Şimdi Ara

KIA SORENTO (2015- ...) Kullanıcı Uzun Dönem Testi// Alınırmı Alınmazmı???

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
62
Cevap
4
Favori
22.231
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
5 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Merhaba arkadaşlar,

    Öncelikle bu başlığı açmaktaki amacım benim gibi araştırmayı, değerlendirmeyi ve paylaşmayı seven arkadaşlara yardımcı olabilmektir..

    Geçen haftalarda 4 yıldır beraber olduğumuz Subaru Outback (2012) dizel aracımı satışını gerçekleştirdikten sonra ihtiyaçlarım doğrultusunda yeni bir araç arayışına girdim. ÖTV ve kur zammı piyaslara yansımadan işi çözmek istedim. Subaru Outback aracımdaki memnuniyetim benim için yeni araç seçiminde oldukça zorladı, bu nedenle her alternatifi beğenmez oldum. Kullandığım süre içerisinde beni hiç üzmemiş, 4 çeker performansı ile beni kendine hayran bırakmış ve gerçekten çok kaliteli araba idi.
    Subaru markasını hiç bilmeden girip bu denli memnun kalacağım aklıma gelmemişti doğrusu. 2012

    https://forum.donanimhaber.com/subaru-outback-2012-diesel-kullanici-testi--70940934

    Velhasıl aramıza ikinci bebeğimizin katılması, babamın rahatsızlığı ve yurtdışından gelen misafirler derken koltuk sayısı fazla olan bir araç ihtiyacı boy gösterdi. Aslında bundan iki ay önce sorsanız tekrar yeni kasa Outback almayı düşüyordum hatta düşünmez tekrar gider Outback alırdım. Lakin bahse konu nedenler beni farklı tercihlere itti.

    2011 den beri evin küçük aracı olan Kia Picantodan oldukça memnun kalışımız ve Kore seyahatlerimde KIA markasının çeşitli araçlarını (üst segment) kullanmış olmam beni bu markaya sıcak bakmamı sağladı. Ancak aile aracı dediğinizde bu kriterleri sağlaması benim için çok önemliydi.

    Aslında kendimi maddi anlamda zorlamadan düşük bütçeli bir araç aradım ancak, hem yokuş aşağı hem şöför yanı hem 25 kuruş olmuyor malesef ;D

    Kriterlerim şu şekilde belirledim;

    1) 7 Koltuk olacak
    2) 2.0 motor ve aşağısı olacak
    3) AWD sistemi olacak
    4) Sunroof yada açılır tavan
    5) 2 yaş ve üzeri olacak / Mümkünse garanti kapsamında
    6) Arabayı kullanırken arkamda oturan için yeterli diz mesafesi sunacak
    7) Göze hitap edecek
    8 ) Tüketim 10-12lt ve altı olacak.

    Bu kriterleri göz önüne aldığımda listemdeki araçlar şu şekilde oldu;

    1) Chevrolet Captiva (+ Fiyatı çok makul, -Türkiyeden çıkmış olması, piyasası bimiş, trim sesleri vs vs)
    2) Nissan Xrail (+ Fiyat,servis ve ikinci el, - 3cü sıraya anca 10 yaş altı çocuk oturur, o paraya otomatik AWD düşünülür ( sadece manual ve awd kombinasyonu var oda neredeyse yok gibi)
    3)Fiat Freemont (+ fiyatı makul, güvenilir motor, -Kötü dizayn ve kötü malzeme kalitesi, devşirme dizayn)
    4)Jeep Commender (+ Bulamadım - Tipsiiiz, çirkiiiiin bu ne kardeşim ya )
    5)Range Rover Discovery 3 (+Dizayn, kalite - 3.0 motor, problemli şanzıman ve difransiyeller, arızalar ürkütücü geldi)
    6)Skoda Kodiaq (+Dizayn, ikinci el - Türkiyeye geliş fiyatı hakkında bir bilgi yok, DSG)
    7)Hyundai Santafe (+ Dış dizayn, garanti, motor ve şanzıman - Marka algısı, İç dizayn ve iç malzeme kalitesi,AWD sistemi soru işareti)
    8 ) Kia Sorento (+İç ve dış dizayn, 5 yıl garanti, donanım seviyesi - Marka algısı, AWD sistemi soru işareti- Subaru kullanınca AWD kabiliyeti beklentisi oluyor insanda)


    Sonuç olarak, araştırmalarım ve beğenilerim sonrasında Kia Sorento da karar kıldım. Hali hazırda 2011 itibariyle Kia Picanto kullanmam nedeniyle zaten markaya pek uzak değildim. 5 yıllık bu süre zarfında bir arıza çıkarmamış olmasıda Kia Sorentoya referans oldu diyebilirim.

    KIA nın marka algısı memleketimizde çok iyi olmasada son 20 yıldır geldiği nokta ortada. Kore firmaların tipik japon firmalarından farklı olarak geleneksen saplantılardan bir nebze sıyrılmışlar ve bu onların kendilerini geliştirmesinde oldukça etkili olmuş. Bu hususu diğer kore firmalarında gözlemleyecek tecrübeye sahip oldum. Özellikle geri dönüşler konusunda oldukça iyiler. Ayrıca bu firmaların arkasında devletinde durması ilerlemelerini kolaylaştırıyor.
    [simage][/simage]
    Öncelikle güvenlik diyelim ve IHSS test sonuçlarına bakalım;

    KIA Sorento IIHS kaza tesitnden Top Safety Pick almış.

    IIHS-HLDI crash testing and highway safety
    2016 Kia Sorento 4-door SUV
    http://www.iihs.org/iihs/ratings/vehicle/v/kia/sorento-4-door-suv/2016


    KIA SORENTO (2015- ...) Kullanıcı Uzun Dönem Testi// Alınırmı Alınmazmı???


    Teknik Özellikler:

    Motor 2.0 CRDI (6 ileri Otomatik)
    Motor Tipi 4 Silindir DOHC CRDI
    Silindir Hacmi (cc) 1,995
    Çap x Strok (mm) 84 x 90
    Maks. Güç (Ps/d/d) 185 / 4.000
    Maks. Tork (kgm/d/d) 402 / 1.750 - 2.750
    Performans 2.0 CRDI (6 ileri Otomatik)
    Maksimum hız (km/s) 200
    Hızlanma (sn) 0 – 100 km/s 10,4
    Yaklaşma açısı 16,9
    Uzaklaşma açısı 21
    Yakıt Tüketimi 2.0 CRDI (6 ileri Otomatik)
    Şehir içi (L/100 km) 8,1
    Şehir dışı (L/100 km) 6
    Karışık (L/100 km) 6,7
    CO2 emisyonu (Karışık, g/km) 177

    Süspansiyon 2.0 CRDI (6 ileri Otomatik)
    Ön Viraj demirli McPherson
    Arka Çok nokta bağlantılı
    Frenler 2.0 CRDI (6 ileri Otomatik)
    Tip ABS+ESP Ön / Arka Disk / Disk
    Diğer Özellikler 2.0 CRDI (6 ileri Otomatik)
    Boş ağırlık (kg) (min/maks) 1.844 / 1.993
    Oturma kapasitesi 7
    Yakıt deposu kapasitesi (L) 71
    Koltuklar dik konumda 142
    3. sıra koltuklar yatık konumda 605
    2 ve 3. sıra koltuklar yatık konumda 1662

    Ölçüler 2.0 CRDI (6 ileri Otomatik)
    Yükseklik 1685
    İç (mm) Bacak mesafesi (ön/arka) 1890
    Baş mesafesi (ön/arka) 965 / 969 / 920
    Omuz mesafesi (ön/arka) 1.500 / 1.472 / 1.342
    Dingil mesafesi (mm) 2780
    İz genişliği (ön/arka) (mm) 1.628 / 1.639
    Dingil çıkıntısı (ön/arka) (mm) 945 / 1.055
    Minimum yerden yükseklik (mm) 185
    Dış (mm) Uzunluk 4780
    Genişlik 1890

    KIA SORENTO (2015- ...) Kullanıcı Uzun Dönem Testi// Alınırmı Alınmazmı???

    KIA SORENTO (2015- ...) Kullanıcı Uzun Dönem Testi// Alınırmı Alınmazmı???

    KIA SORENTO (2015- ...) Kullanıcı Uzun Dönem Testi// Alınırmı Alınmazmı???


    KIA SORENTO (2015- ...) Kullanıcı Uzun Dönem Testi// Alınırmı Alınmazmı???


    KIA SORENTO (2015- ...) Kullanıcı Uzun Dönem Testi// Alınırmı Alınmazmı???


    KIA SORENTO (2015- ...) Kullanıcı Uzun Dönem Testi// Alınırmı Alınmazmı???


    KIA SORENTO (2015- ...) Kullanıcı Uzun Dönem Testi// Alınırmı Alınmazmı???


    KIA SORENTO (2015- ...) Kullanıcı Uzun Dönem Testi// Alınırmı Alınmazmı???



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi erceerce -- 17 Mayıs 2017; 13:9:19 >







  • AWD konusunda beklentilerim yüksek olduğu için en azından beni tatmin edecek bir sistem olsun istedim. Yani bazı araçlardaki gibi torkun sadece %25ini arakaya aktarabilmek gibi seçenekler direk liste dışına iter. Benim KIA daki en büyük çekincem AWD sistemiydi. Subaru ile karda 100km/h hızla seyir edebilirken KIA da AWD sistmi kilidinin 50km/h sonra devreden çıkması içime sinmeyen tek durumdu. Günlerde video aradım ancak elle tutulur çok birşey yok, yani üretici tarafından şöyle böyle denilen şeyler var ancak etkisini gözlemlediğim bir video yoktu. Sadece diagonalde fena görünmedi gözüme;

    AWD yi aslen Avusturyalı Magna diye bir firma Dynamax modeli olarak üretiyor. Sistem hakkında aşağıdaki linkte bilgiler bulunabiliryor;

    http://articles.sae.org/8707/

    Sistem ECO modunda %100 ön ağırlıklı çalışıyor ve sensörler aracılığıyla bir patinaj tespit edildiğinde 100 milisaniyede devreye girerek arka tekerlekler torku aktarıyor. Başka hiçbir yerde bulamadığım (kullanıcı kılavuzu dahil) bir bilgi sürüş modu Sport olarak seçildiğinde arkaya aktarılan güç belli bir % oranında sabitleniyor. Ayrıca ön arka difransiyel kilitlenebiliyor ancak 50km/h hıza kadar. Buda bende yüksek hız stabilitesi konusunda soru işareti veriyor. Ancak sport modunda belli bir torkun arka tekerleklere aktarılması prensibi beni bir nebze ümitlendirdi ve sistemin tam olarak tanıtılmadığı düşüncesini uyandırdı..











  • KIA Amerikan pazarında güvenilirlik anlamında çok önemli yollar kat etmiş, ve son bir kaç senedir KIA Soul ve SORENTO modeliyle güvenilirlik listelerinde zirveye oynuyor. Bu konuda Amerikanın J.D. Power Market search şirketinden ödül almış marka ve model olarak.
    http://www.jdpower.com/

    JD Power finans, otomativ gibi değişik konlarda market araştırmaları yapan bağımsız bir firma.

    KIA SORENTO (2015- ...) Kullanıcı Uzun Dönem Testi// Alınırmı Alınmazmı???


    KIA SORENTO (2015- ...) Kullanıcı Uzun Dönem Testi// Alınırmı Alınmazmı???



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi erceerce -- 13 Ocak 2017; 10:6:20 >




  • Araçların zor koşullarda testlerinde RUS'ların üzerine tanımıyorum ;D

    -25 C de motorun çalışması.

  • Aracımı alalı kısa bir süre oldu ancak bu zaman zarfında edindiğim tecrübeler şu şekilde;

    1) Sorento kendisinden beklemediğim kadar sessiz bir SUV, üzerine takılı kış lastikleri olmasına rağmen ne bir yol nede bir motor gürültüsü var araçta.

    2) Subarunun aksine dinamik bir sürüş hissi vermiyor, genel olarak yumuşak, konforlu ve rahat bir sürüşü var.

    3) Donanımı oldukça fazla, komple cam tavan olmasına karşın açılabilir olması çok güzel. Eski KIA lardaki cam tavandan gelen rüzgar sesi bu kasada yok.

    4) Oturma pozisyonu Outback'e göre daha yüksek, yol bir tık daha fazla hakimsiniz.

    5) Motor çok rafine çalışıyor, garip şakırdamalar filan yok (PSA grup dizelleri gibi değil)

    6) Tüketim şehiriçi 10-11 lt arası olacak gibi, henüz 1 depoyu bitirmedim. Bilgisayar 9.4lt veriyor, bu kullanımda Outbackle 7,2 lt yakıyordum.

    7) Süspansiyon oldukça iyi, aşırı yatma yok. Arkada yük ayarlı amortisörler mevcut.

    8 ) Henüz zorlamadım virajda ancak tedirginlik yaratan bir his almadım, ancak elbette Outbackimin tadı yok orası ayrı.. :( Ancak alırken bunu kabullenerek aldım, sport modu fena değil, motor, gaz ve direksiyon tepkileri daha keskinleşiyor.




  • Model henüz yeni o nedenle çok bir uygulama yapılmamış, ancak birşeyler bulabildim.

    KIA SORENTO (2015- ...) Kullanıcı Uzun Dönem Testi// Alınırmı Alınmazmı???


    KIA SORENTO (2015- ...) Kullanıcı Uzun Dönem Testi// Alınırmı Alınmazmı???



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi erceerce -- 13 Ocak 2017; 10:11:33 >




  • AWD sistemini biraz daha detaylı inceledim, sonuç olarak beklentimi karşılıyor. aşağıda biraz daha detaylı bilgi bulabilirsiniz.









  • 3.cü sıra koltuk elbette ön sırlardan nispeten ufak ancak en azından çocuk için yapılmış değiller. Minyon yapıda kişilerin oturacığı kadar yer sunulmuş ve ayrıca sadece arka bölge için extra bir 3cü koltuk klima sistemi mevcut.

    KIA SORENTO (2015- ...) Kullanıcı Uzun Dönem Testi// Alınırmı Alınmazmı???


    Aşağıdaki nissan Xtrail 3cü sıra koltuğu. (Yorum sizin.)

    KIA SORENTO (2015- ...) Kullanıcı Uzun Dönem Testi// Alınırmı Alınmazmı???




  • Buda güzel bir test bulunsun burada, bu adam hakikaten güzel test yapıyor ve işi biliyor. Diger videolarınıda seyredin derim.. Birde söylediklerini anlasam ....

  • Kar yağdığında Tasdelen ormaninda gittim, maksadım aracımın kapasitesini ve karakteristiğini öğrenmekti. Eğitim şart

    Bazi videolarim ( Diger videolari baska baslik altinda paylasiriz.)











  • KIA SORENTO (2015- ...) Kullanıcı Uzun Dönem Testi// Alınırmı Alınmazmı???

    KIA SORENTO (2015- ...) Kullanıcı Uzun Dönem Testi// Alınırmı Alınmazmı???

    KIA SORENTO (2015- ...) Kullanıcı Uzun Dönem Testi// Alınırmı Alınmazmı???


    Lastikler Pirelli Scorpion winter (235/55/19);

    KIA SORENTO (2015- ...) Kullanıcı Uzun Dönem Testi// Alınırmı Alınmazmı???



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi erceerce -- 13 Ocak 2017; 10:27:43 >




  • Şuana kadar aracıma yaptırdığım extralar;


    1) Android tabanlı müzik sistemi;




    (DHL ile teslimatı seçtim, gümrüğe takıldı 193 TL ekstra masraf ödedim (Gümrük işlemlerini DHL halleti-15 günde geldi)

    2) Photon sarı sis ampülleri

    3) Led geri vites ve plaka ampulleri.

    Ampul Kodları:

    Uzun: H9
    Kısa: Xenon
    Sisler: H8
    Sinyal: DY21W
    Geri vites: W16W
    Geri Sis: P21W
    Plaka: W5W (Dipsiz)

    Şimdilik bukadar zamanla paylaşımlara devam ederim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi erceerce -- 13 Ocak 2017; 10:34:6 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: erceerce

    Şuana kadar aracıma yaptırdığım extralar;


    1) Android tabanlı müzik sistemi;




    (DHL ile teslimatı seçtim, gümrüğe takıldı 193 TL ekstra masraf ödedim (Gümrük işlemlerini DHL halleti-15 günde geldi)

    2) Photon sarı sis ampülleri

    3) Led geri vites ve plaka ampulleri.

    Ampul Kodları:

    Uzun: H9
    Kısa: Xenon
    Sisler: H8
    Sinyal: DY21W
    Geri vites: W16W
    Geri Sis: P21W
    Plaka: W5W (Dipsiz)

    Şimdilik bukadar zamanla paylaşımlara devam ederim.



    Hayırlı olsun, araç 2. el mi? Şu an sıfır araçlarda 360 derece görüş özelliği bulunuyor, ancak orijinal medya sistemi sökülürse bu özellik çalışmıyor sanırım. Siz de var mı 360 görüş?

    Sis farları dikkatimi çekti benim de, en mantıklısını yapmışsınız. Xenon, led farlı araç sahiplerinin %99'u sisleri de beyaz renk yapmak ister ama ben son iki aracıma sis farlarına sarı folyo çekmiştim. Şimdi sizin gibi sarı ampul almayı düşünüyorum. Akşam kullanımda performansı nasıl?


    Aracın bana göre iki eksiği var, biri direksiyondan kumandalı vites olmaması, bir de devamlı 4x4 seçeneğinin olmaması.

    Son bir soru. Araçta Adaftif Hız sabitleyici var mı? Eğer varsa öndeki araç durduğunda duruyor mu, yoksa belli bir hızın altında devreden çıkıyor mu?




  • namre3kutuk kullanıcısına yanıt
    Aracı ikinci el aldım, 2015 model. Aslında Android tabanlı müzik sistemi istediğim için 2015 daha çok işimi geldi. Söylediğiniz gibi 360 camera sorun olabilir diye düşünüyorum. 360 derece kamera yerine Yandex ve google map benim için daha kulanışlı, malum istanbul trafiği.

    Sis farlarının ampulleri sarı olmasından oldukça memnunum, ben görüntüden çok işleviyle ilgileniyorum. Kışın karda, yağmurda ve siste en optimum görüş sarı renkle oluyor. Ben memnun kaldım, ayrıca sis ampullerinin (far içerisinde) kapak oldugu için yanmadığında sarı sarı sırıtmıyor. Beyaz ışık siyah üzerinde soğrulduğu için zaten 6000k ve üzerine karşıyım, zaten neredeyse tüm üreticiler standart olarak 4800k (Sarı-beyaz arası) koyuyorlar araçlara.

    Eksikler konusunda devir konusunda çok bonkör olmadığı için araçlar bence luzumu yok vites kulakcıklarına, geçen denedim yolda giderken manual kullanmayı lakin dizel araçlarda gereksiz. Sport modunda zaten devir bandını kullandırıyor, kullanırsanız hak vereceksiniz. Manual kullanımı sadece uzun yolda 6cı vitesi sabit kılıp yokuşlarda vites düşürmemesi için düşünebilirim, zaten torklu makina rahat rahat çıkıyor. Bunuda yakıt tüketimi düşürmek adına yaparım ama henüz denemediğim için faydası olurmu bilmiyorum.

    Sürekli 4 çeker olmaması zaten beni tereddüt ettiren tek yönüydü, malum 4 yıl subaru kullanıcısı olarak alışkanlıklar ve beklentiler farklı oluyor. Ancak dediğim gibi çekiş sistemi yeterli, zaten Subaru ve Audi dışında (Haldex) sürekli çekiş kullanan neredeyse hiç kalmadı. Üreticiler yakıt tüketimlerini minimize edebilmek için bu yola başvuruyorlar. Ancak birçok snow videosunda 50km üzerindede çekiş sisteminin aktif olarak çalıştığını görebiliyorum.




  • Bu incelemeyi görmek beni çok mutlu etti . Bir şekilde hiç aklımızda yokken kia bayisine girdik ve babamıza sıfır kia SORENTO araç satın aldık . Araç ile ilgili ilk defa bir kullanıcı denetimi buldum ve okuyabiliyorum . Sanırım forumdaki SORENTO culad bizden ibaret olacak . Araç memnun olmanıza cok sevindim. İnşAllah bizi de üzmez. Fakat showroom daki aracın kontağını çevirdiğimde motor sesi biraz yüksek gibi geldi, belki de uzun zamandır çalışmaması ve motorun yağlamasını yapmaması gibi sebepler bundan etkendi bilmiyorum . Hepimiz kazasız belasız sürüşler olur inşAllah..



    Sağlıcakla..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • gokhan1500 G kullanıcısına yanıt
    Merhabalar,

    Öncelikle aracınız hayırlı uğurlu olsun, kazasız belasız nice yıllarca binin. Bu tür araştırma ve paylaşıma yönelik yazıları seviyorum, (sadece otomobiller konusunda) kullandığım araçları uzun vadede paylaşımlarla yeni kullanıcılara referans olmasını sağlmaya çalışırım. Önceki aracımıda aldığımda 2013te açtığım başlık halen aktif ve subaru Outback almak isteyenlere yol gösterici oluyor. Bende aracımı alırken araştırmış ancak yurtdışındaki forumlardan bilgiler toplayabilmiştim. Bu konuda o bilgilerin bileşkesi diyebilirim. KIA 2016 yılında SORENTO ve SOUL ile satış sonrası güvenilirlik üzerine JD Powers firmasından ödül almış. Kimilerine bu durum çok birşey ifade etmesede ben bu market araştırmalara saygı duyuyorum ve dikkate alıyorum. 2011 yılından beri Picanto aracımızı severek kullanıyoruz, servis haricinde 30.000kmdir servise girdiğimizide hatırlamıyorum.

    Dizel araçlar soğukken biraz sesli olurlar ancak ısınınca bu ses %30-40 oranında azalır. Gerçi showroom gibi bir mekanda çalıştırmak ölçü olmamalı. Bir videoda sorentoyu iç mekanını söktüklerini gördüm ön perde (motor ve iç mekanı ayıran) hem önünde hem arkasında ses izolasyonu mevcuttu. Kullandığınızdada göreceksiniz oldukça sessiz bir araç, hemde kış lastiklerine rağmen.

    Bu arada SORENTO pek tanınmıyor şuanda, aracı görenler genelde bu ne abi Q7 yapmış Kia diyerek şaşkınlıklarını gizleyemiyorlar. Allah nazardan saklasın. Oldukça keyifli bir araç.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi erceerce -- 30 Ocak 2017; 14:24:54 >




  • Aracınız hayırlı olsun. Başlıktan dolayı ayrıca kutluyorum. Bende ikinci el tiguan (yeni kasa 4motion 2.0tdi), sorento 2015, honda crv 2015-2016, bmw x3 2.0xdrive 2013 dizel gibi araçlara bakıyorum. sorento bagaj hacmi beni çekiyor malum iki çocuk var . bir de sık sık snowboard için yollara çıkıyorum bagaj lazım ayrıca kahve rengi deri çok kalite gösteriyor çok beğendim. x3 üçün 2013 oluşu hondanın çirkin arka tasarımı tiguanın golfümden az büyük bagajı beni sorentoya itiyor onda marka algısı ve istanbul şehir içi yakıt tüketimi beni korkutuyor. arada kaldık bakalım. kaça aldığınızı söyleyebilirmisiniz 160-170 bandında 2015 çok güzel sorentolar var düşük kmdeler ve bir taneside kahve rengi deri var kolay gelsin
  • Birinci nesil Sorento'yu kullanmış ve memnun kalmıştım. Hatta, bir de inceleme videosu koymuştum.
    PitStopyoutube
    KIA Sorento 2009 EX Detaylı İnceleme
    https://www.youtube.com/watch?v=8MZva8heQnM&t=214s


    Yeni nesil de güzel görünüyor. Almayı düşünüyorum. Alırsam ben de bilgi paylaşırım.




  • dtvolkanozbay kullanıcısına yanıt
    Teşekkür ederim öncelikle, Kia nın Türkiyedeki kalite algısı beni pek ilgilendirmiyor açıkçası sonuçta bu marka yurtdışında özellikle Amerikada kalitesini kanıtlamış. Zaten diğer aracım olan picanto ile 5 yıldır mutlu mesut yaşıyoruz. Ayırca 5yıl Garanti, fiyat/performans ve donanım olarak beni cezbetti. Bagaj hacmi harkulade diyebilirim. Saydıklarınızın haricinde 7 kişilik olmasıda büyük bir artı, eğer tavan barı alırsanız box yada kayak malzemelerinizi oraya koyup 7 kişi dağa çıkabilirsiniz bu sayede yakıt masrafını düşürme şansınız olur Yaklaşık 1,5 aydır kullanıyorum, tüketimim 9 lt civarında ancak tam şehir içi kullanırsanız (köprü filan geçecekseniz) 11lt civarı görürsünüz. Neticede diğerleriylede 9-10 lt göreceğiniz kesin. ÖTV zammından ve Kur farkı piyasalara yansımadan önce 175.000tl almıştım(Aralıkta). 2016 sıfırları 255.000tlye (235e bırakıyorlar), 2017leride 297.000tl etiket(pazarlıkla ne olur bilmiyorum) satışta sunmuşlar. 2015 model 180.000 bandı civarına almak oldukça mantıklı.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi erceerce -- 9 Şubat 2017; 14:53:8 >




  • Bir Subaru Tır kurtarma videosu kadar ilk kez bir KIA Soreno kamyon , TIR videosu gördüm. Paylaşmak istedim.



    Sorento kullanım amacı hard koşullar olmasada buna yönelik kullananlarda varmış, çekme videolarına pek riayet etmem ancak yinede seyretmesi eğlenceli oluyor.







  • 
Sayfa: 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.