Şimdi Ara

(İade kabul edildi) - Hepsiburada(weblegelsin\zetta) düzeltilmiş anakart gönderdi (5. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
121
Cevap
1
Favori
13.792
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
413 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Hepsiburadadan şişme bebek aldım kullanılmış çıktı yazıklar olsun.her tarafı yapış yapış bir ürün geldi.ıslak mendille silmek zorunda kaldım.bundan sonra hepsiburada mı aslaaa

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bana da kullanılmış RTX 2080 gonderdiler ve geri almadılar, yöneticilerde sanırsam bunların yalakalıklarını yapıyor bunu 2'dir yazıyorum siliyorlar, bana da kullanılmış RTX 2080 sattılar, ve geri almadılar geldigim gibi aradım öyle birşey olamaz dediler inkar ettiler, ürün geldiğinde fanlarında toz vardı eskisi gibi değil çok aşırı derece karaktersiz bir firma oldu, artık kesinlikle alışveriş yapmıyorum gerçekten birçok insan bu durumları çok fazla anlamıyor o şekilde satıyorlar yazık günah



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi erdo205 -- 4 Mart 2020; 17:41:50 >
    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Burada okuduklarımı gördükçe şaşırdım . Bu kadar çok insanın sorun yaşadığını hiç düşünmüyordum tabiki bende sorun yaşadım ama kısa zamanda hallettiler . Sanırım ucuz kurtulmuşum ya da sürekli müşteri olduğum içindir ama bu yazılanlar yalan olamaz bu kadar insan durduk yere yazmazlar . Bende artık tercih etmeyeceğim , mağdur olanlarada geçmiş olsun hakkınızı sonuna kadar arayın .

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • öne cikardim
    son zamanlarda bu hb sorunlsri iyice konusulmaya baslandi ki cok fazla magdur olan insan var gorunuse göre.

    umarim cozume kavusur sorununuz

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Zettabilisim diye değil de bunun sahibinin isim soyismini vermek daha doğru olur. Yarın öbür gün farklı isimde şirket açar ama soyadını değiştiremez...

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Amazon abi Amazon. Ne varsa şu Amerikalı firmalarda ve yazılımlarda var. Ben daha ürünü göndermeden para iadesi yolladılar. ( amazon.com.tr )
  • Hepsiburada'dan şu sıralar en ufak çöp dahi almayın.Ben bugüne kadar hepsiburadadan 20.000 tl civarı alışveriş yapmıştım, şuana kadar da tek bir sıkıntıyla karşılaşmamıştım anladım ki sadece şansım yaver gittiği içinmiş. Geçenlerde buradan bir valiz aldık , yaşamadığımız rezillik kalmadı.-Satıcı hepsiburada değil başka bir firmaydı- fakat aracı olarak verdikleri hizmet felaketti. Olayı anlatayım :

    Ürünü kargodan teslim alırken kontrol ettik , kutuda dışında v.s hiçbir hasar yoktu. Valizde de görünürde bir arıza/kırık yoktu. Neyse kargocuyu uğurladık akşam valizin içine bakalım dedik , valiz kumaşını kaldırdığımız zaman içerde bir sürü küçük çatlak , delik v.s gördük. Hatta bir yere koli bandı çekilmiş ! Satıcının sitesini bulup yazdık adamların bize bir sövmediği kaldı, kesinlikle iade almayacağız yollamayın falan dediler. Hepsiburadayı aradım ,durumu anlattım olayla ilgili resimleri ilettim, olayın satıcıdan kaynaklandığını kanıtlayabilmem için teslimat anında tutanak tutturmamız gerekiyormuş. Kardeşim diyorum , ayıplar valizin içinde kargocunun yanında valizin röngtenini mi çekeyim ? Hala aynı otomatik cevabı veriyorlar , teslimat anında kontrol sağlayıp v.s...

    Bu sefer de 24 saat geçmeden kargo şubesine gidip tutanak tutturursanız iade almaları lazım dediler, biz de gittik ertesi gün şubeden tutanak tutturup ürünü geri yolladık. Daha sonra satıcı iade talebimizi reddetti, sebebi de tutanağın tarihinin teslim tarihiyle aynı olmamasıymış. Ürünü tekrar bize yolladılar. Tekrar kargo şubesine gittim , adamlarla güç bela kavga ederek teslimat gününe dair tutanak tutturup ürünü bir daha satıcıya geri yolladım, bu sefer iade onaylandı.

    Sonuç olarak iademi aldım ama bunlar yüzünden 10 gün köpek gibi oradan oraya sürünerek uğraştım.Üründe zaten kargo sonucu oluşacak bir hasar yoktu , bildiğiniz satıcı ayıplı ürün yollamış kargocu o tutanağı tutmasa ayıplı ürünle elimde kalakalmıştım. Evet satıcı başka bir firma fakat hepsiburada resmen böyle çakalların sitede cirit atarak satış yapmasına izin veriyor. Bir de bildiğiniz üzere olumsuz yorumları yayınlamıyorlar. Bundan sonra benden uzak Allah'a yakın olsunlar.




  • nocara N kullanıcısına yanıt
    Geçmiş olsun, Hocam satıcıyı da belirtin ki oradan ürün alacak olan dikkatli olsun. Ayrıca şikayetvar sitesine de belirtin ifşa olsunlar.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Benim de aldığım ürün kırık cıktı aradım tutanak tutulmadıgı için iade olmaz dediler yok ben memnun kalmadım dedim ses kaydınız var ürün kırıkmış dediler yolladım yinede teslim aldılar

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • hala daha hepsiburada'dan alışveriş yapıyorsunuz ya şaşıyorum.

    neyse.hakem heyetine gidin. yaşadıklarımı şurda anlattım:
    Hepsiburada.com tarafından kırık TV ile ortada bırakıldık.
  • Bilmediğim için soruyorum. Beğenmedim deyince nasıl kabul edebiliyorlar?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • @Mehmet Sırrı

    n11 olumsuz yorumları yayınlamıyor ki.
  • Şahsen buraya yazılan ve öne çıkan bir konudan ötürü hepsiburada ile ilişkimi 4 ay öncesinden kesmiştim..İyi etmişim..

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Mekatroniks kullanıcısına yanıt
    Malesef tum dunya online alisverise gectigi su donemde ulkemizde 2020 li yillarda online alisveris yapan varsa aklina sasarim cunku online alis veris diyince ulkemizdeki firmalarin anladigi dukkandaki musteriye goz onunde satamayacagi urunu satma noktasidir. Bunda ulkedeki musteri olarak bizlerinde kabahati var mesela bir urune para verip 15 gunde 1 cayma hakki vardiye ben bunu begemedim diye geri iade edip kendini uyanik sanan zavalli saf ezik tipler yuzundende bu noktaya geldik simdi siz firmaya 1 urun fiyati odemissibiz sonra surekli degsim yapmissiniz ortalama 5 urunun kutusunu acmissiniz ve bunu Turkiye genelinde dusunun. Firmalar bukadar musteriden donen urunu ne yapacak tabiki internetten pazarlayacak aksitaktirde magazada gore gore hic bir musteri almaz bu urunleri isin acikcasi Turkiyedeki durum bu. Kendi adima konusacak olursam telefon almayi planliyorum sukadar fiyata su urunu alacam diyorum. Pat biri cikip cok pahaliya aliyorsun o urunun fiyati bu diye malum sitelerin fiyatlarini soyluyor. Birde ustune magazadan alinirmi diye ekliyor. Ondan sonrada paketten telefon yerine patlican cikinca solugu sikeyet sitelerinde aliyor.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >




  • Ulkemiz hiçbir zaman gelismeyecek bu anlamda. Çünkü üçkağıtçı dolu. Sikayetlerinizi çok iyi anlamakta ve haklı olduğunuzu düşünmekle beraber bu olan hataların bir çoğunun üç kağıtçı satin alanlardan oluşuyor. Adam alıyor iade ediyor kırıyor iade ediyor Vs vs. Satıcı kaynaklı da vardır elbet. Ama ne oluyorsa bize emin olun gene bizden oluyor genelde. Geçen seneye kadar hepsiburadadan çok alışveriş oldu iadem oldu garantisi bitmek üzere bozulan cihazın 15 iş günü dolduğu için para iadesi aldığım oldu vs hiçbir sıkıntı yaşamadım. Anladığım kadarıyla son zamanlarda böyle bir sıkıntı mevcut. Lakin yasal olarak dedikleri kısımda da haksız sayilmazlar sıkıntı burada.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • erha-n kullanıcısına yanıt
    Sorunu bildirmezsen sorunlu olduğunu bilmezler.İadeyi kabul ederler.Yok cihazda kırık varsa size sordukları gibi tutanak tuttunuzmu dersiniz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • djoz kullanıcısına yanıt
    bu bi de nerden alışveriş yaptıgına baglı ben hepsiburadadan kendi sattıkları hariç ürün almam diger firmalara güvenemem misal 2 hafta önce inventusdan internet üzerinden 860 tl degerinde anakart aldım sipariş verdigim gün anakart kargoya verildi ve bi daha ki gün öglen elimdeydi hb den satıcı hb degilse alışveriş yapmak mantıklı degil bence
  • Aralık ayı black cuma da aldıgım ürün (üsküdardan- beyoğluna), 2 ay sonra gelmiş haftalarca kavga dövüş etmemle göndermişlerdi.
    Dün iki adet dambıl teslim aldım(satıcı hepsiburada) , iki dumbıl setinde de , 4-5 farklı yerde sürtünme çizikleri mevcut, kum dökülmesi ve çökme mevcuttu. varta pil aldım, maxell göndermişler... Yani anlıyacagınız, eski kurumsal kimliğinden uzaklaştı.Artık kolay kolay alışveriş yapmayı düşünmüyorum.
  • Şahsen bi monitör aldım. xl2411 mi neyse benq nun. Onun uzantısı olanlar var z idi felan sanırım 1500 küsür lira görünce satın aldım. ancak ilanı kontrol etmeme rağmen bana 2411 geldi :D kayıt açmama rağmen umursanmadı. hepsini geçtim. 1 sene oldu bu arada alalı artık ( hemen hemen ) gelen üründe KOCAMAN PARMAK izi bile vardı :D
    2. el i geçtim aynı ürün bile gelmedi. yok yani 2411 alacak olsam daha ucuz. Şimdilerde yeni ekran kartı bile alamıyorum..
    ÇÜNKÜ DİSPLAYPORT GİRİŞİ YOK
    HEPSİBURADA benim için TIPKI VATAN computer gibi bitmiştir
  • 
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.