Millenicom firmasından 1 seneyi aşkın suredir hizmet almaktaydim. Superonline altyapısını kullanan taahhütlü bir paketteydim. Aboneliğimi yaptırdığım adresten taşındığım için nakil başvuru yaptım ve yeni adresimde Superonline altyapısı olmadığını öğrendim. Bu sebeple eski aboneliğimin iptal edilip, yeni adreste yeni bir abonelik başlatılacağı ve her sorduğumda herhangi bir cayma bedeli çıkmayacağı söylendi bana 0850 333 0 333 numaralı Millenicom çağrı merkezi tarafından. Daha sonra var olan aboneliğim yerine yeni bir başvuru alindi. Fakat o an görüştüğüm müşteri temsilcisi zaten bir aboneliğim olduğu için sistemin yeni bir başvuru açtırmadığını ve bir yakinimin adıyla başvuru alabileceğini söyledi. Babamın adıyla başvuruyu aldı. Sureci isletip eski abonelikle ilgili cihazlari ve yeni aboneliğin belgelerini Millenicom'a gönderdim. Şubat 2021 itibariyle ise bana cayma bedeli içeren bir fatura gönderildi. Yukarıdaki müşteri hizmetlerini aradım ve isim değişikliği yapıldığı için cayma bedeli çıkmasının normal olduğu ve yapabilecekleri bir şey olmadığını söylediler. Millenicom beni bu isim değişikliğine zorlayarak benden cayma bedelini gasp etmek istiyor. Çıkan cayma bedelini kesinlikle kabul etmiyor ve iptalini istiyorum. @millenicom @Millenicom Destek 1 @Millenicom Destek 2 @Millenicom Destek 3 @Millenicom Destek 4 < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ÖmerI -- 8 Mart 2021; 11:8:25 > |
Bildirim