Şimdi Ara

Kontrolsüz T tipi kavşak kaza

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
31
Cevap
0
Favori
840
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Merhaba hocalarım, haftasonu aracımla seyir halindeyken aşağıdaki pozisyon oluştu ve kaza geçirdim.

    A aracı benim B aracı karşı taraf. Sizce kim haklı

    Kontrolsüz T tipi kavşak kaza


    Kontrolsüz T tipi kavşak kaza

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >







  • Up


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Sizi yavaşlatacak, engelleyecek bir durum yoksa B bariz hatalı.

  • B bariz hatali

    Normalde 4 lu kavsakta sagdakinin gecis ustunlugu olmasi T kavsaklarda karisikliga sebep oluyor. T Kavsaklarda dönus yapan arac düz giden araca yol vermek zorundadir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Şimdi farkettim ki gidis gelis olan yani ortada refuj olan yolun olmayana ustunlugu vardir

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Gunpower-storm kullanıcısına yanıt

    Sağolun hocam aracım daha 3 yaşında 30binde. Değer kaybı alabilirim umarım.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Kaygerya kullanıcısına yanıt

    Evet hocam güzergahta bulundugum yol, arada ağaçlar ve akarsu bulunan iki bölümden oluşuyor. Bir taraf gidiş bir taraf dönüş. İşin ilginç tarafı diğer araca korna yapıyorum bir yandan da frene basıyorum bana mısın demiyor hala burnunu veriyor yola. Umarım haklı çıkarım


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Kaygerya kullanıcısına yanıt
    Dörtlü kavşak ile dönel kavşak arasında fark var.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Görüşü olan var mıdır


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bulvarların, ana caddelerin sokaklara üstünlüğü vardır. Sokaktan çıkanların caddede gidenleri kollamaları, sonra yola çıkmaları gerekir.


    Ambulans veya İtfaiye ile kazaya karışsaydınız sizi suçlardım. Ama şu durumda haklı olan sizsiniz gibi görünüyor. Yine de burası Türkiye. Geçiş üstünlüğünüz olsa bile üstünlüğü olmayanın yola fırlama ihtimaline dikkat edilmesi gerekir.

  • topaz42 kullanıcısına yanıt

    Çok doğru söylüyorsunuz hocam. Daha dikkatli olmak lazım. Ben de haklı olduğumu düşünüyorum ama bir türlü sonuç çıkmadı hala bekliyorum


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Westernal35 W kullanıcısına yanıt

    "3 yaşında" ifadesi komik olmuş sanki bir çocuktan bahsediliyor; en kötü kazanız bu olsun.

    araç 30 senelik bile olsa yinede değer kaybı alınabilir.

  • Burada kazada B araci 100% hatali cikar. Deger kaybi alamazsiniz. Burada donel kavsak yok. T Kavsak..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bir de bulvarin caddeye caddenin sokaga vs bir ustunlugu yok.
    Bolunmus yol sokak , tek yon cadde olabilir. Bu durumda sokak caddeden daha ustun bir yoldur

    Bolunmus yol> gidis gelis yol> tek yon yol> tali toprak yol

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Kaygerya kullanıcısına yanıt

    A aracı benim aracım hocam. Haklı olursam da değer kaybı alamam mı


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Westernal35 W kullanıcısına yanıt

    O zaman siz hatasızsınız. değer kaybı alabilirsiniz. bu forumda hep B araçlarık onu açtı o yuzden yanlış cevaplamısım :D

  • Konum da bu hocalarım. Yatay Ağaçlı yol benim gittiğim yol.

    Kontrolsüz T tipi kavşak kaza

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Her sekilde B yüzde yüz hatalıdır. Bana da adamın teki böyle bindirdi, yüzde yüz hatayı ona yazdılar..

  • Headlong Into Carnage kullanıcısına yanıt

    Keşke hiç böyle bir kaza olmasaydı ama en azından hakkımı alabilirsem iyi olacak


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hız varsa 1 kusur size verir, karşıya 7. Aşırı hız yapmadıysanız size hiç kusur vermez.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.