2012 jaguar xf 2.2d aracım var aracın motor şanzımanı temiz herhangi bir sorunu yok, fakat ufak tefek problemler var, vites inip kalkmada takılıyor, mekanizmaya toz da kaçmış olabilir vites kolu değişmesi de gerekebilir, vites geçişlerinde arabanın calısmasında herhangi bir sorun yok.yolcu koltugu torpitoda ufak bir kalkma var çift taraflı yapıştırıcıyla yapıstırılması gerekebilir vs, iç aydınlatma dokunmatik oldugu için bazen basıyor yanmıyor bazen basıyorum sönmüyor. kaporta sol tarafta park halinde sürtmeden dolayı hafif göçük var.İç ambiyans yaptırmıştım bunlar sökülecek Bu tür ufak tefek sorunlar var, aracı satmak istiyorum satıcıya temiz halde vermek istiyorum. Bu bütün bakımları özel servis + kaportacıda mı yaptırmak mantıklı yoksa yetkili serviste yaptırmak mı mantıklı? İç yolcu torpido kısmında yetkili serviste torpidoyu komple mi değişir değişirse sıfır parça mım takar yoksa çıkma parça mı takar, vites kolu için de sıfır parça mı takar yoksa tamir mi eder vs gibi sorular var. Daha önce motor ve filtre bakımlarını kendi ustamda yaptırdım kusursuz şekilde arabaya baktı fakat vites kolu için ve iç aydınlatma kontakları için elektronikçi lazım. Yani yetkili servise gitmemdeki sebep 2012 araç için sıfır parça fiyatları takıp ufak tefek sorunlar için komple parçaları sıfırla değiştirmeleri ve ona göre araca değişen koyup yüksek fiyat çıkarma korkum var. Daha önce hep 5-10 yılllık bu tür araçlar aldıgım için yetkili servis tecrubem yok (Fiat fiorino harici). Yetkili servis aartısı aracı satarken son bakımları yetkili serviste yapılmıs olarak satılıp daha iyi bir fiyat isteyebilmem olacak. Araca borusan bakıyor. Muadillerde forumda f30 f10 c ve e serisi kullanan ve bakımlarını yetkili serviste yaptırıp bu tür sorunlar çıkaran araçlar- bu konudaki tecrubelerinizi bekliyorum < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi zan232 -- 4 Ocak 2025; 11:11:5 > |
Bildirim