Şimdi Ara

''__İx35_2.0 DİZEL 4*4 PERFORMANS CANAVARI__''

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
71
Cevap
1
Favori
6.908
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • araştırmalarım neticesinde ix35'in konfor, plastik kalitesi ve işçilikte biraz daha iyi olmasını beklerdim.Ama araçtaki eksra donanımlar ve teknoloji insanı cezbetmeyi biliyor.buna 5 yıl garantiyi eklersek insan düşünmeden edemiyor neticesinde o kadar para veripte aracınızın mekanik ve motor arızasına karşı insana güven veriyor.
    2000cc motor vergi diliminde biraz sıkıntı yaratsada rakiplerine göre aynı donanım ve teknoloji farkıyla fiyat olarak öne çıkıyor.

    test sürüşü izlenimlerim Style Plus paketi
    motor tatminkar gaza basıldığında insan 184 beygiri hissediyor(yüksek hızlarda dizel motor sesi ama normal)
    HAC (Yokuş Kalkış Destek Sistemi), DBC (Yokuş İniş Destek Sistemi), güzel
    sert bir süspansiyon(belki o ağırlıkta bir araç için yumuşak olsa beşik gibi salınırdı)
    6 kademeli Shiftronic otomatik şanzıman sarsıntısız
    Koyu bordo ve bej renklerin kombine edilmiş şekilde kullanıldığı iç mekan şık görünüyor
    deri koltuklar bana pek deri gibi gelmedi ama ön ve arkalarda ısıtma sistemi var hafızalı değiller
    Led destekli göstergeler ve mavi tonlu aydınlatmalar iç mekana hoş bir hava katmış
    elektrikli açılır panoramik cam tavan, park mesafe kontrol sistemi, lastik basınç kontrol sistemi ve 225/55 R18 ebadında lastikler standart
    birde dokunmatik ekranlı dvd,tv,navigasyonlu müzik sistemi olsa çok süper olurmuştu...

    ve bunun gibi hatırlayamadığım özellikleri ix35 bu şekilde. kullanan,beğenen,beğenmeyen fikirlerini paylaşırsa sevinirim teşekkürler....

     ''__İx35_2.0 DİZEL 4*4 PERFORMANS CANAVARI__''


     ''__İx35_2.0 DİZEL 4*4 PERFORMANS CANAVARI__''


     ''__İx35_2.0 DİZEL 4*4 PERFORMANS CANAVARI__''


    Hyundai ix35 Motorsports Test :
    http://www.youtube.com/watch?v=ezqqP5CsP3k&feature=related

    tanıtım:1
    http://www.forstv.com/bolum_detay.asp?bolum_adi=Hyundai_ix35&bolum_id=72
    tanıtım:2
    http://www.kure.tv/User/VideoWatch.aspx?ID=56987



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi turati -- 6 Aralık 2010; 21:05:23 >










  • quote:

    Orijinalden alıntı: turati

    ne garip bir durum bu!!!
    ben bu konuyu açalı üç gün oldu anlaşılan bu aracı ne gören var ne alan nede beğenen vede beğenmeyen kimsenin bilgisi yok anlaşılan öyle ise bu aracı düşünmek bile mantıklı değil...hyundai'ye hayırlı olsun.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ncrdbl




    quote:

    Orijinalden alıntı: turati

    ne garip bir durum bu!!!
    ben bu konuyu açalı üç gün oldu anlaşılan bu aracı ne gören var ne alan nede beğenen vede beğenmeyen kimsenin bilgisi yok anlaşılan öyle ise bu aracı düşünmek bile mantıklı değil...hyundai'ye hayırlı olsun.


    Alıntıları Göster
    Ayrıca başlık açmanıza gerek yok ki, IX35 zaten biraz altta kritikleriyle beraber tartışılmış durumda. Ben 2,5 aydır kullanıyorum, bir arkadaşta da var, herhangi bir sıkıntı yaşatmadı şu ana kadar çok şükür 11.000 km oldu. Başta biraz talep fazla olduğundan bulmakta problem yaşadık başka da sıkıntı olmadı.

    http://forum.donanimhaber.com/m_36096896/tm.htm

    Buradan incelerseniz gerekli bilgiler mevcut.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: besadam

    Ayrıca başlık açmanıza gerek yok ki, IX35 zaten biraz altta kritikleriyle beraber tartışılmış durumda. Ben 2,5 aydır kullanıyorum, bir arkadaşta da var, herhangi bir sıkıntı yaşatmadı şu ana kadar çok şükür 11.000 km oldu. Başta biraz talep fazla olduğundan bulmakta problem yaşadık başka da sıkıntı olmadı.

    http://forum.donanimhaber.com/m_36096896/tm.htm

    Buradan incelerseniz gerekli bilgiler mevcut.


    tabiki formdaki başlıkları inceledim oradaki insanların aractaki ilk izlenimleri ve şahsi görüşleri.ben kendimde herkes gibi test sürüşü yaptım ve inceledim 20 dakikada aracı tanımak tamamiye mümkün olmuyor.
    ben aracı satın alıpta kullanan sıkıntısı,şikayetleri ve beğenisi olan kişilerden fikir almak istiyorum.
    o başlıkta yanılmıyorsam sadece siz satın almışsınız sizede hayırlı olsun.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: turati

    quote:

    Orijinalden alıntı: besadam

    Ayrıca başlık açmanıza gerek yok ki, IX35 zaten biraz altta kritikleriyle beraber tartışılmış durumda. Ben 2,5 aydır kullanıyorum, bir arkadaşta da var, herhangi bir sıkıntı yaşatmadı şu ana kadar çok şükür 11.000 km oldu. Başta biraz talep fazla olduğundan bulmakta problem yaşadık başka da sıkıntı olmadı.

    http://forum.donanimhaber.com/m_36096896/tm.htm

    Buradan incelerseniz gerekli bilgiler mevcut.


    tabiki formdaki başlıkları inceledim oradaki insanların aractaki ilk izlenimleri ve şahsi görüşleri.ben kendimde herkes gibi test sürüşü yaptım ve inceledim 20 dakikada aracı tanımak tamamiye mümkün olmuyor.
    ben aracı satın alıpta kullanan sıkıntısı,şikayetleri ve beğenisi olan kişilerden fikir almak istiyorum.
    o başlıkta yanılmıyorsam sadece siz satın almışsınız sizede hayırlı olsun.

    Alıntıları Göster
    eğer insanlar cevap yazmadı diye bir arabadan vazgeçiyorsanız vay size....




  • quote:

    Orijinalden alıntı: djnone

    eğer insanlar cevap yazmadı diye bir arabadan vazgeçiyorsanız vay size....


    neden vay bana olsunki? neticede 90.000 tl ye yakın bir araç az bir para değil.inceleyip araştırmadan bilgi istişare yapmadan gözü kapalı atlamak mantıklımı sizce?.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: turati

    quote:

    Orijinalden alıntı: djnone

    eğer insanlar cevap yazmadı diye bir arabadan vazgeçiyorsanız vay size....


    neden vay bana olsunki? neticede 90.000 tl ye yakın bir araç az bir para değil.inceleyip araştırmadan bilgi istişare yapmadan gözü kapalı atlamak mantıklımı sizce?.

    Alıntıları Göster
    http://www.facebook.com/profile.php?id=560449385#!/photo.php?pid=4529888&id=560449385&ref=fbx_album buda benimki :)




  • Tarık bey,
    profil resminiz haricinde başka resim gözükmüyor o da küçük boyutta,
    sanırım güvenlik ayarlarınız buna izin vermiyor...

    quote:

    Orijinalden alıntı: zaloglu07

    http://www.facebook.com/profile.php?id=560449385#!/photo.php?pid=4529888&id=560449385&ref=fbx_album buda benimki :)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: turati


    quote:

    Orijinalden alıntı: djnone

    eğer insanlar cevap yazmadı diye bir arabadan vazgeçiyorsanız vay size....


    neden vay bana olsunki? neticede 90.000 tl ye yakın bir araç az bir para değil.inceleyip araştırmadan bilgi istişare yapmadan gözü kapalı atlamak mantıklımı sizce?.


    evet 90.000 tl ye ye yakın bir araç ve bu araca gönlünüz ısınıyor ve ben bunu almalıyım diyorsunuz. ama hiç bir olumsuz yorum yokken insanlar neden konuma yorum yapmadı diyerekten arabadan vazgeçiyorsunuz. sizce mantıklımı bu ?

    herneyse bende bir hyundai i20 sahibi olarak geçenlerde ix35 i inceleme fırsatım oldu. ama malesef test sürüşü yapamadım. benim için hayal kırıklığı şu oldu. 90 bin tl lik bir aracın ön konsolunda nasıl olurda hala daha sert plastik kullanılır? yani sahibi oldugum arabanın plastiği ile ix35 in plastıgı arasında ben öyle ahım şahım bir fark göremedim. ama aracın tipine tarzına lafım yok. gerçekten tiguan miguan la kıyaslanmaz bile. ama hyundai bu işte bi yerde alıp bi yere koyuyo. benım için hoşuma gitmeyen özellik plastık kalıtesıydı. keşke test surusu yapıp daha faydalı bilgiler verseydım.

    yinede iyi arastırmak lazım. şahsen ben 90 bin tl verecek olsam bir arabaya heralde aylarca araştırırım... ama şunuda unutmayın hyundai eski hyundai değil !




  • quote:

    Orijinalden alıntı: djnone

    quote:

    Orijinalden alıntı: turati


    quote:

    Orijinalden alıntı: djnone

    eğer insanlar cevap yazmadı diye bir arabadan vazgeçiyorsanız vay size....


    neden vay bana olsunki? neticede 90.000 tl ye yakın bir araç az bir para değil.inceleyip araştırmadan bilgi istişare yapmadan gözü kapalı atlamak mantıklımı sizce?.


    evet 90.000 tl ye ye yakın bir araç ve bu araca gönlünüz ısınıyor ve ben bunu almalıyım diyorsunuz. ama hiç bir olumsuz yorum yokken insanlar neden konuma yorum yapmadı diyerekten arabadan vazgeçiyorsunuz. sizce mantıklımı bu ?

    herneyse bende bir hyundai i20 sahibi olarak geçenlerde ix35 i inceleme fırsatım oldu. ama malesef test sürüşü yapamadım. benim için hayal kırıklığı şu oldu. 90 bin tl lik bir aracın ön konsolunda nasıl olurda hala daha sert plastik kullanılır? yani sahibi oldugum arabanın plastiği ile ix35 in plastıgı arasında ben öyle ahım şahım bir fark göremedim. ama aracın tipine tarzına lafım yok. gerçekten tiguan miguan la kıyaslanmaz bile. ama hyundai bu işte bi yerde alıp bi yere koyuyo. benım için hoşuma gitmeyen özellik plastık kalıtesıydı. keşke test surusu yapıp daha faydalı bilgiler verseydım.

    yinede iyi arastırmak lazım. şahsen ben 90 bin tl verecek olsam bir arabaya heralde aylarca araştırırım... ama şunuda unutmayın hyundai eski hyundai değil !

    Alıntıları Göster
    Aracın plus versiyonunu Ankara'da deneme olanağı buldum. Güzel bir tesadüf sonucu güzergah Ankara-Gölbaşı arasında gidiş-geliş şeklinde (yokuş-iniş vb) gerçekleşti.
    Beğeni kriterlerim performans ve konfor öncelikli olduğu için özellikle bunlardan bahsetmek isterim.
    - 184 beygirlik motor ve şanzıman oldukça uyumlu çalışıyor ve yokuş filan dinlemiyor. 140-150 km hıza ne zaman çıktığınızı anlamıyorsunuz.
    - Süspansiyon sistemi ve sertliği bu tür bir araç için bence normal; daha fazla konfor odaklı olması beklenemezdi.
    - 150 km. hız civarında A sütunlarından rüzgar sesi duyuluyor. Ama rahatsız edici değil.
    - Yolun niteliği gereği mucurlu asfaltta lastik sesini dinleme/duyma olanağı olmadı.
    - Motorun dizel olduğu ancak rölantide veya düşük hızlarda anlaşılıyor.
    - Müzik sistemi hakkında fikir yürütemeyeceğim; zira test esnasında müziği açmam.
    - 99 model Vectra B sahibiyim. Yüksek hızlar (130-180) açısından rahat bir sürüş için fark görmedim diyebilirim.
    - Sürüş esnasında sert yan rüzgar olmadığından aracın tepkisini ölçemedim. Benzer bir sürüşte Çayyolu'nda Captiva'nın yan rüzgarda verdiği direnç tepkisini görünce satın almaktan vazgeçtiğimi belirtmeliyim.
    Sonuç olarak;
    Başarısız bir model değil; bence güzel bir seçenek.
    ve
    son olarak;
    size komik gelebilir lakin yazmadan geçemeyeceğim. Araçtan iniş esnasında boyumun da etkisiyle olsa gerek sol bacağım sürekli marşpiyel kısmına sürtüyor ve araçtan tabiri caizse atlamam gerekiyor. Bu esnada tutunabileceğim bir tutamaç ta olmayınca pantolonun arkası sürekli toz-çamur oluyor. Bu durumda tercih olasılığı da azalıyor :)
    Saygılarımla...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: yonga

    Aracın plus versiyonunu Ankara'da deneme olanağı buldum. Güzel bir tesadüf sonucu güzergah Ankara-Gölbaşı arasında gidiş-geliş şeklinde (yokuş-iniş vb) gerçekleşti.
    Beğeni kriterlerim performans ve konfor öncelikli olduğu için özellikle bunlardan bahsetmek isterim.
    - 184 beygirlik motor ve şanzıman oldukça uyumlu çalışıyor ve yokuş filan dinlemiyor. 140-150 km hıza ne zaman çıktığınızı anlamıyorsunuz.
    - Süspansiyon sistemi ve sertliği bu tür bir araç için bence normal; daha fazla konfor odaklı olması beklenemezdi.
    - 150 km. hız civarında A sütunlarından rüzgar sesi duyuluyor. Ama rahatsız edici değil.
    - Yolun niteliği gereği mucurlu asfaltta lastik sesini dinleme/duyma olanağı olmadı.
    - Motorun dizel olduğu ancak rölantide veya düşük hızlarda anlaşılıyor.
    - Müzik sistemi hakkında fikir yürütemeyeceğim; zira test esnasında müziği açmam.
    - 99 model Vectra B sahibiyim. Yüksek hızlar (130-180) açısından rahat bir sürüş için fark görmedim diyebilirim.
    - Sürüş esnasında sert yan rüzgar olmadığından aracın tepkisini ölçemedim. Benzer bir sürüşte Çayyolu'nda Captiva'nın yan rüzgarda verdiği direnç tepkisini görünce satın almaktan vazgeçtiğimi belirtmeliyim.
    Sonuç olarak;
    Başarısız bir model değil; bence güzel bir seçenek.
    ve
    son olarak;
    size komik gelebilir lakin yazmadan geçemeyeceğim. Araçtan iniş esnasında boyumun da etkisiyle olsa gerek sol bacağım sürekli marşpiyel kısmına sürtüyor ve araçtan tabiri caizse atlamam gerekiyor. Bu esnada tutunabileceğim bir tutamaç ta olmayınca pantolonun arkası sürekli toz-çamur oluyor. Bu durumda tercih olasılığı da azalıyor :)
    Saygılarımla...

    Alıntıları Göster
    güzel ve binmesi hayal bi araç




  • quote:

    Orijinalden alıntı: sfzb67

    güzel ve binmesi hayal bi araç


    derken? bumu yani
  • quote:

    Orijinalden alıntı: turati

    quote:

    Orijinalden alıntı: sfzb67

    güzel ve binmesi hayal bi araç


    derken? bumu yani

    Alıntıları Göster
    http://www.kure.tv/User/VideoWatch.aspx?ID=56987

    tanıtımdaki bu videoda beyaz renk çok güzel durmuş

    ayrıca bu tanıtım

    http://www.forstv.com/bolum_detay.asp?bolum_adi=Hyundai_ix35&bolum_id=72



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi turati -- 29 Ağustos 2010; 18:15:09 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: turati

    http://www.kure.tv/User/VideoWatch.aspx?ID=56987

    tanıtımdaki bu videoda beyaz renk çok güzel durmuş

    ayrıca bu tanıtım

    http://www.forstv.com/bolum_detay.asp?bolum_adi=Hyundai_ix35&bolum_id=72

    Alıntıları Göster
    ix35’E GÜVENLİKTEN 5 YILDIZ

    http://www.ambar.com.tr/hizmetalan/40401.html

    http://www.euroncap.com/results/hyundai/ix35/2010/406.aspx



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi turati -- 31 Ağustos 2010; 23:32:08 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: turati

    ix35’E GÜVENLİKTEN 5 YILDIZ

    http://www.ambar.com.tr/hizmetalan/40401.html

    http://www.euroncap.com/results/hyundai/ix35/2010/406.aspx

    Alıntıları Göster
    bugün accentin bakımı için ankara neziroğluna gittiğimde ix 35 style plus ı test etme imkanı buldum.Hiç sıra filan bekelmeden zorluk çıkmadan teste çıktık test süresi 10 dakka falan sürdü sürmedi daha çok olmasını beklerdim .Ama araç alamayanların çamur attığı gibi bi araç değil sadece ön konsolu tamam sert plastik ama oda o kadar önemsenecek bişe değil bana göre .Gelelim sürüş izlenimlerime direksiyon çok güzel kalkarken çok yumuşak ;yüksek hızda ise tepkileri güzel; süspansiyon sistemi tabiki sedan d sınfı araçlar kadar rahat değil ama böyle suvlar için gayet güzel; motora ve şanzımana diyecek laf bulamıyorum mükemmel ötesi kaputun altında adeta canavar gibi motoru var; deri kalitesi de bence gayet yeterli.Arka koltuklar yeterli genişlikte bagajda büyük valla daha ne olsun dedim üstlik style plus lar su an 86 extra indirim olurmu dedim olmaz dedi ama belki peşin parayı görünce biraz daha düşerlermi bilemiyorum; kısacası araç parasının hakkını fazlasıyla veren bi araç




  • quote:

    Orijinalden alıntı: gzlmmr

    bugün accentin bakımı için ankara neziroğluna gittiğimde ix 35 style plus ı test etme imkanı buldum.Hiç sıra filan bekelmeden zorluk çıkmadan teste çıktık test süresi 10 dakka falan sürdü sürmedi daha çok olmasını beklerdim .Ama araç alamayanların çamur attığı gibi bi araç değil sadece ön konsolu tamam sert plastik ama oda o kadar önemsenecek bişe değil bana göre .Gelelim sürüş izlenimlerime direksiyon çok güzel kalkarken çok yumuşak ;yüksek hızda ise tepkileri güzel; süspansiyon sistemi tabiki sedan d sınfı araçlar kadar rahat değil ama böyle suvlar için gayet güzel; motora ve şanzımana diyecek laf bulamıyorum mükemmel ötesi kaputun altında adeta canavar gibi motoru var; deri kalitesi de bence gayet yeterli.Arka koltuklar yeterli genişlikte bagajda büyük valla daha ne olsun dedim üstlik style plus lar su an 86 extra indirim olurmu dedim olmaz dedi ama belki peşin parayı görünce biraz daha düşerlermi bilemiyorum; kısacası araç parasının hakkını fazlasıyla veren bi araç

    Alıntıları Göster
    Sonata almaya gittiğimde şuna da bi bakıyım dedim, test ettim ve benim araçlarda en çok önem verdiğim şey motor olduğu için motor hakkında yorumum;gerçekten bir suvdan beklenenin üstünde bir performans verdiği son teknoloji ve 2.0 dizeller arasında en güçlü olan bu motor ve çok paralar harcanarak markanın kendi tarafında geliştirilen yeni 6 ileri shifronic şanzuman başarılıydı,malzeme kalitesi özellikle sert olduğu yönündeki eleştirileri haksız buluyorum bir suv dan e sınıfındaki bir araçla aynı kalite ve yumuşaklıktaki malzemeyi beklemek doğru olmaz kanaatindeyim kısaca geri viteste aynadan açılan arka görüntü çift açılır tavan hac koltuk ısıtma vb donanımları ile hem asvaltta hem de arazide kullanışlı olacağını düşünüyorum.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Sonatave6

    Sonata almaya gittiğimde şuna da bi bakıyım dedim, test ettim ve benim araçlarda en çok önem verdiğim şey motor olduğu için motor hakkında yorumum;gerçekten bir suvdan beklenenin üstünde bir performans verdiği son teknoloji ve 2.0 dizeller arasında en güçlü olan bu motor ve çok paralar harcanarak markanın kendi tarafında geliştirilen yeni 6 ileri shifronic şanzuman başarılıydı,malzeme kalitesi özellikle sert olduğu yönündeki eleştirileri haksız buluyorum bir suv dan e sınıfındaki bir araçla aynı kalite ve yumuşaklıktaki malzemeyi beklemek doğru olmaz kanaatindeyim kısaca geri viteste aynadan açılan arka görüntü çift açılır tavan hac koltuk ısıtma vb donanımları ile hem asvaltta hem de arazide kullanışlı olacağını düşünüyorum.


    iyi güzelde i30 da e sınıfı değil ama ön konsolda yumuşak plastik kullanılıyor. ix35 te neden kullanılmasın değilmi? çoğu şeyi aynı olan yeni kia sportage ıda inceledim onun ön konsolda yumusak malzeme kullanılmıştı. şahsen sportage beni daha çok etkiledi ix35 e nazaran.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: djnone


    quote:

    Orijinalden alıntı: Sonatave6

    Sonata almaya gittiğimde şuna da bi bakıyım dedim, test ettim ve benim araçlarda en çok önem verdiğim şey motor olduğu için motor hakkında yorumum;gerçekten bir suvdan beklenenin üstünde bir performans verdiği son teknoloji ve 2.0 dizeller arasında en güçlü olan bu motor ve çok paralar harcanarak markanın kendi tarafında geliştirilen yeni 6 ileri shifronic şanzuman başarılıydı,malzeme kalitesi özellikle sert olduğu yönündeki eleştirileri haksız buluyorum bir suv dan e sınıfındaki bir araçla aynı kalite ve yumuşaklıktaki malzemeyi beklemek doğru olmaz kanaatindeyim kısaca geri viteste aynadan açılan arka görüntü çift açılır tavan hac koltuk ısıtma vb donanımları ile hem asvaltta hem de arazide kullanışlı olacağını düşünüyorum.


    iyi güzelde i30 da e sınıfı değil ama ön konsolda yumuşak plastik kullanılıyor. ix35 te neden kullanılmasın değilmi? çoğu şeyi aynı olan yeni kia sportage ıda inceledim onun ön konsolda yumusak malzeme kullanılmıştı. şahsen sportage beni daha çok etkiledi ix35 e nazaran.


    evet haklısın ix 35 ön konsol plastiği ve işcilik hiç içime sinmiyor
    kia sportage dış tasarım konusunda daha başarılı ama motorda aynı vergiyi verdikten sonra ix35 derim
    birde ix35 'de 18 jantlar o kasanın altında 16 gibi duruyor,acaba banamı öyle geliyor




  • quote:

    Orijinalden alıntı: turati


    quote:

    Orijinalden alıntı: djnone


    quote:

    Orijinalden alıntı: Sonatave6

    Sonata almaya gittiğimde şuna da bi bakıyım dedim, test ettim ve benim araçlarda en çok önem verdiğim şey motor olduğu için motor hakkında yorumum;gerçekten bir suvdan beklenenin üstünde bir performans verdiği son teknoloji ve 2.0 dizeller arasında en güçlü olan bu motor ve çok paralar harcanarak markanın kendi tarafında geliştirilen yeni 6 ileri shifronic şanzuman başarılıydı,malzeme kalitesi özellikle sert olduğu yönündeki eleştirileri haksız buluyorum bir suv dan e sınıfındaki bir araçla aynı kalite ve yumuşaklıktaki malzemeyi beklemek doğru olmaz kanaatindeyim kısaca geri viteste aynadan açılan arka görüntü çift açılır tavan hac koltuk ısıtma vb donanımları ile hem asvaltta hem de arazide kullanışlı olacağını düşünüyorum.


    iyi güzelde i30 da e sınıfı değil ama ön konsolda yumuşak plastik kullanılıyor. ix35 te neden kullanılmasın değilmi? çoğu şeyi aynı olan yeni kia sportage ıda inceledim onun ön konsolda yumusak malzeme kullanılmıştı. şahsen sportage beni daha çok etkiledi ix35 e nazaran.


    evet haklısın ix 35 ön konsol plastiği ve işcilik hiç içime sinmiyor
    kia sportage dış tasarım konusunda daha başarılı ama motorda aynı vergiyi verdikten sonra ix35 derim
    birde ix35 'de 18 jantlar o kasanın altında 16 gibi duruyor,acaba banamı öyle geliyor


    hocam ben bi arabaya 90 milyar para vereceksem inini cinini incelerim. benim için ix35 in dış görüntüsü harika iç görüntüsü ise fiyasko. yani 90 lık bir araba gibi durmuyor. bir i30 gibi durmuyor. motoruna hiç laf söylemem harika bir motor. sportageda 137 ps lik 317 torkluk bir motor var. ix35 ise 184 beygir ve 400 nm tork var. sportage 0-100 12.1 son hız 180 iken ix35 de 0-100 10.1 son hız 195kmh. yani performans olarak ix35 baya bi önde yani tabi azımsanmayacak gibi değil arada 47 beygir fark var. ama içerdeki malzeme kalitesi ve işçilik sportage da daha üst düzeyde. bu bariz bir şekilde ortada. ama benim içinde motor herzaman daha önemlidir. bende tercihimi ix35 ten yana kullanırdım. keşke ix 35 in malzeme kaliteside yeni sportage gibi olabilseydi...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: djnone

    quote:

    Orijinalden alıntı: turati


    quote:

    Orijinalden alıntı: djnone


    quote:

    Orijinalden alıntı: Sonatave6

    Sonata almaya gittiğimde şuna da bi bakıyım dedim, test ettim ve benim araçlarda en çok önem verdiğim şey motor olduğu için motor hakkında yorumum;gerçekten bir suvdan beklenenin üstünde bir performans verdiği son teknoloji ve 2.0 dizeller arasında en güçlü olan bu motor ve çok paralar harcanarak markanın kendi tarafında geliştirilen yeni 6 ileri shifronic şanzuman başarılıydı,malzeme kalitesi özellikle sert olduğu yönündeki eleştirileri haksız buluyorum bir suv dan e sınıfındaki bir araçla aynı kalite ve yumuşaklıktaki malzemeyi beklemek doğru olmaz kanaatindeyim kısaca geri viteste aynadan açılan arka görüntü çift açılır tavan hac koltuk ısıtma vb donanımları ile hem asvaltta hem de arazide kullanışlı olacağını düşünüyorum.


    iyi güzelde i30 da e sınıfı değil ama ön konsolda yumuşak plastik kullanılıyor. ix35 te neden kullanılmasın değilmi? çoğu şeyi aynı olan yeni kia sportage ıda inceledim onun ön konsolda yumusak malzeme kullanılmıştı. şahsen sportage beni daha çok etkiledi ix35 e nazaran.


    evet haklısın ix 35 ön konsol plastiği ve işcilik hiç içime sinmiyor
    kia sportage dış tasarım konusunda daha başarılı ama motorda aynı vergiyi verdikten sonra ix35 derim
    birde ix35 'de 18 jantlar o kasanın altında 16 gibi duruyor,acaba banamı öyle geliyor


    hocam ben bi arabaya 90 milyar para vereceksem inini cinini incelerim. benim için ix35 in dış görüntüsü harika iç görüntüsü ise fiyasko. yani 90 lık bir araba gibi durmuyor. bir i30 gibi durmuyor. motoruna hiç laf söylemem harika bir motor. sportageda 137 ps lik 317 torkluk bir motor var. ix35 ise 184 beygir ve 400 nm tork var. sportage 0-100 12.1 son hız 180 iken ix35 de 0-100 10.1 son hız 195kmh. yani performans olarak ix35 baya bi önde yani tabi azımsanmayacak gibi değil arada 47 beygir fark var. ama içerdeki malzeme kalitesi ve işçilik sportage da daha üst düzeyde. bu bariz bir şekilde ortada. ama benim içinde motor herzaman daha önemlidir. bende tercihimi ix35 ten yana kullanırdım. keşke ix 35 in malzeme kaliteside yeni sportage gibi olabilseydi...

    Alıntıları Göster
    Söylediğiniz gibi malzeme kalitesinin o kadarda abartılmaması gerektiğini düşünüyorum nitekim bu araç bir suv çok yumuşaklık olamaz haliyle yapan da vardır ancak çok yumuşak olunca çok kaliteli ve dayanıklı olduğu anlamını çıkarmakta çok doğru değil.Normal kullanım şartlarında gayet yeterli bence.




  • 
Sayfa: 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.