Öncelikle herkese merhaba, Elimde Logitech F710 gamepadi 3 kez servise gönderdim ve sıkıntılar yaşadım bunun sonucunda hakeme başvurdum ve ürün değiştirildi yenisi geldi fakat ne şanstır şimdi ki üründe yine aynı kronik sorun var. Karşı taraftan iade istedim ve bana "Ürünü tam aksesuarları, kutusu ve bu mail çıktısı ile tarafımıza gönderiniz. Ürün tarafımıza ulaştıktan sonra üründe kullanıcı hatası yok ise (kırık, çatlak, sıvı teması vb.) Tarafınıza servis raporu düzenlenecektir. Verdiğimiz rapor ile satıcı mağazanızdan ücret iadenizi alabilirsiniz." denildi. Fakat ben tekrar yol masrafı harcıyorum ve ürün için kargo ücreti ödemek zorundayım. Ürüne ödediğim ücretten daha fazla masraf harcadım. Bunu da karşı tarafa bildirdim. Bu rapor tam olarak nedir, memnuniyetsizliğim giderilir mi ve ürüne 1 yıl önce verdiğim paranın iadesini verip bu sorunu bu şekilde kesip atacaklar mı? Yardımcı olursanız çok sevinirim. Şimdiden teşekkürler. |
Bildirim