Şimdi Ara

Millenicom 60.gün saçmalığı internet kesildi

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
25
Cevap
0
Favori
1.012
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Türknetten geçiş yapmıştım. 60.günde İnternet kesildi. Müşteri hizmetlerini aradım Telefonsuz İnternete geçiş yapmamız lazım. 60 gün telefon üzerinden İnternet verdik. Şimdi telefonsuz internete geçiş için 3 ila 5 gün beklemeniz lazım diyerek İnternetimi kestiler.
    Benim bundan niye şimdi haberim oldu? 4-5 gün İnternet yok iyi mi.
    24 saat içinde bağlayın yoksa kapattıracağım dedim ve cidden iptal edeceğim
    Böyle saçmalık duymadım ben



  • PSTN portu üzerinden vermişler bağlantıyı sanırım, sonra da PSTN abonesi olmadığınız için o porttan alıp başka porta aktaracaklar sizi sanırım. Burada kabahat Telekom santral ekibinde değil, @millenicom yetkilileri tt santral ekibine bilgi vermeliydi bu konuyla ilgili.

    KONU İLE İLGİLİ RESMİ BİLGİ

    quote:

    20 Mayıs 2013 tarihinden önce sabit telefon hizmeti ile birlikte internet hizmeti alan abonelerin sabit telefon hizmetinin iptal olması durumunda internet hizmeti de iptal edilmekte idi. Bilgi Teknolojileri ve İletişim Kurumu tarafından bu süreçte değişikliğe gidilmiş ve 20 Mayıs 2013 tarihinden itibaren Köprü Statüsü hayata geçirilmiştir.

    Köprü Statüsü ile PSTN hizmetinin abone talebiyle ya da borcundan dolayı iptal olduğu durumlarda internet erişimi 60 gün süreyle sonlandırılmayacak ve internet hattı iptal edilmeyecektir.

    Köprü statüsü PSTN iptal işleminden sonra 60 gün süre ile abonenin internet erişiminin devam edeceği bir statüdür. İnternet hizmetinin devamı için söz konusu 60 günlük sürede abonenin internet hizmeti Yalın İnternet veya Türk Telekom Alo’ya dönüştürmesi beklenmektedir. 60 günün sonunda dönüşüm gerçekleşmez ise internet aboneliği iptal edilecektir. Köprü Statüsü sırasında internet paket ücreti alınmayacak; faturalandırıldığı durumlarda ise bir sonraki fatura döneminde iade edilecektir.

    Köprü Statüsünde yer alan aboneler, internet aboneliklerine ilişkin olarak aşağıdaki işlemleri yapamazlar;

    Nakil
    Devir
    Tarife, Kampanya katılımı/değişikliği
    Bilgi Güncelleme
    IP değişikliği talebi
    İnternet Servis Sağlayıcı Değişikliği talebi

    www.turktelekom.com.tr
    Sabit Telefon (PSTN) Hattı İptal Olan Abonelere Yönelik Yalın/Türk Telekom Alo Dönüşüm (Köprü) Süreci Hakkında > Duyurular > Hakkımızda > Türk Telekom
    https://www.turktelekom.com.tr/hakkimizda/duyurular/sayfalar/alo-donusum-sureci-hakkinda.aspx



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi XpressMusic34 -- 27 Ocak 2020; 23:3:26 >




  • Teşekkür ederim bilgi için. Millenicom en azından Bi mesaj atıp bilgilendirme yapsaydı bari. Müşterinin İnterneti 4-5 gün kesilmiş umurlarında değil
  • wertymrt W kullanıcısına yanıt
    Rica ederim. Size yolladığım resmi yazı ve linkini okudunuz mu? Gördüğünüz üzere burada köprü süreci var ve bunu telekoma bildirecek olan sizin işletmeciniz. Bildirmediği için otomatik olarak sinyal kesilmiş.
  • XpressMusic34 kullanıcısına yanıt
    Evet okudum 60 gün içinde geçişi yapmaları lazımken kapanmasını beklemişler. Tam amatör bunlar. Üye olacaklar dikkat etsin
  • wertymrt W kullanıcısına yanıt
    Mesai saatleri içerisinde size dönüş yaparlar, bakalım nasıl bir açıklama gelecek.
  • XpressMusic34 kullanıcısına yanıt
    Mesai bitip eve geldiğimde internet olmazsa zaten güle güle millenicom diyeceğim. Amatörlüğe ve umursamazlığa tahammülüm yok
  • Merhaba, sizlere yardımcı olabilmemiz için pm üzerinde iletişim bilgilerinizi paylaşabilir misiniz.
  • wertymrt W kullanıcısına yanıt
    İşletmeci size cevap vermiş, kendileriyle iletişime geçin bakalım neler olacak.
  • XpressMusic34 kullanıcısına yanıt
    Biraz sohbet ettik, sonra sustular 😀 kızlar gibi. Onlar da biraz konuşup sonra susuyorlar 😀😀
    Başka ne olabilir ki.
  • wertymrt W kullanıcısına yanıt
    Problem çözülmez ise alternatifleri araştırın dilerseniz.
  • Kapatın aboneliğimi iptal edin diyorum, hattınız aktif olmadan iptal edemiyoruz diyorlar. Hat ne zaman aktif olacak diyorum aciliyet bildirdik diyorlar ortada net yok. Terbiyem elvermiyor susuyorum telde.
    Ya sabır...
    Harbiden Bi tuhaf bunlar. Müşteri hizmetleri ile konuşuyoruz arkadan sesler garip garip. Kahvehane sanki.
  • wertymrt W kullanıcısına yanıt
    Aktif ettiklerinde iptal edersiniz dilerseniz veya devam edersiniz mevcut işletmeci ile. Karar sizin.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: XpressMusic34

    Aktif ettiklerinde iptal edersiniz dilerseniz veya devam edersiniz mevcut işletmeci ile. Karar sizin.
    bu firma harbiden şaka gibi. online işlemlerden iptal fesih talebi oluşturuyorum. bi bakıyorum sonra şikayet silinmiş, arayan da yok :) komedi bunlar resmen
  • quote:

    Orijinalden alıntı: wertymrt

    bu firma harbiden şaka gibi. online işlemlerden iptal fesih talebi oluşturuyorum. bi bakıyorum sonra şikayet silinmiş, arayan da yok :) komedi bunlar resmen
    Merhaba, PM üzerinden sizlere bilgi aktarılmıştır.
  • Hayret sabah erkenden telekom ekipleri arayıp bağlantıyı sağladılar. Şu işi 60 gün dolmadan yapsanız da insanlar kesinti yaşamasalar.

    4 saat sonra edit: internet yine gitti. sizin yapacağınız işin



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi wertymrt -- 29 Ocak 2020; 14:27:3 >
  • wertymrt W kullanıcısına yanıt
    Neden gitmiş? Milleni ye arıza kaydı bırakın dilerseniz.
  • Kullanıcı adı ve şifre değişmiş.
    Tabi bunu tesadüfen online işlemlere bakarken farkettim. İnsan Bi SMS atar adsl kullanıcı adı ve şifreniz değişti diye.
    Daha çoooooook şey öğrenmeleri lazım çooook
  • quote:

    Orijinalden alıntı: wertymrt

    Kullanıcı adı ve şifre değişmiş.
    Tabi bunu tesadüfen online işlemlere bakarken farkettim. İnsan Bi SMS atar adsl kullanıcı adı ve şifreniz değişti diye.
    Daha çoooooook şey öğrenmeleri lazım çooook
    Merhaba,

    Konu hakkında sizlere PM üzerinden dönüş yapılmıştır. Kullanıcı adı ve şifreniz gün içerisinde sizlere sms olarak iletilmiştir. İyi akşamlar dileriz.
  • wertymrt W kullanıcısına yanıt
    Sorununuz düzeldi sanırım, iyi günlerde kullanın.
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.