Şimdi Ara

Mitsubishi Ankara yetkili servisi Azizoğlu rezaleti (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
124
Cevap
1
Favori
7.682
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
161 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • tenekekutu kullanıcısına yanıt

    Disk ve balata aynı anda değişti. Disk yüzünden yapıyor diye deme özgürlükleri o yüzden kalmadı. Ben ıslık sesi için 3 kere servise gittim. 3. Gidişimde garanti kapsamında değişmesi için fabrikaya yazdılar fabrikadan disk veya balata fazla zarar gördüğü için ret cevabı geldi. Muhtemelen ilk iki gidisimde balatalarin anasını ağlattılar. torna işine girme nedenleri bence bildiğiniz gibi Mitsubishi daha çok kamyon gibi araçları var ve genelde torna işi bildiğim kadarı ile o tarz araçlara yapılmakta. Bunada aynı yöntemi kullanırız diye düşündüler demek.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Meticulous kullanıcısına yanıt

    Onunda denedim ama tüm iletişim kanalları kapalı. Sayfalarında iletişim için bölge sorumlusu ile görüşün diyo. Oda malasef ülkemizde temsa


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Rezilliğe bak. Gereken yapılır umarım en kısa zamanda

  • 2 senedir şirket arabası kullanıyorum, filo aracı olduğu için sürekli servis değişiyor. Fiat aracı sondan 1 önce "efsane" bir yere götürdüm. Tabi nasılsa başında durmuyoruz, aracı aldım balatalar çığlık atıyor. Servise geri gittim düzelir dediler. Düzelmedi tabi. Filoya yazdım beni başka servise yönlendirdi, balatalar çıkma takılmış :)

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • 3 defa gittiniz de ne yaptılar peki her seferinde? Yani disk ve balata ötüyor ise diskin zaten kalınlığı kurtarıyor ovalliği ölçülür iş emrine yazılır, sonra dediğim gibi balatada takılırken hatalı montaj yapıldı ise bu düzeltilir yani o ilaç dedikleri şey, eğer hala devam ediyorsa balataya pah ve/veya kanal açılır. Bunların hepsi yapıldığı halde sorun devam ediyorsa garanti kapsamında ürün değiştirilir.


    Her firmanın disk ve/veya balatayı kullanım sonrası garantiye sokma şartı farklıdır. Bazısı balatanın kalınlığının yarısı kadar aşındıktan sonra girmez der, bazısı kalınlığa ek 15 ay gibi ek süre getirir vs vs. Ama müşteri şikayeti makul sürelerde tekrar ediyorsa ilk iş emrindeki değerler baz alınır. Burada siz 3 defa servise başvurmuşsunuz. Bu başvurular arasındaki süre makul seviye de ise ilk başvuru tarihiniz geçerlidir.


    Ben olsam 1.gidişte ölçümleri yapar farlı bir değer görmez ise balata spreyi ile temizler, şim gresini de tekrar sürere aracı test edip veririm, ikincisin de balataya yoksa kanal açar bir de kenarlarına pah kırarım üçüncüsü başvuruda da artık yapacak birşey yok disk ve balata garantiden değişir. Görüleceği üzere şikayet 1.gidişte başlamış ve devam ediyor ki 2. ve 3. defa gelinmiş. Her seferinde de servis olarak bir işlem yapmışsınız ama sonucu alınamamış. Bu durumda ilk iş emri baz alınarak işlem yapılır. Eğer firmanın farklı bir garanti prosedürü varsa buna göre müşterinin işlemi yapılır. Yani 3.gidişte garanti süreci başlatılıyor ve o süreye kadar da garanti dışı kalacak ise buna göre iş yaparsınız vs vs. Kısacası nereden tutsanız iş elinizde kalıyor. Bir yerlerde teknik bir hata var ama öğrenirsiniz yakında gibime geliyor.


    @cemilguler61





  • Tamamen rezillik araba alamıyoruz böyle servisler yüzünden
    Öne çıkardım hatta toplanalım google yorumlara 1 yıldız yorum yapalım o toplu olunca işe yarıyor eskiden bir firmada kullandım hemen düzeltiler hatalarını

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • tenekekutu kullanıcısına yanıt

    Hocam ben bu yazdıklarından sonra yetkili servisin nekadar yeteneksiz olduğuna karar verdim. İş emirlerini nasıl kapattılar bilmiyorum. Çünkü iş emirlerini benle paylasmadilar.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Cana ve mala kasıt var. Aç davayı görsünler kaç bucak dünya.
    Bilirkişi iste tornayı ispatla, fren performansının düştüğünü ispatla sonra yaslan bak keyfine. 1 araba parası daha çıkarır iyi avukat.
    Sahtecilik vs saymıyorum bile.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • hazarcep H kullanıcısına yanıt

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Servise LPG montajı için bırakmışken bu konuyu görmek🥺🥺 kimlere kaldık Allah'ım sen kullarına yardım et🙏🏼

    Peşini bırakma hocam olayın. Takipteyim...

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Bende Mistubishi Colt varken yolda kaldım. Araç stop etti ve yarı otomatik şanzıman kitlendiği için geri çalışmadı, 2 saat çekici bekledim ve tamamen yetkili servis bakımlı daha 100 bin olmamış aracı yetkili servise çektik. Daha çekiciden indirirken araç beyninde sorun olabileceği, değişimin (2012 yılında) 3000tl tutabileceğini falan söylediler (o zamanlar araç zaten 16-17 ediyordu)


    Beynimden aşağı kaynar sular döküldü. Diyorum ki aynı sebeple 2 kere daha yolda kalmıştım, beyinde sorun olamaz. Hayır biliyoruz bu beyin arızası dediler. Adamlara arıza kod numarası ile söyledim bu yakıt kesme hatası nedeniyle oluyor ancak dinlemediler. O sırada 4 lüler yanarken akü bitmiş, takviye yaptılar araç şarj alır almaz resetlendi ve şanzıman normale döndü. Adamların suratını görmeniz lazım.


    Aracın bu durumunu ve genel bilgileri olan 4 sayfalık bir dosya oluşturup herşeyi ile yeni alıcısına anlatarak sattım.


    Japon fanatikleri bu gibi şeyleri asla duymak istemez, tutturmuşlar sorunsuz diye. Sorunsuz araba olmaz. Sana henüz denk gelmemiş sorun vardır. İnsan faktörü vardır. Araçtaki her civata, her somun ayrı bir risktir. Hala burada Toyota al, Honda al diyenler bir salsın bizi artık.


    Servisin yaptığı büyük terbiyesizlik, bu nedenle araç da satılmaz.


    Ayrıca bknz https://eksisozluk.com/1-subat-2019-renault-azizoglu-otomotiv-rezaleti--5926219




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi synthesizer -- 28 Haziran 2021; 23:20:48 >




  • Çok yazık güvendiğimiz dallar hep elimizde kaldı. Kazık gibi kaldı artık ağaç. Yetkili servise bile güvenemeyeceksek artık.... Neyse okuyunca bile sinirlendim Allah size sabır versin. Konunun takipçisiyiz inşallah cezasını bulut firma bir nebze rahatlarız.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • +1 Konu üste çıksın.

    Geçmiş olsun.

  • Peh....

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Geçmiş olsun seneler önce arkadaşın fren müşri bozulmuş saniyiye bırakıyor tabi ona 2 3 bin masraf var diyorlar ama araç içinde müşür bozuk olduğunu konuşuyorlar aralarında tabi araç kamerası videoları izleyince ,arkadaşın elinden zor aldık ustaları,araç kamerası şart.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • yakın zamanlarda gördüğüm en büyük rezaletlerden, adamı araç tamam diye tornaya girmiş diskle yola gönderiyorlar fren tutmasa bitti her şey...bu adamlardan bunu görüp de yetkili servisliğini almayan markaya da yazıklar olsun tabii, üstten bu davranışlar hep onaylanmış ki bu kadar rahatlar, yeter ki üç kuruş fazla kazanalım deyip susmuşlar.

  • ben garantisi dolmamış 1 yaşındaki opel asta aracımın bakımını dışarda kendi ustama yaptırdım. türkiyede “yetkili servis” kavramını sinemada ya da havaalanındaki yeme içme yerleri gibi görüyorum. yetkin oldukları için değil para karşılığı o yetkiye sahip oldukları için yetkili oluyorlar. aynı şey elektronik, beyaz eşya, bilgisayar için de geçerli. eğer ürününüzü iade etme hakkınız yoksa sakın yetkili servise bulaşmayın. içinde işe yarar ne varsa söker eski parça takarlar.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Rezalet ya. Yalan dolan herşey var, resmen müşteriye yalan söyleyip aldatma peşindeler.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Fren bir aracın en önemli parçası müşterinin haberi olmadan, parasını verdiği sıfır parçaya nasıl torna yaparlar büyük rezillik artık daha büyük rezillik görmeyiz dedikçe seviye seviye üstü çıkıyor, geçmiş olsun.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Ülkemizin kaliteli insanları gün geçmiyor ki bizi şaşırtmasın (!)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.