|
Mitsubishi, Avrupa'da yeni model satışa sunmayacak
-
-
Zaten markanın imajını yerle bir ettiler binek otomobillerden vazgeçerek. Bu markayı biz Lancer'la, Subaru rekabetiyle sevdik. Yolu yol değil. Anlamadığım şey; bunun çözümü bu muydu? Tamam Avrupa markalarıyla iş yapmak istemiyorsun. Japonsun, gururlusun. E git Toyota'yla, Mazda'yla bir şeyler yap, maliyeti düşür. Seni sen yapan otomobillerden elini ayağını çekmek niye? Hala bir Lancer sahibi olmak hayalimdir. Deli gibi seviyorum bu markayı. Ayıp be Mitsubishi.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Ambarad -- 28 Temmuz 2020; 17:16:40 >
-
Binek otomobiller markaları birleşe birleşe tek el olma yolunda ilerliyorlar. Birleşen gruplar motorları paylaşıyor, platformları paylaşıyor haliyle yatırım maaliyetleri oldukça düşüyor. Bunlarla yarışmak artık zorlaşıyor..
-
Sorun değil
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Emisyon değerlerini düşürmek için hibrit motor yapabilirlerdi veya daha düşük hacimli turbo benzinli motorlara geçerek karbon ayak izini düşürebilirlerdi.
Aslında özellikle pick-up modelleri ile ülkemizde sıkça kullanılan bir markadır Mitsubishi. Binek otomobil çeşitlerinin azaltılması da bence iyi bir adım olmamıştı.
< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı > -
Aman tanrım nasıl olabilir bu
< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı > -
Lancer ve evoyu bitirdi Suzuki misali oldu bence toptan kapatsın gitsin
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > -
Sadece Ortadoğu'ya satsalar yeter
< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı > -
Biz neredeyiz önemli olan o. Avrupa mı orta doğu mu?
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > -
Avrupayız muhtemelen zaten çok satmıyorlar.
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > -
Bir grupla birleşmeden mitsubishinin işi oldukça zor. Outlander phev ile avrupada hibrit suvun lideriydiler geçtiğimiz 10 yılda. Nissan navarayı bile emisyon normlarıdan dolayı avrupadan çekmişken L200 gibi bir liderin 2022 de gelecek olan yeni modelini bir umut Türkiye de görebiliriz umarım. Ayrıca şuan alınan karar yeni modellerin 2022 ye kadar avrupaya gönderilmemesi ardından umarım temelli çekilme kararı gelmez
< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı > -
Bedel ödenecekse Avrupa, Teşvik kapitülasyon vs olacaksa ortadoğu ülkesiyiz.
< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı > -
Anca gider gorkemuse üzgün
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
reno nissanla birleştiler
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
zaten ikinci, üçüncü sınıf garip birkaç model getiriyorlardı. gelmesinler uğurlar olsun.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
lancer'ı ve pajero'yu üretimden kaldırmasından belliydi zaten... biri dakar efsanesi diğeri ralli efsanesi. motor sporlarında böyle imaj yaratan iki efsane modeli üretimden kaldırdı gitti yerine space star, attrage filan satmaya başladı (kötü araçlar değil aslında ama efsane modeller neree bunlar nere). mesela asx filan da güzel arabaydı ama otomatiğini getirmediler, bari 1.6 cvt'si olsaydı 2011-2014'lü yıllarda nissan qashqai'ye ciddi bir rakip olurdu avrupa pazarında. yazık ettin mitsubishi çok yazık.
neyse ben asx'i saklayayım belki torunlarıma gösteririm :D artık avrupa'da böyle bir marka yok diye farklı bir aurası olabilir
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Jeremy Klakson -- 28 Temmuz 2020; 21:19:53 > -
Birçok arabası dayanıklı sevdiğim amrka
< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı > -
Ya şu an en yüksek beklentim Mitsubishi'nin aynı Ford gibi C Pickup segmentine eV L200 getirmesidir. Basit, Nissanın leaf tecrübesi ve seninde pHev tecrüben var. Emisyonlar ile sıkıntı yaşıyorsun ne yapmalısın? Tabiki de eV. Hadi lancer,pajero,galant yapmayacaksın bi tık sınırlarının dışına çık. Hayır anlamıyorum bir firmanın kendi müşteri profilini bilmesi,kavraması bu kadar mı zor. Zaten yıktın firma güvenini bari bi girişimci ol Mitsubishi.
< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı > -
90 model Lancer alınır mı?
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > -
Benim de hayalim evo fq400'dü sadece 1 tane gördüm burada. İlk köpek balığı tarasımılı lancer reklamını, gazetede gördüğümü hatırlarım.
< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
Zaten markanın imajını yerle bir ettiler binek otomobillerden vazgeçerek. Bu markayı biz Lancer'la, Subaru rekabetiyle sevdik. Yolu yol değil. Anlamadığım şey; bunun çözümü bu muydu? Tamam Avrupa markalarıyla iş yapmak istemiyorsun. Japonsun, gururlusun. E git Toyota'yla, Mazda'yla bir şeyler yap, maliyeti düşür. Seni sen yapan otomobillerden elini ayağını çekmek niye? Hala bir Lancer sahibi olmak hayalimdir. Deli gibi seviyorum bu markayı. Ayıp be Mitsubishi.
|
Binek otomobiller markaları birleşe birleşe tek el olma yolunda ilerliyorlar. Birleşen gruplar motorları paylaşıyor, platformları paylaşıyor haliyle yatırım maaliyetleri oldukça düşüyor. Bunlarla yarışmak artık zorlaşıyor.. |
Bedel ödenecekse Avrupa, Teşvik kapitülasyon vs olacaksa ortadoğu ülkesiyiz.
|
lancer'ı ve pajero'yu üretimden kaldırmasından belliydi zaten... biri dakar efsanesi diğeri ralli efsanesi. motor sporlarında böyle imaj yaratan iki efsane modeli üretimden kaldırdı gitti yerine space star, attrage filan satmaya başladı (kötü araçlar değil aslında ama efsane modeller neree bunlar nere). mesela asx filan da güzel arabaydı ama otomatiğini getirmediler, bari 1.6 cvt'si olsaydı 2011-2014'lü yıllarda nissan qashqai'ye ciddi bir rakip olurdu avrupa pazarında. yazık ettin mitsubishi çok yazık. neyse ben asx'i saklayayım belki torunlarıma gösteririm :D artık avrupa'da böyle bir marka yok diye farklı bir aurası olabilir |
Benzer içerikler
- telegram numarasız hesap açma
- gif yapma
- instagram şifremi unuttum
- whatsapp görüldü kapatma
- instagram takip isteği attıklarım
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X