Şimdi Ara

kapanabilir

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
13
Cevap
0
Favori
729
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • 123



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi corumlugenc19 -- 19 Ağustos 2014; 18:26:26 >



  • O Fiyat bandında alınabielcek F/P Araçlarından biridir.Amcanız boşuna araca kafayı takmamışAyrıca çoğumuzun günlük kullandığı 90-100-110 hp araçlara göre performanslı bir araç sayılır.Kısacası temizi bulunup alındıktan sonra Müzik eşliğinde keyifle kullanılabielcek araçlardan.
  • Araç hakkında da bilgi vermek gerekirse; kabin kalitesi ve iç mekan genişliği ile ferah bir ortam sunuyor. Ama dış tasarımı sıradan ve çabuk eskidi bence. Ferah iç mekana cam tavan da eklenince yayla gibi oluyor içerisi.

    Malzeme kalitesi ortalama veya ortalamanın biraz üzerinde. Çok sevilen yumuşak plastiklerin hissi iyi gerçekten.

    Arka baş mesafesi çok iyi, diz mesafesi eh işte. Bagajı çok geniş. Ama yükleme ağzı dar ve bir miktar yukarıda. Yani yük indirip bindirmek biraz sıkıntılı.

    Süspansiyonu hem konfor hem de yol tutuş odaklı ayarlanmış. Bu yüzden ikisinde de çok iyi değil ama ikisinde de vasatın üzerinde. Motor maksimu torkunu düşük devirde verdiği için manuel vites ile kombine edildiğinde sakin kullanımda Ankara'da 9 litrenin de bir miktar altına inilebilir.

    Ama benim linkini verdiğim otomatik şanzıman ile tercih edilirse, 11-12 litre tüketime alışmak gerekli. Muhasebesini siz yapın. Ama otomatik şanzımanlı versiyon alınırsa; konfor, performans ve sorunsuz motor-şanzıman konusunda gözünüz arkada kalmaz.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: DolceVita.

    Araç hakkında da bilgi vermek gerekirse; kabin kalitesi ve iç mekan genişliği ile ferah bir ortam sunuyor. Ama dış tasarımı sıradan ve çabuk eskidi bence. Ferah iç mekana cam tavan da eklenince yayla gibi oluyor içerisi.

    Malzeme kalitesi ortalama veya ortalamanın biraz üzerinde. Çok sevilen yumuşak plastiklerin hissi iyi gerçekten.

    Arka baş mesafesi çok iyi, diz mesafesi eh işte. Bagajı çok geniş. Ama yükleme ağzı dar ve bir miktar yukarıda. Yani yük indirip bindirmek biraz sıkıntılı.

    Süspansiyonu hem konfor hem de yol tutuş odaklı ayarlanmış. Bu yüzden ikisinde de çok iyi değil ama ikisinde de vasatın üzerinde. Motor maksimu torkunu düşük devirde verdiği için manuel vites ile kombine edildiğinde sakin kullanımda Ankara'da 9 litrenin de bir miktar altına inilebilir.

    Ama benim linkini verdiğim otomatik şanzıman ile tercih edilirse, 11-12 litre tüketime alışmak gerekli. Muhasebesini siz yapın. Ama otomatik şanzımanlı versiyon alınırsa; konfor, performans ve sorunsuz motor-şanzıman konusunda gözünüz arkada kalmaz.

    Bir 308 sahibi olarak tasarımın eskidiği fikriniz hariç katılıyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Bu arac kesinlikle alinir, THP motor kendini kanitlamis bir motor.
    Ancak ilan tarihine bakin. Yanlis ilana bakiyorsunuz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Aytürk


    quote:

    Orijinalden alıntı: DolceVita.

    Araç hakkında da bilgi vermek gerekirse; kabin kalitesi ve iç mekan genişliği ile ferah bir ortam sunuyor. Ama dış tasarımı sıradan ve çabuk eskidi bence. Ferah iç mekana cam tavan da eklenince yayla gibi oluyor içerisi.

    Malzeme kalitesi ortalama veya ortalamanın biraz üzerinde. Çok sevilen yumuşak plastiklerin hissi iyi gerçekten.

    Arka baş mesafesi çok iyi, diz mesafesi eh işte. Bagajı çok geniş. Ama yükleme ağzı dar ve bir miktar yukarıda. Yani yük indirip bindirmek biraz sıkıntılı.

    Süspansiyonu hem konfor hem de yol tutuş odaklı ayarlanmış. Bu yüzden ikisinde de çok iyi değil ama ikisinde de vasatın üzerinde. Motor maksimu torkunu düşük devirde verdiği için manuel vites ile kombine edildiğinde sakin kullanımda Ankara'da 9 litrenin de bir miktar altına inilebilir.

    Ama benim linkini verdiğim otomatik şanzıman ile tercih edilirse, 11-12 litre tüketime alışmak gerekli. Muhasebesini siz yapın. Ama otomatik şanzımanlı versiyon alınırsa; konfor, performans ve sorunsuz motor-şanzıman konusunda gözünüz arkada kalmaz.

    Bir 308 sahibi olarak tasarımın eskidiği fikriniz hariç katılıyorum.

    O da subjektif zaten hocam :)




  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Konu Silinebilir
    9 yıl önce açıldı
    KONU SİLİNEBİLİR
    7 ay önce açıldı
    Konu kapanabilir
    3 ay önce açıldı
    Daha Fazla Göster
  • pug lara karşı her zaman ayrı bir sempatim var benim her arabası fiyatının hakkını veriyor gibime geliyor belki psikolojiktir. bence o fiyatlara alınabilecek yegane araçlar bunlar, alman sevdalıları olmazsa bu araçların fiyatları eminim daha pahalı olurdu alın kullanın kullandırttırın.
  • DolceVita. kullanıcısına yanıt
    308'in yol tutuşu vasatın üzerinde mi? bence şu esp videosuna göz atın;

    http://www.youtube.com/watch?v=6MOP53Duz2U

    konfor konusunda katılıyorum. süspansiyonlar spor karakterli, sert ve özellikle arka süspansiyon fazla ses çıkarıyor.
  • asdfg112 kullanıcısına yanıt
    Vasat kelimesi, günlük kullanımda genellikle "dip" anlamını ifade edecek şekilde kullanılsa da, asıl anlamı "orta" demektir.

    O açıdan 308'in yol tutuşu sınıf ortalamasının bir miktar üzerinde demek istiyorum. Fakat konfor da gözetildiği için mecburen bazı tavizler verilmiş durumda.

    Peugeot'nun hemen her modelinde hem konfor hem de yol tutuş kaygısı var. 208 GTi'da bile durum böyle. Şehiriçi için asgari konfor gözetildiğinden dolayı yolda bir Ibiza Cupra kadar limitlerine ulaşamıyor. Ama günlük kullanım için de Cupra'dan daha ideal.
  • beğendiğim bi araba tip olarak hala güncel. ...f/p olrak alternatifi yok gibi . . . .
  • DolceVita. kullanıcısına yanıt
    Anlaştık:) vasat diyince benim aklıma en kötü geliyor, halbuki 308 in yol tutusunu begenmisimdir hep.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: DolceVita.

    Peugeot'nun hemen her modelinde hem konfor hem de yol tutuş kaygısı var. 208 GTi'da bile durum böyle. Şehiriçi için asgari konfor gözetildiğinden dolayı yolda bir Ibiza Cupra kadar limitlerine ulaşamıyor. Ama günlük kullanım için de Cupra'dan daha ideal.

    Her iki aracıda kullandıktan sonra mı yorum yaptın yoksa, tahminlerin mi hocam?

    Geçtiğimiz pazar günü Ülkü yarış pistindeydim, 208 GTi'ın yol tutuşu bana hiç söylediğin gibi gelmedi de.
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.