Şimdi Ara

Mitsubishi Ankara yetkili servisi Azizoğlu rezaleti (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
124
Cevap
1
Favori
7.660
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
161 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • +1 öne çıksın

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Keşke ekşi de başlığını açsa bir arkadaş. Bu rezilliği herkesin görmesi lazım.

  • Yuh artık. Koskoca yetkili servissin katakulliye ne gerek var. Söylersin durum böyle böyle kabul ediyor musunuz diye.

    Yedek parçaya 4-5 kat fiyat çekmeyi bilirler en ufak bir sorunda garanti onay vermedi. Bir yaptırımı olmadığını biliyorlar nasıl olsa...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • bir de aslında torna yaptırmamak gerek demişler kendi aralarında.


    3 kuruşluk balatadan yırtmak için disklerin içine etmişler.

  • Dura-Ace kullanıcısına yanıt

    Keşke taşıyabilsek.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Adamın arabasıyla dünyayı dolaştılar.Biz arabayı servise bırakıp gidiyoruz.Bazen bugün git yarın gel diyorlar ama adamlar Allah bilir nereleri dolanıyorlar.


    Dün birisi bana neden aracının bakımlarını kendin yapıyorsun diye soruyordu.Al işte bunlar yüzünden kendimiz yapıyoruz bakımları

  • crssover C kullanıcısına yanıt

    Birde bu adamların aynı plaza içerisinde Renault ve Dacia bayileri ve servisi var.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ykaya1983 Y kullanıcısına yanıt

    Kesinlikle ilk teste usta gitti. Yaklaşık bir saat niyetlere gitti. Biyerlere arabayı park etti yarım saat sonra geri geldi.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • cemilguler61 C kullanıcısına yanıt

    Aynen hocam çok eskiden bilirim Azizoglu’nu. 2011 de Colt alacaktım neredeyse. Renault grubu bayiliğini sonradan aldılar.

    Araç içi kamera sayesinde gerçek yüzlerini görmüş olduk. Yakında yana döne ararlar disk balata değiştirelim diye.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • İlaç demişler bir de pişkin pişkin. Ulan ilaç nedir, haşere mi kovuyoruz.


    Püh be. Azizoğlu bence bu konuda çakallık yapmıştır. Zaten azizoğlu bildiğim kadarıyla olağanüstü rezil satış sonrası hizmetleri ile meşhurdu.

  • astegon kullanıcısına yanıt

    Aynen hocam ustanın amacı yaranmak. Video nun bir kısmında servis müdürü soruyor anlaşılır mı diye ustanın cevabı hayır anlasimaz direkt.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Rezalete bak, arkadas avrupa'da olsa adamın götünden kan alırlar mahkeme yoluyla yazıklar olsun kime güvenecek bu vatandaş.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Bı kaç güne avukat ile görüşeceğim. İşin peşini bırakmak gibi niyetim yok. Amaç bu adamları herkes bilsin.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • cemilguler61 C kullanıcısına yanıt

    Hocam sürüm sürüm süründürün bence.

  • ÇAkallara bak sen klasik türk insanı haysiyetsiz karaktersizler. İlaç var ilaçladık ulan yıllardır araçla haşır neşiriz nasıl bir ilaç bu 

  • Turkiyede piyasa arabasi alacaksin
    Mitsubushi ne

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • PAUL WALKER kullanıcısına yanıt

    İlacı bana da telefonda söylediler. Servis muduru birde videoda fabrika kargoya verdi mi ilaci diye sorguladı. Nasıl bişey inan ki bende bilmiyorum


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Jocker35 J kullanıcısına yanıt

    Sorun araba değil ki. Sorun servis


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cemilguler61

    Aynen hocam ustanın amacı yaranmak. Video nun bir kısmında servis müdürü soruyor anlaşılır mı diye ustanın cevabı hayır anlasimaz direkt.

    Anladığım kadarı ile usta serviste veya bu işlemi yaptırtan kişi çok baskın bir karakter. Servis danışmanı itiraz edemiyor, birşey de tartışmıyor , ustadan da teknik birşeyler duyamadık bu da garip, müdürlerin de konuşması kısa ama teknik bir şeyler onlar da söylemiyor. Yani bu kadar çok kişinin olduğu yerde tek bir teknik bilgi ve tartışma yok, çok enteresan.


    Şu ilaç meselesine gelince, balataların şimlerine balata gresi sürülür genelde fren balataları bu gres sürülmediği için ısınınca ses yapar. Bu gresi firma göndereceği gibi sanayiden de alabilirsiniz, servisin sürekli stoğunda olması gereken bir ürün her fren balatası değişiminde de sürmeniz şart ama ustalar tembellik edip sürmeyebiliyor.


    Şimdi bunları yapmayan bir servis gidiyor anladığım kadarı ile diskleri tornalattırıyor. Niye böyle bir işe servis kalkışıyor bu zaten başlı başına bir soru işareti. Eğer takılan yeni balata ses yapıyor ve disk değişmediyse değişmesi de gerekiyorsa müşteriye diskin de değişmesi gerektiği söylenir ( eğer balata değişimi sırasında disk kötü ise zaten baştan söylenir, diski değiştirmiyor ise ses riski müşterinindir). Eğer disk yeni, ovalliğinde, kalınlığında sorun yoksa bu durumda fren balatası kanallı değil ise kanal açarsınız kenarlarına da pah kırarsınız bu işlemi servis garanti kapsamında yapabilir.


    Kısacası ben burada servisin niye böyle bir işe kalkıştığını anlamadım. Ne gereği var, niye böyle birşey yapmışlar işin teknik boyutunu ve yüzlerce balata değişimi görmüş birisi olarak hiç anlamadım açıkçası. Eğer bu kadar kişi bir balatadan değişiminden bile anlamıyorsa o serviste yapılacak her iş şüphelidir imajı verir.





  • mitsubishi japonyaya yollamak lazım bu rezilliği.

  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.