Şimdi Ara

iPhone’da Kasada Vurukluk ve Garanti Çıkmazı

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
5
Cevap
0
Favori
413
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Merhabalar,
    22 ayı geride bıraktığım bir 6s Plus cihazım var. Yakın zamana kadar sorunsuz kullanıyordum telefonumu. Son bir ay içinde şarj almama, dahili mikrofonda sesin çok kısık olması, şarjsızlıktan kapanınca saatlerce açılmama vs gibi problemleri ortaya çıktı. Gökten indi resmen. Bunlara sebep olacak düşme, sıvı teması gibi bir durumu olmadı.
    Neyse, garantiye vermek için randevu aldım, Kadıköy'de Başarı'ya verdim cihazı. Cuma günü akşam üzeri verdim, Cumartesi öğleye doğru mail attılar bana. Onarılmadan teslimat diye. Serviste nedenini sorduğumda, cihazda vuruk olduğu ve bu yüzden garanti dışına çıktığını söylediler cihazın. Cihaz 4-5 aylıkken bisikletten düşmüştüm, bu sırada da hafif çöküntüler vardı kasasında. Tamam deyip, cihazı aldım. Apple'ı arayıp durumu anlattım. Kasadaki hasarın sorunlarımla uzaktan yakından ilgisi olmadığını düşündüğümü; yetkili servisin eğer gerçekten yetkin ise bunu ortaya çıkarabileceğini söyledim. Cevap olarak da 'haklısınız, cihazın sorunları kasadaki hasarla ilgisiz olabilir, ancak kasadaki hasar durumunda cihazın garantisi bitmiş olur' şeklinde cevap aldım. Kasadaki hasarın, cihaza yapılacak herhangi bir tamir işlemine engel olduğunu, cihazın tamir edilemez kategorisine girdiğini söylediler. Ancak cihazın ciddi problemleri varsa, bu durumda kasadaki hasarı göz ardı edip cihazı değiştirebileceklerini söylediler.
    Aslında hak verdim adamlara, yani sonuçta cihazı ben düşürdüm ve tamir edilemez dedikleri hale getirdim. Bu iPhoneun fiziksel yapısıyla ilgilidir, doğrudur. Ancak kabullenemediğim nokta, cihazın sorun çıkartan bileşenleri 2 sene üretici tarafından garantileniyor ve tüketiciye güven veriyor; ben cihazı düşürdüm diye muhtemel bir pil sorunu veya başka bir bileşen sorunu niçin görmezden geliniyor?
    Bir kez daha aradım Apple'ı sonra, beni ikna etmeleri söyledim. Sıkıntının benden kaynaklı olduğuna ikna olmam durumunda, cihazı en yakın çöp kutusuna atıp hayatıma hiçbir şey olmamış gibi devam edeceğimi söyledim. -bunu ciddi ciddi yapmayı düşünüyordum- Sadece Apple'ın prosedürleri gereği kasa hasarı konusunda kesin çizgileri olduğunu söyledi kadın. 'Başka markaların başka prosedürleri olabilir' diye de ekledi.

    Ben açıkçası çok da müşterisini düşünen bir prosedür göremedim. Sadece birkaç satır yorum istiyorum sizden.
    Sevgiler...

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >







  • Uzuldum kardes. Benimde 7 plus gecen gun dustu sag tarafinda kasada alt ve ust olmak uzere iki kucuk gocuk oldu. Umarim ariza vermezde senin yasadigini yasamam. Her firmanin bir kotu yonu cikiyor...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • [Bu mesaj üye isteğiyle silinmiştir.]



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi HandK -- 27 Mart 2021; 12:50:53 >
  • merhaba benimde 2 sene önce 6 plus cihazımın kasasının arkasında ufacık bi göçük oluşmuştu. telefonu aldığım 2.veya 3.ayında masanın köşesine çarpmıştı. aylar sonra şebeke sorunu ortaya çıktı şebeke yok demeye başladı fakat o minnacık göcük yüzünden garanti dışı kaldı cihaz. üstelik kamera değişim programın içindeydi
  • Senin durumu bir kamyoncu dostumun atasözü ile anlatayım:



    MAKYAJ VARSA VURUK DA VARDIR...

    😀😂😂😂😂

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
    
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.