Şimdi Ara

İphone 6 Güncellemeden sonra ekranda ki renk problemi :(

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
42
Cevap
0
Favori
2.677
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • belki tesadüf belki de güncellemeyle alakalıdır. Yardım edin lütfen...

    telefonu güncellemek için başlattım updateyi sonra Beyaz ekran geliyorya arkadaşlar o sırada ekranda bir morluk oldugunu farkettim.

    fotoğraf koyuyorum arkadaşlar...

    bundan önce olmuş olsa kesin farkederdim farkedilmeyecek birşey değil ayrıca bir tek beyaz ekranda da olmuyor siyah koyu renklerde de belli oluyor...

    elimden mürekkep vs. mi bulaştı diye cam korumayı da çıkardım sonuç aynı....


    ne yapmalıyım şimdi ?
     İphone 6 Güncellemeden sonra ekranda ki renk problemi :(







  • Güncellemeyle olacagını sanmam.sorun donanımsal gibi

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • _RaSCaL_ kullanıcısına yanıt
    destek bölümüyle iletişime geçtim 1 saati aşkın süre içinde yedekleme yapıp kurtarma modunda itunnese bağladık telefonu ve şimdi driver indiriyor 1.84 mb boyutunda itunnes üzerinden, bu işlem tamamlandıktan sonra sorun devam ederse tekrar görüşeceğiz....

    güncelleme ile alakalı değilse çok büyük bir tesadüf olmalı,, güncelleme ile aynı zamanda başladı çünkü problem..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: SqrT1903

    destek bölümüyle iletişime geçtim 1 saati aşkın süre içinde yedekleme yapıp kurtarma modunda itunnese bağladık telefonu ve şimdi driver indiriyor 1.84 mb boyutunda itunnes üzerinden, bu işlem tamamlandıktan sonra sorun devam ederse tekrar görüşeceğiz....

    güncelleme ile alakalı değilse çok büyük bir tesadüf olmalı,, güncelleme ile aynı zamanda başladı çünkü problem..

    Hocam donanımsal olduğu çok açık belli..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Sonysever


    quote:

    Orijinalden alıntı: SqrT1903

    destek bölümüyle iletişime geçtim 1 saati aşkın süre içinde yedekleme yapıp kurtarma modunda itunnese bağladık telefonu ve şimdi driver indiriyor 1.84 mb boyutunda itunnes üzerinden, bu işlem tamamlandıktan sonra sorun devam ederse tekrar görüşeceğiz....

    güncelleme ile alakalı değilse çok büyük bir tesadüf olmalı,, güncelleme ile aynı zamanda başladı çünkü problem..

    Hocam donanımsal olduğu çok açık belli..

    nereden bu sonuca ulaştın hocam ? birde nasıl bir yol izlemeliyim
  • Üzülerek söylüyorum yazılım değil Donanım sorunu fotoğraftaki ip6 aynı sorun var. Hatta çoğu cihazda var retina ekran kalitesi Fan kar basar şimdi burayı
     İphone 6 Güncellemeden sonra ekranda ki renk problemi :(

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • PaşaYiğit kullanıcısına yanıt
    hayda bir anda oldu :S kötü oldu daha 2 aylık değil cihaz ... şimdi napıcaz
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • quote:

    Orijinalden alıntı: SqrT1903

    quote:

    Orijinalden alıntı: Sonysever


    quote:

    Orijinalden alıntı: SqrT1903

    destek bölümüyle iletişime geçtim 1 saati aşkın süre içinde yedekleme yapıp kurtarma modunda itunnese bağladık telefonu ve şimdi driver indiriyor 1.84 mb boyutunda itunnes üzerinden, bu işlem tamamlandıktan sonra sorun devam ederse tekrar görüşeceğiz....

    güncelleme ile alakalı değilse çok büyük bir tesadüf olmalı,, güncelleme ile aynı zamanda başladı çünkü problem..

    Hocam donanımsal olduğu çok açık belli..

    nereden bu sonuca ulaştın hocam ? birde nasıl bir yol izlemeliyim

    Garantiye göndermeni öneriyorum. Sizinle alakalı bir durum olsa ya çok koyu olur ya da iç cam çatlardı.. Cihazı değişim yaparlar muhtemelen.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • SqrT1903 kullanıcısına yanıt
    Benm cihazda 1 aylık Aslında 1 ay önce aldım 3 kere değişti çeşitli sorunlardan buda böyle tekrar gittim kullanıma engel değil, diğer cihazlarla karşılaştırıldıgında normal bi sorun yok dediler bayagı ugraştık 2 kere arıza kaydı açtırdık nafile Ankara Genpa için söylüyorum Apple ile görüşük böyle bişey kabul edilemez dediler başka teknik servise yönlendirdiler yine olumlu yanıt alamazsam İstanbula çağırdılar Bakalım neler olacak Üstelik cihazda kasa açıklıgı var üst köşede Kağıt giriyor arasında okadar bir açık bunada normal dewdiler anlayabilmiş değilim Apple bayagı güven sarstı.
  • teşekkürler hocam moralim bozuldu...
  • PaşaYiğit kullanıcısına yanıt
    çok şaşırtıcı... ilk kez iphone kullanıyorum eğer bir çözüm bulamazlarsa ilk ve son olur :)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: PaşaYiğit

    Benm cihazda 1 aylık Aslında 1 ay önce aldım 3 kere değişti çeşitli sorunlardan buda böyle tekrar gittim kullanıma engel değil, diğer cihazlarla karşılaştırıldıgında normal bi sorun yok dediler bayagı ugraştık 2 kere arıza kaydı açtırdık nafile Ankara Genpa için söylüyorum Apple ile görüşük böyle bişey kabul edilemez dediler başka teknik servise yönlendirdiler yine olumlu yanıt alamazsam İstanbula çağırdılar Bakalım neler olacak Üstelik cihazda kasa açıklıgı var üst köşede Kağıt giriyor arasında okadar bir açık bunada normal dewdiler anlayabilmiş değilim Apple bayagı güven sarstı.

    fanboy demişsin ama asıl fanboyluğu sen yapıyorsun.Cihazda kağıt giricek kadar kasa açıklığı var ve değişim yapmıyorlar? O zaman tüketici haklarına git gerçi orasıda kabul etmeyebilir cihazında kağıt giricek kadar kasa açıklığı olup apple'ın bir tek sana değişim yapmamasına tüketici haklarıda inanmaz.Biraz destekli salla.Çamur atmaktan başka yaptığın bişey yok sen bu tür şeyleri yazsanda yazmasanda apple yine dünyanın en çok kazanan şirketi , yine satış patlamaları yaşayacak.Uğraşma yani.




  • formen53 kullanıcısına yanıt
    o değilde hocam olan bize oldu be... şimdi 2 ay bile olmadan böyle sorunlarla uğraşmak insanı üzüyor..etrafına anlatıyorsun iyi ki androidden geçtim vs. tamam teknolojik ürün hata olabilir ancak çoğu kişi de hep aynı hata olması burada yapılan bir yanlış olduğunu gösterir. adamlar çok satış yapıp çok kazanabilir ancak üzülen biz oluyoruz :)

    bakalım yarın apple beni üzecek mi ? konu hakkın bilgilendirme yaparım
  • quote:

    Orijinalden alıntı: SqrT1903

    o değilde hocam olan bize oldu be... şimdi 2 ay bile olmadan böyle sorunlarla uğraşmak insanı üzüyor..etrafına anlatıyorsun iyi ki androidden geçtim vs. tamam teknolojik ürün hata olabilir ancak çoğu kişi de hep aynı hata olması burada yapılan bir yanlış olduğunu gösterir. adamlar çok satış yapıp çok kazanabilir ancak üzülen biz oluyoruz :)

    bakalım yarın apple beni üzecek mi ? konu hakkın bilgilendirme yaparım

    Şimdi size şöyle söyleyim eger istanbuldaysanız sıkıntı yok store lar depiştiriyor ama genpa başarı vs bir yere kaldıysa işiniz zor öçünkü swwp cihaz veriyorlar ve ondada ne sorun olacagi belli deil gördüğüm kaç kişi swap aldiysa sıkıntı yaşadı. Apple store da sıfır kutu acıyorlar bildigim kadariyla ama servisler swap veriyor yani stora giderseniz üzülmezsiniz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Hayatımda bu kadar saçma sapan sorunları takıntı haline getiren insanları görmedim. Allah yapımı falan mı sanıyorsunuz bu cihazları ? Eninde sonunda insan yapımı yani. Sorun olabilir, arızalı da çıkabilir. Hepinizin anlayışı aynı bir kere 2500-3000 TL verip ömrü billah kullanma kafasıyla yaklaşıyorsunuz da elinizdeki aletlerin bir ömrü var tıpkı sizinki gibi. 2 bilemedin 3 sene sonra zaten kullanılamayacak hale gelecek. Bu kadar takıntı yaparsanız yaşayamazsınız. Biraz rahat olun ya, gidin dışarıda güzel hava var. Şu konuları gördükçe hepinize ayrı gülüyorum...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: AlicanNalbat


    quote:

    Orijinalden alıntı: SqrT1903

    o değilde hocam olan bize oldu be... şimdi 2 ay bile olmadan böyle sorunlarla uğraşmak insanı üzüyor..etrafına anlatıyorsun iyi ki androidden geçtim vs. tamam teknolojik ürün hata olabilir ancak çoğu kişi de hep aynı hata olması burada yapılan bir yanlış olduğunu gösterir. adamlar çok satış yapıp çok kazanabilir ancak üzülen biz oluyoruz :)

    bakalım yarın apple beni üzecek mi ? konu hakkın bilgilendirme yaparım

    Şimdi size şöyle söyleyim eger istanbuldaysanız sıkıntı yok store lar depiştiriyor ama genpa başarı vs bir yere kaldıysa işiniz zor öçünkü swwp cihaz veriyorlar ve ondada ne sorun olacagi belli deil gördüğüm kaç kişi swap aldiysa sıkıntı yaşadı. Apple store da sıfır kutu acıyorlar bildigim kadariyla ama servisler swap veriyor yani stora giderseniz üzülmezsiniz.

    Apple store da sıfır kutu açılmaz, swap cihaz verilir, benim 6 arızalandığında iki tarafı çizik swap getirdiler elime. Kabul etmedim o da değişti, ama bu seferde kasa açıklığı olduğunu eve gidince farkettim. Anında sattım. 3 farklı cihazda ayrı ayrı sorun yaşamak 2.5 liralık telefon için kabul edilemez bi sıkıntı. Dikkat etmek lazım.




  • ecalıskn E kullanıcısına yanıt
    Nasıl çizik cihaz veriyorlar önü arkası Fabrikasyon jelatinli değilmiydi ?

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: AlicanNalbat


    quote:

    Orijinalden alıntı: SqrT1903

    o değilde hocam olan bize oldu be... şimdi 2 ay bile olmadan böyle sorunlarla uğraşmak insanı üzüyor..etrafına anlatıyorsun iyi ki androidden geçtim vs. tamam teknolojik ürün hata olabilir ancak çoğu kişi de hep aynı hata olması burada yapılan bir yanlış olduğunu gösterir. adamlar çok satış yapıp çok kazanabilir ancak üzülen biz oluyoruz :)

    bakalım yarın apple beni üzecek mi ? konu hakkın bilgilendirme yaparım

    Şimdi size şöyle söyleyim eger istanbuldaysanız sıkıntı yok store lar depiştiriyor ama genpa başarı vs bir yere kaldıysa işiniz zor öçünkü swwp cihaz veriyorlar ve ondada ne sorun olacagi belli deil gördüğüm kaç kişi swap aldiysa sıkıntı yaşadı. Apple store da sıfır kutu acıyorlar bildigim kadariyla ama servisler swap veriyor yani stora giderseniz üzülmezsiniz.

    Hiç güleceğim yoktu valla. Genpa, Başarı ve KVK gibi teknik servisler nereden alıyor acaba cihazları ? Apple Store'lara dağıtılan SWAP cihazlarla aynı. Sonuçta resmi servise cihazı verince onlar da Apple'a başvurup ya parça temin ediyor ya da SWAP cihaz alıyor. Sonuçta iki kapı da aynı yere çıkıyor. Ha resmi servis biraz daha uzun sürebilir eyvallah da burada öyle bir şey de yok. Apple Store'lardan arıza karşılığı değişim verilen cihazlar sıfır kutu cihazı değil. Arızalı aksamları değiştirilmiş ve tamir edilmiş cihazlardır. Hiçbiri de kutulu gelmiyor kendi gözümle gördüm.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Victor Branco -- 2 Temmuz 2015; 10:03:08 >




  • PaşaYiğit kullanıcısına yanıt
    Evet jelatinliydi ama kenarında ki metal kısımda jelatin olmaz zaten. Bana getirdiği cihazın kenarlarında vardı çizikler. hem de çift taraflı yani. Yeminediyorum 2 ay kullanıp götürdüğüm cihaz ondan daha temizdi, genius arkadaş Abi kutudayken olmuştur nolucakki dedi, bende benim telefon bundan temizdi bunu sıfır diye almam kardeş kusura bakma dedim.
  • ecalıskn E kullanıcısına yanıt
    Benim bu 3. iphone 6 buda böyle genpa bu sefer değişim yapmadı tüm hepsinde olan sorun dedi. Kasa açıklığı da var ses yok ama kağıt giriyor araya Kılıfsız kullanımda Sanki Tıraş makinası kasa açıklıgını göstermek için kağıt soktum araya bu da hepsinde var kullanıma engel değil diye rapor tutarım dedi teknikyen. Burda forumda bir arkadaşla gitmiştik onunda uzay grisi ip6 sı var ondada ekranda gölge sorunu vardı kasa açıklı için karşılaştırdık o kosursuzdu bu seferde hiç bişey değişmez değişim yapmayız dedi böyle bir servis yok diğer değişimleri genpa yapmıştı fakat bu sefer neden böyle yaptılar bilemiyorum Apple ile görüştüm olayları anlattım böyle birşeyin olması İmkansızdır değişim yapmaları gerekir dedi başka servise yönlendirdi bakalım daha nelerle karşılaşacağız. Kasa açıklığının fotoğrafını Editlerim.

     İphone 6 Güncellemeden sonra ekranda ki renk problemi :(
     İphone 6 Güncellemeden sonra ekranda ki renk problemi :(



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi PaşaYiğit -- 2 Temmuz 2015; 11:00:09 >




  • 
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.