Bildirim
Netspeed Prime Time Hız Düşürme
Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar:
Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
Giriş
Mesaj
-
-
son günler bendede aynı şekilde, hatta oyun pingleri bile arttı -
Ayni sıkıntı bendede var. -
aynı sorun bendede vardı pandemi sürecinde başladı 1 hafta boyunca düzelmedi sorun baktım olcak gibi değil türknete geçtim düzeldi sorun fakat şimdide türknette aynısını yapıyor 8-12 arası pingim ve downloadım düşüyor böyle yaparak neyi hedefliyorlar acaba çok amaçsız -
Güzel insanlar farklı iss kullanan tanıdıklar da aynı dertten muzdarip zaten telekom hızı ahirete götürecek. Bilmiyorum ne yapmak gerek. İss değiştirmek çözüm değil gibi. -
netspeed abonesiyim, aynı sorunu yazmak için gelmiştim. Normalde 70 pingle oynadığım sunucular 200ping seviyelerinde şuanda -
Az önce 3 kere aradım açan yok telefonu.. Nasıl iş yapıyorlarsa artık. -
Bilmiyorum ama her aradığımda aynı kişiler çıkıyor batma eşiğinde mi acaba firma? Endişe veriyor. 20 dk beklemeden ulaşmak mümkün değil müşteri hizmetlerine. -
bence batma eşiğinden ziyade müşteriye yetemiyorlar kapasite artımıda yapmıyorlar maliyet olur diye olanla idare etmeye çalışıyolar -
20 dk beklediniz diye firma batıyor yani? vay be.. tespite bak -
-
Türknet deneyin bence.. geçiş işlemi yaparsanız daha hızlı aktif olur -
Bir arkadaş turnete geçtim orada da aynı sorun var diye cevap yazmış. Sizin paket hızı ping vs nedir çünkü 75ten 25 e düşünce sıkıntı oluyor ama 35den 25 e fazla fark olmaz.quote:
Orijinalden alıntı: _A_N_I_L_
Türknet deneyin bence.. geçiş işlemi yaparsanız daha hızlı aktif olur -
vae erişim vdsl 100lük paketteyim memnunum -
-
Sitesindeki altyapı sorgula kısmında alabileceğim maksimum hız 68 megabit görünüyordu ben de 35 megabit indirme hızı veren pakete abone oldum, şimdi altyapı sorgula dediğimde alabileceğim hız 13 megabit görünüyor...
Edit: Ayrıca speedtest'ten aldığım hız 2 megabit
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi boksit -- 21 Eylül 2020; 21:5:22 > -
Speed test history den ss aldım o resmi -
-
Hocam müşteri hiz. Temsilcisi hız konusunu açar açmaz ilk söylediği wifi üzerinden mi test ediyorsunuz demekti bana. Bende dilerseniz 7 den gece 2 ye kadar tüm hız sonuçlarını paylaşabileceğimi söyledim. Ayrıca benim kullandığım bantın 5ghz olduğunu etrafımda sadece 2.4hgz bandında yayın olduğunu söyledim . Beni beklemeye aldı sonra hat kesildi yarım saat sonra yine ve aynı kişiye bağlandım incelenmesi için kayıt oluşturdu. Bilmiyorum ne olacak hat taşıma gerçekleştirmek başlı başına macera port durumundan biraz ürküyorum açıkçası çoğu yeni abone port bekliyor konumumda biraz daha bekleyip göreceğiz. Konumda lokaysonda en iyi f/p olarak almak ki buna taşıma sorunları uzun sure beklemede dahil .quote:
Orijinalden alıntı: MetinCinar
Teşekkür ederim hocam..
Müşteri hizmetleri ile böyle bir diyaloğumuz oldu..
Sonra ses kesildi :)
Saat 8 deki hıza bak gece 1 dekine bak kablosuz bant kanalı ile alakasız ben 5ghz bandını kullanıyorum 1 senedir neden şimdi oluyor hikaye hocam prime time da hızı düşürüyorlar kabloluda aynı sonuç çıkıyor.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi braslitov -- 22 Eylül 2020; 1:9:48 >
-
Şuanda yazdığın sorununun aynısı bende yaşıyorum 2 yıldır 75 mblit paket kullanıyorum. Son 1 haftadır. max 27 mbit alıyorum download olarak.Müşteri hizmetleri eskisi gibi amıyor hızlı. Açsada önlerindeki kağıttan ezbere okuyorlar. Nasıl çözeces bu işi bilmiyorum.
Benzer içerikler
- comnet şikayet
- digitürk internet nasıl
- türknet mi türk telekom mu
- vefat eden kişinin elektrik aboneliği iptal edilmezse
- internetten sipariş nasıl verilir
- vodafone ev interneti tarifeleri
- 24 ay taahhütlü internet cayma bedeli
Ip işlemleri
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X