Şimdi Ara

Mitsubishi Ankara yetkili servisi Azizoğlu rezaleti

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
124
Cevap
1
Favori
7.655
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
161 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • 29.03.2021 tarihinde Azizoğlu yetkili servisinde orijinal disk ve balata değişimi yaptım. Ardından ses geliyor 07.04.2021, 07.06.2021ve 24.06.2021 tarihinde balatalarda ses geliyor diye servise gittim. 24.06.2021 tarihinde getirdiğimde artık çok mağdur oldum garantiden değişin talebinde bulundum ve aracım 1 gece yetkili serviste kaldı. 25.06.2021 tarihinde servis danışmanı arkadaş balatalarının değişim onayı TEMSA'dan gelmediğini ancak sesin giderilmesi için TEMSA'nın ilaç gönderdiğini onu kullandıklarını ve sesin kesildiği bilgisini verdiler bende gidip aracımı aldım.

    Aracı aldıktan sonra fren mesafesinin oldukça uzadığını fark ettim ve sanayide gidip bir ustaya gösterdim oda kesinlikle torna yapıldı dedi. Bende bunun üzerine araç içerisinde yer alan kameradan görüntüleri izlememeye karar verdim. Kamera görüntülerinde yer alan seslerde açık olarak usta ile servis danışmanı arasında ki diyalogdan gerçekten torna işlemi yaptıkları açık açık itiraf ediyorlar izlemenizi tavsiye ederim. Yetkili servis diye gittim kime güveneceğimi şaşırdım.

    Rica etsem yetkisi olan biri ekşi sözlük'de başlık açabilir mi.


    Hukuki süreç başladığından videolar kaldırılmıştır.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi cemilguler61 -- 29 Haziran 2021; 14:3:55 >







  • quote:

    Orijinalden alıntı: cemilguler61

    Arabanın kaliteside çok iyi değil ama servisin kalitesi ortada . Yapacak yorum bende çok bulamadım. Az önce TEMSA genel müdürlük aradı. Saçma bi şekilde servisini savunmaya kalktı. Bende videoları birdaha izle öyle ara dedim.

    Bu rezilliğin neyini savunuyorlar utanmadan

    Anladığım kadarı ile usta serviste veya bu işlemi yaptırtan kişi çok baskın bir karakter. Servis danışmanı itiraz edemiyor, birşey de tartışmıyor , ustadan da teknik birşeyler duyamadık bu da garip, müdürlerin de konuşması kısa ama teknik bir şeyler onlar da söylemiyor. Yani bu kadar çok kişinin olduğu yerde tek bir teknik bilgi ve tartışma yok, çok enteresan.


    Şu ilaç meselesine gelince, balataların şimlerine balata gresi sürülür genelde fren balataları bu gres sürülmediği için ısınınca ses yapar. Bu gresi firma göndereceği gibi sanayiden de alabilirsiniz, servisin sürekli stoğunda olması gereken bir ürün her fren balatası değişiminde de sürmeniz şart ama ustalar tembellik edip sürmeyebiliyor.


    Şimdi bunları yapmayan bir servis gidiyor anladığım kadarı ile diskleri tornalattırıyor. Niye böyle bir işe servis kalkışıyor bu zaten başlı başına bir soru işareti. Eğer takılan yeni balata ses yapıyor ve disk değişmediyse değişmesi de gerekiyorsa müşteriye diskin de değişmesi gerektiği söylenir ( eğer balata değişimi sırasında disk kötü ise zaten baştan söylenir, diski değiştirmiyor ise ses riski müşterinindir). Eğer disk yeni, ovalliğinde, kalınlığında sorun yoksa bu durumda fren balatası kanallı değil ise kanal açarsınız kenarlarına da pah kırarsınız bu işlemi servis garanti kapsamında yapabilir.


    Kısacası ben burada servisin niye böyle bir işe kalkıştığını anlamadım. Ne gereği var, niye böyle birşey yapmışlar işin teknik boyutunu ve yüzlerce balata değişimi görmüş birisi olarak hiç anlamadım açıkçası. Eğer bu kadar kişi bir balatadan değişiminden bile anlamıyorsa o serviste yapılacak her iş şüphelidir imajı verir.

  • mitsubishi ne ya serviisini bırak arabalarıda çok karaktersiz geliyor bana eskiden köpekbalığı tasarım falan lancer lar fena değildi ama şimdi dişe dokunur bir modeli yok

  • Arabanın kaliteside çok iyi değil ama servisin kalitesi ortada . Yapacak yorum bende çok bulamadım. Az önce TEMSA genel müdürlük aradı. Saçma bi şekilde servisini savunmaya kalktı. Bende videoları birdaha izle öyle ara dedim.

  • quote:

    Orijinalden alıntı: cemilguler61

    Arabanın kaliteside çok iyi değil ama servisin kalitesi ortada . Yapacak yorum bende çok bulamadım. Az önce TEMSA genel müdürlük aradı. Saçma bi şekilde servisini savunmaya kalktı. Bende videoları birdaha izle öyle ara dedim.

    Bu rezilliğin neyini savunuyorlar utanmadan

  • Araç nedir Space Star mi?
  • Araç nedir Space Star mi?
  • Haber kanallarıyla paylaşın lütfen konuyu daha fazla insan görsün ve uzak dursun böyle işletmelerden.
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Ankara Renault Servis Tavsiyesi
    9 yıl önce açıldı
    Fiat Yetkili Servis Rezaleti
    geçen ay açıldı
    Daha Fazla Göster
  • Büyük rezalet, net hem de. Ben utandım izlerken.

  • pro-black kullanıcısına yanıt

    Evet space star

  • cemilguler61 C kullanıcısına yanıt
    Hocam öncellikle çok geçmiş olsun büyük terbiyesizlik yapmışlar umarım telafi ederler bir şekilde. Konudan bağımsız hangi kamerayı kullanıyorsunuz acaba?
  • Amaç konuya mesaj yazıp destek olmak.


    Hocam kamera nasıl bir yerdeydi de fark etmediler onu merak ettim ben de. Yoksa ses kaydetmez diye mi düşündüler acaba.

  • Elimden geldiğince paylaşmaya çalışıyorum



  • Öne çıkardım, güzel ülkemizde markaların katliamı bitmeyecek gibi duruyor. Keşke sadece size yapılmış olsa bu. En azından kameranız varmış, deliliniz mevcut.
  • ghostranger61 G kullanıcısına yanıt

    Mi 70mai hocam

  • Fell on Black Days F kullanıcısına yanıt

    Kamera aynanın hemen arkasında idi. O yüzden göremediler demek. Kamera varlığından haberleri olsa bukadar rahat olmazlardi

  • Alenen dolandırıcılık var.Polise şikayet edin.

  • 
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.