Metronet'in son günlerde yaptığına sadece "AYIP" demek az gelir.
10 Mbit/s abonesi olmama rağmen en fazla 2 Mbit/s alabiliyorum ve ping süresi 50 ms altına düşmüyor.
Tabii ki işin ayıp tarafı bu değil, teknik sıkıntılar her servis sağlayıcıda olabilir. AYIP ettikleri nokta, müşteri destek hattını aradığınızda telefonun önce cevaplanıp sonra 10 saniye içinde yüzünüze kapatılması.
1 haftadır Metronet'e ulaşamıyorum. Zaten 444'lü bir numaraları yok. 0 212 320 40 70 olan mülteri destek hattını aradığınızda karşınıza çoğu zaman telesekreter çıkıp bip seninden sonra mesaj bırakmanızı söylüyor ve bip sesinden sonra da "mesaj kutusu dolmuştur" diye bir ses duyup telefonun tekrar yüzünüze kapatıldığını görüyorsunuz.
Bir çok aramadan bazılarında sesli kayıt sistemi devreye girip "teknik destek için 1, ...." diyor. Hangi tuşa basarsanız basın önemli değil, bir süre sonra telefon çalıyor ve biri cevap veriyor. Birilerinin cevap verdiğini hem çalma sesinin kesilmesinde hem de cevaplamadan sonraki bazı hışırtılardan anlayabiliyorsunuz! cevaplayan kişi 10 saniye içinde tekrar telefonu yüzünüze kapatıyor. Buna AYIP derim, başka birşey demeye de dilim varmaz.
ben de arada sırada yaşıyorum bahsettiğiniz olayı sanırım santrallerinde sorun var, bazen santral devreye girmiyor ve boş boş çaldıktan sonra türk telekomun otomatik mesaj bırakma servisine yönlendiriyor, birkaç defa arka arkaya arayın bağlanırsınız muhtemelengözlemlediğim kadarıyla müşteri hizmetleri oldukça kibar ve ilgiliydi bu arada..
benim de 10mbps'yi bir türlü veremediler ama sonunda başardılar 10-15 günlük denemeler sonucunda,geç olsun da güç olmasın prensibiyle yaklaştım her zaman inşallah hızda düşme olmaz ilerde...
Maalesef halen telefona cevap verip hemen arkasında kapatıyorlar.
10 Mbit diye aldığım bağlantı aşağdaki hızda, üstelik ANKARA-ESKİŞEHİR arası!
quote:
Orijinalden alıntı: algorian
Metronet'in son günlerde yaptığına sadece "AYIP" demek az gelir.
10 Mbit/s abonesi olmama rağmen en fazla 2 Mbit/s alabiliyorum ve ping süresi 50 ms altına düşmüyor.
Tabii ki işin ayıp tarafı bu değil, teknik sıkıntılar her servis sağlayıcıda olabilir. AYIP ettikleri nokta, müşteri destek hattını aradığınızda telefonun önce cevaplanıp sonra 10 saniye içinde yüzünüze kapatılması.
1 haftadır Metronet'e ulaşamıyorum. Zaten 444'lü bir numaraları yok. 0 212 320 40 70 olan mülteri destek hattını aradığınızda karşınıza çoğu zaman telesekreter çıkıp bip seninden sonra mesaj bırakmanızı söylüyor ve bip sesinden sonra da "mesaj kutusu dolmuştur" diye bir ses duyup telefonun tekrar yüzünüze kapatıldığını görüyorsunuz.
Bir çok aramadan bazılarında sesli kayıt sistemi devreye girip "teknik destek için 1, ...." diyor. Hangi tuşa basarsanız basın önemli değil, bir süre sonra telefon çalıyor ve biri cevap veriyor. Birilerinin cevap verdiğini hem çalma sesinin kesilmesinde hem de cevaplamadan sonraki bazı hışırtılardan anlayabiliyorsunuz! cevaplayan kişi 10 saniye içinde tekrar telefonu yüzünüze kapatıyor. Buna AYIP derim, başka birşey demeye de dilim varmaz.
yaz dıgınız herşeyi bende şuan yaşıyorum 10 gün ewwel abone oldum hala baglantı sağlancak korkum 10 gün sonra aboneliğim bile açılmadan gelip para isteyecekler endişem aadamlara wurmadan küfür etmeden nasıl konuşacagım o kadar kızgınım metro nete cewap wermiyorlar telefon hep meşgullllllllllllll ne kadar adi bir kurummuş bunlar telefon cewap werseler sözleşmeyi fest edin diycem de ama kimseyi muhatap alamıyoruz kii. yardımcı olabilicek varsa iletişim için pm atmanız yeterli
Çakma fiberciler
arkadaşlar bu metronette elektrik kablolarını doğruyorlar değilmi
quote:
Orijinalden alıntı: zirve_1999
arkadaşlar bu metronette elektrik kablolarını doğruyorlar değilmi
Elektrik hatları üzerinden veriliyor. Bence bu firmanın sonu yakındır.
trifaze dairelerde nasıl çözümbulur bilemiyorum halbuki alt yapın var fiber dairede kuruver switch cat6 cokmu zor bunlar temiz iş yapıyorlar bir gün abone hepten kaybederse geriye bir fiber kablosu kalır dairede ufak cihazları
ne metronetmiş arkadaş sürekli bağlantı kesilmeleri var... bende router kullanıyorum ama interneti bazen çokluyorum bazen olmuyor... anlamadım gitti.. dhpc kapalı bütün ayarlar yapılı ama sadece bir pc girebiliyor... cep telefonları bağlanıyor kopuyor... ip algılanıyor yazıyor öyle bekliyor bir türlü çözemedik.. a adet router denedim olmadı... tek pc giriyor ama zaman zaman o da kopuyor... metroneti arıyorum dhpc kaplı olacak diyor bende zaten kapalı giriyor ama sürekli kopuyor diyorum onlarda bağlantınız var diyip duruyorlar... bence ip sorunları olduğundan routerlerde problem oluyor.. ve bu yüzden herkes problem yaşıyor...kısacası bıktım bu metronetten... cayma bedeli olmasa kutulacam biran önce... kimsye tavsiye etmem... sürekli sorunlu... müşteri hizmetleri de sürekli meşgul...sağlıklı bir internet hizmeti maalesef veremiyorlar...tüketici hakem heyetine verip kazanan oldu mu acaba... bu cayma bedelini ödemek istemiyorum.. sonuçta alamadığım hizmetin ne diye parasını istiyorlar ki...
yeni mesaja git
Yeni mesajları sizin için sürekli kontrol ediyoruz, bir mesaj yazılırsa otomatik yükleyeceğiz.Bir Daha Gösterme