Şimdi Ara

Linea 1.3 dizel 90 hp active plus hk.

Bu Konudaki Kullanıcılar:
3 Misafir (1 Mobil) - 2 Masaüstü1 Mobil
5 sn
27
Cevap
2
Favori
82.366
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Merhaba,

    Yaklaşık 2,5 aydır / 8.500 km'dir linea 1.3 dizel 90 hp active plus kullanmaktayım. Araçla ilgili birkaç tespitimi ve aklıma talılanları sizlerle paylaşmak istedim:

    - Araç 1. viteste çok hantal ancak 2. viteste kendine geliyor hatta 2. viteste gayet başarılı çekiyor. diğer viteslerde de (3-4-5) çekiş problemi pek yok gibi, ama sollamalarda da vites küçültmekte fayda var. Araçla 195 km/h sürate çıktım (hafif eğim aşağı giderken oldu), düz ve eğimsiz yolda da çok rahat 185 km/hyapmakta. Yalnız bir sorum olacak, 1. vitesteki hantallık yazılımla veya başka bir yolla düzeliyormu?

    - Aracın direksyonu hafiften ağır geliyor, hem manevralarda hem de yolda ilerlerken.. Bu genelde var mı yoksa benim aracamı mahsus?

    - Aracın yol tutuşu başarılı, ancak yan rüzgarlardan fazla etkileniyor. Tavsiyeniz?

    - Yakıt tüketimi ortalama 100 km'de 6,5 l,tre kadar (ağırlıklı şehir içi). Biraz fazla gibi. Çok agrasif veya çok sakin kullandığımı da söyleyemem, ortalama bir kullanıcıyım . Bu tüketim normal mi?

    - Frenler gayet yeterli, ancak abs devreye girdikten sonra duruş mesafesi artıyor gibi?

    Cevaplarınız ve yorumlarınız için şimdiden teşekkürler.







  • quote:

    Orijinalden alıntı: baris43544354

    Merhaba,

    Yaklaşık 2,5 aydır / 8.500 km'dir linea 1.3 dizel 90 hp active plus kullanmaktayım. Araçla ilgili birkaç tespitimi ve aklıma talılanları sizlerle paylaşmak istedim:

    - Araç 1. viteste çok hantal ancak 2. viteste kendine geliyor hatta 2. viteste gayet başarılı çekiyor. diğer viteslerde de (3-4-5) çekiş problemi pek yok gibi, ama sollamalarda da vites küçültmekte fayda var. Araçla 195 km/h sürate çıktım (hafif eğim aşağı giderken oldu), düz ve eğimsiz yolda da çok rahat 185 km/hyapmakta. Yalnız bir sorum olacak, 1. vitesteki hantallık yazılımla veya başka bir yolla düzeliyormu?

    - Aracın direksyonu hafiften ağır geliyor, hem manevralarda hem de yolda ilerlerken.. Bu genelde var mı yoksa benim aracamı mahsus?

    - Aracın yol tutuşu başarılı, ancak yan rüzgarlardan fazla etkileniyor. Tavsiyeniz?

    - Yakıt tüketimi ortalama 100 km'de 6,5 l,tre kadar (ağırlıklı şehir içi). Biraz fazla gibi. Çok agrasif veya çok sakin kullandığımı da söyleyemem, ortalama bir kullanıcıyım . Bu tüketim normal mi?

    - Frenler gayet yeterli, ancak abs devreye girdikten sonra duruş mesafesi artıyor gibi?

    Cevaplarınız ve yorumlarınız için şimdiden teşekkürler.


    Merhaba; Bende 1.3 dynamic linea kullanıyorum. 19500 km de araç;

    Yazılımla 1. vitesteki hantallık düzeliyor diye duydum ama servis birşey demedi; zaten fazlada birşey beklememek lazım zira tamamen dişli oranı ile alakalı bir durum..

    Direksiyon çok ağır değil bana göre ama bu göreceli ve alışkanlıklarla alakalı bir durum..

    Yol tutuş, evet güzel, yan rüzgarlardada sıkıntı hiç çekmedim, ama daha kalın lastik kullanmayı deneyebilirsiniz;

    Bende 6,5 -6,9 arası ortalama tüketimim var; Biraz agresif kullanıyorum....




  • quote:

    Orijinalden alıntı: kocatepe

    quote:

    Orijinalden alıntı: baris43544354

    Merhaba,

    Yaklaşık 2,5 aydır / 8.500 km'dir linea 1.3 dizel 90 hp active plus kullanmaktayım. Araçla ilgili birkaç tespitimi ve aklıma talılanları sizlerle paylaşmak istedim:

    - Araç 1. viteste çok hantal ancak 2. viteste kendine geliyor hatta 2. viteste gayet başarılı çekiyor. diğer viteslerde de (3-4-5) çekiş problemi pek yok gibi, ama sollamalarda da vites küçültmekte fayda var. Araçla 195 km/h sürate çıktım (hafif eğim aşağı giderken oldu), düz ve eğimsiz yolda da çok rahat 185 km/hyapmakta. Yalnız bir sorum olacak, 1. vitesteki hantallık yazılımla veya başka bir yolla düzeliyormu?

    - Aracın direksyonu hafiften ağır geliyor, hem manevralarda hem de yolda ilerlerken.. Bu genelde var mı yoksa benim aracamı mahsus?

    - Aracın yol tutuşu başarılı, ancak yan rüzgarlardan fazla etkileniyor. Tavsiyeniz?

    - Yakıt tüketimi ortalama 100 km'de 6,5 l,tre kadar (ağırlıklı şehir içi). Biraz fazla gibi. Çok agrasif veya çok sakin kullandığımı da söyleyemem, ortalama bir kullanıcıyım . Bu tüketim normal mi?

    - Frenler gayet yeterli, ancak abs devreye girdikten sonra duruş mesafesi artıyor gibi?

    Cevaplarınız ve yorumlarınız için şimdiden teşekkürler.


    Merhaba; Bende 1.3 dynamic linea kullanıyorum. 19500 km de araç;

    Yazılımla 1. vitesteki hantallık düzeliyor diye duydum ama servis birşey demedi; zaten fazlada birşey beklememek lazım zira tamamen dişli oranı ile alakalı bir durum..

    Direksiyon çok ağır değil bana göre ama bu göreceli ve alışkanlıklarla alakalı bir durum..

    Yol tutuş, evet güzel, yan rüzgarlardada sıkıntı hiç çekmedim, ama daha kalın lastik kullanmayı deneyebilirsiniz;

    Bende 6,5 -6,9 arası ortalama tüketimim var; Biraz agresif kullanıyorum....
    Linea MJet 1.3 aktive plus sahibiyim. Daha aracım 650 km de. Sakin kullanımda 3.9-4.0/100km ortalaması bile rahatlıkla veriyor. Yalnız ben de yan rüzgardan çok etkilendiği kanaatindeyim. Diğer aracım Megane2 sedan da böyle bir problem olmuyordu. Bu daha da ağır bir araç. Lastik değişikliği gibi önlemlerle giderilebilir mi, yoksa aerodinamik yapısından mı kaynaklanıyor?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: chenell

    Linea MJet 1.3 aktive plus sahibiyim. Daha aracım 650 km de. Sakin kullanımda 3.9-4.0/100km ortalaması bile rahatlıkla veriyor. Yalnız ben de yan rüzgardan çok etkilendiği kanaatindeyim. Diğer aracım Megane2 sedan da böyle bir problem olmuyordu. Bu daha da ağır bir araç. Lastik değişikliği gibi önlemlerle giderilebilir mi, yoksa aerodinamik yapısından mı kaynaklanıyor?

    Alıntıları Göster
    selamlar...
    fiat linea da sözünü ettiğiniz yan rüzgarlardan etkilenme 0 araç sendromu dediğimiz olaydan kaynaklanmaktadır.

    rot ve rotillerin sıkılığı,direksiyon sisteminin alışması... ve fabrikadan lastik hava basınçlarının değerinden çok basılmasında kaynaklanmaktadır...10.000 km den sonra hemen hemen bu sorunun yok olduğunu göreceksiniz.

    sevgilerimle...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: havnitekin

    selamlar...
    fiat linea da sözünü ettiğiniz yan rüzgarlardan etkilenme 0 araç sendromu dediğimiz olaydan kaynaklanmaktadır.

    rot ve rotillerin sıkılığı,direksiyon sisteminin alışması... ve fabrikadan lastik hava basınçlarının değerinden çok basılmasında kaynaklanmaktadır...10.000 km den sonra hemen hemen bu sorunun yok olduğunu göreceksiniz.

    sevgilerimle...

    Alıntıları Göster
    bende de 1.3 m.jet 90 hp var. aynı durum bende de mevcut, 90 hp lik bir aracın birinci viteste atak, koltuğa yapıştırması lazım, ama birinci vitesi çok hantal, bilen varsa benimde ihtiyacım var;)




  • quote:

    Orijinalden alıntı: cinuba

    bende de 1.3 m.jet 90 hp var. aynı durum bende de mevcut, 90 hp lik bir aracın birinci viteste atak, koltuğa yapıştırması lazım, ama birinci vitesi çok hantal, bilen varsa benimde ihtiyacım var;)

    Alıntıları Göster
    Malesef dizel araçların özellikle de 1.3 gibi küçük motorların ilk kalkışları zayıf oluyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: 8TORnADO9

    Malesef dizel araçların özellikle de 1.3 gibi küçük motorların ilk kalkışları zayıf oluyor.


    Bende hafta sonu arabayı teslim alacam bakalım 2011 modellerde 1. viteste nasıl yourmları yazaım
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Starforces

    quote:

    Orijinalden alıntı: 8TORnADO9

    Malesef dizel araçların özellikle de 1.3 gibi küçük motorların ilk kalkışları zayıf oluyor.


    Bende hafta sonu arabayı teslim alacam bakalım 2011 modellerde 1. viteste nasıl yourmları yazaım

    Alıntıları Göster
    merhabalar,bende bugün izmir enriko'dan 1.3 multijet siparişi verdim.deneme sürüşüne çıkma şansımda oldu,şuan 94 model station opel astram var kalkışlarda benim arabadan hantal,arabanın gaz pedalına nekadar basarsanız basın araba gitmiyormuş hissi uyandırıyor ama 2. viteste kendine geliyor.bunun yanında araba çok hoş :) bir ay içinde kısmetse lal kırmızı lineama kavuşçam saygılar




  • quote:

    Orijinalden alıntı: yusufcik82

    merhabalar,bende bugün izmir enriko'dan 1.3 multijet siparişi verdim.deneme sürüşüne çıkma şansımda oldu,şuan 94 model station opel astram var kalkışlarda benim arabadan hantal,arabanın gaz pedalına nekadar basarsanız basın araba gitmiyormuş hissi uyandırıyor ama 2. viteste kendine geliyor.bunun yanında araba çok hoş :) bir ay içinde kısmetse lal kırmızı lineama kavuşçam saygılar

    Alıntıları Göster
    acaba ne kadara aldığınızı söyleyebilir msiniz??
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Starforces


    quote:

    Orijinalden alıntı: 8TORnADO9

    Malesef dizel araçların özellikle de 1.3 gibi küçük motorların ilk kalkışları zayıf oluyor.


    Bende hafta sonu arabayı teslim alacam bakalım 2011 modellerde 1. viteste nasıl yourmları yazaım


    Aynen yaziyim dedim 1.vites yavaş bir değişme yok 2011 lerde aynı kısacası.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: havnitekin


    selamlar...
    fiat linea da sözünü ettiğiniz yan rüzgarlardan etkilenme 0 araç sendromu dediğimiz olaydan kaynaklanmaktadır.

    rot ve rotillerin sıkılığı,direksiyon sisteminin alışması... ve fabrikadan lastik hava basınçlarının değerinden çok basılmasında kaynaklanmaktadır...10.000 km den sonra hemen hemen bu sorunun yok olduğunu göreceksiniz.

    sevgilerimle...


    merhabalar, henuz yeni bir linea aldim ve yan ruzgarlardan fazlaca etkileniyor ve on takimdan ses geliyor.
    aracin yeni olmasindan dolayi kaynaklandigini tahmin etmistim fakat 10.000'den sonra bu sorun nasil giderilecek?
    servise 20.000'de cagirdilar?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: neroman

    quote:

    Orijinalden alıntı: havnitekin


    selamlar...
    fiat linea da sözünü ettiğiniz yan rüzgarlardan etkilenme 0 araç sendromu dediğimiz olaydan kaynaklanmaktadır.

    rot ve rotillerin sıkılığı,direksiyon sisteminin alışması... ve fabrikadan lastik hava basınçlarının değerinden çok basılmasında kaynaklanmaktadır...10.000 km den sonra hemen hemen bu sorunun yok olduğunu göreceksiniz.

    sevgilerimle...


    merhabalar, henuz yeni bir linea aldim ve yan ruzgarlardan fazlaca etkileniyor ve on takimdan ses geliyor.
    aracin yeni olmasindan dolayi kaynaklandigini tahmin etmistim fakat 10.000'den sonra bu sorun nasil giderilecek?
    servise 20.000'de cagirdilar?

    Alıntıları Göster
    Lastik havaları uygunsa yol tutuşu gayet iyi geldi bana. 1.vitestesi performans düşüklüğü de, şehirler arası yollarda değişik hızlarda 4000 d/d geçmeden ve yokuş aşağı motor freni şeklinde kullandığımda 16.000 km'de geçti. Araç şimdi 1.viteste gayet rahat ivmeleniyor. Yakıt tüketimi şehir içi kısa mesafe agresif kullanımla en fazla 6-6.5 lt civarı oluyor; şehir dışı 90 km ortalama (klima açık/kapalı/100-120-140 Allah ne verdiyse) en fazla 5-5.5 ve en iyi kullanımla 4.5 lt'ye kadar düştüm.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ysf3

    Lastik havaları uygunsa yol tutuşu gayet iyi geldi bana. 1.vitestesi performans düşüklüğü de, şehirler arası yollarda değişik hızlarda 4000 d/d geçmeden ve yokuş aşağı motor freni şeklinde kullandığımda 16.000 km'de geçti. Araç şimdi 1.viteste gayet rahat ivmeleniyor. Yakıt tüketimi şehir içi kısa mesafe agresif kullanımla en fazla 6-6.5 lt civarı oluyor; şehir dışı 90 km ortalama (klima açık/kapalı/100-120-140 Allah ne verdiyse) en fazla 5-5.5 ve en iyi kullanımla 4.5 lt'ye kadar düştüm.

    Alıntıları Göster
    Merhabalar.Bende 2010 model 1.3 dizel active plus linea var.Aracımı ilk aldığımda hantaldı.Her viteste bu hantallığı hissediyordum.(bu arada daha önce Hyundai accent 1.6 admire ve toyoto corolla 1.3xl kullandım)Aracıma chip uygulaması yaptırdım,90bg den 125 bg,190 NM den 280 NM ye yükseldi.Şimdi aracımın çekişi ve hızlanması gayet iyi.Tek sorun diyebileceğimiz şey fazla yüklendiğimde eksozdan siyah duman atması.Bunun için karbon hava filtresi aldım k&n nin ancak çok bir değişme olmadı.Yakıt ise şehir içi 6,6 lt ye tekamül ediyor.Şehirler arası da 4,7 litre(araba tam yüklü,tatil modu:) Genellikle agrasif kullanımdan dolayı şehir içi yakıt fazla




  • quote:

    Orijinalden alıntı: martenix

    Merhabalar.Bende 2010 model 1.3 dizel active plus linea var.Aracımı ilk aldığımda hantaldı.Her viteste bu hantallığı hissediyordum.(bu arada daha önce Hyundai accent 1.6 admire ve toyoto corolla 1.3xl kullandım)Aracıma chip uygulaması yaptırdım,90bg den 125 bg,190 NM den 280 NM ye yükseldi.Şimdi aracımın çekişi ve hızlanması gayet iyi.Tek sorun diyebileceğimiz şey fazla yüklendiğimde eksozdan siyah duman atması.Bunun için karbon hava filtresi aldım k&n nin ancak çok bir değişme olmadı.Yakıt ise şehir içi 6,6 lt ye tekamül ediyor.Şehirler arası da 4,7 litre(araba tam yüklü,tatil modu:) Genellikle agrasif kullanımdan dolayı şehir içi yakıt fazla

    Alıntıları Göster
    merhabalar, 4K ACTUAL 1.3 MULTIJET 95 HP E5(linea classic) , almayı düşünüyorum bu hafta artık karar vermem lazım. aracımı %99 şehir içi kullanacağım. bu aracı seçmek istememdeki en büyük sebep normal bir sürüşle şehir içi 6.5lt/100km nin üzerine çıkmaması. Lütfen yeni alan arkadaşlar yakıt tüketimini doğrulayabilir mi?

    Not : şimdiki aracım focus 2000 model şehir içi 9.9lt/100km




  • quote:

    Orijinalden alıntı: bilmemk_i

    merhabalar, 4K ACTUAL 1.3 MULTIJET 95 HP E5(linea classic) , almayı düşünüyorum bu hafta artık karar vermem lazım. aracımı %99 şehir içi kullanacağım. bu aracı seçmek istememdeki en büyük sebep normal bir sürüşle şehir içi 6.5lt/100km nin üzerine çıkmaması. Lütfen yeni alan arkadaşlar yakıt tüketimini doğrulayabilir mi?

    Not : şimdiki aracım focus 2000 model şehir içi 9.9lt/100km

    Alıntıları Göster
    ne yaparsanız yapın ister yazılım ister box takın 1. vitesteki hantallığın önüne geçemiyorsunuz. yazılım ve box biraz daha iyileştiriyor 1. vitesi ama bir benzinli gibi değil. tamamen şanzuman dişli oaranı ile ilgili ne kadar hızlı 2. vitese atarsanız araç o kadar atikleşiyor.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: martenix

    Merhabalar.Bende 2010 model 1.3 dizel active plus linea var.Aracımı ilk aldığımda hantaldı.Her viteste bu hantallığı hissediyordum.(bu arada daha önce Hyundai accent 1.6 admire ve toyoto corolla 1.3xl kullandım)Aracıma chip uygulaması yaptırdım,90bg den 125 bg,190 NM den 280 NM ye yükseldi.Şimdi aracımın çekişi ve hızlanması gayet iyi.Tek sorun diyebileceğimiz şey fazla yüklendiğimde eksozdan siyah duman atması.Bunun için karbon hava filtresi aldım k&n nin ancak çok bir değişme olmadı.Yakıt ise şehir içi 6,6 lt ye tekamül ediyor.Şehirler arası da 4,7 litre(araba tam yüklü,tatil modu:) Genellikle agrasif kullanımdan dolayı şehir içi yakıt fazla

    arkadaş aracına çok yüklenmişsin keşeke 115 hp 250 nm tork güç verecek şekil yazılım yaptırsaydın kara duman olayı yaşamazdın. benim aracımda racechip var son ayar açık 113.5 hp 250 nm gibi bir güç veriyor kara duman olayı yok.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: leEco

    quote:

    Orijinalden alıntı: martenix

    Merhabalar.Bende 2010 model 1.3 dizel active plus linea var.Aracımı ilk aldığımda hantaldı.Her viteste bu hantallığı hissediyordum.(bu arada daha önce Hyundai accent 1.6 admire ve toyoto corolla 1.3xl kullandım)Aracıma chip uygulaması yaptırdım,90bg den 125 bg,190 NM den 280 NM ye yükseldi.Şimdi aracımın çekişi ve hızlanması gayet iyi.Tek sorun diyebileceğimiz şey fazla yüklendiğimde eksozdan siyah duman atması.Bunun için karbon hava filtresi aldım k&n nin ancak çok bir değişme olmadı.Yakıt ise şehir içi 6,6 lt ye tekamül ediyor.Şehirler arası da 4,7 litre(araba tam yüklü,tatil modu:) Genellikle agrasif kullanımdan dolayı şehir içi yakıt fazla

    arkadaş aracına çok yüklenmişsin keşeke 115 hp 250 nm tork güç verecek şekil yazılım yaptırsaydın kara duman olayı yaşamazdın. benim aracımda racechip var son ayar açık 113.5 hp 250 nm gibi bir güç veriyor kara duman olayı yok.

    Alıntıları Göster
    o aracı kiralık kullandım,1. vites tam bir fiyasko. Benim LPG'li Getz'i arar oldum.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: power-pc

    o aracı kiralık kullandım,1. vites tam bir fiyasko. Benim LPG'li Getz'i arar oldum.

    Alıntıları Göster
    Konuyu tazeleyelim. Birinci vites kalkış vitesidir. en çok iki üç araç boyu gidildiğinde 2. vitese geçilir. Bu açıdan değerlendirip yorum yapmakta fayda var. Aynı aracı kullanıyorum. Kalkışta hiç bir sıkıntı yaşamadım. Dizel aracı biraz devirli kullanmak gerekir.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: albano

    Konuyu tazeleyelim. Birinci vites kalkış vitesidir. en çok iki üç araç boyu gidildiğinde 2. vitese geçilir. Bu açıdan değerlendirip yorum yapmakta fayda var. Aynı aracı kullanıyorum. Kalkışta hiç bir sıkıntı yaşamadım. Dizel aracı biraz devirli kullanmak gerekir.

    Alıntıları Göster
    Merhaba bende 2011 active plus kullanıyorum.1 .vites hantallıgı tamamen turbo devresı ve sanzıman ıle alakalı.Bide sunu deneyın anlayacaksınız 1 viteste 3,500 -4000 devır gaz verıp anıden kalkın ne kadar fark ettıgını anlıcaksınız 1 vites turboya gec gırıyor tam dolmuo basınc




  • Ben geçen yıl linea 1,3 multijet active plus aldım. Önce rüzgardan etkilenmesine çok bozuldum. Aracı kullandıkça şaşırdım. Çünkü sonraları çok rüzgarlı havalarda bile hiç etkilenmeyip gayet stabil gitmeye başladı. Şu an 40 binde rüzgarda hiçbir sorun yaşamıyorum. Yakıt tüketimi çok iyi yüklenmedikçe 120 km ortalama hızda ortalama 5,5 lt. Bu alman arabalarında bile 120 km de 6 nın altına düşmüyor. Motor sesi biraz daha izole edilebilseydi süper olurdu. Bence bu fiyata alınabilecek en akılcı seçim. Alırken satıp daha iyisini alırım derken şu an satmayı aklımdan bile geçirmiyorum.
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.