Şimdi Ara

Otomobil Severler Sohbet Konusu. (14. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
9.079
Cevap
50
Favori
131.608
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
6 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1213141516
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • supremum01 kullanıcısına yanıt
    hocam clionun dizeli az yakıyor ama debriyajı beton gibi, benzinlisi zaten benim arabayla aynı yürümeyen çekmeyen bir motor var.
    i 20 nin iç genişliği hoşuma gitti ama motoru hakkında pek bilgim yok, triger zincirli ve sorunsuz diyorlar birazda fazla yakıyormuş.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • ufuk-34JD58 kullanıcısına yanıt
    Tesadüf..Bende yabancı forumlardan birinde gördüğüm İ20 Coupe'den sonra iştahla i20 ilanlarını tarıyordum
    www.forum-auto.com
    Accueil et présentation des nouveaux membres de la section Hyundai - Page : 5 - Hyundai - FORUM Marques
    http://www.forum-auto.com/marques/hyundai/sujet21-140.htm


    Abi bence model olarak iyi seçim ama hatırladığım kadarıyla genelde hafta sonu kullanıyordun.Benzinlinin sessizliği ve keyfi ile Dizel'in ilk alım maliyetine değip değmeyeceği arasında seçim yapmak kalıyor.1.2 16v Mtv avantajınada sahip Sense donanım ile güzel arabalık eder.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi redbul_540 -- 10 Haziran 2016; 16:37:08 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ufuk-34JD58

    hocam clionun dizeli az yakıyor ama debriyajı beton gibi, benzinlisi zaten benim arabayla aynı yürümeyen çekmeyen bir motor var.
    i 20 nin iç genişliği hoşuma gitti ama motoru hakkında pek bilgim yok, triger zincirli ve sorunsuz diyorlar birazda fazla yakıyormuş.


    Debriyaj acisindan bir diger unsur da asiri yukarida kavriyor. (Gerci cogu Renault modelleri boyle) Debriyaj bitti heralde diye dusundugunuz an araba kavriyor. :) Ilginc niye o kadar yukari ayarladilarsa..

    i20'i bende benzinlisini 1 kere kullandim yakin akrabam kaza yapmisti ona kasko vermisti. Arac cidden yakiyor. :)

    Aklima ilk Clio3 gelmisti. Eger baska birsey gelirse haber veririm. :)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • redbul_540 kullanıcısına yanıt
    kardeşim 1.2 16v benzinli arabadan ben bıktım hiçbir avantajı yok ,parçası bakımı dizelden pahalı yokuşda çekmiyor .
    bizim buralar çok yokuş aslında düz yol hiç yok, ya 1.6 alıp lpg takmak lazım lpg yide ben sevmiyorum yada dizel.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • ufuk-34JD58 kullanıcısına yanıt
    Hocam Ankaralı'yım. Fakat desenizki Ankara'da dürüst galerici var mı ? Ben gösteremem. Zannetmiyorumki İstanbul'da da olsun. Bence aracınızı satın, ve direk ikinci el sahibinden bakın araçlara. Gerekirse burda hep birlikte bakarız.
  • ufuk-34JD58 kullanıcısına yanıt
    Anladım abi ama 1.2 Kappa Reno'nun 10 Yılı devirmiş 1.2'sinden daha performanslı ama tabi neticede ikiside atmosferik ve hacim aynı..

    1.4 Crdi İ20'yi Çok tatlı yürütüyor(Hatta uçuruyorda denilebilir)6-7 Kişi üst,üste binip Arkası yere oturmuş vaziyette bile yokuşlarda vs devirlenerek,vites yükselterek çıkmayı sağlıyor.Ama yakıtı 1.5 90 Dci'den Şehir dışı 1 Lt şehir içi 1,5 Lt fazla.. Tek eksi yönüde emsallerine göre yakıtı zaten oda performans'tan dolayı,onun haricinde problemsiz,performanslı kaputun altında uzun yıllar görevini başarıyla yapacak bir ünite.. HyundaiClubtr'de kullananlar var oraya göz atmanı tavsiye ederim abi




  • quote:

    Orijinalden alıntı: otomobilci_x

    Forumun durumuyla ilgili çok çaba harcayan kişilerden birisiyimdir (gerçekten uğraştığımı düşünüyorum) ancak hiçbir şey elde edemedim arkadaşlar, şu saatten sonrada iş daha da zor.
    Bir benzetme yapacak olursam gölün (forumun) yüzeyi gittikçe yayılıyor ancak derinliği azaldığı için içindeki balıklar tek tek kaçıyorlar.
    Kalan balıkların güzelliği de yayılan ve derinliği azalan gölde çoğalan kurbağalar arasında kayboluyor.


    Gezi yazılarını ilgiyle okuyordum .



    ek.

    Opel'e zam gelmiş, yaklaşık 1.500TL gibi.

    Geçen 1.0T MTA Astra için konuşuyorduk.
    Opel'in önünden geçerken girdim sordum 72.000Liste fiyatı 67'ye bırakıyorlar + Plus paket 2.000TL = 69.000TL...


    Astra HB 1.6 Dizel 136 HP AT6 Dynamic 88.000TL ye bırakıyorlar(Listesi 91.500TL)

    Sunroof ve 1-2 opsiyon eklesen 92-93

    Çok para -ki Excellence bile deği o zaman da 100.00'e göz kırpar.


    100.000'e Astra alana kadar...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Panthér -- 10 Haziran 2016; 19:26:01 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: redbul_540

    Tesadüf..Bende yabancı forumlardan birinde gördüğüm İ20 Coupe'den sonra iştahla i20 ilanlarını tarıyordumhttp://www.forum-auto.com/marques/hyundai/sujet21-140.htm

    Abi bence model olarak iyi seçim ama hatırladığım kadarıyla genelde hafta sonu kullanıyordun.Benzinlinin sessizliği ve keyfi ile Dizel'in ilk alım maliyetine değip değmeyeceği arasında seçim yapmak kalıyor.1.2 16v Mtv avantajınada sahip Sense donanım ile güzel arabalık eder.

    Coupe güzelmiş.




  • Panthér kullanıcısına yanıt
    Bencede..Sıfır fiyatları gayet iyi aslında pc'deki alınabilinecek araçlar listesine bugün aldım bu aracı
  • quote:

    Orijinalden alıntı: redbul_540

    Bencede..Sıfır fiyatları gayet iyi aslında pc'deki alınabilinecek araçlar listesine bugün aldım bu aracı

    Şu listeyi bir görelim bakalım, başka neler var.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Panthér

    quote:

    Orijinalden alıntı: otomobilci_x

    Forumun durumuyla ilgili çok çaba harcayan kişilerden birisiyimdir (gerçekten uğraştığımı düşünüyorum) ancak hiçbir şey elde edemedim arkadaşlar, şu saatten sonrada iş daha da zor.
    Bir benzetme yapacak olursam gölün (forumun) yüzeyi gittikçe yayılıyor ancak derinliği azaldığı için içindeki balıklar tek tek kaçıyorlar.
    Kalan balıkların güzelliği de yayılan ve derinliği azalan gölde çoğalan kurbağalar arasında kayboluyor.


    Gezi yazılarını ilgiyle okuyordum .



    ek.

    Opel'e zam gelmiş, yaklaşık 1.500TL gibi.

    Geçen 1.0T MTA Astra için konuşuyorduk.
    Opel'in önünden geçerken girdim sordum 72.000Liste fiyatı 67'ye bırakıyorlar + Plus paket 2.000TL = 69.000TL...


    Astra HB 1.6 Dizel 136 HP AT6 Dynamic 88.000TL ye bırakıyorlar(Listesi 91.500TL)

    Sunroof ve 1-2 opsiyon eklesen 92-93

    Çok para -ki Excellence bile deği o zaman da 100.00'e göz kırpar.


    100.000'e Astra alana kadar...

    Gezmek kadar sonrasinda paylaşmakta benim için büyük keyif aslında çünkü sen paylasirken aslında insanlarda oralar, o olaylar, o tadlar hakkında bildiklerini tecrübe ettiklerini paylaşıyorlar hem gezerek goremediklerimizi tamamlıyor hemde oralara gideceklere yardımcı oluyoruz ama işin bütün keyfine ediyorlar. Geçen aylarda 520 BMW kiralayıp 3 gün Kuşadası ve İzmir taraflarıni gezdik. önce bir yazayım dedim hemde e180 le mukayese sini yapardık (bomba konu olurdu) sonra dedim ağzımızın tadını bozmayalim.

    Ek (sonradan gördüm)
    100000 tlyi c segmenti premium olmayan bir araca vermek bana cok doğru gelmiyor alana birşey demem kendi tercihidir kendi kararıdır tabiki ama ben asla vermem. Aslında 70.000 TL de o araca çok ama piyasa bu halde iken insan pekde yadirgayamiyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi otomobilci_x -- 10 Haziran 2016; 20:36:54 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • C segmenti için benim de bütçem 70 bin civarı olurdu, onun üstüne çıktığımda ya segment atlar ya da Suv bakardım muhtemelen.

    Piyasa çok kötü bir hal aldı. Gny* nickli Günay arkadaşımla forumdan tanışıp Bursa'da iken bol bol görüştük ve samimi ortam kurduk. Yaklaşık 3-4 ay araç baktım. Normalde 45 civarına bütçesi yetiyordu fakat 30 civarına araç bakalım derken bir anda 45 civarında Kia Rio 1.4 dizel Sporty alırken bulduk kendimizi. Daha önce rahmetli ev arkadaşımın da kullanması sebebiyle aracı şiddetle önerdim ve kendisi şu anda oldukça memnun.

    Bu arada Auris'in 1.6 benzinli modelinin lpg'ye uyumu 1.33 motor ile aynı mı ?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Panthér

    quote:

    Orijinalden alıntı: otomobilci_x

    Forumun durumuyla ilgili çok çaba harcayan kişilerden birisiyimdir (gerçekten uğraştığımı düşünüyorum) ancak hiçbir şey elde edemedim arkadaşlar, şu saatten sonrada iş daha da zor.
    Bir benzetme yapacak olursam gölün (forumun) yüzeyi gittikçe yayılıyor ancak derinliği azaldığı için içindeki balıklar tek tek kaçıyorlar.
    Kalan balıkların güzelliği de yayılan ve derinliği azalan gölde çoğalan kurbağalar arasında kayboluyor.


    Gezi yazılarını ilgiyle okuyordum .



    ek.

    Opel'e zam gelmiş, yaklaşık 1.500TL gibi.

    Geçen 1.0T MTA Astra için konuşuyorduk.
    Opel'in önünden geçerken girdim sordum 72.000Liste fiyatı 67'ye bırakıyorlar + Plus paket 2.000TL = 69.000TL...


    Astra HB 1.6 Dizel 136 HP AT6 Dynamic 88.000TL ye bırakıyorlar(Listesi 91.500TL)

    Sunroof ve 1-2 opsiyon eklesen 92-93

    Çok para -ki Excellence bile deği o zaman da 100.00'e göz kırpar.


    100.000'e Astra alana kadar...

    Ix20 nin rakibi Jazz mi? Eger oyleyse cogu kullanici marka algisi vb nedenlerden dolayi Jazz seciyor.

    Fusion galiba B segmenti? Fiesta varken o segmentte is yapmasi zordu hatta kisisel fikrim yanlis bir adimdi. Zaten markanin bu segmentte kemiklesmis bir modeli olan Fiesta varken sekil degistirip ayni segment araci piyasaya surmek kendine ates etmek gibi. Bilmiyorum belki yanlis dusunuyorum.. Bu iki araca da doneminde pek alisamadim ben. :) ozellikle de Fusion'a.


    Premium haric kisisel fikrim C segmenti icin en fazla 70-75.000 civarlarinda butce ayririm. Sonrasinda gozum suv (tabiki forester) veya bir ust segmente kaymaya baslar.

    Sen galiba 1.0 Astra'ya epey kafayi taktin. :)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi supremum01 -- 11 Haziran 2016; 0:28:05 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • İX20 yi sadece dışarıdan gördüm, iç hacmi veya diğer yönleri hakkında bilgim yok. kalıp ve hacim olarak kıyas olabilir
    ama her kıyasa giren oyunu Jazz dan yana kullanır.

    İX20 yada Fusion gibi araçlar galiba(!) bizim gözümüzde gerçek kasasından bozma/uydurma/yakıştırma vs. gibi durduğundandır.
    Yani bir Fiestayı bilip/görüp arkasından Fusion gibi şişkin olanını görünce "bu ne yahu! fiesta varken gerek mi vardı?" diye
    düşündüğümüz oluyordur -ki ben gördüğümde mantıksız olarak bakmıştım.

    Bu tür şişirme araçların piayasası da çok zayıftır, sevenini bulamadığın sürece satmakta bir derttir(diye düşünüyorum).

    Bu gün Citroen/Kia'nın Satış Müdür ve bu markaların Servis Müdür arkadaş ile epey sohbet ettik.
    Onların fikri de benzinli C sınıfı bir araç için 70.000TL nin makul, diğer fiyatların gereksiz fazla olduğu yönündeydi.

    Başka arkadaşlardan edindiğim genel kanı da bu doğrultularda oldu.

    80-100.000TL seviyelerine çıkıldığında işler, 10-20 daha vereyim Premium C alayım, durumuna dönüşüyor.



    1.0 Astra benzinli/yakıtı düşük/otomatik/düşük vergi vs. yönünden ilgi alanıma girdi.
    Eğer küçük hacimli turbo beslemeli düşük vergi diliminde otomatik bir araç alacak olursam, bu olabilir? diye düşünüp karar vermemi sağladı.


    Geliştiği nokta bu .




  • Merhaba arkadaşlar;

    İbiza konusunda cevabını bulamadım.

    8 ay önce İbiza 2004 tdi 1.4 arac satın aldım.Araçta şöyle bir problem var.

    Araçta klimayı açın ve dik bir yokuş çıkın hemen Limp mode'a atıyor ve çekiş düşüyor ve turbo çalışmayınca araba kağnı gibi.Şehirde sağlam volkswagenci de yok anlayan belki yönlendirecek biri olabilir.

    Maf sensörü yapar dediler n75 dediler n75 sağlam ama Maf'ı kontrol ettirmedim burdan yar mı acaba?
  • ICES NMB kullanıcısına yanıt
    Merhabalar .

    Yabancı olduğum bir arıza, fakat şu konuya bir gözatmak sizin için iyi olabilir.

    http://forum.donanimhaber.com/m_37001288/tm.htm


    Saygılar
  • Legolas246 kullanıcısına yanıt
    Hocam eyvallah bu konuyu daha önce 2 defa okudum ama gerek zaman yetersiizliği gerek başka problemler yüzünden soruna odaklanamadım.

    Bu sorun bi değişik.Sakaryada bu işten anlayan usta da yok adam gibi.

    Biraz daha araştırıcam herhalde yardımınız için çok sağolun keyifli forumlar dilerim
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Panthér

    İX20 yi sadece dışarıdan gördüm, iç hacmi veya diğer yönleri hakkında bilgim yok. kalıp ve hacim olarak kıyas olabilir
    ama her kıyasa giren oyunu Jazz dan yana kullanır.

    İX20 yada Fusion gibi araçlar galiba(!) bizim gözümüzde gerçek kasasından bozma/uydurma/yakıştırma vs. gibi durduğundandır.
    Yani bir Fiestayı bilip/görüp arkasından Fusion gibi şişkin olanını görünce "bu ne yahu! fiesta varken gerek mi vardı?" diye
    düşündüğümüz oluyordur -ki ben gördüğümde mantıksız olarak bakmıştım.

    Bu tür şişirme araçların piayasası da çok zayıftır, sevenini bulamadığın sürece satmakta bir derttir(diye düşünüyorum).

    Bu gün Citroen/Kia'nın Satış Müdür ve bu markaların Servis Müdür arkadaş ile epey sohbet ettik.
    Onların fikri de benzinli C sınıfı bir araç için 70.000TL nin makul, diğer fiyatların gereksiz fazla olduğu yönündeydi.

    Başka arkadaşlardan edindiğim genel kanı da bu doğrultularda oldu.

    80-100.000TL seviyelerine çıkıldığında işler, 10-20 daha vereyim Premium C alayım, durumuna dönüşüyor.



    1.0 Astra benzinli/yakıtı düşük/otomatik/düşük vergi vs. yönünden ilgi alanıma girdi.
    Eğer küçük hacimli turbo beslemeli düşük vergi diliminde otomatik bir araç alacak olursam, bu olabilir? diye düşünüp karar vermemi sağladı.


    Geliştiği nokta bu .

    Fusion ve ix20 gibi araclarin alim sirasinda kullaniciya sagladigi fiyat kolayligi yoksa almak icin de bir neden yok diye dusunuyorum. Amac hacimse alternatifte var bir suru.

    Astra yakit tuketimi/performans ikilisinde baya iyi duruyor tabi tecrube de etmek gerekli.(Onun otomatik vitesi ne? Tam otomatik mi?)

    Gecen Renault bayisine ugradim Megane beklentimin altinda kaldi. 1.5dci sorunsuz ama ic kisim biraz kafami kurcaladi..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi supremum01 -- 12 Haziran 2016; 12:42:13 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • supremum01 kullanıcısına yanıt
    İx20 yada Fusiona gelene kadar Nissan Note'u tercih ederim.


    1.0T de kullanılan Easytronic 3.0(yarı otomatik), diğer versiyonlar tam otomatik. Az tüketimi bu şanzımandan kaynaklıdır.

    Yeni kasa Megane'ı inceleme fırsatım olmadı, dıştan gördüğümkadarı ile eskisinden çok daha iyi.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Panthér

    İx20 yada Fusiona gelene kadar Nissan Note'u tercih ederim.


    1.0T de kullanılan Easytronic 3.0(yarı otomatik), diğer versiyonlar tam otomatik. Az tüketimi bu şanzımandan kaynaklıdır.

    Yeni kasa Megane'ı inceleme fırsatım olmadı, dıştan gördüğümkadarı ile eskisinden çok daha iyi.


    Tercih hakkim olsa bende Note'dan yana kullanirdim. Bu arada Nissan'in fiyat listesine baktim da o rakamlar nedir oyle yahu gorunce kapatmam bir oldu. :) Juke ucmus.

    Yari otomatik pek teknolojik degil ama az sorun cikartmasi guzel. Oz abimde 2007 C4 vardi. Sunroof haric epeyce dolu bir arabaydi kendiside cok severek kullanirdi o yillarda. Sanziman dort ileri yari otomatikti dogru duzgun ariza verdigini hatirlamiyorum. 100.000km civarinda kavrama sorunu olmustu gidip serviste yaptirip, kalibrasyonunu yaptirmisti sonra yine ayni sekilde devam. Tam otomatik gibi kullanmadikca ve genelde sakin kullananlar icin iyi bir secenek yari otomatik.

    Sen zaten biliyorsun/aliskinsin.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi supremum01 -- 12 Haziran 2016; 14:54:12 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • 
Sayfa: önceki 1213141516
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.