Şimdi Ara

Mitsubishi Ankara yetkili servisi Azizoğlu rezaleti (6. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
124
Cevap
1
Favori
7.657
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
161 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • cemilguler61 C kullanıcısına yanıt
    Bu rezilliğin savunulacak bir tarafı mı varmış?

    İçimden geçirdiklerimi hepiniz anladınız (:

    Çok geçmiş olsun hocam, alenen dolandırıcılık bu.

    Araçiçi kamera olmasaydı itirafı kesin olarak öğrenemeyecektiniz belki de, şansa yaşıyoruz.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Burada simdi bu kayit habersiz alinmis oluyor. Bu suctur bilginiz olsun.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • TEMSA bu rezalete sahip çıkıyorsa ne denir bilemiyorum. Ben mitsubishi aracından da servisinden de fevkalede menun idim. 100 bin km bindim ve hep yetkili servis hizmeti aldım çünkü rakamları uygundu. Sorun insan olabilmekte. Marka/Model, veya servisin yetkili /etkili olmasında değil.


    Azizoğlu pek matah bir yer değil yalnız. Ankaradaki diğer servisleri kullanın. IBA ilgili bir yerdi kapanmadı ise.

  • cemilguler61 C kullanıcısına yanıt
    Halletmezlerse tketici hakem heyetine gidebilirsin hocam.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Vay be.Şu videoları japonyaya gönderseniz tüm mıtsubıshı yönetim kurulu topluca intihar ederler.Bu ne kardeşim böyle onurlu millete bu yapılır mı?😁

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Arkadaşlar avukat ile görüştüm yasal süreç başlayacak o yüzden videoları kaldırıyorum.

    Teşekkürler.

  • ykaya1983 Y kullanıcısına yanıt

    onur bırakmadılar ki bizde

  • cemilguler61 C kullanıcısına yanıt

    Konuyu öne çıkardım. Olay tek kelimeyle rezillik.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 2 çocuk tecavüzcüsü serbest kaldı ülkede.

    Söyleyeceklerim bu kadar. Ülke bitmiş.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Koskoca TEMSA müşteriden özür dileyip iki diski değiştirmeyi kendine zül görüyor. Anlamak mümkün değil bu Türk firmalarını. Büyük olmak ekonomi kanallarına dergilerine röportaj vermekle olmuyor müşteri memnuniyeti ile oluyor bunu kavramadıkları için dünya çapında bir markamız yok.

  • Keşke İBA ya gitseymişsin

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • espial kullanıcısına yanıt

    Tam olarak az önce temsa aradı. Balata ve disk değişimi için diğer yetkili servisten randevu alacaklarını söylüyorlar. Ayrıca Temsa Azizoğlu için soruşturma başlatmış beklemedeyiz


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • cemilguler61 C kullanıcısına yanıt

    Yeni haberleri bekliyoruz hocam.

  • 5.5 sene Mitsubishi Asx kullandım.

    Tr de Mitsubishi kullanıyorsanız servis mantalitesi diğer markalardan farklı sürekli ticari araçlarla haşır neşir oldukları icin yetkinlikleri de ona göre binek arabalarda az oluyor. Zaten binek satışları da ortada.

    Güvendiğiniz aklınıza yatan derdinden anlayan servis ve çalışan bulmak çok önemli size doğru şekilde yol gösterecek doğru yönlendirecek.

    Ben bu yüzden 5.5 sene her servis bakımı dönemimde aracımı bulunduğum il Bursa da yetkili servis olmasına karşın 150 km ötemdeki Balıkesir yetkili servisine götürdüm.

    Garanti ile ilgili yada farklı pek çok sorunumu da Karahalılar servisi Müdür Mesut Bey sorunsuz halletmişti. Eğer olur da okuyorsa kendisine selam olsun.

    Konu sahibi arkadaşım çok geçmiş olsun. Hakkınızı sonuna kadar savunun



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi pro-black -- 29 Haziran 2021; 17:41:42 >
    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Çok geçmiş olsun, süreci ve yaşadıklarını paylaşmanızı bekliyoruz. Bence durumu KESİNLİKLE Mitsubishi Global ile paylaşmalısınız, bu tarz işlemler genelde mail atıldığında bile Türkiye temsilciliklerine yönlendirilebiliyor, birden fazla kanal aracılığı ile yaşadığınız durumu paylaşmanızı ve durumu birinci ağızdan anlatmanız önemli. Hukuki sürecin ötesinde bu tarz markalar global anlamda marka imajlarını düzgün tutmak adına daha ciddi yaklaşımlarda bulunabiliyorlar.

  • pro-black kullanıcısına yanıt

    Hocam markayı gerçekten çok iyi anlattın. Zaten her taraf ticari adamlar binek aracı görünce bunun ne işi var burada diyorlar davranışları ile.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Elrohir kullanıcısına yanıt

    Hocam globale ulaşamadım. LinkedIn Twitter hepsinin kapalı web sayfasında bile sorun halinde bölge satıcıları ile iletişime geçin diyor.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Çok güzel yakalamışsınız. Kanıt da var. Yoksa öyle bir inkar ederlerdi ki kendinizden şüphe duyardınız.


    Araç ici kamera nedir? Araç çalışmadan kayıt yapıyor mu? Marka, link rica edebilir miyim?

  • bugrahan18 B kullanıcısına yanıt

    Hocam USB ye bağlı araç çalışınca yolun videosunu almaya başlıyor. Xiaomi 70mai diye bı kamera kullanıyorum tavsiye ederim


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

  • < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.