Şimdi Ara

Microsoft Lumia 535 Dokunmatik sorunu!

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
174
Cevap
0
Favori
7.950
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar öncelikle telefonu teknosadan incelediğim kadarıyla size yanıstıp sorunsuz demiştim.Hem inceleme videosu çekmek ve hem de kullanmak için satın aldım telefonu.
    Telefonda çözüldü denilen sorunlar telefon tamamen güncel olmasına rağmen çözülmemiş.Yani zaten türkiyeye gelen üretimlerde sıkıntı yaşanmayacağını okumuştuk fakat yalan.Hayal kırıklığına uğradım.Klavyede yazdıklarınızı silerken bir anda kendi kendine z tuşuna basıyor telefon.Özellikle multitouch gerektiren bir oyun yükledim test etmek için Dream League Soccer di adı.Sağ taraftan a b c tuşlarından birine basılı tutarken sol taraftan joysticki kaydırmanız gerekiyor fakat o joystick sapıtıyor algılamıyor.Ya tuşlara basmıycaksınız ya joystick kullanmıycaksınız.

    Bu sorunu daha da ortaya çıkarmak için Mağazadan multitouch test adlı programı yükledim telefonuma.Arkadaşlar tek parmaktan sonrasını telefon doğru düzgün algılamıyor yani şöyle diyim fotoğraflarda bi yakınlaştırmayı bile yapamaıyor sapıtıyor telefon.Bazen tek parmakta bile mesaj yazarken z harfine basma olayı gerçekleşiyor.

    Arkadaşlar açıkçası telefonun dokunmatiği çok kötü.Bunu üzülerek belirtiyorum ve yazdığım tüm ''sorunsuz'' yazıları içinde vicdan azabı çekiyorum.Belki de benim yazımı okuyup kaç kişi satın aldı telefonu.Bu olaydan da ders çıkarıyorum neymiş tam incelemeden yorum yapmıycakmışım.

    Bugün paketine falan koyduk jelatinleri herşeyi duruyor.Değişim için babama verdim bütün olayları o da biliyor zaten kendisi de anlatıcak ayrıca sapıtma yaptığını kanıtlar nitelikte bir video çektik ve internetten de aynı sorunun olduğu bir video bulduk.

    Ayrıca ürünü almamın üzerinden 4 gün geçti bugün 5. günü olmasına rağmen iade hakkım yokmuş.Telefonu iade edip paramı alamıyormuşum.Kesinlikle teknosadan hiçbir alışveriş yapmayın a dostlar.Şimdi eminim servise yollayalım servis baksın falan cart curt edecekler o telefon elimizde patlayacak.Bende ilgili her yere şikayetlerimi yazacağım.

    Kısacası bu telefon adamı windows phone dan soğutur arkadaşlar çünkü gerçekten yavaş, wp hızlı bi sistem olmasına rağmen.O nokia 620ler 630 lar falan kat kat iyi bundan.Microsoft ilk telefonunda soğuttu kendinden.Telefonu değiştirme hakkı tanırlarsa da -ki zannetmiyorum- Asus zenfone 5 16 gb lık modelinden satın alacağım.

    Ayrıca değişim yapmazlarsa hakkımı nerde ve nasıl arayabilirim?
    Tüketici haklarına nasıl şikayet edebilirm bunları?
    Şimdi %100 servise yollarlar tamir edilmeden gelir ne yapmalıyım?

    Hepinizden özür diliyorum arkadaşlar iyi forumlar.

    Edit: Telefonu 11 aydır kullanıyorum gram düzelme yok.Sureci bir ozet gecmek istedim.Aldıktan sonra hemen farkedip goturdum.Teknosa iade değişim kabul etmedi tabiki ve servise yolladim. 19. Gün sonunda geldi ve kâğıtta sadece yazılım güncellendi yazıyordu oysa reset atıp yollamislardi. Mağazada eve bile getirmeden baktım yine devam ediyor geri verdim servise bidaha gitti 20. Günün sonunda geldi sorun yine devam ediyordu.Aldık telefonu tüketici hakem heyetine basvurduk. 3 ay içinde sonuçlanır dediler ama yalan yogunluktan dolayı 6-12 ay sürüyormuş oyle dediler benden demesi.Bana 11.ayda sıra geldi bana gittim telefonun sorunlu olduğunu oradaki teknik elemana kanitladim falan tamam dediler evinize kararname gelecek falan aradan 35 gün falan geçti işte kararname geldi iade kararı çıktı kazandık davayı işte şuan da hala teknosanin parayı hesabına yatırmasını bekliyorum oradan da bi evrak gelecekmis. Parayı aldığım zaman tam ve detaylı olarak bu hukuki sureci tüm arkadaşlara anlatacağım. Lazım oluyor bilgilensin herkes tecrübe sonuçta.İyi forumlar.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi cicekoguz -- 27 Ocak 2016; 22:01:34 >







  • internetten alınan ürünleri geri iade etme hakkınız 7 gün içinde var ama mağazadan alınan ürünleri geri iade edemiyorsunuz diye biliyorum
  • Geçmiş olsun. Değişim, iade konusuyla ilgili ayrıntılar için teknosa destek telefonundan bilgi almalısınız. Hasarlı ürün, açık/kapalı ambalaj vb.hususlar mesela.

    Teknosa web sayfasında konuyla ilgili madde:
    " Memnun Kalmazsam Ürünü İade Edebilir Miyim?


    Teknosa mağazalarından yaptığınız alışverişlerde, satın aldığınız üründen vazgeçmeniz durumunda, fatura tarihinizden itibaren 30 gün içinde ürün ve faturanız ile birlikte size en yakın Teknosa mağazamızı ziyaret ederek tüm mağazalarımızda süresiz olarak kullanabileceğiniz iade çeki hizmetimizden faydalanabilir ya da değişim/iade işlemi yapabilirsiniz.Satın aldığınız ürünün, kullanılmamış, paketi hasar görmemiş, tüm aksesuarları ile birlikte tekrar satılabilirliği bozulmamış olması gerekmektedir. Değişim/iade işlemlerinde ürün faturasının da ürün ile birlikte ibrazı zorunludur
    .."

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • seckinar kullanıcısına yanıt
    böyle diyor fakat müşteri hizmetlerini aradığımda ''İade hakkınız bulunmamaktadır.Mağazamıza götürürseniz cihazınız servise yollanır'' denildi.İyide kardeşim memnun kaldmadığım ürün bir hafta olmadı ya daha. Devlette bi kanunu yokmu bu olayın?Tüketici hakları falan?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cicekoguz

    böyle diyor fakat müşteri hizmetlerini aradığımda ''İade hakkınız bulunmamaktadır.Mağazamıza götürürseniz cihazınız servise yollanır'' denildi.İyide kardeşim memnun kaldmadığım ürün bir hafta olmadı ya daha. Devlette bi kanunu yokmu bu olayın?Tüketici hakları falan?

    Almak zorunda. hasarsız vs temizse hala cihaz almak zorunda.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: seckinar

    Geçmiş olsun. Değişim, iade konusuyla ilgili ayrıntılar için teknosa destek telefonundan bilgi almalısınız. Hasarlı ürün, açık/kapalı ambalaj vb.hususlar mesela.

    Teknosa web sayfasında konuyla ilgili madde:
    " Memnun Kalmazsam Ürünü İade Edebilir Miyim?


    Teknosa mağazalarından yaptığınız alışverişlerde, satın aldığınız üründen vazgeçmeniz durumunda, fatura tarihinizden itibaren 30 gün içinde ürün ve faturanız ile birlikte size en yakın Teknosa mağazamızı ziyaret ederek tüm mağazalarımızda süresiz olarak kullanabileceğiniz iade çeki hizmetimizden faydalanabilir ya da değişim/iade işlemi yapabilirsiniz.Satın aldığınız ürünün, kullanılmamış, paketi hasar görmemiş, tüm aksesuarları ile birlikte tekrar satılabilirliği bozulmamış olması gerekmektedir. Değişim/iade işlemlerinde ürün faturasının da ürün ile birlikte ibrazı zorunludur
    .."


    Bilgilendirme için teşekkürler hocam.
    Teknosa almaz hocam.
    sahibinden.com da satarsınız artık.
    Slm



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi alibaba -- 5 Şubat 2015; 11:58:43 >




  • bir arkadaşım teknosa mağazasına gitti, mağazadan bir lcd tv beğendi, kapalı kutu olmak şartıyla satın aldı ve evine getirilen ürün ise arka kasa kısmında çizikler bulunan -stand ürünü ya da iade edilen- bir tv idi. tv aldığı teknosa mağazasına 1-2 kere gitti değişim için ancak "hasar varsa garantiye göndeririz, aksi takdirde iade edemezsiniz" cevabını alınca, tanıdığımız bir avukattan ihtarname düzenleterek mağazaya göndertti. ihtarname ulaşır ulaşmaz tv yi evinden alıp kapalı kutu getirip montajladılar. bu olay sanırım 1,5-2 yıl önceydi.

    tüketici kanununda nasıl bir değişiklik oldu şu ana kadar, bilmiyorum ancak mağaza inat ediyorsa tüketici haklarına başvurmaktan ya da ihtarname göndermekten sakın çekinmeyin.

    syg.
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Arızalı Nokia Lumia 820
    2 yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
  • Sakın servise verme tüketici hakem heyetine git 14 gun içinde vazgeçebilirsin kanuni hakkını bu sure içinde kullan kısa surede tüketici hakem heyetine git. Servise verirsen tamir hakkını kullanmış olursun sakın servise verme .
    Ayrıca bir güncelleme yayınlamıştı microsoft dokunmatik problemi ile ilgili onu araştır.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Gözlerim GOTHAM CITY'yi aradı
  • Aynı olayı Gold ile yaşadım telefon elimde patladı. Tüketici hakem heyeti olayını araştırmanız faydalı olabilir.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TheYips

    Gözlerim GOTHAM CITY'yi aradı

  • Onun iki kere guncellemesi cıktı onları yap ondan sonra dert yanarsın yine, yazılımsal bir sorun o .
  • hocam o sorun yazılımsal. telefonu güncellediniz mi?
  • hocam telefon güncellemeye geliyorum telefonunuz güncel diyor.Lumia Denim zaten.Ayrıca ben ürünü 31 Ocak da aldım güncellemeyi microsoft taa 27 aralıkta vermişti.Vallahi şuan 600-700-750 liraya güzel temiz bir android arıyorum.Varmıdır bildiğiniz?Zenfone 5 var başka ne var?

    Edit:Telefonun sorunlu olduğunu kanıtladık.Servisten döndükten sonra değişim yapabileceğimizi söylediler.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi cicekoguz -- 5 Şubat 2015; 16:38:10 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cicekoguz

    hocam telefon güncellemeye geliyorum telefonunuz güncel diyor.Lumia Denim zaten.Ayrıca ben ürünü 31 Ocak da aldım güncellemeyi microsoft taa 27 aralıkta vermişti.Vallahi şuan 600-700-750 liraya güzel temiz bir android arıyorum.Varmıdır bildiğiniz?Zenfone 5 var başka ne var?

    Edit:Telefonun sorunlu olduğunu kanıtladık.Servisten döndükten sonra değişim yapabileceğimizi söylediler.

    Keşke ilk aldığınız zaman sorunlu olmasaydı. sizin yerinizde ben olsam; bende soğurdum. O fiyata bana göre en iyi, zenfone. ama siz bilirsiniz.
  • Zenfone da iki seçenek var burada 8 gb modeli çift simli fakat 2 gb ram yazıyor.
    Asus Zenfone 5 te 16 GB lık 2 gb ram 8 gb lık 1 gb ram ile gelmiyormuydu?

    http://www.teknosa.com/urunler/125071429/asus-zenfone-5-8gb-cift-sim-siyah-akilli-telefon

    Edit: Benim şansıma sanırım, çok soğudum cihazdan.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi cicekoguz -- 5 Şubat 2015; 18:49:57 >
  • lumia 535 in dokunmatik soruu kronik ve pikselleşmede var yakından bakınca telefoncuları dolaş çok rahat lumia 735 i 700-800 e bulursun çünkü satamıyorlar o fiyata alan yok hemde gerekten kaliteli cihaz bi sorunun duymadım şarjı da güzel ben haftaya alıcam
  • cicekoguz kullanıcısına yanıt
    Hocam telefonun sürüm ve yapı numarasını kontrol edebilir misiniz?
    Microsoft'un sitesinde "Lumia 535 için en son yazılım sürümü Lumia Denim'dir (02054.00000.14485.370xx/8.10.14219.341)" yazıyor.

    İnternette bu telefonu çok araştırdım ve edindiğim bilgiler kadarıyla güncelleme bazı telefonlarda sorunu gidermiş bazılarında giderememiş. Fakat sorunun giderildiği telefonlarda da 3 ve üzeri sayıda dokunmada yine problem çıkıyor.
    Ben sorunun yazılımsal olduğunu sanmıyorum ama inşallah yanılıyorumdur.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Ulan Musk -- 5 Şubat 2015; 21:28:09 >
  • Hocam İhtarname veya Hakem heyetine gidin işiniz hallolur inşaAllah birde ACR uygulamasıyla ses kaydı alabilseniz süper olur sitede yazan kanunlarını ve iade almıyoruz yalanıyla dava açsanız ciddi tazminat yerler dediğim program malesef sadece androidde var.Ama düşerseniz paranızı alırsınız.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • hocam baya bi araştırma yaptım.Burada yabancı bir arkadaş bug fix den sonra da hatanın devam ettiğini göstermiş bende aynı bu arakadaşın gösterdiği şekilde teknosaya gösterdim.
    Sorunu gördük.Servisten onay alıp gelicekmiş.12-15 güne gelirmiş.Telefon geldikten sonra değişim yapabilirsiniz dendi.Çok soğudum yani çok hoşuma gitmişti windows phone fakat artık servis falan uğraşmak istemiyorum teknosada 630 a Zenfone 5 8 gb var.Onu düşünüyorum.

    Buyurun video :https://www.youtube.com/watch?v=hrSAR-xl47Q
  • 
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.