Şimdi Ara

Peugeot 208 vs Skoda Scala

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
10
Cevap
0
Favori
564
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Merhaba,


    208 2021 model üstü 1.2 130hp eat8 allure selection

    Scala 2020 üstü 1.0tsi 110 hp dsg elite


    arasında kaldım. 208 yaklaşık 100 bin tl daha ucuz. Genişlik açısından 208in büyük bir dezavantajı var ancak performansta da iyi bir avantajı var.


    Peki konfor, malzeme kalitesi, olası masraflar, yakıt tüketimi,uzun vadede ikinci el hızı gibi noktalar göz önüne alındığında 100 bin tl fark ile scala mı alınmalı yoksa iç hacimi düşünmezsek 208in scaladan geri kalır yanı yok mu dersiniz?


    teşekkür ederim.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi fbirfn -- 20 Eylül 2023; 19:28:4 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



  • Takip

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Scala’ nın malzeme kalitesi, iç hacmi, bagajı ve konforu daha iyi, 208’ in donanımı, motoru ve yol tutuşu daha iyi. Scala premium olsaydı Scala derdim ama geniş iç hacime ihtiyacınız yoksa 208 Allure Selection tavsiyem olur. 2.el hızı konusunda da Scala daha iyi gibi.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • citm C kullanıcısına yanıt

    Teşekkürler, çok donanım arayan biri değilim konfor malzeme kalitesi yalıtım gibi unsurlar benim için daha ön planda o yüzden scala daha uygun sanırsam




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi fbirfn -- 20 Eylül 2023; 20:28:1 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • fbirfn kullanıcısına yanıt

    Scala güzel araçta elite donanım çok boş ve hocam . Bunun farkında olarak tercihinizi yapın


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Üst sınıf bir otomobile bineceksiniz. Sürekli gazlamam, Scala'nın performansı bana yeter derseniz tercihiniz belli.

  • Premium olmayan b-d segmenti araçların arasında uçurum plastik ve döşeme kalitesi farkı yoktur.

    Bahsettiğiniz araçların artısını eksisini zaten biliyorsunuz. Kimsede size farklı birşey diyemez. Kendi şartlarınıza göre değerlendirin.

    Bu dönemde araç alırken sadece şunu unutmayın ister sıfırda ister ikinci elde eliniz güçlü. Yani misal veriyorum sıfırı 1300 olan bir aracın sıfır gibi olanını 1150 ye alabilirsiniz yada sıfır araçlarda iyi indirimler kampanyalar kapabilirsiniz.

    Misal scalanın premium sıfır gibi olanını bana göre 1150 ye bulma ihtimaliniz çok yüksek. Hatta 1100 ler bile olabilir. Araç sıfır bile olsa bazı dezavantajları var. Özellikle sigorta konusunda ama yinede aradaki fiyat farkına değer.

    Ayrıca pejoda düşük faizli krediler var. Doğuş krediyi 5 orandan veriyor. Bilginiz olsun.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • 1.150bin gibi fiyatlara Mg zs 1.0 luxury plus veriyorlar. Donanım, iç hacim, konfor vs bunlardan geri kalmaz.


    1.180bine omoda 5 var. Almışken sıfır alırdım. Çinli diyebilirsiniz ama diğeri de scala yani. Yeni kasası bile çıkmayacak muhtemelen. Her an üretimi durabilir. Çinlilerin geleceği daha parlak bu modelden.

  • Büyük bagaja ihtiyacınız yoksa scala seçmemeninizi öneririm.


    Allure selection müthiş bir paket, çoğu insan f/p oranının en iyi olduğu b segment otomobil olduğunun farkında değil.

    Markalar b segmentinde güçlü motor seçeneklerini pahalı satma yolunu seçer. Bunun nedeni kar marjlarını artırmak ve ana akım paketlerin satışlarını baltamamaktır. Pahalı satabilmeleri için opsiyonel donanımların dayatıldığı pahalı bir paketi müşteriye dayatırlar.

    Corsa ultimate, fabia monte carlo, 208 gt.

    Peugeot bir kaç donanımı kısarak güçlü motorlu versiyonu uygun fiyata sundu. Hızlı kullanmasanız bile o gücün her an emrinize aide olduğunu bilmek huzur ve keyif veriyor.

    Yokuşu 50 ile çıkmak değil can sıkıcı olan, buna mecbur olduğunu düşünmek.


    Skoda scala ve octavia alırken araç geçmişini sorgulayın. Akıllı distribütör kotalarını filo taleplerine göre belirler. son kullanıcıya arzı kısınca arz/talep dengesi bozuluyor ve kıymete biniyor. Bayi haritasına bir bakın, Kütahya, Uşak, Sivas... Filo aracı satan şirket bu illerde servise bayiye ihtiyaç duymaz.

    Arkadaşımın çalıştığı kurum şirket aracı octaviayı yılda bir yeniliyor, indirimli aldığı için neredeyse para harcamadan filosunu yeniliyor. Bu sene 3 ayda araç değiştirmişler, filoyu yenilediler ve ceplerine baya bi para kaldı.





  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.