiburada müşteri hizmetlerini arayıp durumu anlattım parasını iade ettiler .

    Uzun lafın kısası hb müşteri hizmetlerini arayın .
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Santiz

    Geçen kulaklık satın almıştım , kullanılmış ürün yollamışlar. Hatta kutusunun açıldığı belli olmasın diye çift taraflı 3m bant ile kutuyu tekrar bantlamışlar . Ürüne baktım yapış yapış bir şey . Hemen iade ettim ertesi gün . Tabii ki reddedildi . Hepsiburada müşteri hizmetlerini arayıp durumu anlattım parasını iade ettiler .

    Uzun lafın kısası hb müşteri hizmetlerini arayın .
    Ürünü beğenmedim diye iade ettiğiniz halde mi reddedildi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaşlar kargo açılımını video kaydetmek artık şart oldu. Aldığınız ürünün kargosunu video kaydı yapın açarken.
    İçinden çıkan üründe sıkıntı varsa videoda görünürse, firma o*suruğuyla kuş vursa malı size kakalayamaz. Aliden aldığım ürünlere böyle yapıyordum, artık yurtiçi içinde şart oldu.

    Geçmi,ş olsun, inşallah paranı çok uğraşmadan geri alırsın.
  • MrCaner kullanıcısına yanıt
    Hayır , ürünü iade ederken seçeneklerden kullanılmış ürün işaretledim ve açıklamaya da hem kullanılmış olduğunu hem orijinal ürün olmadığını belirttim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Santiz

    Hayır , ürünü iade ederken seçeneklerden kullanılmış ürün işaretledim ve açıklamaya da hem kullanılmış olduğunu hem orijinal ürün olmadığını belirttim.
    böyle bi durum olduğunda beğenmedim diyorum direk iade alıyolar
  • İnternet alışverişlerini sadece düşük meblağlı ürünlerde yapmak gerek.

    Ben 100 liranın üzerinde internettten alışveriş yapmıyorum.
    Gerçi küçük meblağlar da insana koyuyor ama büyük meblağ kadar olamaz.
    Mesela 15 TL'mi iade etmemekte direndikleri için KİTAPSEC.COM ile epey papaz olmuştum.
    Telefonla birçok kez aradım, iade edilmedi. en sonunda konuşmaları kaydedip youtube'da onları ifşa etmekle tehdit ettim. Kuzu kuzu yatırdılar.
    siz de elinizden gelen her türlü ifşa yöntemini kullanın.

    konuyu öne çıkardım. kolay gelsin.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi djoz -- 2 Mart 2020; 22:26:12 >
  • inşallah iade ederken beğenmedim diye iade etmişsindir.Ürünün hatalarını belirttiysen uğraş dur şimdi.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: djoz

    İnternet alışverişlerini sadece düşük meblağlı ürünlerde yapmak gerek.

    Ben 100 liranın üzerinde internettten alışveriş yapmıyorum.
    Gerçi küçük meblağlar da insana koyuyor ama büyük meblağ kadar olamaz.
    Mesela 15 TL'mi iade etmemekte direndikleri için KİTAPSEC.COM ile epey papaz olmuştum.
    Telefonla birçok kez aradım, iade edilmedi. en sonunda konuşmaları kaydedip youtube'da onları ifşa etmekle tehdit ettim. Kuzu kuzu yatırdılar.
    siz de elinizden gelen her türlü ifşa yöntemini kullanın.

    konuyu öne çıkardım. kolay gelsin.
    doğru diyorsun ama bir çok üründe fiyat avantajı oluyor mecburen insan web'den alıyor
  • quote:

    Orijinalden alıntı: djoz

    İnternet alışverişlerini sadece düşük meblağlı ürünlerde yapmak gerek.

    Ben 100 liranın üzerinde internettten alışveriş yapmıyorum.
    Gerçi küçük meblağlar da insana koyuyor ama büyük meblağ kadar olamaz.
    Mesela 15 TL'mi iade etmemekte direndikleri için KİTAPSEC.COM ile epey papaz olmuştum.
    Telefonla birçok kez aradım, iade edilmedi. en sonunda konuşmaları kaydedip youtube'da onları ifşa etmekle tehdit ettim. Kuzu kuzu yatırdılar.
    siz de elinizden gelen her türlü ifşa yöntemini kullanın.

    konuyu öne çıkardım. kolay gelsin.
    Hocam dikkat edin bu konuda , konuşmaların kaydı için bir takım koşullar var .
    Kişiler arasındaki görüşmelerin diğer tarafın bilgisi ve rızası olmaksızın kaydedilmesi ve de bunların üçüncü kişilere gönderilmesi zannedersem suç . Ancak güvenlik amacı ile kayıt etmissen ve adam seni tehdit etmişse vs sıkıntı olmuyor .




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Santiz

    Hocam dikkat edin bu konuda , konuşmaların kaydı için bir takım koşullar var .
    Kişiler arasındaki görüşmelerin diğer tarafın bilgisi ve rızası olmaksızın kaydedilmesi ve de bunların üçüncü kişilere gönderilmesi zannedersem suç . Ancak güvenlik amacı ile kayıt etmissen ve adam seni tehdit etmişse vs sıkıntı olmuyor .

    Alıntıları Göster
    Sağolun hocam, biliyorum o meseleyi.

    O yüzden karşı taraf daha lafa başlarken "görüşmemiz kayıt altına alınmaktadır" dedikten hemen sonra
    "ben de görüşmeyi şu an kaydediyorum ve paramı iade etmezseniz youtube'da yayınlayacağım" diyerek söze başladım.




  • Tüketici Hakem Heyeti !!!!

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Öncelikle geçmiş olsun hocam.

    B250 3 yıllık bir chipset. Böyle ürünleri internet üzerinden görmeden almanızı tavsiye etmem. Bu ürünler genelde stokta kalmış iade ürünleri veya tamir edilmiş ürünler oluyor. Aslında 3 yıl çok eski sayılmaz fakat 2017'de ryzenlerin piyasaya girmesiyle işlemci ve haliyle anakart sektörü baya hız kazandı, çeşit çeşit ürünler çıktı. Son 3 yılın en ateşli sektörü oldular. Ayrıca intel 8.nesilden sonra köklü bir reforma gidince B250 gibi 7.nesil ve öncesi kartlar çabuk gözden düştü.

    Bende 2015'de HB üzerinden HD 6950 ekran kartı almıştım. Ürün güvenlik etiketi yırtık kutusu aç kapa yapmaktan yıpranmış kullanılmış ürün gelmişti. Çalışırında bir sorun olmadığı için iade ile uğraşmak istemedim.
  • Bu kacinci hepsiburada sikayeti takmiyorlar demek ki

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • 
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.