Şimdi Ara

MediaMartk tarafından dolandırıldım!

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
11
Cevap
0
Favori
597
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar öncelikle herkese merhabalar. Mediamarkt'tan ps5 almak istiyordum. ürün stokta olmadığı için kurumsal teklif al diye bir buton vardı. 4-5 ay önce o butona tıkladım ve o formu doldurdum. formun en altında açıklama kısmına "İşyerimde adetli olarak ps5 almak istiyorum" diye bir not yazdım. bu mesajımın ardından 18 eylül tarihinde mediamarkt Metro Garden şubesinden beni aradılar. mesajımı aynen okudular ve almak istiyorsanız ürün stokta olduğunu söylediler. bende almak istediğim belirttim ve şubenin hesabına parayı havale yaptım. ardından mediamarkt müşteri hizmetlerini aradım yapığım işlemi aktardım. ardından bir süre sonra tekrar tekrar iletişime geçtim. muhtemelen şube çalışanları panikledi ve işlemi iptal etmek zorunda kaldılar. benim ısrarlı aramalarım sonrasında enteresan bir gelişme oldu. Şuben çalışanlarının mediamarkt müşteri hizmetlerine aktardıkları bilgide: "güya benim şubeye gittiğimi ve ürünü aldığımı belirtmişler tam kasadan çıkarken mediamarkt çalışanı bana kimlik sormuş bende ürünleri elimden atıp kaçarak uzaklaşmışım" gibi bir şey söylediler. ama anlattıkları her şey mantık hatasıyla doluydu. güya şube ve avm güvenliği de kaçan şahsı yakalayamamış hatta yakalamış ama avm güvenliğinin elinden kaçmış bak bak bak!!! Bende müşteri hizmetlerine anlatılan hikayenin gerçek olmadığını tokatta ikamet ettiğimi belirttim. sonradan araştırdım bu yöntemle onlarca insanı dolandırmışlar. sizin siteye attığınız mesajı size okuyarak güveninizi kazanıyorlar. ardından iban hesabı olarak gerçek mediamarkt hesabını paylaşıyorlar. buralara kadar gerçek ama buradan sonra film kopuyor. siz ürün beklerken ürün size ulaşmıyor. müşteri hizmetlerini aradığınızda zaten onlar dünyadan bir haber oluyorlar. hiçbir kurumla birebir iletişim içinde bulunamıyorlar buda sizin için ekstra zaman kaybı oluyor. tezgahtan haberdar olduğunuzda yapacak bir şeyiniz kalmıyor. üzerinden çok zaman geçtiği için ne görüntü kaydı vs de kalmıyor. benim tahminimce bu tezgahı mağaza çalışanları ve/veya onların irtibatlı olduğu bir kişi yapıyor. siz kendi rızanızla parayı gönderdiğiniz içinde hiçbir şey ispat edemiyorsunuz. ben hukuki bütün işlemleri başlattım fakat bu yazıyı yazmamdaki amaç da benzer bir şekilde başına olay gelen kişilerin hırsızı uzakta aramamasıdır. mediamarkt bünyesinde personel zafiyeti ve güvenlik açığı var. kişisel veriler bilinçli olarak sızdırılıyor. Ayrıca söylediklerine göre müşteri ürünleri atarak uzaklaşmış yani mağaza bünyesinden ürün çıkışı da yapılmamış. ozaman müşteri hizmetlerine ürünü göndermiyorsanız (ki zaten mağaza bünyesinden çıkmamış) parayı gönderin değimde üç maymunu oynuyorlar. ortada üründe yok para da.








  • İlginç iş, geçmiş olsun. Mesajı okuyorsa içerdendir zaten. Yahut hacklenmişler.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • aga tamamda parayı firmanın banka hesabına yollamadın mı ? yolladın ! ee mal nerde kim teslim aldı ? ürünleri atıp kaçmış ya sözde şahıs sana paranı geri versin işte. neden üstüne yatıyor ? olayı anlamadık yani. koca mağaza 10 tane kamera kaydı vardır bu olayın çıkarsın koysunlar .

  • crow in cornfield C kullanıcısına yanıt
    Bende kac gundur onu anlatmaya calisiyorum bir turlu anlatamadim. Musteri hizmetleri ile genel merkezi arasinda ciddi bir iletisim problemi oldugu acik. Yada islerine oyle geliyor bilemiyorum. Bir hafta onca Mediamarkt hakkinda istanbul anadolu adalet sarayina suc duyurusunda bulundum ayrica pazartesi gunu de ihtar cektip paramin odenmesi icin talepte bulundum. Bu gece itibari ile ihtar suresi doldu yarin icra islemini baslatacagiz. Elimde dekontlarim oldugu icin 1 hafta icerisinde icra kesinlesir parami tahsil ederim diye dusunuyorum. Ilk mesajimda yazdigim gibi bu mesajlarimin tamami magdur olan yada olacak arkadaslari uyarmak ve bilgi vermek icindir.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • macarxp M kullanıcısına yanıt

    artık büyük firmaya da güvenilmeyecek yani.

  • Havale yaparken kac tane playstation 5 ödemesidir diye yazdiniz heralde.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Tekrardan merhaba arkadaslar, icra islemi baslatmistim dosyam kesinlesti. Muhtemelen onumuzdeki hafta ici icra ile parami tahsil edecegim. Ilamsiz icra takibine tepki verip itiraz ederler diye dusunmustum ama ne arayan oldu nede itiraz eden. Nasil bir firma bu cozemedim. 1 milyon alacagim var deseydim icra baslatdaydim eminim oda kesinlesirdi.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • macarxp M kullanıcısına yanıt

    Sipariş verdiğin play station'a ne oldu ?


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yotundaşi kullanıcısına yanıt
    Yapmis oldugum islem supheli islemelere dusmus o yuzden siparisi iptal etmisler. Urunude parayida gondermiyolardi. Bu arada icra islemini kazandim hesaplarina bloke koyup parami tahsil ettim. Avukatim o belgenin buraya yuklenmesini uygun bulmadi ama inanmayan olursa ozelden gonderebilirim.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Eğer CSB değilse ki değildir diye düşünüyorum. İşe bak ya böylesine büyük global ve kurumsal firma da dönen düzene bak. Gerçekten şaşırmamak elde değil. Kime güveneciğimizi şaşırdık artık. Geçmiş olsun en azından fazla uzamadan paranızı almışsınız.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.