Şimdi Ara

MG F 1.8 cabrio

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
19
Cevap
1
Favori
14.544
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar bu aracı kullanan, tanıyan, tavsiye verebilecek olan var mı aramızda?


    http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-mg-mg-f-masrafsiz-ve-temiz-roadster-70389365/detay

    http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-mg-mgf-morris-garages-70209189/detay


    Forumda araştırdığım kadarıyla hep klasik cevaplar verilmiş geçmişte, parça bulamazsın, tamir ettiremezsin vs vs.


    Sorularıma gelince;

    Sakarya/Kocaeli/İstanbul gibi yerlerde usta bulamaz mıyım?
    LPG uygulayabilir miyim?
    Hard-top uygulayanlar var, hard-top ile kışın kullanılabilir mi? Yoksa razıyım, soft-top ile kışın kar/yağmur yağdığı zamanlarda aracın üstünü örtüp toplu taşıma kullanabilirim.
    Yine belirttiğim şehirlerde parça bulabilir miyiz, yoksa yurt dışından mı parça almalıyız?
    Diğer markalarla parça uyumu mevcut mu?

     MG F 1.8 cabrio


     MG F 1.8 cabrio







  • "aya" nickli arkadaşımıza ulaşırsanız yardımcı olacaktır.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: chnbs

    "aya" nickli arkadaşımıza ulaşırsanız yardımcı olacaktır.

    Teşekkürler, ulaşacağım kendisine
  • hııımmmm, MG ve Rover dedin mi bu başlıkta bir "sürü" abuk-sabuk, olur olmaz mesaj olmasını bekliyordum. ama bakıyorum, geçmişteki tecrübeler de yanıltabiliyor, kimse yorum yapmamış. bunu hayra mı yorsak (marka imajı konusundaki önyargıların yıkılmış olması gibi) yoksa şerre mi (kimse yazmaya tenezzül bile etmemiş gibi) bilemedim... :)


    işin latifesi bir tarafa ;

    Rover-MG grubunun, MG markasının ürettiği en güzel roadsterlerden birisidir F modeli. 96-98 yılları arasında üretilmiş ve ülkemize de ithal edilmiş bu araçların 2 motor versiyonu var. her ikisi de 1.8 litre hacimli olmasına rağmen farklılık silindir üst kapaklarında mevcuttur. versiyonun birinde düz bir atmosferik kapak vardır ve bu versiyon 120 beygir güç üretirken, diğeri değişken subap zamanlamalı VVC kapaktır ve bu haliyle 145 beygir güç üretir. ülkemize 120 hp'lik versiyonlarından ziyade 145 hp'lik VVC versiyonlar ithal edilmesine rağmen tek tük de olsa karşınıza 120 hp'lik motorlar çıkabilir.

    VVC versiyonları çok keyifli ve performanslı bir araçtır. temizi bulunursa keyifle binilir. ancak elbette herkesin harcı bir araç değildir. hemen her roadster gibi nazik bir keyif aracıdır. özellikle cabrio olmasından dolayı rijiditesine dikkat edilmeli. yaş itibarıyla yorgunluk görünmesi yüksek ihtimaldir ve maalesef performanslı motorundan dolayı pek de nazik ve özenli kullanılmamıştır ülkemizdeki araçlar.

    yürüyen aksamda konvansiyonel amortisör sistemi yerine yüksekliğini sizin ayarlayabileceğiniz özel bir hidrolik süspansiyon kullanılmıştır. ne var ki, bu süspansiyon sisteminde kullanılması gereken özel sıvısı yerine ülkemizde her zaman olduğu gibi işin ucuzuna kaçılıp süspansiyona antifiriz basıldığı için çoğunun bu süspansiyonları mefta olmuştur. alırken dikkat etmek lazım...

    motora gelince... 120 hp'lik klasik motoru pek konuşmaya değer bulmuyorum. ama VVC motora gelince söyleyecek o kadar çok şey var ki... o motor, honda'nın VTEC teknolojisinden öykünülerek tasarlanmış ve grubun ;

    * Rover 218 VVC coupe,
    * Rover 200vi
    * Rover 25 gti
    * MG ZR 160 gibi bir çok aracının yanında, grup dışında da,

    * Lotus Elise190,
    * Caterham Super 7 gibi bir çok markanın araçlarında da değişik modifikasyonlarla uygulanmış, başarılı ve ödüllü bir motordur.

    tabii, her güzelde olduğu gibi bu motorun da bir takım kusurları vardır. fakat bu kusurlar motordan ziyade yine kullanıcılardan kaynaklanan kusurlardır. yüksek performanslı motorlardır ancak bununla birlikte bu yüksek performansın getirdiği ısıyla baş edbilmek için tasarlanmış soğutma sistemleri sınırdadır ve pek hata toleransları yoktur. bu durum çoğunlukla bilinmesine ve dikkat edilmesi gerekmesine rağmen yine klasik türk mantığıyla "bir şey olmaz, idare etsin" diye gerekli bakımları aksatılan soğutmalar nedeniyle sıklıkla hararete bağlı kapak contası sorunu yaşarlar. sonrasında yine idareten yapılan işçiliklerinden dolayı da devamında yine sıkıntı yaşatabilirler. bu nedenle motorlara da alırken dikkat etmek, geçmiş işlemlerini iyi sorgulamak, conta değişmiş mi, nerede, kim tarafından, nasıl değiştirilmiş, kapak kaç defa ya da daha doğru şekliyle kaç mm taşlanmış öğrenmek lazım.

    tüm bu konularda titizlikle bakılmış ve kullanılmış, kıymetini bilmiş bir kullnaıcıdan alınacak temiz bir mg-f'in keyfine doyum olmayacağı gibi, dediğim gibi türk mantığıyla yürütülmüş ve "aman bizim elimizde bir şey olmasın da satıldıktan sonra kimde patlarsa patlasın" zihniyetiyle kullanılmış, çakalların elinde av olmuş araçların da "illallah" dedirteceğini unutmamak lazım.


    markanın yeniden hayata dönmesi üzerine ingiltere'de çalışmalar yapıldığını ve resmi sitesine bakılırsa yeni modellerle üretime geçildiğini de görüyoruz ancak bu çalışmalar ne kadar verimli olacak ve marka eski günlerine dönebilecek mi bilemiyorum. umarım çalışmalar bir sonuca varır da her gün sokaklarda gördüğümüz birbirinin kopyası gibi duran milyonlarca aracın içinde farklılıklarıyla bir güzellik olan bu araçları yeniden görmek nasip olur...


    buyrun resmi sitesi :www.mg.co.uk
    buyrun aracın kullanıldığı nostaljik bir klip :http://www.youtube.com/watch?v=3cT6DnIU9tI


    sorularınız varsa elimden geldiğince cevaplandırmaya çalışırım. bu arada arkadaşlarımızın facebook'ta kurmuş olduğu bir mg-f sayfası var ama nerdedir, nasıl bulunur bilmiyorum. ben facebook karşıtıyım, hiç girmedim, nasıl kullanılır bilmiyorum. eğer siz aşinaysanız sanırım bulursunuz...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi aya -- 25 Ocak 2012; 20:53:40 >




  • E dedim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: chnbs

    E dedim.

    Arkadaşa söyleyecek sözüm kalmadı


    @aya hocam tüm değerli bilgiler için teşekkürler. Ayarlanabilir amortisörü bilmiyordum mesela. Söylediğiniz gibi sanırım bu aracın temizini bulmak zor. Siz yazdıkça umutlarım tükendi adeta.


    http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-mg-mgf-morris-garages-70209189/detay


    Şu araç özellikle çok hoşuma gitti. Bütçemin birebir yettiği bir araç. LPG işi de çözüldü gibi, özel mesajla bir arkadaşımız çok yardımcı oldu. Aracım satıldığında sanırım öncelikli bakacağım araç bu olacak, eğer pazarlıkla istediğim düzeye gelmez ise şu araca bakacağım;

    http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-mg-mg-f-masrafsiz-ve-temiz-roadster-70389365/detay




  • quote:

    Orijinalden alıntı: chnbs

    E dedim.

    eyvallah cihan, naber yahu, görüşemiyoruz? :) :)



    bu arada konu sahibinin şu sorularını atlamışım, özür dileyerek bunlara da değinmek isterim :

    quote:

    Orijinalden alıntı: AssistForte

    Sorularıma gelince;

    Sakarya/Kocaeli/İstanbul gibi yerlerde usta bulamaz mıyım?
    LPG uygulayabilir miyim?
    Hard-top uygulayanlar var, hard-top ile kışın kullanılabilir mi? Yoksa razıyım, soft-top ile kışın kar/yağmur yağdığı zamanlarda aracın üstünü örtüp toplu taşıma kullanabilirim.
    Yine belirttiğim şehirlerde parça bulabilir miyiz, yoksa yurt dışından mı parça almalıyız?
    Diğer markalarla parça uyumu mevcut mu?




    üstadım ;

    1) bu araçların en önemli özelliği bilgi istemeleri. dolayısıyla, bir çok arkadaşlarımızdan tecrübe ettik ki, rover ve mg markalarını sokaktaki herhangi bir ustaya teslim etmek, sorunları çözmeye değil, sorunların katlanarak büyümesine sebep oluyor. yani standart bir araçta kolayca tahmin yoluyla "şudur" diyebileceğiniz sorunların çözümünü klasik yolla çözmeye kalktığınızda bir yerlerden mutlaka patlak veriyor. işin özeti şu ki, bu araçları, daha önce bu araçlarla çalışmış ustalara emanet etmek, sanayi ustalarının işi sizin aracınızda deneme yanılma yöntemiyle öğrenmesine müsaade etmemek lazım. yoksa standart ustalar, ummadığınız yerlerden başınıza yeni sürprizler açabiliyor. bunu acı şekilde tecrübe etmiş çok arkadaşımız var. onların tecrübelerinin es geçmek, amerika'yı yeniden keşfetmeye kalkmak pahalı bir yöntem. "acemi nalbant, işi gavur eşeğinde öğrenirmiş". dolayısıyla bu aracı alırsanız "araba işte ne farkeder" deyip sıradan ustalara kurcalatmamak, rover-mg ustası bulmak lazım. bu dediğiniz de sakarya, kocaeli'de maalesef mümkün değil. ama istanbul'da ve ankara'da bu konuda sağlam ustalar var. hele ankara, rover-mg markasının neredeyse fabrika şartları kadar uygun desem abartmamış olurum. en kaba örneğiyl, rover 220 coupe modelinin fabrikasyon eksilerinden olan zayıf fren ve soğutma-intercooler sistemini, sanayi şartlarında çözmüş ustalar mevcut ankara'da. ben bu kadarını söyleyeyim, siz gerisini tamamlayın...

    2) bu aracın motoruna LPG uygulanabilir ama, "ne kadar verimli olur" sorusunun cevabı sizin beklentilerinizle birebir bağlantılı. genelde LPG uygulaması sonucu alt devirlerde titreme, tekleme sorunları yaşanıyor ama bu gibi sıkıntıları pek kafaya takmazsanız, LPG uygulaması yapabilirsiniz. bir de motor-LPG uyumu olarak yaklaştım ben konuya ama MG-F'in LPG uygulanmış halini hiç görmedim. bunun nedeni belki motorun arkada olması ve LPG tankının öndeki küçük bagaj için uygun olmaması olabilir. bundan emin değilim...

    3) hard ya da soft top olayına takılmayın. yani sağlam olduğu ve sızdırma yapmadığı sürece soft top ile orta kış şartlarında da o araç rahatlıkla kullanılır. ısıtması iyidir, soğuktan yana sıkıntı olmaz. unutmayın ki bu araçların anavatanı ingiltere de sonuçta kevator iklimine sahip bir ülke değil...

    4) parça konusunda ankara'da ve istanbul'da sıkıntı yaşanmıyor. diğer şehirlerde ise 1-2 günlük kargo süresini sıkıntı sayarsanız en büyük sıkıntı o olur. internetle aranız iyiyse zaten ufak tefek parçaları ebay üzerinden kendiniz alırsınız. motor ve mekanik aksamla ilgili ortak parça uygulamasından dolayı hemen her parçayı temin etmek mümkün. rover markası iflas etmiş bir marka olmasına rağmen bu markanın halen istanbul'da bir yetkili parça tedarikçisi var (umutrover) ve rutin olarak ingiltere'deki stoklardan parça ithalatı yapılıyor. sıkıntısını çekeceğiniz tek kısım kaporta olur, onu da çıkma parçalarla çözme şansınız var. bir de araca kaskolu binerseniz (10 yaşını aşmış araçlara kasko yapılmıyor geyiği döner ortada ama, araştırırsanız kasko yapan şirketler var. kaldı ki, önceden kaskosuyla gelen bir araç kaç yaşında olursa olsun devamı konusunda sorun çıkarmıyorlar) bu sıkıntıı da siz değil, sigorta şirketi düşünmek durumunda kalır.

    5) diğer markalarla da parça uyumu elbette mevcut. rover ile ortak parçaları olduğunu zaten söylemiştik, rover'da da bir çok parçanın aynı dönemlerde aynı fabrikada üretilen honda euro civic ve euro accordlar ile ortak parça durumu var. her parça ortak değil elbette ama, bir çok parçada ortaklık söz konusu...




  • Tekrardan çok teşekkürler.


    Şuan Sakarya'da sürekli gittiğim bir VW ustası var. Aracım Kia, ne alaka derseniz. Adamlar işlerinde çok temiz, çok iyiler. Sadece VW gurubuna bakıyorlar fakat bizi kırmayıp Cerato'larımıza da bakıyorlar. 2-3 kere kapılarında rover görmüştüm. Modelini hatırlamıyorum, hb 5 kapı bir araçtı. Bu da aklıma ustamızın MG ile ilgilenebileceği ihtimalini getirdi. Bir ara yanına uğrayıp soracağım.


    LPG olayı benim için şart gibi. 30-35 kuruşa kadar kabulüm ama böyle bir aracın ne kadar az yaksa da 30-35 kuruş(şehir içi) yakabileceğini sanmıyorum. Kapalı bir garaja sahip değilim, bu nedenle sanırım yağmurlu günlerde geceleri aracı branda ile örtmem gerekecek. Eğer İstanbul'da işinin ehli aracı tanıyan bir usta varsa İstanbul'a yılda 2 defa gidip gelmek sorun değil.
  • Siyah olan jilet gibi ama fiyatı yüksek bence.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: AssistForte

    Tekrardan çok teşekkürler.


    Şuan Sakarya'da sürekli gittiğim bir VW ustası var. Aracım Kia, ne alaka derseniz. Adamlar işlerinde çok temiz, çok iyiler. Sadece VW gurubuna bakıyorlar fakat bizi kırmayıp Cerato'larımıza da bakıyorlar. 2-3 kere kapılarında rover görmüştüm. Modelini hatırlamıyorum, hb 5 kapı bir araçtı. Bu da aklıma ustamızın MG ile ilgilenebileceği ihtimalini getirdi. Bir ara yanına uğrayıp soracağım.


    LPG olayı benim için şart gibi. 30-35 kuruşa kadar kabulüm ama böyle bir aracın ne kadar az yaksa da 30-35 kuruş(şehir içi) yakabileceğini sanmıyorum. Kapalı bir garaja sahip değilim, bu nedenle sanırım yağmurlu günlerde geceleri aracı branda ile örtmem gerekecek. Eğer İstanbul'da işinin ehli aracı tanıyan bir usta varsa İstanbul'a yılda 2 defa gidip gelmek sorun değil.

    yakıt konusunda bir fikir verir mi bilmem ama, bende yıllardır aynı VVC motora sahip rover 218 coupe var. ankara'da şehir içi tüketimim (bazen çok sıkışık trafikte sürekli dur-kalklarla bazen de bilenler bilir ana arter dediğimiz istanbul-eskişehir-konya yollarında seri ve hızlı kullanımda) 7-8 litre/100 km, uzun yolda ise 120-140 arası hızlarda kullanmama rağmen 6-6,5 litre düzeyinde... (tabi ki benzin)

    üstünü kapatma konsuna gelince; tente sağlam olduğu sürece böyle bir ihtiyaç söz konusu değil. soft top tentenin baş düşmanı yağmurdan ziyade direkt güneş ışığı aslında. dolayısıyla isterseniz branda ile kapatabilirsiniz elbette ama açık durmasında da bir sakınca yok. (kötü niyetli saldırıları heaba katmazsak)...

    istanbul'a giderim derseniz zaten sorun yok demektir. usta da bulursunuz, servis de... kaldı ki, güvenli ustam var diyorsunuz. çok ağır olmayan basit sorunlarda ankara-istanbul'dan telefon yardımı alarak da çözdürebilirsiniz. daha ağır bakım veya sorunlarda zaten ankara, istanbul ayağınızın dibi...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: aya

    Orijinalden alıntı: chnbs

    E dedim.

    eyvallah cihan, naber yahu, görüşemiyoruz? :) :)




    Çok şükür iyiyim abi,sen nasılsın?Kusura bakma abi hâl hatır soramaz olduk.Okulda son seneye geldik,KPSS'ye hazırlanıyorum.O yüzden, dünyadan elimi eteğimi biraz çekmiş bulunmaktayım.Coupeye'ye iyi bak,hoşça kal.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi chnbs -- 26 Ocak 2012; 11:13:24 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: aya

    quote:

    Orijinalden alıntı: AssistForte

    Tekrardan çok teşekkürler.


    Şuan Sakarya'da sürekli gittiğim bir VW ustası var. Aracım Kia, ne alaka derseniz. Adamlar işlerinde çok temiz, çok iyiler. Sadece VW gurubuna bakıyorlar fakat bizi kırmayıp Cerato'larımıza da bakıyorlar. 2-3 kere kapılarında rover görmüştüm. Modelini hatırlamıyorum, hb 5 kapı bir araçtı. Bu da aklıma ustamızın MG ile ilgilenebileceği ihtimalini getirdi. Bir ara yanına uğrayıp soracağım.


    LPG olayı benim için şart gibi. 30-35 kuruşa kadar kabulüm ama böyle bir aracın ne kadar az yaksa da 30-35 kuruş(şehir içi) yakabileceğini sanmıyorum. Kapalı bir garaja sahip değilim, bu nedenle sanırım yağmurlu günlerde geceleri aracı branda ile örtmem gerekecek. Eğer İstanbul'da işinin ehli aracı tanıyan bir usta varsa İstanbul'a yılda 2 defa gidip gelmek sorun değil.

    yakıt konusunda bir fikir verir mi bilmem ama, bende yıllardır aynı VVC motora sahip rover 218 coupe var. ankara'da şehir içi tüketimim (bazen çok sıkışık trafikte sürekli dur-kalklarla bazen de bilenler bilir ana arter dediğimiz istanbul-eskişehir-konya yollarında seri ve hızlı kullanımda) 7-8 litre/100 km, uzun yolda ise 120-140 arası hızlarda kullanmama rağmen 6-6,5 litre düzeyinde... (tabi ki benzin)

    üstünü kapatma konsuna gelince; tente sağlam olduğu sürece böyle bir ihtiyaç söz konusu değil. soft top tentenin baş düşmanı yağmurdan ziyade direkt güneş ışığı aslında. dolayısıyla isterseniz branda ile kapatabilirsiniz elbette ama açık durmasında da bir sakınca yok. (kötü niyetli saldırıları heaba katmazsak)...

    istanbul'a giderim derseniz zaten sorun yok demektir. usta da bulursunuz, servis de... kaldı ki, güvenli ustam var diyorsunuz. çok ağır olmayan basit sorunlarda ankara-istanbul'dan telefon yardımı alarak da çözdürebilirsiniz. daha ağır bakım veya sorunlarda zaten ankara, istanbul ayağınızın dibi...

    Kesinlikle hocam




  • quote:

    Orijinalden alıntı: chnbs

    quote:

    Orijinalden alıntı: aya

    Orijinalden alıntı: chnbs

    E dedim.

    eyvallah cihan, naber yahu, görüşemiyoruz? :) :)




    Çok şükür iyiyim abi,sen nasılsın?Kusura bakma abi hâl hatır soramaz olduk.Okulda son seneye geldik,KPSS'ye hazırlanıyorum.O yüzden, dünyadan elimi eteğimi biraz çekmiş bulunmaktayım.Coupeye'ye iyi bak,hoşça kal.

    eyvallah cihan, ben de iyiyim. iyi dileklerin için sağol. sınavlarda başarılar. görüşemesek de gönüller bir... :)




  • quote:

    Orijinalden alıntı: aya

    quote:

    Orijinalden alıntı: chnbs

    quote:

    Orijinalden alıntı: aya

    Orijinalden alıntı: chnbs

    E dedim.

    eyvallah cihan, naber yahu, görüşemiyoruz? :) :)




    Çok şükür iyiyim abi,sen nasılsın?Kusura bakma abi hâl hatır soramaz olduk.Okulda son seneye geldik,KPSS'ye hazırlanıyorum.O yüzden, dünyadan elimi eteğimi biraz çekmiş bulunmaktayım.Coupeye'ye iyi bak,hoşça kal.

    eyvallah cihan, ben de iyiyim. iyi dileklerin için sağol. sınavlarda başarılar. görüşemesek de gönüller bir... :)

    Eyvallah abi,her zaman...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: aya

    quote:

    Orijinalden alıntı: chnbs

    quote:

    Orijinalden alıntı: aya

    Orijinalden alıntı: chnbs

    E dedim.

    eyvallah cihan, naber yahu, görüşemiyoruz? :) :)




    Çok şükür iyiyim abi,sen nasılsın?Kusura bakma abi hâl hatır soramaz olduk.Okulda son seneye geldik,KPSS'ye hazırlanıyorum.O yüzden, dünyadan elimi eteğimi biraz çekmiş bulunmaktayım.Coupeye'ye iyi bak,hoşça kal.

    eyvallah cihan, ben de iyiyim. iyi dileklerin için sağol. sınavlarda başarılar. görüşemesek de gönüller bir... :)

    Abicim konuyu baya bi hortlattım kusura bakmayın ama kıbrısta öğrenciyim ben bu araç beni üzer mi ? 2005 model

    http://www.kktcarabam.com/161279-MG-MGF-Girne-Duz-Vites




  • Araba eski, yer kıbrıs. Ağlatmaz, süründürür... ağlamaya fırsat bile bulamazsın...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • aya kullanıcısına yanıt
    Aya Beycim, konuyu hortlatiyorum ama rica etsem su ilana da bakabilir misiniz? Araci kullandim, guzel gidiyor. Ustaya gosterdik kasa problemli ancak motor ve yuruyeninde sorun yok dedi. Kozmetik sikintilar var, tente arkasi cami yok ve tente kirli/bence degismesi gerek ve klima calismiyormus bi suredir (gaz bitmis olabilir incelemedim). Ancak fiyat uygun geldi. Keyif icin dusunuyorum. Izmirdeyim. Degerli yorumunu rica ederim. Simdiden tesekkurler.



    https://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-mg-hardtop-dahil-589485471/detay

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • xberg36 X kullanıcısına yanıt
    kısa kullanmak, güzel gitmesi bir kıstas değil. kusurları kısa süreliğine gizlemek çok kolay artık. sorunludur diye demiyorum ama iyi bakmak lazım. "çok iyi yapılmış, saat gibi" diyerek alınıp 1 ay sonra patlayan araçlar bilirim ben.

    klima konusunda da, "gazı bitmiş" derlerse kanmayın. en klasik yalandır bu klima konusunda. klima denilen şey kapalı devre çalışır ve içindeki gaz, kullandıkça tükenen bir malzeme değildir. bir sorun yoksa o gaz orda aracın ömrü boyunca kalması gerekir. gaz kalmamışsa bir yerden kaçak vardır. gaz var da soğutmuyorsa orası da ayrı dert.

    sonuçta bakın, yıllanmış ve yaşlanmış araçlar bunlar. neler yaşayacağınızı az çok bilerek ve kabullenerek alın alacaksanız. ve tabii klima; öyle "gazı bitmiş, doldursanız çalışır" gazlarına gelmeyin. madem gaz dolunca soğutacak, söyleyin gazını doldursunlar, soğuttuğunu görün, öyle alın...




  • aya kullanıcısına yanıt
    aya abicim seninle iletişime geçmek istiyorum ama pm den mesaj atamıyorum hata veriyor MG arabalara ilgi duymaya başladım ama aklıma sorular takıldı sana nasıl ulaşabilirim Instagram yada whatsapp versem

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.