Şimdi Ara

iPhone uluslarasası garanti hakkinda yardim

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
8
Cevap
0
Favori
671
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Garantisi devam eden fakat fatura ve kutusu olmayan bir cihaz olasi bir durumda garantiden yararlanabilir mi ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



  • Evet

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Peki nasil :) cihaz yurt disi bu arada

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Young Sailor

    Peki nasil :) cihaz yurt disi bu arada

    yurt dışı iphone'un garantisi için şu an yapabileceğiniz bir şey yok. Nisan'da apple store açılınca oraya gideceksiniz. Apple Store'larda kutu, fatura sorulmaz. Cihazı götürürsünüz seri numarasından garanti durumuna bakarlar. Uluslararası garantinin 1 yıl olduğunu unutmayın.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Peki hocam ilginiz icin tesekkurler sagolun :)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Beyler Ekim 2013 de Usa den aldığım 5s im de sağ üst köşede , ekrana basınca çöküklük oluşuyor, ekranın altı boş gibi. Daha önce Zorlu ile konustum, usa cihazı ve anten yapılarının farklı olmasından dolayı garanti kapsamında olmadığını söylediler. İzmirdeyim ve genpaya yönlendirdiler. Bugun İzmir,Çankaya Genpaya gittim; çalışan bayan normal koşullarda değişim (para almadan) yapılması gerektiğini ve bunu İstanbul Zorlu center ın yaptığını belirtti ve ilave etti sadece avrupa cihazları değiştiriyorlarmıs. Çin ve USA den alınmıs cihazları garanti kapsamında değerlendirmiyorlarmıs. Ne diyosunuz Zorlu centerdan randevu alsam bi işe yarar mı?

    Not: USA e gitme şansım da yok.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: navigator_

    Beyler Ekim 2013 de Usa den aldığım 5s im de sağ üst köşede , ekrana basınca çöküklük oluşuyor, ekranın altı boş gibi. Daha önce Zorlu ile konustum, usa cihazı ve anten yapılarının farklı olmasından dolayı garanti kapsamında olmadığını söylediler. İzmirdeyim ve genpaya yönlendirdiler. Bugun İzmir,Çankaya Genpaya gittim; çalışan bayan normal koşullarda değişim (para almadan) yapılması gerektiğini ve bunu İstanbul Zorlu center ın yaptığını belirtti ve ilave etti sadece avrupa cihazları değiştiriyorlarmıs. Çin ve USA den alınmıs cihazları garanti kapsamında değerlendirmiyorlarmıs. Ne diyosunuz Zorlu centerdan randevu alsam bi işe yarar mı?

    Not: USA e gitme şansım da yok.

    Yaramaz bosuna zaman kaybedersin, usa ya gitme sansin yoksa o sekilde kullanmaya devam etmelisin yada kenar telefonculara guvenip parasiyla yaptirmalisin.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Dostum nerdesin sen ya :)) var mı bildiğin güvenilir içini açıp ekranı eski haline getirecek. he bi de çalışan direk değişim dedi, ama uluslararası garanti 1 sene işe yaramıyor :((
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.