Şimdi Ara

(İade kabul edildi) - Hepsiburada(weblegelsin\zetta) düzeltilmiş anakart gönderdi (4. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
121
Cevap
1
Favori
13.783
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
413 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • geçmiş olsun tüketici haklarına başvurun.
  • marslan1999 kullanıcısına yanıt
    10 Genel kural 1: Cogunlukla firmalar magazada satamadiklari problemli urunleri internet uzerinden satmaya calisir cunku musteri icin mahataba ulasip degistirmek zordur.

    20 Genel kural 2: Cogunlukla genel kural 1 deki davranisi kucuk firmalar gosterir cunku kucuk firma 10 tane satarken buyuk firma 1000 tabe satar sen buyuk firmadan degisim yaptinmi 1000 de 1 zarar olur kucuk firmadan yaptinmi 10 da 1 zarar olur.

    30 Genel kural 3: Cogunlukla kucuk firmalar bu tip sorunlu urunleri kabul etmeyerek musteriye kendi sozlerini gecirdiklerini dusunerek garip bir ego tatmini ile mutlu olmaya calisirlar. Ornegin bircok bakkalin urun promosyonlarini vermemesi kampanya bitti ama ben yinede toptanciya sorayim diyip sizden bilimum kapak acma halkasi toplayip bedava urunleri aksam eve goturup migdeye indirmesi gibi.

    40 Genel sonuc: Turkiye Cumhuriyetinde yasayan herkesin bu genel gecer yazisiz piyasa kurallarini bilmesine ragmen bu yazimi okuyan bakkallarda iyiydi mantalitesiyle hareket eden nostaljik kucuk esnaf severler tarafindan yok oyle birsey sacmalamissin denilerek goto 10 misali olayin kisa donguye sokulmasidir.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >




  • Çok geçmiş olsun bende 25 temmuz tarihinden beri tüketici hakem heyeti ile para iadesi almak için uğraşıyorum. Bende iade için anakartı geri yolladım servise yollamışlar 1 ay sonra geri geldi kutusu ezilmiş anakart işlem görmemişti bios güncellemesi yapmışlar :D
  • Tekrar iade yollayın. Yollarlarsa almayın kargoyu geri gitsin. 2-3 kere bu olay yaşandıktan sonra iade alıyorlar. Ben deniz gözlüğü almıştım çizik çıktı. Kullanıldığı için almayız dediler almaidm sürekli kargoyu geri yolladım elleri mahkum para iadesi yapmışlardı. 14 gün cayma hakkınız var her türlü almak zorundalar. Tüketici hakem heyetine de başvurun aynı zamanda.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • N11’de aynı. Dolandırıcılara çanak tutuyor anlaşmazlık olunca banane git tüketici hakem heyetine diyor. Hepsiburada yine daha iyi. Ancak satıcısı hepsiburada olan ürünleri alırsan tabi...
    Zaten pahalı birşey alınmaz bunlardan. Ürünü alıp iade hakkını kullanman işlerime gelmiyor bu üçkağıtçıların. Hepsiburada ve n11 gibi sözde büyük şirketlerde çanak tutuyor bunlara. Milletde bunlara güvenip üç kağıtçıların kucağına düşüyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi nemesis -- 4 Mart 2020; 2:39:47 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yaklaşık 1 ay önce Hepsiburada ya girerek parfüm siparişi verdim. Ürünü alırken satıcıya dilkat etmemiştim. Aldıktan sonra kargo durumunu öğrenmek için kontrol ettiğimde ...iletişim adında bir satıcı olduğunu öğrendim. O an bi terslik olduğunu anlamıştım. Çünkü bi iletişim yeri ne alaka ile parfüm satabilir 2 gün sonra ürün geldi TABİKİDE SAHTE paketlemesi vs o kadar acemice yapılmışki kapağı bile kırık geldi. Sonra ürünü iade ettim direk ama TABİKİ REDDEDİLDİ sebep ise paketi açmış olmammış. Hepsiburada müşteri hizmetlerini aradım bana satıcı tarafından ürünün reddedildiğini ve iade yapılmayacağını söyledi. Yani benim değil satıcının arkasında duruyor. 200tl için telefonda kavga etmek istemedim ve kapattım. 2 gün sonra satıcı parfüm adı altında sattığı kolanyayı benim paketimi hiç açmadan geri göndermiş olarak teslim aldım.
    Buradan Hepsiburada ya sesleniyorum. Siz bu kafayla ne olduğu belirsiz (... İletişim) adı altında adama kozmetik ürünü sattırırsanız. O adamda sizin adınızı kullanarak böyle müşterilerinizi dolandırır. Sizi siz yapan orjinal sattığınız ürünün arkasında durmanızdı. ARTIK BENİM İÇİN HEPSİBURADA BİTMİŞTİR. HİÇBİR ÜRÜN ALMAM ALDIRMAM.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi titi001 -- 4 Mart 2020; 9:0:19 >
    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >




  • www.sikayetvar.com
    Zetta Bilişim (Hepsiburada.com) - Şikayetvar
    https://www.sikayetvar.com/sikayetler?brand=zetta-bilisim-hepsiburadacom


    şu linkteki şikayetlere bakın. adamlar herkese aynı sahtekarlığı yapmışlar. ve hala bu firma ürün satışı yapabiliyor! muazzam bir ülkeyiz, muazzam!!!
  • Bunlari denetleyen merciler uyuyormu ya

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: riaz

    inşallah iade ederken beğenmedim diye iade etmişsindir.Ürünün hatalarını belirttiysen uğraş dur şimdi.
    Tabiki öyle yaptı
    Hemde Roman yazar gibi anlattıda anlattı dertlerini, ayıplarını...

    Şunu kırk defa söyledik
    MAZARET BİLDİRMEYİN BEĞENMEDİM DİYİP GEÇİN diye...

    Neden Eşeğin aklına karpuz kabuğu getirirler anlaşılır gibi değil..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • bilinenin aksine hepsiburada'nın iade politikası müşteri odaklıdır. İade işlemlerinin %90'ı onaylanıyor.

    Milletimiz de biraz bozuk, art niyetli çok adam var. Geçenlerde Sony PS4 kolu sattık N11'den. Geçen dediğim de Kasım 2019... Neyse şubat aynın sonunda adam cihazı bize gönderip ürün sahte demiş. Biz de bunun gibi ürünleri yollarken seri numarasını faturaya yazıyor, bir de resmini çekiyoruz ürünün. Adam orjinal ürünü alıp sahtesini bize gönderiyor, biz delilleriyle birlikte sisteme yükleyip n11'e ibraz edince adam bizi arayıp kötü yorumlar yaparım vs. diyip tehtit etti. Velhasıl iade reddedildi adamın ürününü geri yolladık. Adam dediğini yaptı ve bu mağazanın sattığı ürünler sahte diyip olumsuz yorum verdi. Yorum en üstte duruyor. Soruyorum size böyle ticaret olur mu ?
    Telefon alıp günlerce kullanarak iade edeni gördük burada, bir de gelip böbürlenerek anlatıyorlar. Unutmayın arkadaşlar kurumsal firmalardan aldığınız ürünler kullanılmış gibiyse mutlaka iade üründür. Bu tür durumlarda size nacizane tavsiyem kargonuzu şubeden teslim yapıp gidip kameranın önünde açarak teslim almanızdır. Elinizde en azından kanıt olur, diğer türlü derdinizi kimseye anlatamazsınız.. Saygılar




  • quote:

    Orijinalden alıntı: dallass

    Tabiki öyle yaptı
    Hemde Roman yazar gibi anlattıda anlattı dertlerini, ayıplarını...

    Şunu kırk defa söyledik
    MAZARET BİLDİRMEYİN BEĞENMEDİM DİYİP GEÇİN diye...

    Neden Eşeğin aklına karpuz kabuğu getirirler anlaşılır gibi değil..

    Alıntıları Göster
    E bu sefer de böyle bir durum için kardeşim sen pinleri kırmışsın ürün hırpalanmış diyerek yine almıcaklar.
  • Bende mi band 4 almıştım kutusu açık gelmişti. İade etmedim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Tam üçkağıtçı yeri olmuş. Alışverişlerinize dikkat edin. Devlet nasıl göz yumuyor anlamadım.Denetim yok galiba.. Resmen tokatçılık diz boyu. aç bi dükkan sen de tokatla saadet zincirine katıl. Tren yapın bence



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kimsevar -- 4 Mart 2020; 10:3:17 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • hepsiburada bilgisayar aldım kullanılmış çıktı

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Öne çıkardım umarım çözüme kavuşur

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Bu firma alış veriş yapılacak bir platform olmaktan çoktan çıktı. Hem mal çeşidi az hemde fiyatlarda diğer sitelere göre daha yüksek seyrediyor. Bir sorun çıktığında tüketici tarafında değil satıcı tarafına geçiyorlar şikayet falan hak getire. Bu kafayla yakında bayrağı çekerler. Bol TV reklamı vermekle olmuyor bu işler. Banada kutuları açılmış yırtılmış VINN modemler geldi açtım boyle boyle dedim siz kutuları açmışsınız iade kabul edilmez dediler buyur burdan yak.
  • hepsiburada nın sık yapmaya başladığı bir olay bu anladığım kadarıyla daha geçen ay banada kullanılmış ürün gönderdi iade etmek istediğimde ise bu ürün kullanılmış iade alamayız dedi verdik tüketici hakem heyetine 2-3 ay bunlar yüzünden bekleyeceğiz artık
  • HepsiBuradadan xiaomi 20.000 PowerBank aldım kutuizik kablo bozuk geri iade ettim.

    Yasalar boş adamlar kime ne tutturursam modunda

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Gelen üründe sorun varsa sorunu söylemeyip beğenmedim diye iade etmek gerekiyor.Çünkü sistem bunu istiyor.Sen bana arızalı,kırık vs geldi dediğin zaman iş yokuşa sürülüyor.
  • Hepsi burada sitesinin altı kuru. İşleri iyi. O yüzden sallamıyorlar. Ama unutulmamalıdır ki, damlaya damlaya kaybederler müşteriyi uzun vade de.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.