Sagolun çok teşekkür ederim. Büyük ihtimalle dediğiniz gibi sistem çalıştı ama yetmedi ayağım gazdaydi çünkü. Yoksa aynen o şekilde her seferinde uyarı veriyor ani fren sistemi. Ben de bugün bir kaç farklı servise soracağım. Özel servisler 20 gün gibi sürede yapabiliyor parca temininden sonra. Ama işte airbag falan olunca içim rahat eder mi? Keske yetkili servis 3 ay falan demeseydi < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
Makyajlı Opel Grandland (2022-2024) Ana Konu & Kullanıcı İncelemesi (39. sayfa)
-
-
Güncellemeyi yapmak aklımdaydı ancak multimedya ekranı güncellemesinin aracın tepkilerini değiştirmesi ilginç olmuş, aracı her zaman spor modda kullanan biri olarak tepkilerin hantallaşması benim için oldukça kötü olur. Yaşadığınız bu durumu Opel Türkiye'ye kayıt oluşturarak bildirin isterseniz.
-
Konuyla ilgili başka bir şehirdeki servise sordum, onlar anca kasımda araç kabul edip parça tedariki için yine 3 4 ay süre verdiler.
Sebebini sorunca bu tip şeylerde aracın parçalarını yurtdisindan getirme gibi bir zorunluluklari olduğunu anladım verdikleri cevaptan.
Özel servislerin daha çabuk yaptığını söyleyip onların orjinal parça kullanıp kullanmadığını sorunca onlar bizden ya da stoğu olan yerden alıp orjinal parça kullanıyorlar yine dedi.
Valla keşke bu tip durumlarda servisler makul bir gün verse. 3 4 aylık süreler hem de en az diyerek zorla özele gönderiyorlar.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
408, Grandland arasında kaldım, seçim yapamıyorum.
2015 308 kullanıyorum. 1.2 motordan uzak durayım diyorum, başka seçenek bulamıyorum. Yine PSA ya geliyorum.
Yılda 15bin km yapamadığım için benzinli düşünüyorum. Ne seçsem bilemedim :)
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
ben de benzer durumda kalıp grandland gs almıştım. 7 yıl hatchback araçtan sonra suv istiyordum 408 tam istediğim yüksekliği vermediydi suv mu sedan mı o arada kalmışlık iyi hissettirmedi bana. Yine de GT pakette çok aklım kaldıydı.
bence grandland gs > 408 allure, 408 gt > grandland ultimate.
-
GS donanım seviyesinin kendisinden daha dolu olan Ultimate'dan daha mı iyi olduğunu düşünüyorsunuz hocam tam olarak anlayamadım?
-
O arada kalmışlık uzun yolda konfor ve yakıt tasarrufu olarak geri dönüyor bence. 408in tasarımından dolayı.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Arkadaşlar dün akşam bir şey dikkatimi çekti. Akşam arabaya birşey almak için indiğimde kapı ambiyans aydınlatmalarının yanıyor olduğunu fark ettim. Sonra arabayı çalıştırıp bir yere gidip geldikten sonra kilitleyince biraz başında bekledim. Önce ambiyans aydınlatmaları söndü, sonra kadranın olduğu ekran kapandı. Bu sırada hala bekliyorum tabi ama direksiyondaki tuşların ışıkları, vitesteki ışıklar, far düğmesinin ışıkları ve kapı kilit tuşu ile flaşörün ışığı yanık durmaya devam ediyordu. Biraz daha bekledim direksiyondaki ışıklar ve vitesteki ışıklar söndü. Biraz daha bekledikten sonra diğerleri söndü. Yaklaşık 1-2 dakika arası sürdü toplam. Bir anormallik var gibi geldi. Böyle birşeye dikkat eden oldu mu hiç aranızda
-
Aksiyon filmi gibi anlatmışsın hocam :)) Bir sorun olduğunu sanmıyorum, kendi içinde bir dizilimi vardır tüm bunların, takma kafaya.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
:))) Yok ya garip geldi sadece. Daha önce böyle olmuyordu sanki.
-
Bahsettiğiniz duruma geçtiğimiz cumartesi günü ben de dikkat ettim ve tam olarak söylediğiniz sıralama ile söndüler. Ertesi gün araç sağlık durumu dolayısıyla lazım olacağı için akü bitmesin diye tamamının sönmesini bekledim başında.
-
:)) Valla ben de aküye sıkıntı olmasın diye bekledim yalan yok. Normal süreci bu sanırım ama bir kaç akşam daha bakarım. İçim rahat etmez
-
Hocam elinize sağlık çok güzel inceleme olmuş.
Motor 1.2 Puretech motor mu hocam? O ise sorunlu değil miydi o motor?
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Teşekkürler hocam.
Evet, motor 1.2 Puretech. Özellikle yanlış motor yağı kullanımı bu motor için risk oluşturmakta ancak makyajlı kasada triger kayışı dolayısıyla sorun yaşayan henüz duymadım. Olası bir duruma karşı önlem amaçlı olarak +2 yıl garanti uzatma yaptırdım ve bakımları yetkili serviste yaptırıyorum.
-
Hocam önce kayısı değiştirmişler sonra eski firmaya geri dönmüşler.Ve aynı sistem devam ediyor diye bir inceleme seyrettim geçen gün umarım sorun yaşamadan kullanırsınız.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Valla ben bu araca geçmeden önce 2021 ocakta 1.2 puretech 308 aldım 0km. Araç 30.000 bakımında sonra fazla yakıt sarfetmeye başladı ortalama 1lt gibi, 45.000 bakımı yaklaştıkça aracın ortalama 10.5lt gibi oldu. 45.000 bakımına verdiğimde aracın 30.000 bakımından sonra fazla yakıt tüketmeye başladığını, 30.000 bakımında değişen bujilerle alakalı bir sorun olabileceğini düşünerek ustaya incelemesini söyledim. Bu arada usta dediğim yetkili serviste mastertech. Adam bana çok saçma bir şekilde araba kullanıma bağlı 20lt de yakar gibi saçma sapan birşey söyledi. Neyse aracın bakımını yapıp verdiler ve bakımdan çıktıktan 5 gün sonra araç kronik yağ basıncı sorunu verdi. Arabayı garanti kapsamında yaptılar ki parça beklemek yüzünden 39 gün sürdü toplam(Allahtan ikame araç vermişlrdi) ben de sonrasında dizel grandland aldım.
Yani demem o ki doğru yağ, kayış vb. etkenler diye birşey olduğunu düşünmüyoru. Yetkili servis harici kaputu açılmamış araba bu sorunu verdi. Daha benim adama yakıt sarfiyatı arttı bir gariplik var demem ile otomatik bu durumdan şüphelenip incelemesi gerekirken bana saçma sapan şeyler söyledi ve netice olarak 5 gün sonrasında olay patlak verdi. Siz siz olun düzenli triger kayışını kontrol ettirin derim. Yolda kalmak can sıkıcı olabiliyor. Aracınızı kazasız belasız kullanmanız dileğiyle
-
Böyle bir şey olmadı.
Kayışları hep Dayco firması üretimli. Kayışta ve yağda iyileştirmeler yapıldı.
Ne kadar da iyileştirme yapılsa sorun yine oluyor. Gözle kontrol edip dikkat etmek lazım.
Bende araç değiştirme arifesindeyim.
Benim için DSG sorunu > 1.2 motor sorunu olduğundan, PSA bakıyorum yine.
-
Geçmiş olsun hocam, belli ki 30.000 bakımında bir terslik olmuş ve muhtemelen sizin de düşündüğünüz gibi bujilerle ilgili bir durum vardı. Şimdi benim aracın da 2. yıl periyodik bakımı yaklaştı ve bujiler değişecek, umarım bu tarz bir durum yaşamam. Kullanıma bağlı olarak daha yüksek de yakar bunu biz de biliyoruz ama aracı tanıdıktan sonra aynı güzergahta aynı kullanım ile aracın ne yaktığını da biliyoruz, biraz başlarından savmak için cevap verilmiş size belli ki.
Triger kayışını belli aralıklarla kaputu açarak kendim gözle kontrol ediyorum ve umarım ilerleyen süreçlerde bir problem yaşamam. Bu motora sahip araçlar için en önemli güvencenin garanti uzatma ve bakımların yetkili serviste yapılması olduğunu düşünüyorum.
Bakımın beraberinde kasko ve trafik sigortası yenileme zamanı da geldi. Bugün ikisini de yeniledim ve bir 13.600 lira kadar gitti. Bakım için de 13.250 isteniyor. Araç durduğu yerde kafadan bir 27 bin lira yemiş olacak.
-
Hocam aracınız için büyük geçmiş olsun, son durumda ne şekilde hareket etmeye karar verdiniz? Hangi serviste yaptırmaya karar verirseniz verin mutlaka o servis ve ustaları ile ilgili güncel yorumları okumaya çalışın.
-
408 GT > Grandland Ultimate > Grandland GS > 408 allure
demek istemiştim.
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X