Şimdi Ara

PS4 FATURA VE GARANTİ TARİHİ FARKLI (DİSK ÇIKARMA SORUNU)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
15
Cevap
0
Favori
1.119
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Beyler merhaba.

    Eylül'ün 2014'ünde aldığım konsolum son 1 aydır disk çıkarma sorunu yapmaya başladı. Konsol kendiliğinden içinde disk olmasa bile çıkarmaya çalışır oldu ve üstelik kapalıyken bile yapıyor bunu. 4.0 gelmeden evvel başlamıştı, 4.0'la düzeldi ancak dün tekrar başladı.

    Güncelleme sonrası sorun kesilince ben müşteri hizmetlerini arayıp sordum makineyi getirmeli miyim diye ancak bana "getirdiğinizde sorun tekrarlamazsa makinayı geri gönderirler size" dediler. Ben de dolayısıyla götürmemiştim.

    Garanti belgesine göre garantim yarın bitiyor anca faturanın kesim tarihi 28.09.2014. Garanti 25.09.2014 olarak yazılmış. Şimdi zaten son gün pazara geliyor istesem de götüremiyorum. Bu tip durumlarda öncelik faturada mıdır garantide midir? Garanti iş günü dışında bitmişse iş günü götürmek fark eder mi? Makinayı götürürsem garantiden işlem yaptırma şansım var mıdır?

    Son olarak garanti olsun diye sorayım: Özel servisten yaptırırsam bu iş bana ne kadara patlar?







  • İşin zormuş dostum senin.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Armant81 A kullanıcısına yanıt
    Öyle maalesef. Bilen birinin yardımı lazım çok acilen.
  • Ozaman ben sana soyle anlatayım. Bu arıza zor bir arıza bos bos konusan cok adam gordum bu konuda. Yok içini acıp temizleyecekmişiz yok silginin uzerine makinayı koyup yerle temas ettirmicekmişizde. Hepsi palavra. Ben ne yaptım? Bu arızayı yaptığı anda cep telime kaydettim ve İzmir Karsıyaka Sony Yetkili Servise goturdum. Oradaki vatandaslara bu arızanın cok oldugunu internette gordugumu ve bi çogunun makinesinin degiştiğini soyledim ve goruntuyu izlettim. Sonuc 2 hafta sonra yeni seri cuh 2000 lerden tumuyle mat sıfır makina verdiler ama garantimin bitmesine 4 ay vardı. Simdi senin o makina yapılsa servis benimkini yapar verirdi. Bukadar adamınki degişmezdi. Bence sen genede bi kayıt yap arıza esnasında ve yetkili servise gotur. Bilmiyorum keske daha once goturseydin.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Armant81

    Ozaman ben sana soyle anlatayım. Bu arıza zor bir arıza bos bos konusan cok adam gordum bu konuda. Yok içini acıp temizleyecekmişiz yok silginin uzerine makinayı koyup yerle temas ettirmicekmişizde. Hepsi palavra. Ben ne yaptım? Bu arızayı yaptığı anda cep telime kaydettim ve İzmir Karsıyaka Sony Yetkili Servise goturdum. Oradaki vatandaslara bu arızanın cok oldugunu internette gordugumu ve bi çogunun makinesinin degiştiğini soyledim ve goruntuyu izlettim. Sonuc 2 hafta sonra yeni seri cuh 2000 lerden tumuyle mat sıfır makina verdiler ama garantimin bitmesine 4 ay vardı. Simdi senin o makina yapılsa servis benimkini yapar verirdi. Bukadar adamınki degişmezdi. Bence sen genede bi kayıt yap arıza esnasında ve yetkili servise gotur. Bilmiyorum keske daha once goturseydin.

    Kendi çözülünce bir şey yapmamıştım abi işte çok fena girdi tabiri caizse.

    Telefonla kayda alacağım bir dahaki sefere. Fatura tarihi eğer baz alınıyorsa zaten sorun yok. Paşa paşa değiştirecekler. Ama yok garanti önemli diyorlarsa tüketici heyetine yol görünecek gibi.

    Teşekkür ettim yardım için.




  • Garanti suresi, malin teslim tarihinden itibaren baslar. Yani sendeki PS4'un garanti suresi 28.09.2014 tarihinde baslamistir. Eger cihazda sorun tespit ederlerse ya yeni cihaz verirler ya da para iadesi yaparlar. Turkiye'deki yetkili servisler PS4'un tamir islemini yapamiyor, sorunlu cihazi yurtdisina gonderiyor.

    Disk cikarma sorunu icin su yontemi bir dene. PS4'un alt kismindaki 4 kosesine isidan etkilenmeyecek nesne koy (2-3 cm eninde plastik parcalari olabilir). Daha sonra guc kablosu, HDMI kablosu vs. gibi cihaza bagli tum kablolari cikar. 5 dk.bekle. Sonra cihazi acip bir sure test et. Eger yine ayni sorun olursa servise gonder.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Armag3d0N -- 25 Eylül 2016; 1:04:00 >
    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Sen servise direk gonder hiç bir deneme yapma. Kaydını cek doğru servise.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • Armag3d0N A kullanıcısına yanıt
    Şu fatura olayında aydınlattığınız için çok teşekkür ederim.

    Arkadan priz kablosunu söküp 3 dakika bekleyip geri takıyorum sorun geçiyor ama bir gün sonra yine aynı. 4.0 geldiğinden beri yoktu işte ama tekrardan başladı. Madem fatura baz alınıyor direk verip yeni cihaz talep edeceğim.
  • https://www.youtube.com/watch?v=nUDx9TOT8VU

    Bendede aynı sorun vardı. videodaki işlemleri yaparsan sorun çözülüyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Armant81

    Sen servise direk gonder hiç bir deneme yapma. Kaydını cek doğru servise.

    Abi kayıt alamadım bugün hiç başıma gelmedi kafasına göre yapıyor zaten. Fark eder mi dersiniz?
  • Fark eder inanmıyor salaklar illaki gorseli gostermen gerekebilir ki senin gibi gun sayanlar için onemli bence acık tut basında bekle ve kayıt al.
  • Armant81 A kullanıcısına yanıt
    Sıkıntı olmadı şükür. Değişim kararı çıkmış. Sizinki gibi 2 hafta içinde gelir inşallah.
  • Eh hadi gecmiş olsun.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Vaudeville kullanıcısına yanıt
    Garantiye göre bakmaları lazım.

    Dip not; konunun tamamını okumaya erinen forumdaş



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi addidas_85 -- 1 Ekim 2016; 23:43:08 >
    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Teşekkür ederim herkese.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.