Şimdi Ara

***KVK'NIN N73'ÜME YAPTIKLARI***arkadaşlar size önerim kvk kullanmayın...ben cihazı parçaladım

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
24
Cevap
0
Favori
1.558
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • MRB. ARKADAŞLAR.ÖNCELİKLE YAPACAĞINIZ YARDIM VE YORUMLARDAN DOLAYI TEŞŞEKKÜR EDERİM.

    NOKİA N73 ÜMÜ 02.19.2007 DE SIFIR ALDIM. CİHAZIMININ JOYİSTİĞİ DÜŞTÜ 26.03.2007 TARİHİNDE KVK YA VERDİM VE 27.03.2007 TARİHİNDE GELDİ.NE OLDUYSA ZATEN BUNDAN SONRA OLDU. CİHAZIMA KVK DA NE YAPTILARSA ARTIK, CİHAZ KENDİLİĞİNDEN KAPANMAYA BAŞLADI. BATARYADANDIR DEDİM BATARYA DEĞİŞTİRDİM OLMADI. YAZILIMDANDIR DEDİM YAZILIM ATTIRDIM OLMADI. BİR TÜRLÜ DÜZELMEDİ.BU YÜZDEN TEKRAR 16.04.2007 TARİHİNDE CİHAZI KVK YA VERDİM. VE CİHAZ GELDİ AMA DEĞİŞEN HİÇ BİRŞEY YOKTU.RESİM ÇEKİP KAMERA KAPAĞINI KAPATTIĞIM ZAMAN CİHAZ KENDİLİĞNDEN KAPANIYORDU.
    TEKRAR 14.05.2007 TARİHİNDE VERDİM. CİHAZ 25.05.2007 DE GELDİ.ŞOOOOOKKK OLDUM YİNE YAPAMAMIŞLAR. SANKİ BENİMLE DALGA GEÇİYORLAR.NEYSE DEDİM
    TEKRAR 01.06.2007 TARİHİNDE VERDİM. CİHAZIM 26.06.2007 TARİHİNDE GELDİ.İŞE BAKIN ADAMLAR HARBİDEN BENİMLE DALGA GEÇİYORLAR. CİHAZA HİÇ BİRŞEY YAPILMAMIŞ YİNE AYNI.VE GELEN KAĞITTA AYNEN ŞÖYLE YAZIYORDU.
    "BELİRTİLEN ARIZAYA RASTLANMAMIŞTIR .CİHAZ SON TESTLERDEN BAŞARIYLA GEÇMİŞTİR."
    GERÇEKTEN ŞU 3 GÜNDÜR AŞIRI DERECEDE SİNİRLİYİM. TÜKETİCİ HAKLARINA BAŞVURUCAM AMA FATURAM KAYIP.SİZCE ARKADAŞLAR NE YAPMALAYIM. YARDIMLARINIZI BEKLİYORUM



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi maksakal -- 1 Temmuz 2007; 12:38:05 >







  • AYRICA BİŞEY SORMAK İSTİYORUM.AYNI ARIZADAN DOLAYI 3 DEFA SERVİSE GİDEN CİHAZIN DEĞİŞİMİNİN YAPILMASI GEREKMİYOMU.
  • Dostum bu noktadan sonra yapacagın en güzel şey tüketici haklarına gitmek eger dedigin arıza varsa kesinlikle dava acacaksın ve ya sana sıfır cihaz verecekler yada paranı iade alacaksın emin ol ama en az 3 ay sürüyor bunuda bilmeni isterim geçmiş olsun.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: realcem

    Dostum bu noktadan sonra yapacagın en güzel şey tüketici haklarına gitmek eger dedigin arıza varsa kesinlikle dava acacaksın ve ya sana sıfır cihaz verecekler yada paranı iade alacaksın emin ol ama en az 3 ay sürüyor bunuda bilmeni isterim geçmiş olsun.

    faturamı kaybettiğim için başvuramıyorum.
  • valla kardeş öncelikle geçmiş olsun her gün senin gibi mağdurları görüyorum forumda ve bi ders çıkardım

    servise telefon götürülmez neyse parası vericeksin telefoncuya yaptıracaksın
  • faturanı cihazı aldığın kurumdan alabilirsin. Arşivlerinde vergi bildirimi için saklarlar bir kopyasını. durumu anlatıp bir kopyasını istersin. Böyle bir hakkın var bildiğim kadarıyla. 3 kere aynı hatadan servise verdiğine dair elinde servis fişi varsa nokia destek hattını arayıp para iadesi ya da yeni cihaz isteme hakkın da var bildiğim kadarıyla. Yalnız paranı al bence. Yeni cihaz vermiyorlar içindeki board'u değiştiriyorlar uyanıklar. kasa ve tuş takımı senin eski cihazın oluyor.
  • dostum o telefonu değiştirmeleri lazım tanıdık falan bul olmazsa hallettir tamirle nereye kadar benim tel de bozulmuştu garantinin son haftası verip sıfır almıştım...
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • arkadaşlar tşk ederim hepinize.birdaha kvk kullanmayacam.telefonuda sinirimden kırdım.yurtdışı cihaz kullanıcam.bir sürü para döküp alıyoruz cihazı servisten kurtaramıyoruz.adamlar dalga geçer gibi en sonunda belirtilen arıza bulunamadı diyor.bunların yaptığı ne dinde var ne kitapta.arkadaşlar sizede tavsiyem kvk kullanmayın boşuna.ben cihazı 5 aydır almışım.en fazla 2 hafta kullanmışımdır.buyrun görün.sizde bunları yaşamayın.ah bir şekilde finlandiya nokia ya ulaşabilsem bunları şikayet edicem.adam değil bunlar.işlerine gelmedi basıyolar yalanı.
    ben en iisini yaptım cihazı palamparça ettim.bunlarlamı uğraşıcam.erbiyesiz adamlar.hepinize tşk.
  • İngilizcen varsa buyur sana adresler:

    Mr. Bill Seymour
    Head of Investor Relations
    709 Westchester Ave., White Plains, NY 19604, USA
    Tel. +1 914 368 0535, Fax +1 914 368 0600
    investor.relations@nokia.com
    --------------------------------------------------------------------------------
    Europe

    Mr. Alexander von Nandelstadh
    Senior Manager, Investor Relations
    P.O. Box 226, FIN-00045 NOKIA GROUP, Finland
    Tel. +358 7180 343 51, Fax +358 7180 387 87
    investor.relations@nokia.com

    Mr. Kenneth Lampinen
    Manager, Investor Relations
    P.O. Box 226, FIN-00045 NOKIA GROUP, Finland
    Tel. +358 7180 34290, Fax 358 7180 38787
    investor.relations@nokia.com

    Investor Relations Europe Main Office
    P.O. Box 226, FIN-00045 NOKIA GROUP, Finland
    Tel. +358 7180 349 27, Fax +358 7180 387 87
    --------------------------------------------------------------------------------
    United States

    Mr. Bill Seymour
    Head of Investor Relations
    709 Westchester Ave., White Plains, NY 10604, USA
    Tel. +1 914 368 0535, Fax +1 914 368 0600
    investor.relations@nokia.com

    Mr. Will Davis
    Senior Manager, Investor Relations
    709 Westchester Ave., White Plains, NY 10604, USA
    Tel. +1 914 368 0525, Fax +1 914 368 0600
    investor.relations@nokia.com

    Investor Relations US Main Office
    709 Westchester Ave., White Plains, NY 10604, USA
    Tel. +1 914 368 0555, Fax +1 914 368 0600

    Citibank Shareholder Services (for US investors only)
    P.O. Box 43077, Providence, RI 02940-3081, USA
    Nokia Shareholder Services +1 877 665 4223
    citibank@shareholders-online.com

    Adresler için Espinho sağolsun




  • Vay bee,telefonu satmak için 2 yıl garantisiyle övüyorlar sonrada böyle davranıyorlar...Arkadaşım sen pasifsin.Ben olsam dağıtırdım orayı.Paranı geri alsaydın.Nokia firması para iadesi ile batacak bir firma mı sanki.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ali282 -- 1 Temmuz 2007; 12:58:01 >
  • napıcan kardeşim işte işte adamlarla uğraşılmıyoki.yaptıkları tam bir başsavurmaca.kaç defa aradım.kaç. defa mail attım.yok abi adamlar işte ...napıcan.ayrıca network arkadaşım saol.ingilizcem var sonunu bırakmıcam bu hıyarların.
  • Selametle kardeşim. Benim intikamımı da al. Gerçi ben paramı almıştım ama olsun.
  • garanti süresi icin servise vermis oldugun gun gecerlidir. son bir gun kala servise versen bile olur.

    telefona kirmana uzuldum. keske azicik ugrassa idin adamlarla. kimse ugrasmayinca dotleri buyuyor boyle firmalarin, kazik ustune kazik atiyorlar.
  • bende kv kdan şikayetçiyim n93i teelfon aldım 10 05 2007 tarihiinde

    1 ay sonra yani 10 07 2007 de telfonumun zoom tuşu yani kaydırma tuşu sorun oldu ve daha sonra kvk bayisine kozyatağı şübesien kendi elimle verdim daha sonra 3 hafta geçti haal ses seda yok artık mahkemye gitme zamanı geldi
  • Geçmiş olsun. O Kozyatağı'ndakilerin yatacak yeri yok zaten Tam 29. iş gününde verirler telefonunu emin ol!!! Benim N73'ten sonra şimdi de senin n93i'yi kullanıyorlardır. Nasıl cihazmış diye bakıyorlardır. Ben n73'ü oraya verdiğimde servislere n73 düşmemişti daha.......
  • terbiyesizler bir de utanmadan ortalama servis süresinin 3 gün olduğunu söylüyorlar benim e65 de 8 hazirandan beri servisde yatmakta artık cihazı yeniden mi yapıyorlar bilmiyorum....
  • Şu kvk ne rezil bi şirkettir, çok şükür bugüne kadar hiç kvk lı telefon almadım; telefoncular çok överler satarken kvk lı abi diye. Aldanmayın!!
    Sanal dünya kvk şikayetleriyle dolmuş taşmış
    Geçmiş olsun arkadaşım, bence tüketici hakları hakem heyetine git..
    Nokia ya mail ler at, Türkiye anasayfasına sorun bildir telefonunu bırak onlar seni arayacaktır.
  • ya abi adamları arıyosun telefonum ne oldu diye.dedikleri şu anda son testlerden geçiyor.telefonu 4 defa göndermişim.adamlar biliyo sorun olduğunu.ve 26 gün test ediliyor.arıza bulunamıyo.ya adamların adaleti kalmamış.merak adiyorum bu kvk nın sahibi diğer tarafta nasıl hesap verecek tabi bu dötlüğü yapan işçileri.
  • ya ben ulaşmıyorum bile teelfonalrına bi konuşabilsem göstercem oanlra günelrini ama bendede haat var benim n93i kasko sigortasıda var idi ahh eşek kafa kaskoay verme sen git servise ver şimdiye kadar yaaprlardı ya aklıam bir bir türlü şeyelr geliyo o ç teelefonu kulanıyorlarmı ne ooo manyak teelfon ( ya bugun bi takıalyım der 2 3hafat daah sonra veririz sahibine yaplmadı bilgisi yalnbmı yok türkiyede işini düzgün yapan az kardeşim ben garantili mal almaktan artık tiskindim bu başıama 2 cisi oldu 6600 telefonu ilk çıktığında almıştım ve konserdede 1 hafat sonu teelfonu konserde çaldırmıştım ne savcılık ilgilendi nede kvk byisi yani aldığım yer de müşterimiz bağdur diyipte savcılığa destek verdi benim için tık yok burdan sesleniyorum kardeşim s i yararlanıyo bizm memlekette çalıntı spot 2 çi el alcan teelfon görüyoruz ne oldu sıfır alsan ne olur ver teli ne zamn alcan belli değil ne zamn ne oldu ne yapıyor hiç ama akıllandım birdaah garantili tel almıcam 21 el grey alırım daah iyi


    bu önümüzdeki çarşamba kozyatağı kvk bayine gidip teelfonumu geri isticem şayet başka yere gönderdiyseler adresi alıp kenim gidip ordanda alıp kasko ya vercem


    ee arkasındanda kvk yı mahkemeey vercem bakalım el mi yaman beymi yaman




  • bide aklıma bazı kötü şeyelrde geliyo o ç çok memlekette k v teli görünce oo n93i ya ben şunal bi haav atayım diyen olur içlerinde servis daahsı teelfonum tertemiz jillop gibi çizik gelir dieyde korkuyotum walla sinir küpüyüm çarşamab günü uçacam onalra ben
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.