Şimdi Ara

Netgsm, şimdi de Ev İnterneti ile yanınızda. (62. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
1.635
Cevap
53
Favori
63.953
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
8 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 6061626364
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • trakyAli-1986 kullanıcısına yanıt

    Bende sorun yok


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • osamanos kullanıcısına yanıt
    15 dk yi geçti dsl ve internet ışığının yanması.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • trakyAli-1986 kullanıcısına yanıt

    Bölgesel sıkıntı olabilir. Turk Telekom bakım yapıyor olabilir yada sıkıntınız vardır. Müşteri hizmetlerine kayıt açın şimdiden. Yarın arayıp konuşun. Yardımcı oluyorlar.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Mattg -- 14 Aralık 2024; 2:9:33 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ronnettee kullanıcısına yanıt
    Ben şu an önermem, sırf referans indirimi için önerenler başka bir kafadalar..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Bella Ciao -- 14 Aralık 2024; 2:29:27 >
    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bir Comnet Mağdurundan Selamlar herkese,

    Forumda Netgsm İnternet hakkında biraz araştırıp geçmeye karar verip, İlk Müşteri Hizmetlerini aradıktan 8 saat sonra internetim açıldı. Dün (13 ünde) saat 15:46 de MH aramamla başlayan süreç bugün 00:45 de tamamlandı. 


    Nasıl geçtiğimi az detaylı Ref kodumla paylaştım:

    https://forum.donanimhaber.com/netgsm-arkadasini-getir-referans-kampanyasi--159389210-33#160242836


    Bursa, VDSL, (Max. Altyapı Sorgu:85Mbits; Modem:102Mbits gösterirken) 75MBits/8MBits tanımlanmış, şimdilik teknik yoğunlukta kalabilir,


    Açıldığından beri defalarca denedim;

    Modem Reset/Yeniden IP alma sıkıntı yok; max 7-10sn'de DSL, 3-5sn'de IP alıyor.

    SpeedTest; Ping 11-12ms(35Mbits lik Comnet 9ms idi), 74.7MBits/7.8MBits Down/Up


    Merak eden olursa Ping/Trace/Modem değerleri ilk fırsatta paylaşabilirim. Kalabalık yapmak istemedim. İnşallah firmada sıkıntı olmazsa bu fiyata bence çok iyi, Comnet 'mağdurdaş'larıma ve herkese hayırlı olsun, kendimi biraz 'Comnetli sığınmacı' gibi hissediyorum. 




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi memogecici -- 14 Aralık 2024; 6:16:11 >




  • memogecici kullanıcısına yanıt
    Sizde çok iyi bende modemi kapatıp acip dsl ve internet ışığının yanması 15 dk.

    Hatta gece 15 dk dan da fazla olunca acaba internet mi kesildi diye konuya yazdım.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi trakyAli-1986 -- 14 Aralık 2024; 6:59:0 >
    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • trakyAli-1986 kullanıcısına yanıt

    Binet'e göz atabilirsin. Sana lokasyon olarakta yakın. Ping düşük olur; yurt içi.

  • Ping soran arkadaşlar; netgsm gündüz 20-30 akşam 30-50 bandında değişiyor şimdilik. Komşumun türknet, test yaptığımda yarı yarıya düşük ping değerleri. (22 üzeri görmedim)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Jayus -- 14 Aralık 2024; 10:52:5 >
    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Arkadaşlar bir şey soracağım biz Türk Telekom'dan buraya geçmeye çalışıyoruz Pazartesi gününden beri işlemimiz beklemede netgsm diyor ki Türk Telekom hala onay vermemiş ben de Türk Telekom Müşteri hizmetlerini arıyorum onlar da bizlik bir durum yok diyor Ben öyle arada kaldım Pazartesi günü de sözleşmemiz bitiyor Sizce ne yapmalıyım

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Merhaba arkadaşlar bende Netgsm e başvurdum ama 3 gündür ne arayan var ne soran , bu kadar uzun süre aranmayan var mı?

  • radtv213 R kullanıcısına yanıt

    BTK sikayet sistemine yaz. Cevap verirler.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Mattg M kullanıcısına yanıt

    0850 li numarayı arıyorum ama yoğunluk var biz size dönüş yapacağız denilip kapanıyor sonrada dönen yok

  • kokesta K kullanıcısına yanıt

    1 tuşuna basıp bekleyin. 30 dakika sürer ama ulaşırsınız. Ben öyle yaptım.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Mattg -- 14 Aralık 2024; 11:17:50 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Mattg M kullanıcısına yanıt

    Benim bildiğim kadarıyla Oradan şikayetlere geç dönüş oluyor yani benim iki gün içerisinde en azından durumun nasıl ilerleyeceğini öğrenmem lazım Çünkü İki gün sonra Allah bilir ne kadar fiyat ile faturalandıracaklar


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • radtv213 R kullanıcısına yanıt

    Hocam ilkte kayıt açıyorum ben. Öbür güne Türk Telekom Müşteri hizmetlerini arayıp durumu ve şikayet kaydı olduğunu hatırlatıyorum. Onlar sistemden görüyor ve hızlandırıp hallediyorlar. Normal de .




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Mattg -- 14 Aralık 2024; 11:23:25 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Mattg M kullanıcısına yanıt

    Teşekkür ediyorum hocam şimdi Arkadaşlar bunun dışında bir çözümü yok mu Pazartesi mesela sözleşme bittiğinde ne olabilir Ne kadar fiyat çıkarabilirler bu soyguncular


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • radtv213 R kullanıcısına yanıt

    Net GSM’i arayıp bir daha onay isteği göndermelerini isteye bilirsiniz.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Mattg -- 14 Aralık 2024; 11:29:22 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • osamanos kullanıcısına yanıt

    0850 li numarayı aradıktan sonra işlemleri hızlandırmak bi link verdiler bende oradan giriş yapıp bazı belgeleri yükledim ama dediğim bir tek sözleşme kaldı onuda herhalde aradıklarına halletmem gerekiyor çünkü sözleşmeyi indireceğim bir yer bulamadım

  • 
Sayfa: önceki 6061626364
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.