Şimdi Ara

Just Cause 2 ( CUDA degerlendirmesi )

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
13
Cevap
0
Favori
1.152
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Biliyorsunuz ki Just Cause 2 Nvidia nin CUDA ozelligini kullanan ilk ve tek oyun. Oyun yapimcisinin kendi gelistirdigi Avalanche Engine 2.0 Motorunu kullaniyor. Dx10 , Nvidia CSAA , ATi MSAA destekli olmasinin disinda CUDA dan dolayi sadece Nvidia CUDA kartlarina ozel 2 tane ozelligi daha var.

    -CUDA ile islenen su efektleri : Adi uzerinde
     Just Cause 2 ( CUDA degerlendirmesi )  Just Cause 2 ( CUDA degerlendirmesi )
    -Bokeh filtresi : Bulanik goruntuleri zenginlestiren bir filtre
     Just Cause 2 ( CUDA degerlendirmesi )

    Test yonteminde bahsetmek istedigim bir kac nokta.

    . Demolar kullanilmamis testler oynanis sirasinda yapiliyor.
    .ATi icin Cata 10.4 Nvidia icin ForceWare 197.41 suruculeri kullaniliyor.
    . Kartlar iki yontemle karsilastilacak ilk olarak oynanisa izin veren en yuksek detaylarda (her kart icin ayri olarak) ikinci olarakta ayni ayarlarda.



    1. Oynanisa izin veren en yuksek detaylar

    GTX 4.. serisi kartla icin Bokeh Filt. ve CUDA su efektleri default olarak acik ATi kartlar icin bu secenek mumkun degil

    AF departmaninda butun kartlar esit 16x

    AA + Cozunurluk departmaninda
    GTX 480 1920x1200 8xAA
    HD 5870 2560x1600 4xAA
    GTX 470 1920x1200 0xAA
    HD 5850 1920x1200 8xAA

    GTX 480 vs HD 5870
     Just Cause 2 ( CUDA degerlendirmesi )

    GTX 480 min fps 29 max fps 50
    HD 5870 min fps 29 max fps 53

    GTX 470 vs HD 5850
     Just Cause 2 ( CUDA degerlendirmesi )
    GTX 470 min fps 26 max fps 44
    HD 5850 min fps 33 max fps 54


    2.Ayni ayarlada
    Nvidia ya has ozel efektler kapatilip oynanabilen en yuksek ayarlara cekiliyor kartlar. HD 5850 ile GTX 480 karsilastirmasinda HD 5850 nin min. fpsi daha yuksek gozukse de grafik GTX 480 de oynanabilirligin daha iyi oldugunu gosteriyor. Min. fps in nasil yaniltici olabileceginin guzel bir ornegi.

    GTX 480 vs HD 5870
     Just Cause 2 ( CUDA degerlendirmesi )

    GTX 470 vs HD 5850
     Just Cause 2 ( CUDA degerlendirmesi )

    GTX 480 vs HD 5850
     Just Cause 2 ( CUDA degerlendirmesi )

    Karar kismi

    En iyi perf. HD 5870
    Esit sartlada kiyaslandiginda lider

    En iyi fiyat perf. GTX 470
    Ozel efektleri acmayi sagliyor , yuksek cozunurlukte tatmin edici fps

    En kaliteli goruntu / Perf . GTX 480
    Ozel efektler acmayi sagliyor , GTX 470 in uzerine 8xAA acilamasina izin veriyor

    Ortanca cocuk HD 5850
    Esit ayarlada karsilastirildiginda GTX 480e yakin GTX 470den ustun perf. veriyor. Ama ozel efektleri acmak mumkun degil.

    Nvidia the way its meant to played? kismini cevirmeyecegim kavga ciksin istemiyorum

    Evet arkadaslar ilginc bir incelemeydi ingilizce bilmeyen arkadaslar icin ozet gecmeye calistim. Gonul ister hepsini ceviriyim kelime kelime ama vakit olsa sabir yok.

    Orijinal link: http://www.hardocp.com/article/2010/05/04/just_cause_2_gameplay_performance_image_quality/1







  • Bu oyun, gercek anlamda crysis'ten sonra rastladığım en iyi oyun , inanılmaz gerkekten de oyna oyna bitmiyor ... mukembel iş çıkarmış adamlar ...
  • Madem yapabiliyorsun niçin her kart için yapmıyorsun birader?
    Ama cevap zaten belli.
  • tek GTX480 just cause 2de tum ayarlar maxta yeterli degil neyazikki fps 40civari geziniyor
  • Bunu yapmaya mecbur mu ?Yada her kart için incelemeleri çevirmek gibi bir zorunluluğumu var arkadaşın ?
    Bu arada inceleme için teşekkürler.Bu cuda olayının bu kadar bariz grafik farkı yarattığını bilmiyordum.
    quote:

    Orijinalden alıntı: elektro_gadget

    Madem yapabiliyorsun niçin her kart için yapmıyorsun birader?
    Ama cevap zaten belli.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Xallez

    Bunu yapmaya mecbur mu ?Yada her kart için incelemeleri çevirmek gibi bir zorunluluğumu var arkadaşın ?
    Bu arada inceleme için teşekkürler.Bu cuda olayının bu kadar bariz grafik farkı yarattığını bilmiyordum.
    quote:

    Orijinalden alıntı: elektro_gadget

    Madem yapabiliyorsun niçin her kart için yapmıyorsun birader?
    Ama cevap zaten belli.



    arkadaşında demek istediği sanırım bu sözde cuda efeklerinin sadece nvidia da açılması
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Xallez

    Bunu yapmaya mecbur mu ?Yada her kart için incelemeleri çevirmek gibi bir zorunluluğumu var arkadaşın ?
    Bu arada inceleme için teşekkürler.Bu cuda olayının bu kadar bariz grafik farkı yarattığını bilmiyordum.


    Ooops! Büyük bir yanlış anlaşılma oldu. Ben yapımcı firmayı kastederek niçin her ekran kartı için bu özellikleri eklemedi diye sormuştum kendi kendime.
    Hata bende kusura bakmayın.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: elektro_gadget


    quote:

    Orijinalden alıntı: Xallez

    Bunu yapmaya mecbur mu ?Yada her kart için incelemeleri çevirmek gibi bir zorunluluğumu var arkadaşın ?
    Bu arada inceleme için teşekkürler.Bu cuda olayının bu kadar bariz grafik farkı yarattığını bilmiyordum.


    Ooops! Büyük bir yanlış anlaşılma oldu. Ben yapımcı firmayı kastederek niçin her ekran kartı için bu özellikleri eklemedi diye sormuştum kendi kendime.
    Hata bende kusura bakmayın.

    gerçekten baya bi yanlış anlaşılma olmuş.Sende kusura bakma hocam
  •  Just Cause 2 ( CUDA degerlendirmesi )
    < Bu mesaj bir yönetici tarafından değiştirilmiştir >
  • GPU üzerinden hesaplama ile verilen bu efekler için cuda yerine open CL kullanılsaydı hem Nvidia hem de ATI sahibi insanlar bundan yararlanabileceklerdi.
    Cuda'da olduğu kadar ATI Stream üzerinden de verilebilecek bu basit efekleri pazarlama unsuru olarak sunulmasını sağlayan oyun yapımcılarını kınıyorum.

    Nvidia internet çağında bu tarz taktikleri pek de çok sürdüremeyeceğini anlamış bulunuyor. Artık kullanıcılar eskisinden çok daha bilinçli.
    Nitekim Open CL ve Open Physics'in potansiyelini anladı ve Physx'i Open CL üzerinden kullandıracaklarını açıkladılar.
    Zaten bu şekilde devam ederse sonu Glide veya EAX gibi olur.
  • Bokeh filtresinin Cuda ile yapılmış olması zaten TWIMTBP olayını yeterince açıklıyor çünkü Bokeh efekti DirectX11'le gelen yeni özelliklerden biri. Unigine Heaven testini yapanlar objeye odaklanılan sahnelerde arka planın nasıl gerçek hayattaki gibi flulaştığını hatırlayacaktır. Hal böyleyken kalkıp da bu efekti Cuda ile yapmaya kalkmak?
  • physx,open cl ilede gelse almayayım,çok farkettirmiş denmişde oyun suyun içinde geçmiyor ki kardeşim varsın suda öyle olmasın ben xbox360'da aynadım ki oyun gayet tatmin ediciydi,
  • bu dediklerinizi aktif etmek gerekiyor mu? yoksa otomatik olarak kart açıyor mu?

    ben bu oyun yaklaşık 1 aydır oynuyorum. kartım gtx 275. rahat oynuyorum açıkçası.
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.