Şimdi Ara

Mercedes Benz - BMW muhabbeti

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
28
Cevap
0
Favori
3.260
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • şimdi ben bmw 3.20d yada mercedes c kasa almayı düşünüyordum

    performans olarak 320d 184bg iken c180 156bg

    yakıt olarak ta bmw daha uygun

    bmw 2000cc iken c180 1600cc

    bunlara rağmen fiyatları arasında çok bi fark yok

    ...

    şimdi bana biri dizel biri benzinli karşılaştıramazsın diyenler olcak

    ancak mercedes in dizel modellerinde motor hacmi büyüdüğünden fiyatlar çok uçuyor;

    120 130 liraya ancak 320d in performansına yaklaşıcak araçlar bulabiliyorum

    ...

    bide bana bmw ile mercedes karşılaştırılamaz bile mercedes her zaman bir adım öndedir demeyin

    ne anlamda önde? teknik veriler bişiler söyleyin kullanan bilir falanda demeyin

    kullanan süren bilir diceksenizde açıklayın yani ne farkı var?

    ...

    özet olarak mercedes c kasa ile bmw 3 kasa arasında kaldım yakıt tüketimi ve performansa önem veriyorum

    fiyat aralığım belli 90-100 lira arası

    peki neden mercedes tercih edeyim? mantıklı bi açıklaması varmı?



    teşekkür ederim..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi DeWYearD -- 2 Ekim 2010; 5:21:36 >







  • Bilader sen 3 serisi al fiyatlar aynıysa veya yakınsa da.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: bianconera

    Bilader sen 3 serisi al fiyatlar aynıysa veya yakınsa da.
    Şu aralar herkes bu seçenekler arasında kalıyor zaten.

    Kısaca açıklayalım.

    BMW ile Mercedes aslında çok kıyaslanıyor ancak genel olarak hitap ettikleri kitle tam aynı değil. Çünkü birisinin önceliği her zaman konfor, diğerinin önceliği sportiflik. Ortak noktaları ikisinin de premium marka olması.

    Mercedes C180K ile BMW 3.20d kıyaslarsak aradaki farklar nelerdir açıklayalım:

    Öncelikle fiyattan girelim. Bu araçlar neden benzer fiyata? Mercedes Türkiye'de 1.6 litrelik C serisi çıkararak inanılmaz akıllıca bir hareket yaptı, çünkü C serisi çok daha ulaşılabilir hale geldi vergi yüzünden. Bu hareketten sonra BMW çaresiz kaldı. Adamlar baktılar sinek avlıyorlar, e 3.16i de C180K ile başedebilecek durumda değil, onlar da akıllıca bir iş yaparak 3.20d'nin fiyatında çok ciddi bir düşüş yaptılar. Yalnız bu düşüşü yaparken de 3.20d'nin donanımını iyice kıstılar. Yani "al sana daha ucuza 3.20d, ama donanımı ekledikçe fiyat kaçar ona göre" dediler.

    Şimdi duruma bakarsak, C180K ile aynı donanımda bir 3.20d, hala oldukça daha pahalıya geliyor. Bu yüzden aynı fiyata alınacak C180K ile 3.20d arasında C serisi lehine bir donanım farkı mevcut.

    İkincisi, E90 3 serisi ömrünün sonuna yaklaşıyor, 1-1,5 sene içinde kasa yenileyecek, C serisinin ise biraz daha çok zamanı var. Bu yüzden C serisinin güncelliğini korumak gibi bir avantajı olacak bir süre daha.

    Ayrıca 1.6lt olduğu için C serisinin MTV avantajı olacak. Bunun yanında bu şahsi görüşümdür ama ikinci elde C serisinin değerini çok daha iyi koruyacağını tahmin ediyorum. Özellikle 5-6 sene sonra aradaki fark belirginleşecektir.

    Aynı zamanda C serisinin iç mekanı 3 serisine oranla sanki bir üst sınıf araç gibi geliyor. Hem daha kaliteli, hem daha donanımlı, hem daha ferah.

    Ve C serisi, eğer ki AMG paket veya GP paket olarak alınırsa BMW 3 serisine yakın yol tutuş sunmasına rağmen çok çok daha konforlu oluyor. 3 serisinin süspansiyonu o sınıfta bir araç için çok sert. Konfor neredeyse sıfır.

    Bir de bu da subjektif görüş ama bence C serisinin tasarımı çok çok daha güzel. E90 3 serisinin tasarımı bence facia.

    İlk aklıma gelenler bunlar.

    3 serisinin avantajlarına gelirsek.

    Performans olarak daha iyi. Üstelik daha iyi performansına rağmen yakıt masrafı daha az. Zaten C serisine karşı en akıl çelici avantajı bu. Motoru.

    Ayrıca sürüş dinamikleri olarak daha iyi. Bunu şöyle anlatayım, C serisi eğer AMG veya GP paket ise 3 serisi ile başedebilecek bir yol tutuş sunuyor, ancak 3 serisi sürücüyle daha çok bütünleşiyor. Direksiyon tepkileri olsun, yoldan gelen hissi aktarma olsun, sürücüye bilgi verme açısından daha iyi. Dolayısıyla kullanırken daha çok keyif alıyorsunuz.

    Ayrıca 3 serisindeki Steptronic şanzıman Mercedes C serisindeki şanzımandan daha sportif. Daha hızlı vites değiştiriyor ve otomatik moddayken kararları genel olarak daha iyi.

    İlk aklıma gelen farklar bunlar. Yani özet olarak en önemli beklentiniz performans ve yakıt tüketimiyse 3 serisi öne çıkıyor, aksi takdirde C serisi öne çıkıyor.

    En güzeli ise gidip iki araçla da test sürüşü yapmak. Test sürüşü sonrasında 3 serisinin daha çok keyif verdiğini, ancak C serisinin performans ve tüketim dışında genel olarak daha iyi olan araç olduğunu göreceksiniz.




  • selamlar,
    Açıkcası bende aynı durumdayım sizinle..

    İlk tavsiyem, tekrar tekrar kullanın arabaları ...
    Ben her iki arabayıda 3 er defa kullandım uzun uzun ...

    2 araçta çok guzel tabii ki,
    Ama kalite, beğneme, guzellik gibi subjektif kavramlar işin içinde ...

    Bana göre C180 lerin içi, donanımlı olmasına rağmen Mercedes kalitesini yansıtmıyor mesala,
    Opel yada VW den ayarında geldi bana...yada biraz iyisi diyeim :)

    Bmw sade ama gayet şık, malzeme daha kaliteli geliyor bana ...

    Kullanım olarak kesinlikle BMW 320d daha iyi geldi bana , mercedes in Şanzımanıda Başarısız geldi bana...

    Yol konforu belki çok az daha iyi ama bende AMG kullandım , belki ondan dır, oda sert bir araçtı...
    Yani C180 mercedes in alışık olduğumuz yol konforu yaşatmıyor bence .. bmw den biraz iyi konuda belki...

    Yakıt ise 11 litre civaru yakıyor Merso, orda bmw açık ara önde ... sende 10000 km yapsanız bile kardasınız ...

    Benim değerlendirmelerim bunlar,
    gidin kullanın sizde kendi kararınızı vericeksiniz dir muhakkak...

    Bmw diesel olmasa, gözün kapalı birini al derdim ama, Diesel olması ve motor gücü 1-2 adım öne çıkarıyor ...




  • Valla ben 1yil öcesine kadar BMW 320i kullaniyordum cok güzel arabaydi bir kere bile problem yapmadi 20000km sürdüm onu satiktan sonra 2001modell Mecedes C180 aldim araba harbiden mükemmel yolda kalkisi flan daha komforlu ve araba ucak gibi gidiyo yani benim gözümde Mercedes kadar basarili araba yok Bmw de ama mükemmel bir araba ama Mercedes tek kelimeyle muhtesem .
  • quote:

    Orijinalden alıntı: MrKuantum

    Valla ben 1yil öcesine kadar BMW 320i kullaniyordum cok güzel arabaydi bir kere bile problem yapmadi 20000km sürdüm onu satiktan sonra 2001modell Mecedes C180 aldim araba harbiden mükemmel yolda kalkisi flan daha komforlu ve araba ucak gibi gidiyo yani benim gözümde Mercedes kadar basarili araba yok Bmw de ama mükemmel bir araba ama Mercedes tek kelimeyle muhtesem .
    Bu kadar yüksek bir performansı (0-100: 7.5 sn) bu kadar düşük yakıt tüketimi (ort: 5.5 lt) ile verebilen başka bir araç olduğunu düşünmüyorum. Benim için performans ve yakıt tüketimi önemli demişsiniz. Hiç düşünmenize gerek yok. 3.20d.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: drcool

    Bu kadar yüksek bir performansı (0-100: 7.5 sn) bu kadar düşük yakıt tüketimi (ort: 5.5 lt) ile verebilen başka bir araç olduğunu düşünmüyorum. Benim için performans ve yakıt tüketimi önemli demişsiniz. Hiç düşünmenize gerek yok. 3.20d.

    Alıntıları Göster
    Bmw - mercedes arası seçim tamamen kişisel zevke kalmıştır. Yukarda master149 arkadaş gayet güzel ve net açıklamış. Açıkcası sürüş zevki üst düzey olsun, az yaksın istiyorsanız bmw olmalı. Ama alacağınız otomobil donanım açısından çok zayıf olacaktır. Zaten premium sınıf araçlarda opsiyon paradır herzaman . Konforlu,donanımlı, satmaya çalıştığımdada piyasası fazla düşmesin diyorsanız Mercedes olmalı tercihiniz. Tabi biyerden sonrada kişisel zevke kalıyor arabnın içinin çekiciliği dış tasarımının çekiciliği... Siz herşeyden önce kullanmadan almayınız. Test ettikten sonra illa kafanızda birtanesi ağır basacaktır zaten.

    Saygılar.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: postgres

    Bmw - mercedes arası seçim tamamen kişisel zevke kalmıştır. Yukarda master149 arkadaş gayet güzel ve net açıklamış. Açıkcası sürüş zevki üst düzey olsun, az yaksın istiyorsanız bmw olmalı. Ama alacağınız otomobil donanım açısından çok zayıf olacaktır. Zaten premium sınıf araçlarda opsiyon paradır herzaman . Konforlu,donanımlı, satmaya çalıştığımdada piyasası fazla düşmesin diyorsanız Mercedes olmalı tercihiniz. Tabi biyerden sonrada kişisel zevke kalıyor arabnın içinin çekiciliği dış tasarımının çekiciliği... Siz herşeyden önce kullanmadan almayınız. Test ettikten sonra illa kafanızda birtanesi ağır basacaktır zaten.

    Saygılar.

    Alıntıları Göster

    Mercedes-Benz ve BMW'yi kıyaslarken bütçenize uygun yada 50 bin euroluk iki markanın modelini kıyaslayalım derseniz yanılırsınız.

    1.6 Kompressör motorlu C'yi ancak 3.16 ile karşılaştırabilir fakat MB'nin maliyeti genelde yüksek olduğu için karşılığı 3.20d geliyor.

    Bugün C serisi alsam, 2008-2009 model 184 beygirlik c200 Kompressör tercihim olurdu.

    Yeni motorlar ile C çok daha performanslı hale geldi.Fiyatlarıda yükseldi tabi ki.

    MB aracı sert yapar konforsuz olur, BMW sert yapar sportif karakter olur.

    Şahsen yeni 3 serisini çok merak ediyorum, çünkü BMW yeni 5 serisiyle, o reklamlarını süslediği yol keyfini E serisine kaptırdı.Bu kadar yol dinamiği kötü olucağını tahmin edemezdi kimse.







  • quote:

    Orijinalden alıntı: Lazarotti


    Mercedes-Benz ve BMW'yi kıyaslarken bütçenize uygun yada 50 bin euroluk iki markanın modelini kıyaslayalım derseniz yanılırsınız.

    1.6 Kompressör motorlu C'yi ancak 3.16 ile karşılaştırabilir fakat MB'nin maliyeti genelde yüksek olduğu için karşılığı 3.20d geliyor.

    Bugün C serisi alsam, 2008-2009 model 184 beygirlik c200 Kompressör tercihim olurdu.

    Yeni motorlar ile C çok daha performanslı hale geldi.Fiyatlarıda yükseldi tabi ki.

    MB aracı sert yapar konforsuz olur, BMW sert yapar sportif karakter olur.

    Şahsen yeni 3 serisini çok merak ediyorum, çünkü BMW yeni 5 serisiyle, o reklamlarını süslediği yol keyfini E serisine kaptırdı.Bu kadar yol dinamiği kötü olucağını tahmin edemezdi kimse.





    Alıntıları Göster
    arkadaşlar bmw nin yakıt tasarruflu olduğunu söyleyen arkadaşlara MTV yi hatırlatmak istiyorum;
    c180k ya yılda 697tl mtv ödenken
    bmw 320d ye 1931tl mtv ödenecektir.

    arada 1234tl fark olduğunu ve c180 ile km de 40 kuruş, 320d ile de 20 kuruş yaktığınızı düşünürseniz yaklaşık 6200km gittikten sonra yakıttan kazanç sağlamaya başlarsınız.

    ayrıca 320d nin donanımlarını ve fiyatlarını incelemenizi öneririm,
    herkesin ağzını sulandıran liste fiyatında otomatik klima bile yok

    ben başlıca bunları göz önünde bulundurarak c180k amg cam tavan almaya karar vermiştim.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: master149

    Şu aralar herkes bu seçenekler arasında kalıyor zaten.

    Kısaca açıklayalım.

    BMW ile Mercedes aslında çok kıyaslanıyor ancak genel olarak hitap ettikleri kitle tam aynı değil. Çünkü birisinin önceliği her zaman konfor, diğerinin önceliği sportiflik. Ortak noktaları ikisinin de premium marka olması.

    Mercedes C180K ile BMW 3.20d kıyaslarsak aradaki farklar nelerdir açıklayalım:

    Öncelikle fiyattan girelim. Bu araçlar neden benzer fiyata? Mercedes Türkiye'de 1.6 litrelik C serisi çıkararak inanılmaz akıllıca bir hareket yaptı, çünkü C serisi çok daha ulaşılabilir hale geldi vergi yüzünden. Bu hareketten sonra BMW çaresiz kaldı. Adamlar baktılar sinek avlıyorlar, e 3.16i de C180K ile başedebilecek durumda değil, onlar da akıllıca bir iş yaparak 3.20d'nin fiyatında çok ciddi bir düşüş yaptılar. Yalnız bu düşüşü yaparken de 3.20d'nin donanımını iyice kıstılar. Yani "al sana daha ucuza 3.20d, ama donanımı ekledikçe fiyat kaçar ona göre" dediler.

    Şimdi duruma bakarsak, C180K ile aynı donanımda bir 3.20d, hala oldukça daha pahalıya geliyor. Bu yüzden aynı fiyata alınacak C180K ile 3.20d arasında C serisi lehine bir donanım farkı mevcut.

    İkincisi, E90 3 serisi ömrünün sonuna yaklaşıyor, 1-1,5 sene içinde kasa yenileyecek, C serisinin ise biraz daha çok zamanı var. Bu yüzden C serisinin güncelliğini korumak gibi bir avantajı olacak bir süre daha.

    Ayrıca 1.6lt olduğu için C serisinin MTV avantajı olacak. Bunun yanında bu şahsi görüşümdür ama ikinci elde C serisinin değerini çok daha iyi koruyacağını tahmin ediyorum. Özellikle 5-6 sene sonra aradaki fark belirginleşecektir.

    Aynı zamanda C serisinin iç mekanı 3 serisine oranla sanki bir üst sınıf araç gibi geliyor. Hem daha kaliteli, hem daha donanımlı, hem daha ferah.

    Ve C serisi, eğer ki AMG paket veya GP paket olarak alınırsa BMW 3 serisine yakın yol tutuş sunmasına rağmen çok çok daha konforlu oluyor. 3 serisinin süspansiyonu o sınıfta bir araç için çok sert. Konfor neredeyse sıfır.

    Bir de bu da subjektif görüş ama bence C serisinin tasarımı çok çok daha güzel. E90 3 serisinin tasarımı bence facia.

    İlk aklıma gelenler bunlar.

    3 serisinin avantajlarına gelirsek.

    Performans olarak daha iyi. Üstelik daha iyi performansına rağmen yakıt masrafı daha az. Zaten C serisine karşı en akıl çelici avantajı bu. Motoru.

    Ayrıca sürüş dinamikleri olarak daha iyi. Bunu şöyle anlatayım, C serisi eğer AMG veya GP paket ise 3 serisi ile başedebilecek bir yol tutuş sunuyor, ancak 3 serisi sürücüyle daha çok bütünleşiyor. Direksiyon tepkileri olsun, yoldan gelen hissi aktarma olsun, sürücüye bilgi verme açısından daha iyi. Dolayısıyla kullanırken daha çok keyif alıyorsunuz.

    Ayrıca 3 serisindeki Steptronic şanzıman Mercedes C serisindeki şanzımandan daha sportif. Daha hızlı vites değiştiriyor ve otomatik moddayken kararları genel olarak daha iyi.

    İlk aklıma gelen farklar bunlar. Yani özet olarak en önemli beklentiniz performans ve yakıt tüketimiyse 3 serisi öne çıkıyor, aksi takdirde C serisi öne çıkıyor.

    En güzeli ise gidip iki araçla da test sürüşü yapmak. Test sürüşü sonrasında 3 serisinin daha çok keyif verdiğini, ancak C serisinin performans ve tüketim dışında genel olarak daha iyi olan araç olduğunu göreceksiniz.


    Forumlarda görmeye pek alışık olmadığım sadelik, akıcılık ve objektiflikte bir yazı. Bilgilendim, keyiflendim. Elinize sağlık.




  • çavuş arkadaşıma katılıyorum çok açıklayıcı olmuş şahsen bende ikili arasında karar vermekte zorluk çekiyordum ama bence de mercedes daha alımlı gibi gelıyor bana
  • quote:

    Orijinalden alıntı: jyhun

    arkadaşlar bmw nin yakıt tasarruflu olduğunu söyleyen arkadaşlara MTV yi hatırlatmak istiyorum;
    c180k ya yılda 697tl mtv ödenken
    bmw 320d ye 1931tl mtv ödenecektir.

    arada 1234tl fark olduğunu ve c180 ile km de 40 kuruş, 320d ile de 20 kuruş yaktığınızı düşünürseniz yaklaşık 6200km gittikten sonra yakıttan kazanç sağlamaya başlarsınız.

    ayrıca 320d nin donanımlarını ve fiyatlarını incelemenizi öneririm,
    herkesin ağzını sulandıran liste fiyatında otomatik klima bile yok

    ben başlıca bunları göz önünde bulundurarak c180k amg cam tavan almaya karar vermiştim.






  • quote:

    Orijinalden alıntı: jyhun

    arkadaşlar bmw nin yakıt tasarruflu olduğunu söyleyen arkadaşlara MTV yi hatırlatmak istiyorum;
    c180k ya yılda 697tl mtv ödenken
    bmw 320d ye 1931tl mtv ödenecektir.

    arada 1234tl fark olduğunu ve c180 ile km de 40 kuruş, 320d ile de 20 kuruş yaktığınızı düşünürseniz yaklaşık 6200km gittikten sonra yakıttan kazanç sağlamaya başlarsınız.

    ayrıca 320d nin donanımlarını ve fiyatlarını incelemenizi öneririm,
    herkesin ağzını sulandıran liste fiyatında otomatik klima bile yok

    ben başlıca bunları göz önünde bulundurarak c180k amg cam tavan almaya karar vermiştim.


    kendi elinizle hesaplamışsınız, 2 aracın vergileri odendikten sonra senede 2 araçta 10 bin km yapsa 760 tl fark yapar 3.20 d lehine

    vergi ve yakıt harcamalarına toptan bakarsak c180 nin karlı olabilmesi için 2 aracında 6200 km den az yol alması lazım senelik, buda pek olası görülmüyor




  • quote:

    Orijinalden alıntı: x3x

    quote:

    Orijinalden alıntı: jyhun

    arkadaşlar bmw nin yakıt tasarruflu olduğunu söyleyen arkadaşlara MTV yi hatırlatmak istiyorum;
    c180k ya yılda 697tl mtv ödenken
    bmw 320d ye 1931tl mtv ödenecektir.

    arada 1234tl fark olduğunu ve c180 ile km de 40 kuruş, 320d ile de 20 kuruş yaktığınızı düşünürseniz yaklaşık 6200km gittikten sonra yakıttan kazanç sağlamaya başlarsınız.

    ayrıca 320d nin donanımlarını ve fiyatlarını incelemenizi öneririm,
    herkesin ağzını sulandıran liste fiyatında otomatik klima bile yok

    ben başlıca bunları göz önünde bulundurarak c180k amg cam tavan almaya karar vermiştim.


    kendi elinizle hesaplamışsınız, 2 aracın vergileri odendikten sonra senede 2 araçta 10 bin km yapsa 760 tl fark yapar 3.20 d lehine

    vergi ve yakıt harcamalarına toptan bakarsak c180 nin karlı olabilmesi için 2 aracında 6200 km den az yol alması lazım senelik, buda pek olası görülmüyor

    Alıntıları Göster
    master149 çok güzel açıklamış, test sürüşü yap diyerek sözlerine son vermiş.
    Şimdi gelelim benim durumuma, ailede bir adet c180k var, ikinci bir araç olarak 320d almayı düşündüm ve test sürüşü yapmaya gittim. Borusana giderken c180k ile gittim, ondan inip 320d (servotronic olmayan!) test aracını kullanırken arabanın konforundan tiksindim. Çok sert amortisörler ve direksiyon hemen caymama neden oldu. Araçta düşük yakıtla yüksek performans sağlayan muhteşem bir motor var, fakat motora bir o kadar zıt konfor var. Derken borusandan döndüm ve 6 ay geçti. Şu anda ne yapıyorum derseniz 6-7 ay sonra yeni kasası çıkması muhtemel 320d in siparişini vermek üzereyim :)
    Tercihimi 320 ye çeviren performans kriterleri inşallah araçtan sıkılmama mani olur.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: tikileaks

    master149 çok güzel açıklamış, test sürüşü yap diyerek sözlerine son vermiş.
    Şimdi gelelim benim durumuma, ailede bir adet c180k var, ikinci bir araç olarak 320d almayı düşündüm ve test sürüşü yapmaya gittim. Borusana giderken c180k ile gittim, ondan inip 320d (servotronic olmayan!) test aracını kullanırken arabanın konforundan tiksindim. Çok sert amortisörler ve direksiyon hemen caymama neden oldu. Araçta düşük yakıtla yüksek performans sağlayan muhteşem bir motor var, fakat motora bir o kadar zıt konfor var. Derken borusandan döndüm ve 6 ay geçti. Şu anda ne yapıyorum derseniz 6-7 ay sonra yeni kasası çıkması muhtemel 320d in siparişini vermek üzereyim :)
    Tercihimi 320 ye çeviren performans kriterleri inşallah araçtan sıkılmama mani olur.

    Alıntıları Göster
    Bmw Biraz Daha Hızı SimgeLiyo Bence




  • quote:

    Orijinalden alıntı: chimeras

    Bmw Biraz Daha Hızı SimgeLiyo Bence

    Alıntıları Göster
    eğer aklına tek takılan nokta fiyat ise

    3.20d donanımına c180 classic i bir tutmalısın

    kendim şahsen hesapladım c180 avangarde ile 3.20d fiyat ve donanımını karşılaştırdım bmw konfigratör de (şimdi kalkmış durumda) (2010 yılında)

    c180 avangarde - cam tavan - led sis - viraj aydınlatmalı far: 86.ooo tl (bayiden indirimli fiyat-dayımın alış fiyatı 2010 ekim 2011 model)

    3.20d benzer donanım 110.ooo tl : mercedes ten eksisi olarak cam tavan yerine sunrof, led sinyaller, ikinci el değeri ve yeni kasa çıkınca bmw nin modelleri çok aşağılanıyor (şahsi fiktrim)- mercedes makyaj yemesine rağmen hala revaçta

    aslında neticeye gelirsek eğer konu fiyat ise mercedes daha önde
    evet daha fazla yakıyor ama fiyat farkı bunu indirgiyor ama yakıta 4.5 tl psikolojik olarak hoş değil.

    yani kararını kendin ver bende araç alacam herkes 5.20d m paket diyor ama ben kararımı e 350 ci 4matic yönünde kullanacağım.
    evet 5 daha az yakıyor yarı yarıya vergi avantajı var ama mercedes ten başkası içime sinmiyor. ne bileyim duruşunu ve ağırlığını seviyorum ve bana güven veriyor.
    inan 1 yıldan fazladır bakmadığım model kalmadı ; fiat fiorinodan , mercedes cls -s -gl ye ve porsche cayenne kadar..




  • Bende geçtiğimiz aylarda bu soruyu irdeledim ve araçların ikisinide kullandim. Kanaatim odur ki; Mercedes her acıdan mükemmel her acıdan tatminkar. Görünüş farkı inanılmaz bir kere
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Kün Fe Yekün

    Bende geçtiğimiz aylarda bu soruyu irdeledim ve araçların ikisinide kullandim. Kanaatim odur ki; Mercedes her acıdan mükemmel her acıdan tatminkar. Görünüş farkı inanılmaz bir kere
    3 Ay evvel aynı dertten muzdariptim ve bu foruma yazdım ama bu kadar yorum gelmemişti,şanslısınız.. dolayısıyle gittim,test ettim arada (bana göre tabi)dağlar kadar fark olduğunu kanaat getirip C 180 K aldım,iyikide almışım. Bana göre 2004 yılında çıkmış bir aracı(kasası 7-8 yaşında)makyaj yemiş sürüş dinamikleri 10 numara bir aracı mantıklı olan herkes tercih eder,he bu arada benzin ne olacak diyecekseniz,onunda cevabını vereyim, Merso'yu almadan evvel 2008 model 1.4 dizel Yaris'im vardı ve istisnasız 3 sene kullandım,yani o arabadan bu arabaya geçen bir insan olan ben,aldığınız vakit varsın km'de 10Lt.yaksın umurumda bile değil diyececeginize bahse girerim.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: deren05

    3 Ay evvel aynı dertten muzdariptim ve bu foruma yazdım ama bu kadar yorum gelmemişti,şanslısınız.. dolayısıyle gittim,test ettim arada (bana göre tabi)dağlar kadar fark olduğunu kanaat getirip C 180 K aldım,iyikide almışım. Bana göre 2004 yılında çıkmış bir aracı(kasası 7-8 yaşında)makyaj yemiş sürüş dinamikleri 10 numara bir aracı mantıklı olan herkes tercih eder,he bu arada benzin ne olacak diyecekseniz,onunda cevabını vereyim, Merso'yu almadan evvel 2008 model 1.4 dizel Yaris'im vardı ve istisnasız 3 sene kullandım,yani o arabadan bu arabaya geçen bir insan olan ben,aldığınız vakit varsın km'de 10Lt.yaksın umurumda bile değil diyececeginize bahse girerim.

    Alıntıları Göster
    2011 c180'ler de ikiye ayrılıyor. c180K ve c180 CGI. 2012 c180 ler 1.6 5 vites (otomatik) olarak gelecek. 2011 c180 CGI'ler 1800 cc ve 7 ileri otomatik vitesli. 5 vitesli c180K ile 7 vitesli c180 CGI arasında dağlar kadar fark var. İlginç olarak 1.6 ların vergisi az diye satış fiyatları daha pahalı.




  • 2012 1.8 cgi gelmeyecek mı?
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.