Şimdi Ara

Özel servis DSG arızalı diyor. Servis birşey yok diyor.

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
51
Cevap
0
Favori
2.489
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • 2010 model passat variant 1.4 tsi dsg aracım var. 2 aydır arabada kalkışlarda hafif silkelenme , seyir halinde kaliteli asfaltta giderken bile sanki çakıllı bir yolda gidyormuş gibi bir konforsuzluk vardı. Son 15 gündür de lastik uğultusu gibi bir ses gelmeye başladı. Rot balans ayarı yaptırdım. Servise gittim. Servis sorunun lastiklerden kaynaklandığı söyledi. Lastikleri değiştirdim. Sorun gene devam etti. Bu sefer özel bir servise kontrol amaçlı gittim. Özel servis aracı liftle kaldırdı. Sorunun şanzımandan kaynaklandığını muhtemelen birkaç dişlinin kırıldığını söyledi. Tekrar servise gittim. Durumu anlattım. Test sürüşü yaptılar. Aracı bırakmam gerektiğini söylediler. Onlardan aracı şu şikayetlerle servise bıraktığıma dair imzalı bir kağıt istedim. Öyle bir belge veremeyeceklerini söylediler. Ben de ertesi gün noter vasıtasıyla aracı servise bırakacağımı söyleyerek ayrıldım. 15 dk sonra telefon açtılar. İstediğim belgeyi vereceklerini söylediler. Aracın garantisi 3 ay sonra bitiyor. Ne yapmam gerekiyor. Alanya'da oturuyorum. (3 gün önce de DSG'li araç garantisi bitince satılmalı mı diye konu açmıştım). Amacım VW'i kötülemek değil. Aracımdan son günlere kadar çok memnun idim.







  • BAŞKA BİR YETKİLİ SERVİSE GÖTÜRÜN VE GARANTİ BİTMEDEN SORUNLARINIZI ÇÖZÜN YOKSA ÇOK GEÇ OLACAK....
  • DSG'de belki sorun vardır fakat dişliler kırık teşhisi çok saçma geldi bana. O kadarda kırılgan malzemeler değil bu şanzıman dişlileri.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: yirthan

    BAŞKA BİR YETKİLİ SERVİSE GÖTÜRÜN VE GARANTİ BİTMEDEN SORUNLARINIZI ÇÖZÜN YOKSA ÇOK GEÇ OLACAK....
    garanti bitmeden sorunu ne yapıp edip halledin, yoksa arkadaşın dediği gibi başınıza dert alabilirsiniz.
  • Ben her zaman derim. Manuel takılmak en iyisi Vites diyorum yanlış anlaşılmasın. Mesela laguna 1 otomatik şanzıman arızasında komple şanzıman attıryor millet genelde ve manuele çeviriyor. Çünkü tamiri inanılmaz pahalı. Benim arabadan 2 tane satmak lazım heralde
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kesbi

    Ben her zaman derim. Manuel takılmak en iyisi Vites diyorum yanlış anlaşılmasın. Mesela laguna 1 otomatik şanzıman arızasında komple şanzıman attıryor millet genelde ve manuele çeviriyor. Çünkü tamiri inanılmaz pahalı. Benim arabadan 2 tane satmak lazım heralde
    Tamaş diye bir Vw servisi var, Bakırköy'de tam Veliefendi hipodromunun karşısında... Oraya aracınızı getirip baktırabilirsiniz, en iyi Vw servisi kendileridir.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Doğan.

    garanti bitmeden sorunu ne yapıp edip halledin, yoksa arkadaşın dediği gibi başınıza dert alabilirsiniz.

    Alıntıları Göster
    Servise biraz baskı yapın ve garanti bitmeden mutlaka çözün sorunu.Sizin durumunuz çok tuhaf oldu daha geçen gün garanti bitiyor satsam mı diyordunuz şimdi aracınızda sorun çıktı çok büyük bir şansızlık yaşamışsınız gerçekten.




  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Doğan.

    garanti bitmeden sorunu ne yapıp edip halledin, yoksa arkadaşın dediği gibi başınıza dert alabilirsiniz.

    Alıntıları Göster
    Öncelikle endişelenmenizi gerektirecek hiç bir durum yok. Sizin açınızdan her hangi bir hak kaybı doğmayacaktır, rahat olabilirsiniz. Aracınızın garanti kapsamında yetkili servise götürüp yaptırın. Kaldı ki garanti kapsamında olmasaydı bile yasal yollara müracaat halinde konu lehinize sonuçlanırdı. Varsayıma dayalı konuşmadığımı belirtirim, tecrübe ile sabittir.

    Aracın teknik sorunu nedir belli değil, bunu burada biz teşhis edemeyiz. Bir başka yetkili servise götürüp baktırın. Bir önceki aracımda kendi kendine devir yükseliyordu, bazen stop ediyordu; hava alışmetresi, gaz kelebeği, oksijen sensörü gibi bir çok parça değiştirilmek suretiyle arıza giderilmeye çalışmıştı, sorun kopan bir elektrik telinden çıktı. Üstelik sorunuda son çare olarak götürdüğüm usta mütevazi tamirhane dükkanında tespit etti.

    Eğerki servis olumsuz davranışını sürdürür ise elinizde internet var, ulaşılabilecek numaralara şikayette bulunun. Sonuçta vw küçük bir işletme değil.

    En kötü senaryoda aracınızı bulunduğunuz yer adliye bahçesine çekin. Alanya'da var ise eğer tüketici mahkemesine yoksa Sulh Hukuk Mahkemesine delil tespitine yönelik bir dilekçe verin. Aynen yukarıda mesajda yazıklarınızı ifade edin ve aracın durumunun saptanmasını isteyin. Makina mühendisi ve diğer ilgili bilirkişi nezdinde aracınız incelenir, rapor düzenlenir. Bu aşamadan sonra zaman ile hiç bir sıkıntınız kalmaz, sorununuz çözülmez ise var olan tüm zararınızı, aracınızı kullanamadığınız günlerin bedeli de dahil olmak üzere dava yoluyla tahsil edersiniz. Yinede işlerin bu noktaya gelmesi çok çok düşük bir ihtimaldir, bir başka yetkili serviste baktırın, halledeceklerini düşünüyorum. Kolay gelsin




  • quote:

    Orijinalden alıntı: In absentia

    Öncelikle endişelenmenizi gerektirecek hiç bir durum yok. Sizin açınızdan her hangi bir hak kaybı doğmayacaktır, rahat olabilirsiniz. Aracınızın garanti kapsamında yetkili servise götürüp yaptırın. Kaldı ki garanti kapsamında olmasaydı bile yasal yollara müracaat halinde konu lehinize sonuçlanırdı. Varsayıma dayalı konuşmadığımı belirtirim, tecrübe ile sabittir.

    Aracın teknik sorunu nedir belli değil, bunu burada biz teşhis edemeyiz. Bir başka yetkili servise götürüp baktırın. Bir önceki aracımda kendi kendine devir yükseliyordu, bazen stop ediyordu; hava alışmetresi, gaz kelebeği, oksijen sensörü gibi bir çok parça değiştirilmek suretiyle arıza giderilmeye çalışmıştı, sorun kopan bir elektrik telinden çıktı. Üstelik sorunuda son çare olarak götürdüğüm usta mütevazi tamirhane dükkanında tespit etti.

    Eğerki servis olumsuz davranışını sürdürür ise elinizde internet var, ulaşılabilecek numaralara şikayette bulunun. Sonuçta vw küçük bir işletme değil.

    En kötü senaryoda aracınızı bulunduğunuz yer adliye bahçesine çekin. Alanya'da var ise eğer tüketici mahkemesine yoksa Sulh Hukuk Mahkemesine delil tespitine yönelik bir dilekçe verin. Aynen yukarıda mesajda yazıklarınızı ifade edin ve aracın durumunun saptanmasını isteyin. Makina mühendisi ve diğer ilgili bilirkişi nezdinde aracınız incelenir, rapor düzenlenir. Bu aşamadan sonra zaman ile hiç bir sıkıntınız kalmaz, sorununuz çözülmez ise var olan tüm zararınızı, aracınızı kullanamadığınız günlerin bedeli de dahil olmak üzere dava yoluyla tahsil edersiniz. Yinede işlerin bu noktaya gelmesi çok çok düşük bir ihtimaldir, bir başka yetkili serviste baktırın, halledeceklerini düşünüyorum. Kolay gelsin

    Alıntıları Göster
    Aynı sorunu bizde yaşadık garantiden parça değiştirdiler şuanda bir sıkıntı yok. Kesinlikle yetkili servise gidin gerekirse kavga edin




  • quote:

    Orijinalden alıntı: obt

    Aynı sorunu bizde yaşadık garantiden parça değiştirdiler şuanda bir sıkıntı yok. Kesinlikle yetkili servise gidin gerekirse kavga edin

    Alıntıları Göster
    hocam yaptırmazsanız 4-5 milyar ileride elinizde patlar. ne yapın ne edin garanti bitmeden yaptırın.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: chncnyhn

    hocam yaptırmazsanız 4-5 milyar ileride elinizde patlar. ne yapın ne edin garanti bitmeden yaptırın.

    Alıntıları Göster
    Aracın garantisi bitmiş bile olsa eğer aracınız sürekli yetkili serviste bakımları yapılmış bir araç ise servis sizin aracı iyi niyet garantisine sokup sorununuzu giderebiliyor. Ama garanti bitmeden bu sorunu çözmeniz yine de daha iyi olur. Antalya'daki Başaran'a mı götürdünüz aracı? Orası bir tanıdığımın A6'sının şanzıman beynini iyi niyet garantisinden değiştirmişti mesela.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: canozpinar

    Aracın garantisi bitmiş bile olsa eğer aracınız sürekli yetkili serviste bakımları yapılmış bir araç ise servis sizin aracı iyi niyet garantisine sokup sorununuzu giderebiliyor. Ama garanti bitmeden bu sorunu çözmeniz yine de daha iyi olur. Antalya'daki Başaran'a mı götürdünüz aracı? Orası bir tanıdığımın A6'sının şanzıman beynini iyi niyet garantisinden değiştirmişti mesela.

    Alıntıları Göster
    Alanya'da da Başaran var. Ona götürdüm. Yarın aracı servise bırakıcağım. Bakalım ne diyecekler. Halledemezsem yasal yollara başvuracağım. Yardımcı olan arkadaşlara teşekkür ederim. Gelişmeleri haber veririm.




  • Dişliler çok kompleks ve birbirine bağımlı hareket eder.Krılsa herhalde hareket etmez diye düşünüyorum.Dişlilierin kırılmış olması gibi bir teşhis saçma gibi geldi.Bu arada geçmiş olsun.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: funkmaster

    Tamaş diye bir Vw servisi var, Bakırköy'de tam Veliefendi hipodromunun karşısında... Oraya aracınızı getirip baktırabilirsiniz, en iyi Vw servisi kendileridir.

    alanyadan tamaşa

    iyi bi temaşaa
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Tekne Kazıntısı

    quote:

    Orijinalden alıntı: funkmaster

    Tamaş diye bir Vw servisi var, Bakırköy'de tam Veliefendi hipodromunun karşısında... Oraya aracınızı getirip baktırabilirsiniz, en iyi Vw servisi kendileridir.

    alanyadan tamaşa

    iyi bi temaşaa

    Alıntıları Göster
    garanti bitmeden yaptır sonrada sat




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Tekne Kazıntısı

    quote:

    Orijinalden alıntı: funkmaster

    Tamaş diye bir Vw servisi var, Bakırköy'de tam Veliefendi hipodromunun karşısında... Oraya aracınızı getirip baktırabilirsiniz, en iyi Vw servisi kendileridir.

    alanyadan tamaşa

    iyi bi temaşaa

    Alıntıları Göster
    Bazen servisler şunu da yapabiliyor aklınızda bulunsun. Sorununuzla ilgili eveleyip geveliyorlar garanti sürenizin bitmesine az bir süre kaldığı için. Sonra her ne hikmetse garanti süresi bitince sorun şundan kaynaklı denip, şu kadara mal olur diyebiliyorlar birden. Bunu da göz önünde bulundurmanızı isterim. Sizin gittiğiniz servis bunu yapar mı bilemem, belki de yapmaz ama sonuçta yetkili servis :) tedbiri elden bırakmayıp başka servislerle de görüşün mutlaka.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: jackget

    Bazen servisler şunu da yapabiliyor aklınızda bulunsun. Sorununuzla ilgili eveleyip geveliyorlar garanti sürenizin bitmesine az bir süre kaldığı için. Sonra her ne hikmetse garanti süresi bitince sorun şundan kaynaklı denip, şu kadara mal olur diyebiliyorlar birden. Bunu da göz önünde bulundurmanızı isterim. Sizin gittiğiniz servis bunu yapar mı bilemem, belki de yapmaz ama sonuçta yetkili servis :) tedbiri elden bırakmayıp başka servislerle de görüşün mutlaka.

    Alıntıları Göster
    Bugün aracı bırakmak için yetkili servise(Başaran Alanya) gittim. Aracı özel servise gösterdiğim için araç bırakma belgesine , araca tamirhanede işlem yaptırdığıma dair bir beyana imza atmamı istediler. Ben araca işlem yapılmadığını sadece kontrol edildiğini söyledim. Böyle birşeyi imzalamamın garantiyi bitirmek olacağını söyledim. Uzunca bir tartışma ve telefon trafiği sonunda o cümleyi özel servise gösterdim şeklinde değiştirdiler. Onu da imzalamayacaktım ama lanet olsun dedim. Sadece göstermeye kimse birşey diyemez herhalde.




  • Keske imzalamasaydin.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: plumpocket

    Bugün aracı bırakmak için yetkili servise(Başaran Alanya) gittim. Aracı özel servise gösterdiğim için araç bırakma belgesine , araca tamirhanede işlem yaptırdığıma dair bir beyana imza atmamı istediler. Ben araca işlem yapılmadığını sadece kontrol edildiğini söyledim. Böyle birşeyi imzalamamın garantiyi bitirmek olacağını söyledim. Uzunca bir tartışma ve telefon trafiği sonunda o cümleyi özel servise gösterdim şeklinde değiştirdiler. Onu da imzalamayacaktım ama lanet olsun dedim. Sadece göstermeye kimse birşey diyemez herhalde.


    o nasıl iş öyle yahu? "arabayı amcamın oğluna gösterdim, arabalardan çok iyi anlar, o böyle böyle dedi" deseniz, size "amcasının oğluna göstermiştir" diye kağıt mı imzalatacaklardı. millet olarak, 3 kuruş daha fazla kazanmak için atabileceğimiz taklaları ve yatabileceğimiz çamurları, çirkeflikleri gördükçe hayret edesim geliyor doğrusu. iş hayatımız ve günlük yaşantımızda menfaatlerimiz için ürettiğimiz bahanelere harcadığımız eforun yarısını gerçekten iş yapmak için harcasak dünyada ciddi bir yerde olurduk orası kesin...

    şu durumda servis sizin gırtlağınıza çökmek için atabileceği tüm taklaları atmanın derdinde. hayır bunu da hiç anlamam, bozuk şanzımanı distribütöre, oradan da alman üreiciye gönderseler sanki parasını bunlardan kesecekler. ama tabii, kraldan çok kralcı olacağız ya, elin adamının karını ve imajını biz kurtarıp volkswagen'e yaranacağız ya, yalakalık yapacağız ya, bunun için haksız yere vatandaşın cebinden ekmeğini almışız çok mu? şimdi sorsan, "geri bildirilen her arıza ve serviste çözülemeyip distribütöre yansıtılan sorun bizde eksi puan yazıyor" diye savunma yaparlar. yani kendilerinin sicili distribütör gözünde temiz olsun da, siz zarara girmişsiniz hiç bir önemi yok.

    servisi sürekli kullanırken, rutin bakımlarınızda bile tıkır tıkır servisi beslerken çok iyi müşteriydiniz, şimdi sorunla gidince birdenbire düşman oluverirler bir de. sonra da müslüman geçiniriz, bir taraftan kul hakkını çatır çatır yerken...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi aya -- 30 Haziran 2011; 22:11:04 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: aya

    quote:

    Orijinalden alıntı: plumpocket

    Bugün aracı bırakmak için yetkili servise(Başaran Alanya) gittim. Aracı özel servise gösterdiğim için araç bırakma belgesine , araca tamirhanede işlem yaptırdığıma dair bir beyana imza atmamı istediler. Ben araca işlem yapılmadığını sadece kontrol edildiğini söyledim. Böyle birşeyi imzalamamın garantiyi bitirmek olacağını söyledim. Uzunca bir tartışma ve telefon trafiği sonunda o cümleyi özel servise gösterdim şeklinde değiştirdiler. Onu da imzalamayacaktım ama lanet olsun dedim. Sadece göstermeye kimse birşey diyemez herhalde.


    o nasıl iş öyle yahu? "arabayı amcamın oğluna gösterdim, arabalardan çok iyi anlar, o böyle böyle dedi" deseniz, size "amcasının oğluna göstermiştir" diye kağıt mı imzalatacaklardı. millet olarak, 3 kuruş daha fazla kazanmak için atabileceğimiz taklaları ve yatabileceğimiz çamurları, çirkeflikleri gördükçe hayret edesim geliyor doğrusu. iş hayatımız ve günlük yaşantımızda menfaatlerimiz için ürettiğimiz bahanelere harcadığımız eforun yarısını gerçekten iş yapmak için harcasak dünyada ciddi bir yerde olurduk orası kesin...

    şu durumda servis sizin gırtlağınıza çökmek için atabileceği tüm taklaları atmanın derdinde. hayır bunu da hiç anlamam, bozuk şanzımanı distribütöre, oradan da alman üreiciye gönderseler sanki parasını bunlardan kesecekler. ama tabii, kraldan çok kralcı olacağız ya, elin adamının karını ve imajını biz kurtarıp volkswagen'e yaranacağız ya, yalakalık yapacağız ya, bunun için haksız yere vatandaşın cebinden ekmeğini almışız çok mu? şimdi sorsan, "geri bildirilen her arıza ve serviste çözülemeyip distribütöre yansıtılan sorun bizde eksi puan yazıyor" diye savunma yaparlar. yani kendilerinin sicili distribütör gözünde temiz olsun da, siz zarara girmişsiniz hiç bir önemi yok.

    servisi sürekli kullanırken, rutin bakımlarınızda bile tıkır tıkır servisi beslerken çok iyi müşteriydiniz, şimdi sorunla gidince birdenbire düşman oluverirler bir de. sonra da müslüman geçiniriz, bir taraftan kul hakkını çatır çatır yerken...

    Alıntıları Göster
    MEsajım bulunsun, gelişmeleri takip etmek istiyorum.




  • 
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.