|
Mercedes ve Stellantis, Avrupa'daki batarya fabrikası yatırımlarını durdurdu
-
-
Hemen bi daha vergi koyalım Asyalılara
Bir Türk olarak görevimiz Avrupalının arkasını kollamak için ardımız açıkta gezmektir
Aman bayilerimiz ve jançılarımız üzülmesin yeterki :)
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi doruhüso -- 5 Haziran 2024; 10:53:26 >
-
menzil oturmalı... (araçlar gibi 700-900km) ve 10-15dk'da şarj olabilmeli...
ve en en en en önemli kısım....
batarya'nın başına birşey geldiğinde değiştirme maliyeti çok makul seviyelerde olmalı...
ve bomba gibi patlamamalı...
-
Elektrikli arac isi yuzyilin fiyaskosudur
-
Birde üstüne öyle ucuz olmalı ki batarya böylece arabaların fiyatları çok çok düşmeli.
Başka ?
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Koyulan verginin Avrupa’lılarla ilgisi yok. Gelecek olan araçlar elektrikli olacaktı çoğunluğu çünkü gelecek elektrikte.
Gelen araçlar ise Togg’u daha bebekken öldürecekti bu yüzden devletin belli sektörlerini korumak için ekstra vergi koyması normaldir.
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
aşırı tatlı olmalı, uzayıp, kısalabilmeli
Cool Ideasyoutube🚗✨ Unleash the Future with City Transformer CT-2: The Shapeshifting Electric Microcar! 🤖🏙️ Zip through city streets at 56 mph, and watch it transform into a parking wizard before your eyes. With a marathon-worthy range of 111 miles, this microcar is the urban commuter's dream. 💨🔌 Ready to embrace the revolution? Reserve your spot for just €150 and be part of the transformative journey! 🌐🚀 #CityTransformer #MicrocarMagic #UrbanCommute #FutureOfTransport #CoolIdeas 🚗🌟https://www.youtube.com/watch?v=XhqZZUpx3dsfiyatları makul ulaşılabilir olmalı ki
uzatma kablosu ile evden elektirik çekmeye değsin
şunun tatlılığa bakar mısın ?
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi infinite -- 5 Haziran 2024; 12:4:35 >
-
Piyasa lpf'ye gidiyor.
Mühendislik açısından mantıklı olanda o. Daha stabil, çok daha ucuz, ömrü daha fazla 50kw için 30 kg ağır olması anlamsız, yatırırım dönüştürülür..
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
uzun ömürlü mü iona göre?
lpf için soğukta menzil kaybı daha fazla olur diyorlar. li-ion da zaten bir menzil kaybı oluyor ama lpf çok daha fazla olur diyorlar. kışın 500km menzilli araç 250-300 zor gidecekse sıkıntı, o zaman tesla gibi hem lpf yapıp hem bataryadan kısmak intihar, kısa menzil tesla alınmaz lpf piliyle!
lpf olacaksa menzilin 700-800 km olması mantıklı. madem hem ucuz hem hafif. bari kışın 400km gidebilsin.
-
Doruhüso: bırakın çin piyasayı ele geçirsin çin bize bakar
Kafa bu adamda,öyle bir sert malzemeden yapılmış ki, kırılamıyor
Burada çocukluğuna kadar inip anlattım,madara oldu yine anlamadı.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi en1gma -- 5 Haziran 2024; 12:28:22 >
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Elektrikli araçlar benim açımdan daha var.
Elektrikli araçların en büyük problemlerinden biri şarj için aracın elektrik kaynağının yanına gitmeye muhtaç olması. Jeneratöre ihtiyacın var ve jeneratör ile kaç saatte şarj edebilirsin?
Bir doğal afet sırasında veya bir nedenle elektriklere ulaşım olmadığında o aracı nasıl hareket ettirebilirsin? (Büyük İstanbul depreminden bahsediliyor. İstanbul'u geçtim, diğer şehirlerdeki durumu gördük.)
Akaryakıtın en büyük avantajı yakıtı bidonla elinde taşıyabilmen. Tüplü araçların tamamına yakını ayrıca benzinli. Benzin bulamadın, bir şekilde mutfak tüpü bulup bağlarsan yola devam. (Tüplü araçlar ilk çıktığında kamyonetine direk tüp bağlayan vardı ve bu benim hatırladığım ilk tüplü araçtı.)
Bu yüzden hibrit araç şuan kafama daha çok yatıyor.
-
Tamamen siyasi yorumlar, adamın dediklerinde zerre mantık yok.
Bu işin kralı tesla bile çıktı dedi abi vergi koyun bunlar bizi batıracak diye.
Tüm dünyada devletler kendi şirketlerini / ülke içindeki üreticileri vergi duvarları ile koruyor. Biz neden yapmayalım?
Daha düne kadar vergiden kaçmak için ford buradaki hafif ticarileri natamam amerikaya gönderiyordu, amerikada üretim diye gösteriyordu, dünyanın cezasını verdi amerikan devleti.
Dünyanın imparatoru bile diyorki dışarda üretirsen ben çakarım vergiyi, gel burda üret pahalıysa pahalı olsun
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Bir balon daha patlamak üzere. Güle güle elektrik.
-
O korunan belli sektör Çinlinin 2 katına satıyor
Yani rakip bile değiller
Byd vs markalar akıl yoksunu vergiler olmasa 400-500 liraya satacak ürünü
Togg ise milyon üstü
Nasıl rakip oluyor bu 2 ürün
Biri fakir için, öbürü orta kesim için
Ucuz aracın satış sayısından vergi kazanacaksın
"Kalitesiz araca binmem" diyenin de birim başı yüksek vergisinden para kazanacaksın
Finalde devlet olarak her türlü kazançlı çıkacaksın ve rekabet ile sınıfsal ayrışmayı sağlayıp her aracı kendi klasmanında sattıracaksın
Yani "sektörü koruyoruz" cümlesi zırvadan başka bişey değil
Korunan tek şey bürokrasinin oturup kalktığı bayi ve fasoncularımız :)
Ayrıca
Abd faiz indirene kadar çökelim milletin ümüğüne de sonrası Abd faiz indirince düşünür bakarız kafası bu
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi doruhüso -- 5 Haziran 2024; 14:41:38 >
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Benzinli motor için dizayn edilmiş şaseye elektrik motoru ve bataryası uymaz.
Radikal değişim lazım...
-
Evet daha uzun ömürlü. Tam tersine daha az menzil kaybı oluyor ve tam sarj yapabilirsiniz, nerede okudunuz bilmiyorum büyük ihtimalle kaynaklarınız hatalaı ya da ilk versiyonlar için verilen bilgiler. Dezavantajı düşük iç gerilimi,
Wikide aşağıdaki linkleri inceleyebilirsiniz,
tr.m.wikipedia.orgLityum demir fosfat pil - Vikipedihttps://tr.m.wikipedia.org/wiki/Lityum_demir_fosfat_pil
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
forumdan bir kullanıcı yazmıştı, soğukta onların menzil kaybı daha çok oluyor diye.
şimdi videoda da soğukta şarj olmayan teslalar lfp bataryalı diyor, soğukta hiç şarj almayabiliyormuş vs, hatta ısıtılsa bile diyor nasıl oluyorsa!
DolubataryayoutubeSpotify: https://open.spotify.com/show/5Ccl8ZEmjv8JJIGsX1hXy4 Apple Podcasts: https://podcasts.apple.com/us/podcast/hızlı-şarj/id1682804408 Ayrıcalıklardan yararlanmak için bu kanala katılın: https://www.youtube.com/channel/UCLRYyGAoqR26MpjAmbrG6oQ/join Hepsi ve daha fazlası için Dolubatarya.com ve sosyal medya hesaplarımızı takip edebilirsiniz. X: x.com/dolubatarya Linkedin: linkedin.com/company/dolubatarya Instagram: instagram.com/dolubataryahttps://www.youtube.com/watch?v=IpSFpav0dVc
Elektrikli arac isi yuzyilin fiyaskosudur
|
menzil oturmalı... (araçlar gibi 700-900km) ve 10-15dk'da şarj olabilmeli... ve en en en en önemli kısım.... batarya'nın başına birşey geldiğinde değiştirme maliyeti çok makul seviyelerde olmalı... ve bomba gibi patlamamalı... |
Birde üstüne öyle ucuz olmalı ki batarya böylece arabaların fiyatları çok çok düşmeli.
Başka ? |
Hemen bi daha vergi koyalım Asyalılara
Bir Türk olarak görevimiz Avrupalının arkasını kollamak için ardımız açıkta gezmektir Aman bayilerimiz ve jançılarımız üzülmesin yeterki :) |
Benzer içerikler
- instagram aktiflik kapatma
- exxen üyelik iptali ücreti
- müzik indir
- instagram telefon numarası
- whatsapp favorilere ekleme
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X