Şimdi Ara

Jantta ofset olayı hakkında bilgisi olan...

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
28
Cevap
0
Favori
4.547
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Oncelikle merhabalar,
    18 inç Vossen cv3 jant almayi düşünüyorum. Fakat bu dışa çıkık jantlara ilgim vardır aracı basık hale getirmeyi planlıyorum ve bu ofset olayıyla işlem tamamlancak.. Araç Vectra (2007) nasıl işlem aşaması var bu ofset olayında bilgisi olan arkadaşlardan bilgi almak isterim.. Teşekkürler şimdiden...



  • yap yap boncuk takıyorlar yapınca
  • Jantın ende tam ortasını sıfır noktası olarak düşün. -ye doğru jant göbeği aracın yola bakan dışına doğru ilerler. + ya doğruda jant göbeği aracın içine doğru ilerler. Örnekten ne kadar anlaşılır bilemem ama aracın tekerinin dışa doğru çıkmasını istiyorsanız düşük ofset yada - ofset jantlar bulmanız gerekir. Bana sorarsan bu işlemi yaptırmanı ne görüntü olarak nede araç açısından hiç tavsiye etmem.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ugur0055

    Oncelikle merhabalar,
    18 inç Vossen cv3 jant almayi düşünüyorum. Fakat bu dışa çıkık jantlara ilgim vardır aracı basık hale getirmeyi planlıyorum ve bu ofset olayıyla işlem tamamlancak.. Araç Vectra (2007) nasıl işlem aşaması var bu ofset olayında bilgisi olan arkadaşlardan bilgi almak isterim.. Teşekkürler şimdiden...

    en nefret ettiğim görüntülerden biridir.

    inş bilen varsa da yardımcı olmaz

    ama olur da yaparsanız yaptıktan sonra boyunuzu bi ölçün bakalım kaç cm uzamış




  • Şu şahincilere özenmeseniz
  • Vectra ya yazik olur
  • dış offsete fazla kaçmazsan güzel durabilir ama apaçiliğe özentilik duyarsan parandanda olursun yanında yüzüne güzel arkandan sinkaflı konuşurlar benden demesi
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Guest-007649809

    Vectra ya yazik olur
    Arkadaş, burda bilgisi olan kişilerden bilgi istemiş yorumlara bak.
    Anlamıyorsanız ya da sevmiyorsanız konuyu kirletmeyin.
  • Oncelikle iyi veya kötü fark etmez cevap veren herkese teşekkür ederim.
    Sormamdaki amaç bilgi almakti herkes farklı yorumlamis yinede teşekkür ederim,yanlız şunu dikkate alınması gerekir ki, Aracı Apaçiler gibi saçma sapan konuma getirmicem. Sadece az bi ofset payı ve biraz basık hale getircem ve bu basık olayı air süspansiyon sistemi olacak. Yani kafanızda canlanan Apaçi modeli değil sade olacak. Ayrıca jant seçimim gayet sade aracı siritacak dereceye sokmayacak. Ve şunu belirtmek isterim ki modifiye suç değil yaşam tarzıdır. Görüşlerinize saygı duyarım lütfen sizde duyun
    bilgi sahibi olanlardan cevap bekliyorum.. Teşekkürler...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Ugur0055 -- 21 Ocak 2016; 20:03:29 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ugur0055

    Oncelikle iyi veya kötü fark etmez cevap veren herkese teşekkür ederim.
    Sormamdaki amaç bilgi almakti herkes farklı yorumlamis yinede teşekkür ederim,yanlız şunu dikkate alınması gerekir ki, Aracı Apaçiler gibi saçma sapan konuma getirmicem. Sadece az bi ofset payı ve biraz basık hale getircem ve bu basık olayı air süspansiyon sistemi olacak. Yani kafanızda canlanan Apaçi modeli değil sade olacak. Ayrıca jant seçimim gayet sade aracı siritacak dereceye sokmayacak. Ve şunu belirtmek isterim ki modifiye suç değil yaşam tarzıdır. Görüşlerinize saygı duyarım lütfen sizde duyun
    bilgi sahibi olanlardan cevap bekliyorum.. Teşekkürler...
    18 fazla gelir o araca 17 yap basma işleminde de git adam gibi helezon al kestirme falan yapma ayrıca aracın 1.6 ise cidden ölür ve ön takım, amortisör gibi parçalar çabuk bozuluyor bunları hesaba kat




  • Ugur0055 U kullanıcısına yanıt
    Yazmadan önce replika janta oldukça karşı olduğumu belirtmek isterim. Ancak belirli riskleri alarak yine de bu jantı arabama takacağım diyorsanız dikkat etmeniz gereken en temel şey ET ve ofset değerlerinin araç tarafından desteklenip desteklenmediği. Bu değerler bazı araçların kullanım klavuzlarında yazar. İkinci olarak bu benim tavsiyemdir ön ve arka jantın ofset değerleri aynı olsun. Eğer farklı olursa aracın dengesi bozulur. Öncen veya arkadan kopma sorunu yaşarsınız.

    Jantın dışa çıkıklığı derken ne demek istediğinizi tam olarak anlamadım. Demek istediğiniz jant ve lastiğin çamurluk seviyesinden dışarıda durmasıysa bu spacer/flanş denilen malzemeyle sağlanır. Yine spacer takarken de aracınızın dingil ölçülerine göre belirlenmiş olan sınırlardan daha kalın spacer kullanmamak gerek.
  • İsteyen istediği modifiyeyi yapar, konuda çoğu kişi laf etmiş. Arabanın basık olmasından yada body kit olmasından sizene arkadaş. Saçma sapan yorum yapıyorsunuz.

    Not: Abarth egzos hariç.
  • Tabiki replika değil. Yaklaşık 2500 tl civarı sıfır jant replika olma ihtimali sıfır güvenilir ve tanıdık kişilerden temin edilecek. Ayrıca dediğim gibi dozajini aşmamak kaydıyla aracın güvenliğini etkileyecek duruma düşürmek söz konusu değil. Bahsetmek istediğim konu lastiğin yanak kısmı az miktarda dışarı çıkık olmasi ve içe dönük olması yani (arka çekişli araçlarda modofiye yapanlada sıklıkla görülür) fakat aşırı değil az oranda. Aracın dengesini çok bozacaksa bu aşama olmayabilirde. Ayrica air süspansiyon için yaklaşık 4000 tl civarında harcama yapılacak kesme işlemi falan da yok. Fakat dikkat edilmesi gereken şudur aracı gayet sade ve güvenli bir şekilde bu hale getirilmesi.
  • Ugur0055 U kullanıcısına yanıt
    Vossen 18 jant üretmiyor yalnız min 19. Diğer konuda da fikrim yok. Büyük ihtimal tabanı geniş lastik takarak yapıyorlardır.
  • Teşekkürler
  • quote:

    Orijinalden alıntı: <warlord>

    Vossen 18 jant üretmiyor yalnız min 19. Diğer konuda da fikrim yok. Büyük ihtimal tabanı geniş lastik takarak yapıyorlardır.

    Sanayideki adamların orjinal dediği jantların bir çoğu çakma zaten. Arkadaşın alacağıda çakma olacaktır.


    Ben tavsiye etmem. Tertemiz orjinal şekilde çok daha güzel duruyor vectra. Bir ağırlığı var. 18 çok fazla gelir. Kazık gibi olur araç. En fazla 17" ve kaliteli biraz geniş lastiklerle çok daha güzel olur. Çakma jant almanızıda tavsiye etmem.
  • Adamın hoşuna gitmiş yaptırmak istiyor size ne arkadaşım. Bilginiz varsa paylaşın yoksa post kasmayın.
  • Arkadaşlar ofset olayı hakkında bilgi istedim bu konu baya bloke edildi. Jant olarak vossen düşünüyorum ama illa olmazsa olmaz diye bişey yok. 19.inc bakarız çok abartı olacağını bende biliyorum olmazsa olmaz replika janta zaten bulaşmam daha tatlı OPC versiyon bi jant araştırılır o çok problem değil benim merak ettiğim konu üstüne basa basa söylüyorum jantta ofset verme olayı nasıl olur aşamaları nelerdir avantajı dezavantajı nedir"
  • quote:

    Orijinalden alıntı: <warlord>

    Yazmadan önce replika janta oldukça karşı olduğumu belirtmek isterim. Ancak belirli riskleri alarak yine de bu jantı arabama takacağım diyorsanız dikkat etmeniz gereken en temel şey ET ve ofset değerlerinin araç tarafından desteklenip desteklenmediği. Bu değerler bazı araçların kullanım klavuzlarında yazar. İkinci olarak bu benim tavsiyemdir ön ve arka jantın ofset değerleri aynı olsun. Eğer farklı olursa aracın dengesi bozulur. Öncen veya arkadan kopma sorunu yaşarsınız.

    Jantın dışa çıkıklığı derken ne demek istediğinizi tam olarak anlamadım. Demek istediğiniz jant ve lastiğin çamurluk seviyesinden dışarıda durmasıysa bu spacer/flanş denilen malzemeyle sağlanır. Yine spacer takarken de aracınızın dingil ölçülerine göre belirlenmiş olan sınırlardan daha kalın spacer kullanmamak gerek.

    Benim jantlarım ön ve arka farklı ofset, spor ve M paket Bmw lerinde aynı şekilde ön arka farklı ofset. Önlerim 235/45/17 arkalar 255/40/17.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ugur0055

    Tabiki replika değil. Yaklaşık 2500 tl civarı sıfır jant replika olma ihtimali sıfır güvenilir ve tanıdık kişilerden temin edilecek. Ayrıca dediğim gibi dozajini aşmamak kaydıyla aracın güvenliğini etkileyecek duruma düşürmek söz konusu değil. Bahsetmek istediğim konu lastiğin yanak kısmı az miktarda dışarı çıkık olmasi ve içe dönük olması yani (arka çekişli araçlarda modofiye yapanlada sıklıkla görülür) fakat aşırı değil az oranda. Aracın dengesini çok bozacaksa bu aşama olmayabilirde. Ayrica air süspansiyon için yaklaşık 4000 tl civarında harcama yapılacak kesme işlemi falan da yok. Fakat dikkat edilmesi gereken şudur aracı gayet sade ve güvenli bir şekilde bu hale getirilmesi.

    Siz önler ve arkalar farklı ofset jant almalısınız. Arka jantların ofset değeri daha fazla olmalı. Diğer içe dönüklük olayı için negatif kamber yaptırmanız gerekir.

    Jantların ET değerlerini iyi seçin yoksa spacer kullanmak zorunda kalırsınız.




  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.